-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Система рентгенографічна та флюороскопічна на 3 робочих місця
-
Торги не відбулися
6 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 750.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2018 13:37 - 03.05.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога ( щодо усунення ознак дискримінаційних дій , ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С.Лучанського»)
Номер:
7f19fe5165ff472c9ddea5f917fb7703
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-05-000759-c.b1
Назва:
Вимога ( щодо усунення ознак дискримінаційних дій , ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С.Лучанського»)
Вимога:
Вимога
( щодо усунення ознак дискримінаційних дій , ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С.Лучанського»)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ( щодо усунення ознак дискримінаційних дій , ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С.Лучанського») 27.04.2018 09:28
- Вимога ( щодо усунення ознак дискримінаційних дій , ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України 03.05.2018 10:00
- Відповідь на вимогу Квант Юг.pdf 02.05.2018 15:59
Дата подачі:
27.04.2018 09:28
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 26.04.2018 № 36, оприлюднену 27.04.2018 через електронну систему закупівель (номер вимоги: UA-2018-04-05-000759-c.b1) щодо усунення ознак дискримінаційних дій, ознак антиконкурентних узгоджених дій та порушенні конкурентного законодавства України тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С. Лучанського», повідомляємо про наступне.
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, з урахуванням медичної практики лікарні, мети застосування медичного обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик. При цьому, Замовником сформовано медико-технічні вимоги таким чином, що вони не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та не мають конкретних значень (показників) технічних характеристик предмета закупівлі, а містять їх допустимі межі, які не дискримінують та не обмежують коло потенційних учасників, а дозволяють запропонувати товар, показники якого відповідають даним вимогам або є кращими.
Щодо інформації, вказаної у Вашій вимозі, стосовно того, що медико-технічні характеристики виписані під морально, технологічно та конструктивно застарілий апарат, який потребує у подальшій експлуатації постійних та значних витрат бюджетних коштів на придбання і використання хімічних реактивів, рентгенівської плівки, проявочних баків, тощо, повідомляємо, що вказане не відповідає дійсності, оскільки медико-технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено, що обробка зображень (рентгенографічних знімків) – цифрова, що не потребує придбання та використання хімічних реактивів, проявочних баків та інших витратних матеріалів для фотолабораторії тощо.
Також, слід зазначити, що інформація, вказана у Вашій вимозі стосовно того, що медико-технічні характеристики Замовником виписані під конкретного товарного виробника також не відповідає дійсності, оскільки даним вимогам відповідає товар не тільки вказаного Вами виробника – GMM (Італія), а також і товару таких виробників, зокрема, як: Radiologia S.A. (Іспанія), SG HealthCare (Південна Корея), Apelem (Франція), Stephanix (Франція) та інших.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників. Тендерна документація та додатки до неї не містять протизаконних вимог та таких вимог, які б обмежували або порушували права та законні інтереси потенційних учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі, та перешкоджали подати тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено