-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ІН-ПК-24Т_12_ВО Мило-пінка
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ІН-ПК-24Т_12_ВО) ДК 021: 33710000-0Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило-пінка). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33711900-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 650 000.00 грн без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.01.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сніжана ТКАЧЕНКО
період кваліфікації завершився 524 дні назад
мін. крок: 1% або 16 500.00 UAH
Скарга
- Скарга ПК Мыло-пенка Отклонение.pdf 11.04.2024 20:52
- sign.p7s 11.04.2024 20:53
- Пояснення на Заперечення Скарга ПК Мыло-пенка Отклонение.docx 18.04.2024 11:00
- Пояснення на Заперечення Скарга ПК Мыло-пенка Отклонение.pdf 18.04.2024 11:00
- Продовження строку ТП - до 31.12.2024.pdf 25.04.2024 11:01
- рішення від 15.04.2024 № 6585.pdf 15.04.2024 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2024 № 7024.pdf 22.04.2024 15:17
- рішення від 19.04.2024 № 7024.pdf 24.04.2024 12:24
- 2 Протокол випробувань від 28.08.2023..pdf 16.04.2024 11:29
- 4. Акт про фактичну якість і комплектність від 11.09.2023.pdf 16.04.2024 11:29
- 3Протокол випробувань від 08.09.2023.pdf 16.04.2024 11:29
- 5Вимога про заміну товару 20.09.23 підп+відпр.pdf 16.04.2024 11:29
- 6повідомл про розірвання договору 20.12.23+відпр.pdf 16.04.2024 11:29
- 7Протокол випробовувань 09.11.2023.pdf 16.04.2024 11:29
- 8Висновок експерта.pdf 16.04.2024 11:29
- 11Ухвала к-п Солом суд 02.04.24.pdf 16.04.2024 11:29
- 10Постава від 03.04.24.pdf 16.04.2024 11:29
- 9витяг позов.pdf 16.04.2024 11:29
- відхилення 7 11.04.2024.docx.zip 16.04.2024 11:29
- ПВ 7 11.04.2024.docx.zip 16.04.2024 11:29
- Пояснення скарга 6 16.04.2024.docx 16.04.2024 11:29
- Пояснення скарга 6 16.04.2024.docx.zip 16.04.2024 11:29
- Пояснення скарга 6 16.04.2024.pdf 16.04.2024 11:29
- Додаткові пояснення скарга 6 17.04.2024.docx 17.04.2024 16:12
- Додаткові пояснення скарга 6 17.04.2024.docx.zip 17.04.2024 16:12
- Позов УЗ на рішення АМКУ.pdf 13.05.2024 08:55
Пункт скарги
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції.
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-18-016432-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом №2/2-11/04/24 від 11.04.2024 (далі по тексту – протокол відхилення) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» з однієї підстави:
На вимогу п. 8 додатку 3 ТД учасник ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" надав лист № 254 від 29.01.2024 про відсутність невиконаних договорів із Замовником, проте дана інформація є недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. ТОВ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" по результатам закупівлі UA-2023-05-04-007644-a уклала договір від 19.07.2023 №ПК/МТЗ/23440/Ю, який було розірвано Замовником в зв’язку з не виконанням свої зобов’язання та оприлюднено відповідний звіт.
ВИРІШЕНО:
- пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" відхилити на підставі абз. 1 пп. 1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;», пп. 2 п. 45 особливостей – «учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)».
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, виходячи з наступного.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 12.01.2024 відкрито позовне провадження за правилами загального позовного провадження по справі № 910/138/24 за позовом ТОВ «Гренландія НВП» від 25.12.2023 до Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі Філії «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» за позовною заявою щодо відновлення порушених прав ТОВ «Гренландія НВП» у сфері господарських відносин, пов’язаних з виконанням укладеного договору поставки, а саме – Договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів № ПК/МТЗ/23440/Ю від 19.07.2023 з Додатковою угодою №1 від 15.08.2021 (далі по тексту – Договір) на поставку прального порошку у кількості 30 000 кг на суму 1 378 800,00 грн з ПДВ, який був укладений за процедурою закупівлі «Пральний порошок для промислових пралень Пасажирської Компанії», ідентифікатор закупівлі № UA-2023-05-04-007644-a.
Зазначений позов був поданий 25.12.2023 саме ТОВ «Гренландія НВП» через уникнення Замовником виконання своїх обов’язків, покладених на нього Договором.
Наразі по справі № 910/138/24 триває судовий розгляд справи по суті, оголошено перерву в судовому засіданні 03.04.2024 на 08.05.2024.
Отже Замовник не має підстав стверджувати, посилаючись на п.п.2 п. 45 Особливостей, що ТОВ «Гренландія НВП» як учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Адже ані добровільної сплати штрафів та/або відшкодування збитків, ані за рішенням суду не здійснювалося, оскільки претензії Замовника ТОВ «Гренландія НВП» вважає безпідставними, що документально доводить на цьому етапі в суді, відповідно до п. 13.3 Договору, оскільки переговори на підставі п.п. 13.2 Договору не зблизили позиції сторін Договору.
Відповідно, недостовірним є твердження Замовника, що ТОВ «Гренландія НВП» вже як учасник процедури закупівлі № UA-2024-01-18-016432-a «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію» стосовно виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним із Замовником Договором про закупівлю:
Адже саме так, як належне виконання умов Договору, оцінює свої дії ТОВ «Гренландія НВП».
Складені Замовником самостійно та одноосібно документи (повідомлення про розірвання Договору, звіт про виконання Договору) були отримані ТОВ «Гренландія НВП» вже після подання ним позовної заяви, у січні 2024 року. Вважаємо їх необгрунтованими та такими, що не відповідають умовам Договору.
Разом з тим, Замовник порушив, на думку ТОВ «Гренландія НВП», умови Договору.
Відмовившись надавати ТОВ «Гренландія НВП» замовлення на весь передбачений Договором товар, Замовник систематично закуповував його за прямими неконкурентними угодами в учасника закупівлі, за якою було укладено Договір, тендерну пропозицію якого Замовник був змушений відхилити на підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8247-р/пк-пз від 07.06.2023 через невідповідність вимогам технічної специфікації.
В зазначеного постачальника вже після підписання Договору Відповідач закуповував Товар, щонайменше, тричі у обсязі 60 000 кг:
- за жовтень 2023 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-04-012481-a (обгрунтування та договір № ПК/МТЗ/23577/Ю від 22.09.2023 на закупівлю 15 000 кг Товару в постачальника Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнілайф.ПВ»);
- за листопад 2023 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-17-008677-a (обгрунтування та договір № ПК/МТЗ/23713/Ю від 07.11.2023 на закупівлю 15 000 кг Товару в постачальника Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнілайф.ПВ»);
- за листопад 2023 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-08-017278-a (обгрунтування та договір № ПК/МТЗ/23756/Ю від 28.11.2023 на закупівлю 30 000 кг Товару в постачальника Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнілайф.ПВ»).
Пропозицію саме цього учасника Замовник був змушений відхилити й у даній закупівлі відповідно до рішення Комісії № 6211-р/пк-пз від 08.04.2024, й знов через невідповідність вимогам технічної специфікації. Отже, можна очікувати, що Замовник знову планує придбати товар в цього учасника в обхід конкурентної процедури закупівлі.
Зазначимо, що в подібний спосіб Замовник вчиняє не лише з ТОВ «Гренландія НВП». Наведемо приклад іншої конкурентної процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-24-008231-a, замість якої з аналогічних підстав Замовником теж укладено прямий договір в неконкурентний спосіб, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-10-007130-a .
Основною підставою неналежності аргументації з протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» вважаємо те, що Замовником не надано (у зв’язку з відсутністю) стосовно ТОВ «Гренландія НВП» документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Відповідно, й звинувачення Замовника щодо надання саме ТОВ «Гренландія НВП» недостовірної інформації є таким, що не відповідає дійсним обставинам справи.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП» надано усі підтвердження, яких вимагала ТД. Також надано усі затребувані ТД документи.
Пропоновані ТОВ «Гренландія НВП» засоби та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
ТОВ «Гренландія НВП» не вбачає у даній підставі відхилення порушення наданими ним у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованих нами засобів вимог ТД і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП», наведені у протоколі відхилення, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гренландія НВП»
Скарга
- Скарга ПК Мыло-пенка Победитель.pdf 26.03.2024 21:54
- sign.p7s 26.03.2024 22:00
- Пояснення на Заперечення Скарга ПК Мыло-пенка Победитель.docx 05.04.2024 15:06
- Пояснення на Заперечення Скарга ПК Мыло-пенка Победитель.pdf 05.04.2024 15:07
- рішення від 28.03.2024 № 5604.pdf 28.03.2024 16:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 №6213.pdf 09.04.2024 15:46
- рішення від 08.04.2024 №6213.pdf 11.04.2024 10:46
- Дод.1 2.1 ТУ зі зміною.pdf 29.03.2024 12:02
- Дод.1 2.1 ТУ зі зміною.pdf.p7s 29.03.2024 12:02
- Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx 29.03.2024 12:02
- Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx.p7s 29.03.2024 12:02
- Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc (1).p7s 29.03.2024 12:02
- Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc 29.03.2024 12:02
- ДСТУ ISO 696 Визначення піноутворювальної здатності модифікованим методом Росс-Майлса.pdf 29.03.2024 12:02
- Пояснення по суті Скарги4 29.03.2024.docx 29.03.2024 12:02
- Пояснення по суті Скарги4 29.03.2024.docx.asice 29.03.2024 12:02
- Пояснення по суті Скарги4 29.03.2024.pdf 29.03.2024 12:02
Пункт скарги
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ»
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-18-016432-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 1 - 21/03-24 від 21.03.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі по тексту – ТД).
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» з наступних підстав.
Відповідно до вимоги Додатку 1 до ТД
«Технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими ніж задані замовником».
Технічна специфікація у Додатку 1 до ТД визначає «Посилання на нормативно- технічний документ» – Додаток А.
В Додатку А до ТД визначено технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, за показником:
«Піноутворювальна здатність, пінне число: в межах 160 – 170».
Відповідно до п.п. 4.1 Додатку 1 до ТД:
«Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно зразка наданого нижче»
Згідно наданого зразка порівняльної таблиці учасники повинні надати, зокрема, наступну інформацію стосовно пропонованого засобу:
«Пропозиція учасника Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо)».
Відповідно до п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД:
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Визначений у даній закупівлі переможцем учасник ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» надав у складі своєї тендерної пропозиції. зокрема, документи, що вимагалися відповідно до п.п. 2.3 та 4.1 Додатку 1 до ТД:
- «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» (№ 24/0129-3 від 29.01.2024, файл «Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc»);
- «Сертифікат якості» (№ 090124/5 від 09.01.2024, файл «Дод.1 2.3 Сертифікат якості.doc»),
у яких наведено значення показника «Піноутворювальна здатність, пінне число» запропонованого цим учасником засобу, яке дорівнює «156,2», що не відповідає встановленим Замовником межам: «в межах 160 – 170»:
Таким чином, учасник ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» запропонував до закупівлі засіб, який не відповідає вимогам технічної специфікації ТД.
Дана невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника не може бути усунена в порядку, визначеному п. 43 Особливостей.
Отже, зазначена невідповідність є підставою скасування рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ».
З метою уникнення процедури оскарження ТОВ «Гренландія НВП» 22.03.2024 звернулося до Замовника із вимогою № UA-2024-01-18-016432-a.b4 аналогічного змісту, яку Замовником не задоволено із наведенням по суті вимоги наступної відповіді: «Показник про який іде мова в вимозі UA-2024-01-18-016432-a.b4 відповідає вимогам додатку 1 ТД та НТД виробника запропонованої до постачання продукції оскільки знаходиться в допустимих межах».
Разом з тим, те, що значення показника «Піноутворювальна здатність, пінне число» запропонованого учасником засобу «156,2» є нижчим за нижню межу допустимого діапазону значень, встановлену Замовником «в межах 160 – 170», є очевидним, в той час як Замовником у Додатку 1 до ТД вимагається: «технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими ніж задані замовником».
Отже, запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» засіб не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника.
Разом з тим, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» на пропонований засіб не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
- Довіреність на Фисенко А.О. від 01.12.2023.pdf 25.03.2024 16:05
- Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx 25.03.2024 16:05
- Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc 25.03.2024 16:05
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір 21.03.24.doc 25.03.2024 16:05
- Скарга Word.docx 25.03.2024 16:05
- Скарга.pdf 25.03.2024 16:05
- sign.p7s 25.03.2024 16:23
- Рішення від 28.03.2024 № 5624.pdf 28.03.2024 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 № 6211.pdf 09.04.2024 16:30
- Рішення від 08.04.2024 № 6211.pdf 11.04.2024 12:55
- Дод.1 2.1 ТУ зі зміною.pdf 29.03.2024 12:03
- Дод.1 2.1 ТУ зі зміною.pdf.p7s 29.03.2024 12:03
- Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc 29.03.2024 12:03
- Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx.p7s 29.03.2024 12:03
- Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx 29.03.2024 12:03
- ДСТУ ISO 696 Визначення піноутворювальної здатності модифікованим методом Росс-Майлса.pdf 29.03.2024 12:03
- Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc (1).p7s 29.03.2024 12:03
- Пояснення по суті Скарги5 29.03.2024.docx 29.03.2024 12:03
- Пояснення по суті Скарги5 29.03.2024.docx.asice 29.03.2024 12:03
- Пояснення по суті Скарги5 29.03.2024.pdf 29.03.2024 12:03
- Протокол скасув 11.04.2024.docx 11.04.2024 16:20
Пункт скарги
Згідно наданого зразка порівняльної таблиці учасники повинні надати, зокрема, наступну інформацію стосовно пропонованого засобу: Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).
Відповідно до п.п. 2.3 Додатку 1 до ТД:
«На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)».
Визначений у даній закупівлі переможцем учасник ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» надав у складі своєї тендерної пропозиції. зокрема, документи, що вимагалися відповідно до п.п. 2.3 та 4.1 Додатку 1 до ТД:
- «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» (№ 24/0129-3 від 29.01.2024, файл «Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc») додається до скарги;
- «Сертифікат якості» (№ 090124/5 від 09.01.2024, файл «Дод.1 2.3 Сертифікат
якості.doc») додається до скарги,
у яких наведено значення показника «Піноутворювальна здатність, пінне число» запропонованого цим учасником засобу, яке дорівнює «156,2», що не відповідає встановленим Замовником межам: «в межах 160 – 170».
Таким чином, учасник ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» запропонував до закупівлі засіб, який не відповідає вимогам технічної специфікації ТД.
Дана невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника не може бути усунена в порядку, визначеному п. 43 Особливостей. Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» мала бути відхилена Замовником торгів відповідно до статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей.
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
Порівняльна таблиця складена учасником, де чітко зазначено Піноутворювальна здатність: пінне число - 156,2
-
Повʼязаний документ:
Дод.1 4.1 Порівняльна таблиця.doc
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості
-
Опис доказу:
сертифікат якості виданий виробником товару, де чітко зазначено Піноутворювальна здатність: пінне число, не менше ніж, мм - 156,2
-
Повʼязаний документ:
Дод.1 2.3 Сертифікат якості.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції ФОП Клеменков С.М.
- ПВ 5 22.02.2024.docx 27.02.2024 11:27
- скарга.docx 27.02.2024 11:27
- Скарга.pdf 27.02.2024 11:27
- ТУ Мила рідкі.pdf 27.02.2024 11:27
- sign.p7s 27.02.2024 12:00
- рішення від 29.02.2024 № 3807.pdf 29.02.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2024 № 4308.pdf 08.03.2024 14:05
- рішення від 07.03.2024 № 4308.pdf 11.03.2024 18:32
- ПВ 5 22.02.2024.docx.zip 04.03.2024 11:23
- Пояснення по суті Скарги3 04.03.2024.docx 04.03.2024 11:23
- Пояснення по суті Скарги3 04.03.2024.docx.zip 04.03.2024 11:23
- Пояснення по суті Скарги3 04.03.2024.pdf 04.03.2024 11:23
Пункт скарги
14) нормативний документ – документ, що встановлює правила, настанови чи характеристики щодо діяльності або її результатів;
Та пп. 22
22) технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
На підтвердження вимоги Замовника надати повну скановану копію ТУ, Учасником Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович надано повну скановану копію ТУ (файл ТУ мила рідки.pdf – додається до Скарги Додадток 2), який розроблений відповідно до вимог СОУ КЗПС 74.9-02568182-003.
Учасник Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович запропонував засіб Мило-пінка ТМ БАЛУ, виготовлений за ТУ У 20.4-34426212-006:2023 - Нормативно-технічний документ, який відповідає вимогам ТД! Та не відрізняється від зазнеченої у вимогах до ТД
-
Назва доказу:
Технічні умови ТУ У 20.4-34426212-006:2023
-
Опис доказу:
ТУ У 20.4-34426212-006:2023 - Нормативно-технічний документ, який відповідає вимогам ТД! Та не відрізняється від зазнеченої у вимогах до ТД
-
Повʼязаний документ:
ТУ Мила рідкі.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
За цим рішенням Шановна Колегія ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ" переможцем процедури закупівлі — "ІН-ПК-24Т_12_ВО Мило-пінка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-18-016432-a.
Тобто, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СТОСУЄТЬСЯ ЛИШЕ ТОВ "ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ" та його пропозиції, та ніяким чином не може бути пов’язане з пропозицією Учасника Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович.
Виходячи з вищенаведеного, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" не мала законних підстав посилатися та керуватися рішенням №2913-р/пк-пз від 15.02.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "СЕРВІС ПРО"
- 1.4. ТУ 2 Зміна 2 итоговая версия 30_11_2023.pdf 26.02.2024 14:20
- Скарга.pdf 26.02.2024 14:20
- Довіреність на Фисенко А.О. від 01.12.2023.pdf 26.02.2024 14:20
- ПВ 3 22.02.2024.docx 26.02.2024 14:20
- Скарга Word.docx 26.02.2024 14:20
- ТД зміни 1.docx 26.02.2024 14:20
- sign.p7s 26.02.2024 14:37
- Заперечення на пояснення до скарги.pdf 04.03.2024 17:07
- Заперечення на пояснення до скарги Word.docx 04.03.2024 17:07
- рішення від 28.02.2024 №3711.pdf 28.02.2024 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення №4282.pdf 08.03.2024 14:29
- рішення від 07.03.2024 №4282.pdf 11.03.2024 16:55
- ПВ 3 22.02.2024.docx.zip 01.03.2024 10:52
- Пояснення по суті Скарги_.docx 01.03.2024 10:52
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 01.03.2024 10:52
- Пояснення по суті Скарги_01.03.2024.docx.zip 01.03.2024 10:52
Пункт скарги
ТОВ «СЕРВІС ПРО» помилково не довантажив до своєї тендерної пропозиції наявне ТУ У 20.4-41906325-002:2018 та Змін 1, що мав змогу зробити у разі надання Замовником торгів вимоги про усунення невідповідності, оскільки дана невідповідність не впливає на зміну предмета закупівлі, а Зміни № 2 є невідємною частиною ТУ У 20.4-41906325-002:2018, тобто це частина документа, що вимагалась ТД.
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Встановлена норма дає замовнику можливість не відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію, у разі, якщо вона містить незначні помилки, недоліки тощо. Отже, замовник економить кошти, а якщо б довелося повторно оголошувати торги за неможливості виправити невідповідності – економить також час.
Доречно зауважити, що надання Замовником 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Натомість Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
Зміни № 2 ТУ У20.4-41906325-002:2018 наявні в складі документів тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО», а отже у відповідності до Особливостей, Скаржник мав змогу скористатися вимогою про усунення невідповідностей та довантажити документ в повному обсязі.
Наявність вже затвердженого ТУ У 20.4-41906325-002:2018 та Зміни 1 до ТУ У 20.4-41906325-002:2018 виробника, жодним чином не змінюють та не впливають на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. А навпаки підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника в Додатку 1 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, Замовник мав змогу надати Скаржнику можливість довантажити ТУ У 20.4-41906325-002:2018 та Зміни 1 та завершити процедуру закупівлі уникнувши порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
-
Назва доказу:
Зміни № 2 ТУ У 20.4-41906325-002:2018 виробника
-
Опис доказу:
наявність документа у складі документів тендерної пропозиції звідчить про відповідність вимогам тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
1.4. ТУ 2 Зміна 2 итоговая версия 30_11_2023.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
- Довіреність на Фисенко А.О. від 01.12.2023.pdf 05.02.2024 13:07
- Декларація про відповідність.pdf 05.02.2024 13:07
- Порівняльна таблиця.pdf 05.02.2024 13:07
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 05.02.2024 13:07
- СкаргаWord.docx 05.02.2024 13:07
- Скарга.pdf 05.02.2024 13:07
- ТД зміни 1.docx 05.02.2024 13:07
- ТУ Засоби косметичні.pdf 05.02.2024 13:07
- sign.p7s 05.02.2024 14:29
- рішення від 07.02.2024 № 2322.pdf 07.02.2024 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2024 №2913.pdf 16.02.2024 13:05
- рішення від 15.02.2024 № 2913.pdf 19.02.2024 18:23
- відхилення 20.02.2024.docx 20.02.2024 15:23
- Протокол скасув 20.02.2024.docx 20.02.2024 15:23
- ПВ 20.02.2024.docx 20.02.2024 15:23
Пункт скарги
Звертаємо увагу, що порівняльна таблиця учасника ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» містить інформацію про Індекс подразнювальної дії на слизову оболонку очей, не більше ніж – 0
А в ТУ У20.4-38535919-001:2020 виробника ТОВ «КЛІН ТІМ» зазначається що Індекс подразнювальної дії на слизову оболонку очей, не більше ніж – 2
-
Назва доказу:
ТУ Засоби косметичні
-
Опис доказу:
Невідповідність зазначеної інформації в порівняльній таблиці і інформації що надана в ТУ У 20.4-38535919-001:2020
-
Повʼязаний документ:
ТУ Засоби косметичні.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
Невідповідність зазначеної інформації в порівняльній таблиці і інформації що надана в ТУ У 20.4-38535919-001:2020
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» було надано Файл Декларація про відповідність.pdf (додається до скарги), але жодний з документів, що зазначений в декларації учасника ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» не відповідає вимозі Замовника торгів викладеній в пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
Тобто, зазначений Сертифікат на систему управління якістю – підтверджує, що ТОВ «КЛІН ТІМ» відповідає вимогам ISO 9OO1:2O15 Quality management systems – Requirements у сфері виробництва мила та мийних засобів, засобів для чищення та полірування, але жодним чином не підтверджує відповідність продукції вимогам Додатку А Додатку 1 до тендерної документації;
Паспорт якості виданий ТОВ «КЛІН ТІМ» має підтвердження відповідності продукції вимогам Додатку А Додатку 1 до тендерної документації, але ТОВ «КЛІН ТІМ» не є органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України;
ТУ У 20.4-38535919-001:2020, Зміни № 1 та Зміни № 2 до ТУ У 20.4-38535919-001:2020 Затверджені ТОВ «КЛІН ТІМ» не підтверджують відповідність продукції вимогам Додатку А Додатку 1 до тендерної документації, оскільки не мають опису технічних характеристик мила-піни ТМ «Білоручка» у відповідності до вимог Замовника торгів.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/2554 від 15.02.2021 взагалі не було надано у складі документів тендерної пропозиції, але було зазначено серед документів відповідності в декларації про відповідність.
Також не було надано жодного документа з пп.1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури оцінки відповідності та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Отже, ненадання учасником ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» вищезазначених документів – пропозиція учасника ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» не відповідає вимогам Замовника торгів.
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Опис доказу:
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність.pdf
Учасником ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» у складі документів тендерної пропозиції не було надано порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик. Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик є частиною вимог Замовника торгів Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації).
Замовник торгів порушуючи вимоги п.40 Постанови КМУ № 1178 Особливості надає учаснику ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» можливість шляхом виправлення невідповідностей довантажити порівняльну таблицю і при розгляді пропозиції учасника на відповідність документів вимогам ТД не бере до уваги не надання документів, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження. Що в свою чергу формує упереджене ставлення Замовника торгів, щодо розгляду пропозицій інших учасників закупівлі.
Пунктом 40 Особливостей передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Отже, дії які вчинив Замовник торгів, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРНІВЦІПОБУТХІМ» та наданням змоги виправити невідповідності з порушення законодавства про публічні закупівлі порушують інтереси Скаржника та інших учасників закупівлі.
-
Назва доказу:
ТД зміни 1 до закупівлі UA-2024-01-18-016432-а розміщений на сайті «Прозорро» за посиланням https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/32953361/
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що замовник вимагав подання учасниками документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ТД зміни 1.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір