-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прання медичної білизни (98310000-9) ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Торги не відбулися
2 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 300.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2024 17:32 - 23.01.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
вимога про скасування рішення про дискваліфікацію (протокол №28 від 02.02.2024)
Номер:
7977475c612443f19687d094eacbb9b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-016225-a.c1
Назва:
вимога про скасування рішення про дискваліфікацію (протокол №28 від 02.02.2024)
Вимога:
Уповноваженою особою замовника прийнято рішення про дискваліфікацію учасника у зв'язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції висновку ДСЕЕ на дезінфікуючий засіб та технічною помилкою у листі-відгуку іншого замовника під час підготовки такого.
Вважаємо відхилення нашої пропозиції таким, що повинно бути переглянутим, з огляду на наступне :
1. Щодо відгуку - він був наданий, але датований груднем 2023 року. В тендерній документації жодних вимог щодо дати відгуку (наприклад, "не раніше оголошення про закупівлю") не було. Ставити питання про те, що аналогічний договір ще не було завершено, не є правильним, оскільки йдеться про договори 2023 року, які продовжуються на 2024 рік (в межах 20%, до проведення нових тендерів), тому при такому підході жоден договір завершений не буде. Відгук був позитивний, це головне, бо це підтвердило якість нашої роботи. Щодо повторного відгуку (в порядку усунення невідповідностей), при сприянні контрагенту у підготовці його проекту справді було помилково роздруковано проект відгуку з використанням бланку учасника (додаємо виправлений), але у будь-якому випадку відгук справді підписано належною особою (керівником лікувального закладу) з проставленням печатки установи. Це була колективна, але не вимушена помилка і про жодні умисні протиправні дії з документами не йдеться.
2. З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Зокрема, з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (додаток до Закону України від 19.05.2011 №3392-VI) виключено п. 9, який передбачав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Принагідно звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 1 Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" від 19.05.2011 №3392-VI забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
З огляду на це підстава для дискваліфікації учасника видається нам такою, що не відповідає вищевказаним вимогам закону, а тому просимо переглянути вказане рішення і визнати ФОП Харута Валентину Іванівну переможцем. Крім того, просимо врахувати помилковість включення умови про надання висновків ДСЕЕ на майбутнє.
З повагою,
ФОП Харута Валентина Іванівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук Реабілітація.PDF 06.02.2024 16:09
Дата подачі:
06.02.2024 16:09