-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морква; Цибуля; Капуста білокачанна; Банани; Апельсини; Яблука
Завершена
1 035 497.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 177.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 177.49 UAH
Період оскарження:
19.01.2024 16:02 - 24.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення
Номер:
b4432a3350144f63864b686a2a2ce63a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-013652-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) оголосили процедуру закупівлі за предметом: «Морква; Цибуля; Капуста білокачанна; Банани; Апельсини; Яблука» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-19-013652-a).
Скаржник прийняла рішення взяти участь у даній закупівлі та 26 січня 2024 року подала свою тендерну пропозицію.
Розкриття пропозицій відбулося 29 січня 2024 о 11:35.
За результатами розкриття пропозицій учасників, були встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подані тендерні пропозиції наступних учасників:
1) ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна;
2) ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ";
05 лютого 2024 замовником було прийнято рішення відхилення моєї пропозиції.
Однак, я не погоджуюсь із прийнятим рішенням та вважаю дане рішення незаконним і таким, що порушує мої права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3.pdf 09.02.2024 18:19
- Скарга Старкон.pdf.p7s.zip 09.02.2024 18:19
- Скарга Старкон.pdf 09.02.2024 18:19
- Додаток 1.pdf 09.02.2024 18:19
- Додаток 2.pdf 09.02.2024 18:19
- sign.p7s 09.02.2024 18:20
- рішення від 13.02.2024 № 2673.pdf 13.02.2024 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3294.pdf 22.02.2024 14:39
- рішення від 21.02.2024 № 3294.pdf 26.02.2024 15:08
- Пояснення.pdf 15.02.2024 14:23
- Заперечення скарга .docx 15.02.2024 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 21:17
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2024 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Органу оскарження № 3294-р/пк-пз від 21.02.2024 за результатом розгляду Скарги фізичної особи-підприємця Сімєнкової Ірини Вікторівни, рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сімєнкової Ірини Вікторівни за процедурою закупівлі — "Морква; Цибуля; Капуста білокачанна; Банани; Апельсини; Яблука", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-19-013652-a.скасовано.
Пункт скарги
Номер:
9454392f7b40451290128beb78385bd9
Заголовок пункту скарги:
Договір дезінфекції автотранспорту
Опис заперечення:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 47 від 05 лютого 2024 року (далі – Протокол) уповноваженою особою вирішено відхилити пропозицію ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна (2785617845) на підставі пп.2 п.44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а також абз. 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно із тексту протоколу Відповідно до вимог Додатку №1 ТД «Технічне завдання» п. 5.4. визначено, що «Учасник у складі пропозиції надає скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником) або власником транспортного (их) засобу (бів)». Учасник на виконання вимог надає Договір №4 про надання послуг з дезінфекції автотранспорту від 19 січня 2023 року, складений між ФОП Сімєнкова І.В та Хмельницькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини. Предметом даного договору є наступне: «Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати послуги з дезінфекції транспортного (транспортних) засобів, в порядку та на умовах, визначених цим Договором». Договір не містить інформації, щодо якого транспортного засобу (транспортних засобів) Виконавець має надавати визначені послуги, проте містить інформацію, з якої випливає, що послуга, згідно Договору, буде надаватися щодо одного транспортного засобу, що підтверджується Актами наданих послуг, наданих Учасником у складі тендерної документації. В той же час, згідно наданої Учасником Довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка вимагалась розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей), визначено два автомобілі (п.1.2.1. Учасник обов’язково у довідці повинен вказати наявність: не менше 2-х спеціалізованих транспортних засобів, які будуть залучені до поставки товару), які Учасник планує залучити для виконання зобов’язань по даній закупівлі. Також Учасник, у складі тендерної документації надає копію Договору перевезення вантажу автомобільним транспортом №021 від 02.01.2024 року (вимагалось п.1.2.2 та 1.2.3 розділу ІІІ ТД), в якому зокрема, міститься інформація про те, що:
1.3.Відправник бере на себе зобов’язання забезпечити та оплатити послуги з дезінфекції транспортного засобу відповідно до договору № 04 «про надання послуг з дезінфекції автотранспорту» від 19 січня 2023 року, що укладений з Хмельницькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини (Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини).
Тобто, виходячи з тексту самого Договору випливає, що під дію Договору №4 про надання послуг з дезінфекції автотранспорту від 19 січня 2023 року підпадає саме автомобіль DAF FT 105.510, державний номер ВХ4324, що використовується Учасником на підставі Договору перевезення №021 від 02 січня 2024 року.
В той же час Учасником не надано скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником) або власником транспортного (их) засобу (бів) на автомобіль спеціалізований вантажний фургон Renault Master, державний номер ВХ 7258 НК
Згідно із тексту протоколу Відповідно до вимог Додатку №1 ТД «Технічне завдання» п. 5.4. визначено, що «Учасник у складі пропозиції надає скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником) або власником транспортного (их) засобу (бів)». Учасник на виконання вимог надає Договір №4 про надання послуг з дезінфекції автотранспорту від 19 січня 2023 року, складений між ФОП Сімєнкова І.В та Хмельницькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини. Предметом даного договору є наступне: «Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати послуги з дезінфекції транспортного (транспортних) засобів, в порядку та на умовах, визначених цим Договором». Договір не містить інформації, щодо якого транспортного засобу (транспортних засобів) Виконавець має надавати визначені послуги, проте містить інформацію, з якої випливає, що послуга, згідно Договору, буде надаватися щодо одного транспортного засобу, що підтверджується Актами наданих послуг, наданих Учасником у складі тендерної документації. В той же час, згідно наданої Учасником Довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка вимагалась розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей), визначено два автомобілі (п.1.2.1. Учасник обов’язково у довідці повинен вказати наявність: не менше 2-х спеціалізованих транспортних засобів, які будуть залучені до поставки товару), які Учасник планує залучити для виконання зобов’язань по даній закупівлі. Також Учасник, у складі тендерної документації надає копію Договору перевезення вантажу автомобільним транспортом №021 від 02.01.2024 року (вимагалось п.1.2.2 та 1.2.3 розділу ІІІ ТД), в якому зокрема, міститься інформація про те, що:
1.3.Відправник бере на себе зобов’язання забезпечити та оплатити послуги з дезінфекції транспортного засобу відповідно до договору № 04 «про надання послуг з дезінфекції автотранспорту» від 19 січня 2023 року, що укладений з Хмельницькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини (Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини).
Тобто, виходячи з тексту самого Договору випливає, що під дію Договору №4 про надання послуг з дезінфекції автотранспорту від 19 січня 2023 року підпадає саме автомобіль DAF FT 105.510, державний номер ВХ4324, що використовується Учасником на підставі Договору перевезення №021 від 02 січня 2024 року.
В той же час Учасником не надано скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником) або власником транспортного (их) засобу (бів) на автомобіль спеціалізований вантажний фургон Renault Master, державний номер ВХ 7258 НК
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Повідомляю, що Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) АБО надавачем послуг (перевізником) АБО власником транспортного (их) засобу (бів). Мною у складі тендерної пропозиції надано договір № 4 про надання послуг з дезінфекції автотранспорту. Пунктом 1.2. Договору визначено, що Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати послуги з дезінфекції транспортного (транспортних) засобів. Даний договір є типовим для виконавця, яким є Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини. Замовником не було встановлено, що послуги надавалися виключно до 1 транспортного засобу, тому помилково було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника процедури закупівлі. Згідно договору перевезення вантажу, що укладений з ФОП Кривов’язий В.В., я беру на себе зобов’язання забезпечити та оплатити послуги з дезінфекції транспортного засобу відповідно до договору № 04 від 19 січня 2023року. Згідно цього ж договору проводиться дезінфекція мого транспортного засобу – Renaul Master. Згідно абзацу другого частини п’ятнадцятої статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Проте, Замовником проігноровано дану норму і прийнято хибне рішення на підставі власних домислів. Крім того, у тексті протоколу Замовник надає посилання на акти виконаних робіт(надання послуг) щодо договору. Проте, умовами документації дані акти не вимагалися.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі. Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Договір дезінфекції
-
Опис доказу:
Договір про надання послуг з дезінфекції автотранспорту (та підтвердження того, що він чинний)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Опис доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №47 від 05 лютого 2024 року
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
e458e5f04fb74ee0abc837db4662e4c8
Заголовок пункту скарги:
Ненадання рішення про державну реєстрацію потужностей перевізника
Опис заперечення:
Відповідно до вимог Додатку №1 ТД «Технічне завдання» п 5.5. визначено:
- «У складі тендерної пропозиції повинно бути надано підтвердження реєстрації потужностей Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо), які використовуються на стадії транспортування, з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. У разі залучення потужностей (транспортних засобів) за договором надання послуг/перевезення, у такому випадку документ про підтвердження реєстрації потужностей надається на надавача послуг (перевізника)».
У складі тендерної пропозиції відсутні документи про підтвердження реєстрації потужностей надавача послуг (перевізника), згідно Договору перевезення №021 від 02 січня 2024 року.
- «У складі тендерної пропозиції повинно бути надано підтвердження реєстрації потужностей Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо), які використовуються на стадії транспортування, з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. У разі залучення потужностей (транспортних засобів) за договором надання послуг/перевезення, у такому випадку документ про підтвердження реєстрації потужностей надається на надавача послуг (перевізника)».
У складі тендерної пропозиції відсутні документи про підтвердження реєстрації потужностей надавача послуг (перевізника), згідно Договору перевезення №021 від 02 січня 2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
У складі тендерної моєї пропозиції дійсно відсутній даний документ. Мною надано усний запит до ФОП Кривов’язого Василя Васильовича з проханням надати документ, що підтверджує його державну реєстрацію потужностей, проте через сімейні обставини, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій даний не отримано.
Скаржник взмозі виправити дану неточність. Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником, оскільки всі ці невідповідності відносяться до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі. Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Рішення про державну реєстрацію потужностей № 1597
-
Опис доказу:
Рішення про державну реєстрацію потужностей № 1597, що видане перевізнику
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника