-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лічильники газу мембранні
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про забезпечення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Завершена
40 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 406 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 406 000.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2024 16:20 - 23.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
усунення дискримінаційних та антиконкурентних вимог
Номер:
26440ec76fd64abca47941382fcd8508
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-014680-a.b1
Назва:
усунення дискримінаційних та антиконкурентних вимог
Вимога:
Керуючись основними засадами конкурентних закупівель в частині прозорості тендерних процесів та недопустимості дискримінації заявок було проаналізовано ряд закупівель за кодом ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники.
За результатом аналізу закупівлі була виявлена дискримінаційна та вочевидь антиконкурентна вимога тендерної закупівлі UA-2024-01-18-014680-a. Дана вимога міститься в Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі".
Суть дискримінації витікає з технічної вимоги до предмета закупівлі, в частині варіантів виконання засобів вимірювальної техніки по характеристиці "Міжосьової відстані між приєднувальними штуцерами".
Так наприклад, з'ясувалося що “APATOP METRIX” S.A. являється єдиним виробником лічильників газу з варіантом виконання Міжосьової відстані між приєднувальними штуцерами, 100 мм (дані - сертифікату перевірки типу № UA.TR. 055.ST.040-19 версія 1.), принаймні інші дані про сертифіковані в Україні аналоги такого обладнання відсутні.
Також в технічних вимогах закупівлі, при різноманітності технічних вимог щодо варіацій виконання лічильників по Міжосьової відстані між приєднувальними штуцерами, не містять жодних кількісних параметрів щодо обсягів того чи іншого варіанту виконання.
Отже, з огляду на зазначене вище та з метою усунення дискримінаційних та антиконкурентних вимог тендерної закупівлі UA-2024-01-18-014680-a наголошуємо на необхідності відокремити закупівлю обладнання в окремі лоти за варіантами виконання по Міжосьової відстані між приєднувальними штуцерами з обов'язковим зазначенням кількісних параметрів обладнання по кожному типорозміру обладнання, це стосується наступних предметів закупівлі:
Лічильник газу G 1,6-G4 (3/4", 1", 1 1/4"); Лічильник газу G 1,6-G4 з монтажним комплектом (3/4"); Лічильник газу G 1,6-G4 з монтажним комплектом (1"); Лічильник газу G 1,6-G4 з монтажним комплектом (1 1/4"); Лічильник газу G 1,6Т-G4Т (3/4", 1", 1 1/4") з захисною шафою; Лічильник газу G 1,6Т-G4Т з монтажним комплектом (3/4") та захисною шафою; Лічильник газу G 1,6Т-G4Т з монтажним комплектом (1") та захисною шафою; Лічильник газу G 1,6Т-G4Т з монтажним комплектом(1 1/4") та захисною шафою; Лічильник газу G 6 (1 1/4"); Лічильник газу G 6 з монтажним комплектом (1 1/4"); Лічильник газу G 6Т з захисною шафою; Лічильник газу G 6Т з монтажним комплектом (1 1/4") та захисною шафою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2024 11:16
Вирішення:
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Процедура закупівлі проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про забезпечення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Особливості).
Предмет закупівлі визначений із дотриманням вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020р. № 708. Разом з тим, наголошуємо, що поділ предмета закупівлі на окремі лоти є правом Замовника, а не його обов’язком.
Тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону та Особливостей. Технічні, якісні та кількісні вимоги складені відповідно до виробничих потреб та процесів Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено