• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба морська заморожена (хек, минтай)

Завершена

2 352 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 760.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2024 10:48 - 09.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга стосовно неправомірного обрання переможця закупівлі

Номер: ee9f908456c741bc8d7eab9142f6d429
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-003719-a.c2
Назва: Скарга стосовно неправомірного обрання переможця закупівлі
Скарга:
Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради (далі - Замовник) 19 січня 2023 року оприлюднено оголошення щодо закупівлі риби морської замороженої (хек, минтай) за процедурою відкриті торги, номер оголошення UA-2024-01-19-003719-a. Разом із оголошенням про проведення закупівлі була оприлюднена тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника Пригоди Наталії Олександрівни (протокол №14 від 17 січня 2024 року). Ознайомившись з вимогами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – Скаржник або ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ») було змушено звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії Замовника, оскільки окремі умови цієї тендерної документації були дискримінаційними по відношенню до Скаржника, що є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, встановлених чинним законодавством. За результатами розгляду поданої скарги Антимонопольний комітет України встановив наявність порушень з боку Замовника під час проведення процедури закупівлі, зокрема встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог, та, з метою захисту охоронюваних Законом прав та інтересів Скаржника, зобов’язав Замовника внести зміни в тендерну документацію. 06 лютого 2024 року Замовником була оприлюднена нова редакція тендерної документації за предметом закупівлі «Риба морська заморожена (хек, минтай)» (далі – Документація), затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника Пригоди Наталії Олександрівни (протокол №24 від 06 лютого 2024 року). Ретельно вивчивши оприлюднену Документацію Товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – Скаржник або ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ») прийняло рішення взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та 09 лютого 2024 року подало свою тендерну пропозицію. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (далі – ТОВ «ФУДГРАНД»), код ЄДРПОУ 44844146; 2 Скаржник. Оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100 %. За результатами оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною була визнана тендерна пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД». Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13 лютого 2024 року о 13:39 за київським часом. 19 лютого 2024 року Замовником тендерна пропозиція ТОВ «Фудгранд» була визнана такою, що відповідає вимогам Документації, Закону та Особливостей, а само ТОВ «ФУДГРАНД» було визнано переможцем процедури закупівлі (рішення уповноваженої особи Замовника від 19 лютого 2024 року №36). Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що пропозиція ТОВ «ФУДГРАНД» підлягала відхиленню та Замовником неправомірно обрано ТОВ «ФУДГРАНД» переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 18:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2024 12:07
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Світлана Назаренко 3800442235593 NNN-SSS-VVV@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: 62dedf5199e04edbbe4b0f99ba99772f
Заголовок пункту скарги: Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, що встановлені пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Опис заперечення: Пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи, однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Сертифікат калібрування №04/0245К від 23 жовтня 2023 року, який підтверджує проведення калібрування ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1, заводський (серійний) номер №1519, який виданий Метрологічним центром Державного підприємства «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Договір №040538 від 18 жовтня 2023 року про надання платних послуг, укладений між Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» та ТОВ «ФУДГРАНД» (далі – Договір) ((файл «41 калібрування ваги Договір.pdf»). Будь-які інші договори, укладені з Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», у тендерній пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутні.
Скаржник вважає, що вказаний Договір не підтверджує, що його умовами передбачається надання саме послуг з калібрування та, відповідно, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало умови пункту 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації в частині надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу в кольоровому вигляді договору, укладеного з учасником процедури закупівлі, на проведення калібрування такого засобу вимірювальної техніки як ваги.
Відповідно до умов Договору його предметом є надання послуг з метрології без зазначення конкретного найменування таких послуг. Одночасно у розділі 1 «Предмет договору та вартість послуг» Договору зазначено, що вартість послуг визначається згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 28 жовтня 2015 року №865 «Про затвердження Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт».
Пунктом 1 зазначеного вище Порядку передбачено наступне:
«1. Цей Порядок установлює механізм оплати підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами - підприємцями (далі - замовники) робіт, зазначених у статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, та визначення їх вартості, а саме проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації (далі - роботи)».
Тобто застосування «Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт», зокрема визначення вартості робіт відповідно до нього, здійснюється виключно у випадках виконання робіт з повірки засобів вимірювальної техніки.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» калібрування це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. В той же час згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам. Таким чином, відповідно до чинного законодавства у сфері метрології, калібрування та повірка є різними видами метрологічної діяльності.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 14 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції не надано сканований оригінал в кольоровому вигляді договору на проведення саме калібрування засобу вимірювальної техніки - ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1, заводський (серійний) номер №1519.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 6528714284e74f12ba92bdc0c24dc510
Заголовок пункту скарги: невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, які встановлені пунктом 16 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Опис заперечення: пунктом 16 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, зокрема погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку, однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, чинні на 2024 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно до цього договору, погоджений графік (перелік) проведення періодичної повірки на 2023 рік та свідоцтва про повірку).
ТОВ «ФУДГРАНД» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог вищевказаного пункту надані:
- Договір № М-123/1/23 від 20 вересня 2023 року на виконання платних робіт (послуг), а саме метрологічних робіт (послуг), укладений між ТОВ «ФУДГРАНД» та Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (файл «ваги повірка договір.pdf»), який передбачає, зокрема, надання послуг по повірці (калібруванню) та/або перевірці законодавчо регульованих засобів вимірюваної техніки;
- Акт № М-901349 здачі-приймання робіт (послуг) по рахунку №М-901349 від 20 вересня 2023 року щодо проведення повірки ваг класів точності ІІІ (середній) та ІІ (звичайний) понад 50 до 500 кг (1 шт) та повірки ваг з визначенням маси, ціни та вартості (1 шт.) (файл «ваги повірка Акт.pdf»);
- Графік проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2023 рік, яким передбачена повірка ваг ВН-300-І-АС (клас точності ІІІ) та ваг ІС-15NT (клас точності ІІ) (файл «ваги графік повірки.pdf»);
- Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №12-М/3022 щодо проведення повірки ваг електронних торгових ICS 15NT, заводський номер 4099, клас точності ІІІ, чинне до 20 вересня 2024 року (файл «ваги Свідоцтво повірка.pdf»).
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Цим же законодавчим актом встановлено, що законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці (далі – Перелік) затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року №374. Зокрема, відповідно до Переліку, до таких засобів відносяться ваги, якщо вони використовуються для торговельно-комерційних операцій та розрахунків між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем) а також гігрометри та термометри, якщо вони використовуються для контролю якості та безпечності харчових продуктів.
Предметом закупівлі є харчовий продукт - риба морожена і умови її зберігання безпосередньо впливають на її якісні характеристики. Недотримання таких умов призведе до втрати якісних характеристик предметом закупівлі. Однією з найважливіших умов зберігання є дотримання температурного режиму та вологості у приміщеннях, де зберігаються харчові продукти, зокрема морожена риба.
Відповідно до умов пунктів 14 та 15 додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати документи, що підтверджують проведення калібрування таких засобів вимірювальної техніки як ваги, а також термометр (и) та гігрометр (и). Тобто наявність вищевказаних засобів вимірювальної техніки, зокрема термометра та гігрометра, у учасника є обов’язковою умовою для участі в цій процедурі закупівлі.
На виконання вищевказаних вимог пункту 14 та 15 додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації ТОВ «ФУДГРАНД» у складі тендерної пропозиції були надані:
- Сертифікат калібрування №04/0245К від 23 жовтня 2023, який підтверджує проведення калібрування ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1, заводський (серійний) номер №1519 (файл «45 калібрування ваги.pdf»);
- Свідоцтво про калібрування №1429.23 від 27 жовтня 2023 року щодо калібрування термометру цифрового DT-1, серійний номер 523 (файл «47 калібрування термометр.pdf»);
- Свідоцтво про калібрування №1427.23 від 27 жовтня 2023 року щодо калібрування гігрометру А2000-ТН, серійний номер Н2000FC337 (файл «48 калібрування гігрометр.pdf»).
Отже вказані документи свідчать, що ТОВ «ФУДГРАНД» використовує у своїй діяльності наступні законодавчо регульовані засоби вимірюваної техніки: ваги торгівельні настільні електронні ВТНЕ-15Т-1-1 (заводський (серійний) номер №1519), термометр цифровий DT-1 (серійний номер 523), гігрометр А2000-ТН (серійний номер Н2000FC337)
Зазначені законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки у поданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» Графіку проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2023 рік відсутні.
Так само ТОВ «ФУДГРАНД» у складі тендерної пропозиції не надані свідоцтва, які підтверджують проведення періодичної повірки вказаних законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, а саме ваг торгівельних настільних електронних ВТНЕ-15Т-1-1 (заводський (серійний) номер №1519), термометру цифрового DT-1 (серійний номер 523), гігрометру А2000-ТН (серійний номер Н2000FC337). Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутнє свідоцтво повірки ваг ВН-300-І-АС, які зазначені у Графіку проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 16 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 342ec0fcca22445685bd6d6ef3ccbe1d
Заголовок пункту скарги: Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, що встановлені пунктом 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Опис заперечення: Пунктом 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві учасника на кожне складське приміщення (зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та яке буде задіяне під час виконання договору) (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08 серпня 2019 р), однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві учасника на кожне складське приміщення (зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та яке буде задіяне під час виконання договору) (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08 серпня 2019 р).
Відповідно до форми акту, яка затверджена вищевказаним наказом, зі сторони оператору ринку такий акт підписується керівником суб’єкта господарювання або уповноваженою ним особою.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Акт від 14 липня 2023 року №142, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур на принципах НАССР, який підписаний зі сторони оператора ринку уповноваженою особою ТОВ «ФУДГРАНД» Мартиненко Юлією Володимирівною. В той же час у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутні документи, які підтверджують повноваження Мартиненко Юлії Володимирівни на підписання такого акту.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 6a94108835764ce4b25f472e841e12de
Заголовок пункту скарги: Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД», яка не відповідала вимогам, що встановлені пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Опис заперечення: Пунктом 7 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року), однак ТОВ «ФУДГРАНД» під час подання тендерної пропозиції вимоги вказаного пункту не виконало.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документацією, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги», передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року).
Відповідно до форми акту, яка затверджена вищевказаним наказом, зі сторони оператору ринку такий акт підписується керівником суб’єкта господарювання або уповноваженою ним особою.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» наданий Акт від 14 липня 2023 року №141, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, який підписаний зі сторони оператора ринку уповноваженою особою ТОВ «ФУДГРАНД» Мартиненко Юлією Володимирівною. В той же час у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФУДГРАНД» відсутні документи, які підтверджують повноваження Мартиненко Юлії Володимирівни на підписання такого акту.
Враховуючи вищевказане, ТОВ «ФУДГРАНД» не виконало в повному обсязі вимоги, передбачені пунктом 6 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Документації.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД» із вищевказаних підстав Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, Особливості, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником

Оскарження вимог Замовника до тендерної документації

Номер: 81a8d3c953e34aaba92dc69fd74fbac8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-003719-a.a1
Назва: Оскарження вимог Замовника до тендерної документації
Скарга:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднань територіальних громад. Пунктом 37 розділу Х Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання вищевказаних вимог Закону постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості). Пунктом 55 Особливостей передбачено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Абзацом першим пункту 59 Особливостей встановлено, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше, ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 17 частини першої статті 1 Закону органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради (далі - Замовник) 19 січня 2024 року оприлюднено оголошення щодо закупівлі риби морської замороженої (хек, минтай) за процедурою відкриті торги, номер оголошення UA-2024-01-19-003719-a. Разом із оголошенням про проведення закупівлі була оприлюднена тендерна документація (далі – Документація), затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника Пригоди Наталії Олександрівни (протокол №14 від 17 січня 2024 року). Ознайомившись з вимогами Документації Товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – Скаржник або ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ») вважає, що окремі її положення не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону, порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, у тому числі права та інтереси Скаржника, а також є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. Вищезазначене обґрунтовуємо наступним. 1. Розділом 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до Документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути надані наступні документи: «…3.8. Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника (документ не може бути виданий у термін більше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі). 3.9. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації (документ повинен бути виданий не раніше другого півріччя 2023 року). 3.10. Скановані оригінали довідок про відсутність заборгованості за всіма відкритими рахунками, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. цього розділу тендерної документації, що видані уповноваженими на це установами (документ не може бути виданий у термін більше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі).» Аналіз вказаних вимог як в комплексі, так і окремо, свідчить, що вони направлені на безпідставне, нічим не обґрунтоване, штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема позбавляють Скаржника можливості взяти в ній участь. 1.1. Відповідно до вимог пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника. Згідно з Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі – Порядок), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 серпня 2015 року №721 (із змінами) банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Контролюючим органом, який реєструє та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням є Державна податкова служба України. Порядком також передбачено, що платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Державна податкова служба України не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до Порядку. Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу. Таким чином, чинними нормативно правовими актами встановлений порядок оперативного (протягом одного робочого дня) отримання інформації про всі відкриті платником податків рахунки у фінансових установах у вигляді витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України. Одночасно зазначаємо, що серед адміністративних послуг, які надають органи Державної податкової служби України, відсутня така послуга, як видача довідки з інформацією про відкриті рахунки платника податків. Натомість Замовник, встановивши вимогу щодо надання йому саме довідки (або листа) з інформацією про всі відкриті рахунки учасника, протиправно позбавив Скаржника можливості скористатися правом, наданим йому чинними нормативно-правовими актами, та подати таку інформацію у вигляді витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України. Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині. 1.2. Відповідно до пункту 3.9. розділу 4 додатку 1 до Документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку з усіх банків, установ, органів, організацій, в яких відкрито рахунки учасника, згідно інформації наданої у складі тендерної пропозиції на виконання пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації. Скаржник вважає таку вимогу надмірною та не обґрунтованою а також дискримінаційною по відношенню до Скаржника. По перше відповідно до пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації учасник подає Замовнику у складі тендерної пропозиції довідку, видану уповноваженим державним контролюючим органом, а саме Державною податковою службою України, з інформацією про всі відкриті рахунки. При цьому, як зазначалось вище, відповідно до Порядку така інформація поступає до Державної податкової служби України у день відкриття рахунків, тобто є актуальною та об’єктивною. Надання додатково довідки з банку або іншої установи, органу, організації, в яких відкрито рахунки учасника, не надає Замовнику жодної інформації, яка не зазначена вже у документах, виданих Державною податковою службою України, та наданих учасником у відповідності з вимогами пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації. По друге, Скаржник, який є платником ПДВ, такою вимогою поставлений у нерівні, дискримінаційні умови по відношенню до інших потенційних учасників процедури закупівлі, які не є платниками ПДВ. Вказане обґрунтовуємо наступним. Відповідно до пункту 4 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 зі змінами та доповненнями, рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ (далі – електронний рахунок) – це рахунок, відкритий платнику ПДВ в Державній казначейській службі (далі – Казначейство), на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми ПДВ, на яку платник ПДВ має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов’язань з ПДВ. Електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі. Казначейство відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України надсилає Державній податковій службі України повідомлення про відкриття електронного рахунка в день його відкриття. Після надходження такого повідомлення Державна податкова служба України інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка. На виконання вимог пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації Скаржник зобов’язаний надати інформацію від контролюючого органу, яка, оскільки Скаржник є платником ПДВ, буде містити, зокрема, інформацію щодо реквізитів електронного рахунку. Оскільки вимоги пункту 3.9. розділу 4 додатку 1 до Документації передбачають надання довідки з усіх органів, в яких у учасника відкриті рахунки, а Казначейство є саме органом (центральним органом виконавчої влади), Скаржник зобов’язаний у складі своєї пропозиції надати довідку з Казначейства щодо відкритого електронного рахунку. Слід зазначити, що порядок надання такої довідки Казначейством відсутній. Вищенаведене свідчить, що умови пункту 3.9. розділу 4 додатку 1 до Документації ставлять Скаржника у нерівне, дискримінаційне становище по відношенню до інших потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема аналогічної організаційно-правової форми, які однак не є платниками ПДВ, та фактично позбавляє його можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, а також те, що інформація щодо реквізитів відкритого в Казначействі Скаржнику електронного рахунку жодним чином не відноситься до предмету закупівлі та не впливає на виконання договору за результатами процедури закупівлі, в разі його укладення зі Скаржником, вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині. 1.3. Згідно з пунктом 3.10. розділу 4 додатку 1 до Документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати скановані оригінали довідок про відсутність заборгованості за всіма відкритими рахунками, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації, що видані уповноваженими на це установами. Державний класифікатор України «Класифікація організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004» наводить наступне визначення організаційно-правової форми «установа»: ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - організаційна структура, створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна. Особливості правового статусу окремих видів організацій, закладів, установ встановлюються законом. Крім того установи за формою власності поділяються на: - ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління. - КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. - ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства або на основі приватної власності суб'єкта господарювання - юридичної особи. - ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ, СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ ТОЩО) утворюється на власності об'єднання громадян, релігійної організації, профспілки, товариств, їх спілок чи об'єднань для здійснення господарської діяльності з метою виконання їх статутних завдань у разі, якщо їх статутом передбачено право заснування організацій Як вже зазначалось у пункті 1.2. цієї скарги, Скаржник є платником ПДВ, та відповідно, інформація, яка ним буде надана у складі тендерної пропозиції на виконання пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації, буде містити реквізити електронного рахунку, відкритого в Казначействі. Відповідно до чинного законодавства, інформацію щодо відсутності заборгованості за таким рахунком надає Державна податкова служба України у вигляді адміністративної послуги, а саме довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на Державну податкову службу України. Однак Державна податкова служба України, як і Казначейство, відповідно до їх положень, є центральними органами виконавчої влади. Відповідно до Державного класифікатору України «Класифікація організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004» центральні органи виконавчої влади є частиною системи органів державної влади. Виходячи з вищенаведеного, оскільки Державна податкова служба України, як і Казначейство, є органом державної влади, та, відповідно, не є установою, Скаржник не має можливості виконати умови Документації та надати довідки про відсутність заборгованості за всіма відкритими рахунками, згідно інформації наданої на виконання пункту 3.8. розділу 4 додатку 1 до Документації, що видані саме уповноваженими на це установами. Все вищезазначене створює дискримінаційні умови для Скаржника по відношенню до інших потенційних учасників, тому вважаємо за необхідне зобов’язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині. 2. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 «Загальні положення» Документації назва предмету закупівлі: «Риба морська заморожена (хек, минтай)» (ДК 021-2015 (CPV) 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені). Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом, у тому числі, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Документації, зокрема, інформацією та документами про відповідність предмета закупівлі вимогам технічної специфікації згідно з додатком 2 до Документації. Разом з тим, пунктом 14 додатку 2 до Документації (Технічні вимоги) передбачено, що учасник має гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях, знаходиться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей учасника, що зазначається ним у тендерної документації, про що повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинен бути виданий не раніше другого півріччя 2023 року акредитованою НААУ лабораторією. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Також, вказаний додаток містить положення, що зазначені документи в складі тендерної пропозиції подаються учасником закупівлі на підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції. Скаржник має значний успішний досвід поставки товарів даного виду (риби морської замороженої) (про що можна знайти інформацію в електронній системі закупівель - https://prozorro.gov.ua/) та підтверджує можливість поставки товару, що передбачений Документацією, однак зазначена вимога прямо порушує наші права та законні інтереси. Скаржник вважає таку вимогу в Документації не обґрунтованою, такою, що не узгоджується з предметом закупівлі, дискримінаційною, та відповідно такою, що порушує наші охоронювані Законом права та інтереси з наступних підстав. Правові, економічні та організаційні засади функціонування системи питного водопостачання, спрямовані на гарантоване забезпечення населення якісною та безпечною для здоров'я людини питною водою визначаються Законом України «Про питну воду та питне водопостачання». Відповідно до статті 1 зазначеного Закону питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам. Питна вода не вважається харчовим продуктом в системі питного водопостачання та в пунктах відповідності якості питної води. Окрім того, наведене в Документації твердження «щодо необхідності гарантування того, що учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води», враховуючи вказане уточнення, наводить на те, що під такою продукцією Замовником розуміється саме питна вода. В противному випадку учасник має надати запевнення (гарантії), що саме від контролю якості питної води у Скаржника залежить безпека продукції, яка є предметом закупівлі (риби морської замороженої), що не відповідає дійсності, оскільки Скаржник отримує від виробника вказаний товар, а саме, рибу морську заморожену при відповідних умовах за яких забезпечується безпека такої продукції (належний вигляд, пакування, відповідний температурний режим тощо). Скаржник не здійснює із зазначеної продукції приготування їжі для потреб Замовника, а також не використовує питну воду для її обробки або подальшої переробки. На потужності Скаржника здійснюється лише складське зберігання продукції та подальше постачання її Замовнику. Як наслідок подання такої недостовірної інформації може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, зокрема, Скаржника. Звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі є ні питна вода, ні послуги з постачання питної води, ні продукція, що потребує використання питної води, а предметом закупівлі є: «Риба морська заморожена (хек, минтай)» (ДК 021-2015 (CPV) 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені). Враховуючи зазначене, вимоги Документації в частині надання учасником гарантій, що ним виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води, а також необхідності надання експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками, є такими, що не узгоджуються з предметом закупівлі (риба морська заморожена (хек, минтай)), обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Скаржника. Відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 3. Пунктом 13 додатку 2 до Документації (Технічні вимоги) передбачено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сканований оригінал експертного висновку про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування товару; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Скаржник вважає, що така вимога є дискримінаційною по відношенню до нього з огляду на наступне. Умовами Документації передбачено, що учасник зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції саме експертний висновок про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження). Обґрунтовуючи необхідність встановлення вищевказаної вимоги в такій редакції Замовник посилається на вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Скаржник повідомляє, що, по перше, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року втратив чинність, а отже посилання Замовником на його норми є таким, що суперечить чинному законодавству, по друге Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не встановлює, що такі лабораторні дослідження повинні оформлятися виключно у вигляді експертного висновку. На даний час питання санітарного та епідеміологічного благополуччя населення регулюються Законом України «Про систему громадського здоров’я». Зазначений Закон встановлює, що складовими частинами системи епідеміологічного нагляду та реагування на надзвичайні ситуації у сфері громадського здоров’я є мережа центрів контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України. Статтею 9 Закону України «Про систему громадського здоров’я» передбачено, зокрема, що центри контролю та профілактики хвороб у межах області, міст Києва та Севастополя, Автономної Республіки Крим (на рівні регіону) здійснюють координацію та здійснення епідеміологічного нагляду і аналізу, індикацію та ідентифікацію збудників інфекційних хвороб, епідеміологічні розслідування у сфері громадського здоров’я, проведення профілактичних, обстежувальних, дезінфікційних, консультаційних та інших заходів за рахунок коштів юридичних та фізичних осіб (за запитом), інші функції, визначені законом. Скаржник має у своєму розпорядженні протокол випробувань № 6295-6306 від 21 грудня 2023 року, виданий належним чином акредитованою лабораторією Державної установи «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», який в повній мірі за своїм змістом задовольняє вимогам, встановленим пунктом 13 додатку 2 до Документації та відповідає вимогам, які встановлені для такого роду документів чинним законодавством, однак, оскільки Замовником передбачено надання у складі пропозиції виключно експертного висновку, пропозиція Скаржника буде відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам Документації. З огляду на те, що такі дії Замовника порушують принципи публічних закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5, 18, 22 Закону, пунктами 55 та 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Документації у відповідності до обставин, викладених у даній скарзі. Додатки: 1. Тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару, предмет закупівлі «Риба морська заморожена (хек, минтай)» (ДК 021-2015 (CPV) 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені), затверджена рішенням уповноваженої особи Пригоди Наталії Олександрівни (протокол №14 від 17 січня 2024 року); 2. Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформований 10.01.2024 року; 3. Протокол випробувань № 6295-6306 від 21 грудня 2023 року, виданий Білоцерківською філією Державної установи «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України».
Дата розгляду скарги: 31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2024 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.01.2024 №1936-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Світлана Назаренко 3800442235593 NNN-SSS-VVV@UKR.NET