• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Грудинка варено-копчена

Завершена

295 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 476.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2024 09:25 - 26.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері закупівель

Номер: 66dc276c80694f78816e92592e478704
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-18-001150-a.c5
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері закупівель
Скарга:
про скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції переможця
Дата розгляду скарги: 29.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.03.2024 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.04.2024 12:35
Автор: ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Ірина Матюшенко 380960448010 irina051297@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 56a14ab15b96468498683b2d8717a5c0
Заголовок пункту скарги: технічні характеристики
Опис заперечення: Замовником КУ "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти».
Очікувана вартість – 295 200,00 грн. з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a
Кінцева дата подання пропозицій – 29 січня 2024р. о 00:00год.

Відповідно до Протоколу № 20ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 р. Замовником було оголошено Переможцем пропозицію ФОП Трохимчук Р.А.
Скаржник звернувся із Вимогою до замовника про скасування протоколу визначення Переможця закупівлі. Зазначену вимогу було задоволено, пропозицію Переможця ФОП Трохимчук Р.А. відхилено.
Замовником було відхилено Тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник не погодився із зазначеним рішенням та звернувся до Замовника з відповідною вимогою. Вимогу замовником задоволено не було.
Скаржник звернувся за захистом свої прав до АМКУ. Відповідно до рішення № 2770-р/пк-пз від 13.02.2024 замовника зобов’язано скасувати протокол відхилення пропозиції Скаржника.
Виконуючи рішення органу оскарження від № 2770-р/пк-пз від 13.02.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Провести повторну оцінку», після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті, анулюються - пропозиції учасників повторно повернулися на кваліфікацію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА було скасовано.
16.02.2024 р. Замовник опублікував протокол про відміну закупівлі. Скаржник не погодився із зазначеним рішенням замовника та звернувся із до АМКУ за захистом своїх інтересів.
Виконуючи рішення органу оскарження від №4377-р/пк-пз від 11.03.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Продовжити процедуру скасування закупівлі», після цієї дії було використано клавішу «Скасувати рішення про відміну тендеру/лоту» після чого рішення переведено в статус: Невдале скасування. Рішення про скасування закупівлі UA-2024-01-18-001150-a було скасовано.
Замовником було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей для учасника ФОП Трохимчук Р.А..


Відповідно до Протоколу № 43ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 15.03.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко рина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення Переможця закупівлі), Замовником вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2024-01-18-001150-a - ФОП Трохимчук Р.А. (ЄДРПОУ: 2965313557) та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону.
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 20.03.2024 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, що не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.

Описані вище дії та рішення замовника говорять про його упередженість та дискримінаційний підхід до проведення закупівлі, адже Замовником приймаються всі можливі рішення для не укладення договору зі Скаржником.

Тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню з підстав не відповідності її умовам тендерної документації, а саме::

І. Відповідно до п. 1, р. 3 ТД вимагається:
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити:
4) інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4;

У п . 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.


У Додатку 4 до ТД встановлено наступні вимоги:

Технічне завдання (Специфікація до договору (Додаток №1 до договору)
Предмет закупівлі: Грудинка варено-копчена
код ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
- пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
- копія якісного посвідчення або іншого документа, яким засвідчується якість продукції виробником або потужностями на яких проведено розфасування продукції.
№ п/п Найменування Товару(марка, модель) Одиниця виміру Кількість, Ціна за од.
(з ПДВ*), грн. Загальна вартість Товару, (з ПДВ*), грн.
1 Грудинка варено-копчена кг 1230
Примітка*: Вимоги щодо врахування ПДВ не стосуються учасників, які не є платниками ПДВ.
Поставка товару здійснюється на підставі заявки Замовника, з яким Учасник ознайомлюється під час підписання договору (Заявку щодо поставки продукції може бути зміненим в залежності від реальних потреб замовника)
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
Товар не повинен відрізнятися від вимог Замовника за якісними критеріями. термін придатності та умови зберігання, на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання
Якість товару
Склад виробу: грудинка свиняча 100%, вода питна, сіль кухонна, добавки комплексні харчові суміші та екстракти прянощів,. Вид виробу: грудинка За способом обробки: виріб варено-копчений М'ясна сировина: свинина Сорт: вищий Відповідність стандарту: ТУ виробника
Вимоги щодо якості товару, умов та термінів поставки:
1. Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
2. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
3. Доставка товару здійснюється в робочий час з 9-00 до 18-00 години згідно замовлення.
4. Доставка і розвантаження товару здійснюється спецтранспортом, силами та за рахунок Постачальника по заявці замовника.
5. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
- Учасник визначає ціну товару, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією, по суті додатку 4 до ТД викладеного від імені Переможця у стверджувальній формі. Тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 834a01fdf5a64220afdaff83e57b087d
Заголовок пункту скарги: невідповідність пояснювальної записки
Опис заперечення: ІІ. Відповідно до п. 1, р. 3 ТД вимагається:
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити:
4) інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4;

У п . 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.


У Додатку 4 до ТД встановлено наступні вимоги:

Технічне завдання (Специфікація до договору (Додаток №1 до договору)
Предмет закупівлі: Грудинка варено-копчена
код ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
- пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі тендерної пропозиції Переможця міститься Пояснювальна записка без номеру та дати (завантажена на вимогу щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин), що не відповідає вимогам ТД, ос кільки не містить у собі інформації стосовно функціональних характеристик, виду розфасовки (тари), способу і термінів зберігання). Тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 3cc89b01b8974dd6bd3235c3a9160443
Заголовок пункту скарги: проект договору
Опис заперечення: ІІІ. Відповідно до п. 1, р. 3 ТД вимагається:
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити:
7) проект договору, підготовлений відповідно до Додатка 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника. При заповненні проекту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Істотні умови договору
Тип порушення: Істотні умови договору
Опис суті пункту скарги: У складі тендерної пропозиції Переможця міститься проект договору, заповнений зі сторони учасника, однак Переможець зазначив цінові показники у п.3.2 , технічна специфікація як невід’ємна частина договору взагалі відсутня. Тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції

Номер: da15973fb5664eceb8f99573f669af15
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-18-001150-a.b3
Назва: скасування протоколу відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Вих. № 1 від. 02.02.2024 р. Найменування органу оскарження: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб`єкт оскарження: ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна 25001, м. Кропивницький, вул. Верхня Биковська, 72 ІПН 2452115068 Інформація про закупівлю: Відкриті торги № в ЦБД UA-2024-01-18-001150-a Замовник: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради 11255, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, ЄДРПОУ: 03188398 СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником КУ "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти». Очікувана вартість – 295 200,00 грн. з ПДВ. Статус процедури – відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a Кінцева дата подання пропозицій – 29 січня 2024р. о 00:00год. Відповідно до Протоколу № 24ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 30.01.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про відхилення пропозиції), Замовником Вирішено відхилити тендерну пропозицію Скаржника. Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 04.02.2024 включно. Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару. Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Скаржника є такою, що відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню з підстав відповідності її умовам тендерної документації, а саме:: У Протоколі зазначено наступне: « в пояснювальні записці з описом якісних та функціональних характеристик товару додано Декларацію виробника яка має недійсний сертифікат, а саме він дійсний до 14 грудня 2023 року.» Тендерна документація містила наступні вимоги. Відповідно до п. 1, р. 3 ТД вимагається: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити: 4) інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4; У Додатку 4 до ТД встановлено наступні вимоги: Технічне завдання (Специфікація до договору (Додаток №1 до договору) Предмет закупівлі: Грудинка варено-копчена код ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: - пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання); - копія якісного посвідчення або іншого документа, яким засвідчується якість продукції виробником або потужностями на яких проведено розфасування продукції. № п/п Найменування Товару(марка, модель) Одиниця виміру Кількість, Ціна за од. (з ПДВ*), грн. Загальна вартість Товару, (з ПДВ*), грн. 1 Грудинка варено-копчена кг 1230 Примітка*: Вимоги щодо врахування ПДВ не стосуються учасників, які не є платниками ПДВ. Поставка товару здійснюється на підставі заявки Замовника, з яким Учасник ознайомлюється під час підписання договору (Заявку щодо поставки продукції може бути зміненим в залежності від реальних потреб замовника) ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: Товар не повинен відрізнятися від вимог Замовника за якісними критеріями. термін придатності та умови зберігання, на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання Якість товару Склад виробу: грудинка свиняча 100%, вода питна, сіль кухонна, добавки комплексні харчові суміші та екстракти прянощів,. Вид виробу: грудинка За способом обробки: виріб варено-копчений М'ясна сировина: свинина Сорт: вищий Відповідність стандарту: ТУ виробника Будь-яких інших вимог встановлено не було. У складі моєї тендерної пропозиції міститься інший документ, що засвідчує якість продукції виданий виробником запропонованого до постачання товару. Відповідно до цінової пропозиції Вих № 1 від 26.01.2023 р. та Інформації та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 4 вих. Вих № 10 від 26.01.2023 р. до постачання мною пропонується грудинка Українська к/в в/с (ТМ БМК). Подана у складі тендерної пропозиції декларація виробника № БМ 000014375 підтверджує, що грудинка Українська к/в в/с (ТМ БМК) відповідає ТУ У 10.1-32566454-004:2019 без ГМО. Умовами ТД не було встановлено вимог щодо строку видачі декларації, строку дії декларації, строку дії сертифікатів, експертних висновків, або інших документів на які є посилання в декларації. Декларація видана виробником 13.08.2022 р, тобто на момент видачі декларації сертифікати були дійсними до 14.12.2023 р. Декларація не має строку дії, а сертифікат, на недійсність котрого посилається Замовник, на дійсність декларації не впливає. Виробником в декларації було зазначено про дійсність сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 9001: 2015 та ISO 22000:2018 дійсні до 14.12.2023 р. Нові сертифікати отримуються після закінчення строку дії старих. Так до прикладу в деклараціях виробника за січень 2024 р. вказані нові діючі сертифікати. Однак, вказані факти жодним чином не впливають на дійсність поданої до складу нашої тендерної пропозиції декларації виробника. Умови ТД не містили вимог, відповідно до яких в декларації виробника має бути посилання на сертифікати ISO 9001: 2015 та ISO 22000:2018 дійсні на момент подання тендерних пропозицій. Подана до складу пропозиції декларація повинна була засвідчувати якість продукції виробником, і вказана вимога виконана в повному обсязі декларація підтверджує відповідність товару ТУ. Тому наша тендерна пропозиція в повній мірі відповідає вимогам ТД, а відхилення її неправомірне. Відхиляючи нашу тендерну пропозицію, що відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права. На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2024-01-18-001150-a за предметом «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти» в частині відхилення учасника процедури закупівлі ФОП Матюшенко І.В. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-01-18-001150-a, предмет закупівлі «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти» ФОП Матюшенко І.В., визнати його пропозицію такою, що відповідає вимогам ТД та опублікувати повідомлення про намір укласти договір. Додатки: -Протокол Замовника та документи тендерної пропозиції Переможця З повагою, __________ Ірина МАТЮШЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.02.2024 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконуючи рішення органу оскарження від № 2770-р/пк-пз від 13.02.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Провести повторну оцінку», після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті, анулюються - пропозиції учасників повторно повернулися на кваліфікацію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА було скасовано.
Автор: ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Ірина Матюшенко 380960448010 irina051297@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 814f9188fa5e458ba07b04aa1c042017
Заголовок пункту скарги: Протокол Замовника
Опис заперечення: Протоколу № 24ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.01.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 30.01.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про відхилення пропозиції)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: У Протоколі зазначено наступне: « в пояснювальні записці з описом якісних та функціональних характеристик товару додано Декларацію виробника яка має недійсний сертифікат, а саме він дійсний до 14 грудня 2023 року.»
Тендерна документація містила наступні вимоги.

Відповідно до п. 1, р. 3 ТД вимагається:
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити:
4) інформацію та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4;
У Додатку 4 до ТД встановлено наступні вимоги:
Технічне завдання (Специфікація до договору (Додаток №1 до договору)
Предмет закупівлі: Грудинка варено-копчена
код ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
- пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
- копія якісного посвідчення або іншого документа, яким засвідчується якість продукції виробником або потужностями на яких проведено розфасування продукції.
№ п/п Найменування Товару(марка, модель) Одиниця виміру Кількість, Ціна за од.
(з ПДВ*), грн. Загальна вартість Товару, (з ПДВ*), грн.
1 Грудинка варено-копчена кг 1230
Примітка*: Вимоги щодо врахування ПДВ не стосуються учасників, які не є платниками ПДВ.
Поставка товару здійснюється на підставі заявки Замовника, з яким Учасник ознайомлюється під час підписання договору (Заявку щодо поставки продукції може бути зміненим в залежності від реальних потреб замовника)
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
Товар не повинен відрізнятися від вимог Замовника за якісними критеріями. термін придатності та умови зберігання, на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання
Якість товару
Склад виробу: грудинка свиняча 100%, вода питна, сіль кухонна, добавки комплексні харчові суміші та екстракти прянощів,. Вид виробу: грудинка За способом обробки: виріб варено-копчений М'ясна сировина: свинина Сорт: вищий Відповідність стандарту: ТУ виробника

Будь-яких інших вимог встановлено не було.




У складі моєї тендерної пропозиції міститься інший документ, що засвідчує якість продукції виданий виробником запропонованого до постачання товару.
Відповідно до цінової пропозиції Вих № 1 від 26.01.2023 р. та Інформації та документи, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 4 вих. Вих № 10 від 26.01.2023 р. до постачання мною пропонується грудинка Українська к/в в/с (ТМ БМК).
Подана у складі тендерної пропозиції декларація виробника № БМ 000014375 підтверджує, що грудинка Українська к/в в/с (ТМ БМК) відповідає ТУ У 10.1-32566454-004:2019 без ГМО.
Умовами ТД не було встановлено вимог щодо строку видачі декларації, строку дії декларації, строку дії сертифікатів, експертних висновків, або інших документів на які є посилання в декларації.
Декларація видана виробником 13.08.2022 р, тобто на момент видачі декларації сертифікати були дійсними до 14.12.2023 р.
Декларація не має строку дії, а сертифікат, на недійсність котрого посилається Замовник, на дійсність декларації не впливає.
Виробником в декларації було зазначено про дійсність сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 9001: 2015 та ISO 22000:2018 дійсні до 14.12.2023 р.
Нові сертифікати отримуються після закінчення строку дії старих.
Так до прикладу в деклараціях виробника за січень 2024 р. вказані нові діючі сертифікати.


Однак, вказані факти жодним чином не впливають на дійсність поданої до складу нашої тендерної пропозиції декларації виробника.
Умови ТД не містили вимог, відповідно до яких в декларації виробника має бути посилання на сертифікати ISO 9001: 2015 та ISO 22000:2018 дійсні на момент подання тендерних пропозицій.
Подана до складу пропозиції декларація повинна була засвідчувати якість продукції виробником, і вказана вимога виконана в повному обсязі декларація підтверджує відповідність товару ТУ.
Тому наша тендерна пропозиція в повній мірі відповідає вимогам ТД, а відхилення її неправомірне.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 019ad4b0e7824470b7e900165d0599cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-18-001150-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
щодо скасування протоколу про відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Якщо вже опубліковане рішення в електронній системі про відхилення ТП то я не можу технічно скасувати рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оголошення переможця

Номер: cb076a123d144a6ebafde03b17140ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-18-001150-a.b1
Назва: Оголошення переможця
Вимога:
Шановний замовнику, пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД, просимо скасувати протокол та повідомлення про намір укласти договір, детальніше у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення стосовно ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович було скасовано
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скасування протоколу про відміну закупівлі

Номер: afa71095767e48b2aef0abcddf8059ea
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-18-001150-a.c4
Назва: Скасування протоколу про відміну закупівлі
Скарга:
Вих. № 1 від. 26.02.2024 р. Найменування органу оскарження: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб`єкт оскарження: ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна 25001, м. Кропивницький, вул. Верхня Биковська, 72 ІПН 2452115068 Інформація про закупівлю: Відкриті торги № в ЦБД UA-2024-01-18-001150-a Замовник: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради 11255, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, ЄДРПОУ: 03188398 СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником КУ "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти». Очікувана вартість – 295 200,00 грн. з ПДВ. Статус процедури – відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a Кінцева дата подання пропозицій – 29 січня 2024р. о 00:00год. Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Рішенням Комісії АМКУ від 13.02.2024 № 2770-р/пк-пз зобов'язано комунальну установу "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Матюшенко Ірини Володимирівни за процедурою закупівлі — "Грудинка варено-копчена", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-18-001150-a. Виконуючи рішення органу оскарження від № 2770-р/пк-пз від 13.02.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Провести повторну оцінку», після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті, анулюються - пропозиції учасників повторно повернулися на кваліфікацію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА було скасовано. Відповідно до Протоколу № 1ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 16.02.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про відміну закупівлі), Замовник Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради від 01 січня 2024 р. № 43 в процедурі відкритих торгів з особливостями - (Закупівля: UA-2023-09-11-004348-a) за предметом закупівлі: Грудинка варено-копчена, (код ДК 021:2015 : 15130000-8 М’ясопродукти). Вирішив Відповідно п. 2 пп. 50 Особливостей, скасувати проведення відкритих торгів у зв’язку з неможливістю виправити порушення, що виникли внаслідок порушень законодавства у галузі публічних закупівель, а саме технічні помилки в ТД. На веб-порталі Уповноваженої особи з проведення закупівель зазначено наступне: Протокол розкриття Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDF ● HTML Що робити після перемоги в аукціоні Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано ФОП Трохимчук Р.А. #2965313557 Рішення скасоване 239 235,00 UAH з ПДВ 30 січня 2024 11:41 ФОП Трохимчук Р.А. #2965313557 Рішення скасоване 239 235,00 UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19 ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА #2452115068 Рішення скасоване 279 210,00 UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19 ФОП Трохимчук Р.А. #2965313557 Очікує рішення 239 235,00 UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19 Інформація про відміну Період оскарження Дата оприлюднення: 16 лютого 2024 14:22 Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2024 00:00 Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: Відповідно п. 2 пп. 50 Особливостей, скасувати проведення відкритих торгів у зв’язку з неможливістю виправити порушення, що виникли внаслідок порушень законодавства у галузі публічних закупівель, а саме технічні помилки в ТД. Документи: 16 лютого 2024 14:21 Електронний підпис 16 лютого 2024 14:21 протокол..1 в.doc Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 26.02.2024 включно. Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару. Скаржник вважає, що Замовник відмінив закупівлю з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, І. У протоколі відміни закупівлі зазначено інший номер оголошення, а саме: UA-2023-09-11-004348-a. Номер даної закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a ІІ. Відповідно до п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Зазначаємо, що Замовником навмисно було вирішено, що технічні помилки в ТД потрібно доопрацювати на даному етапі, а не до кінцевого подання тендерних пропозицій, коли на те була можливість. Замовник навіть не зазначив, що це були за технічні помилки. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни даної процедури закупівлі, що свідчить про неправомірну відміну тендер з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 року №1ов(у). Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель / Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила аналогічні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 14132-р/пк-пз від 05.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023-07-10-000957-a, № 19029-р/пк-пз від 27.11.2023 року за № у ЦБД UA-2023-09-25-013031-a, № 14537 -р/пк-пз від 12.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023-08-15-003388-a тощо. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких: - скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації; - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за чотири дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю; - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2024-01-18-001150-a за предметом «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти» в частині наявного рішення про відміну процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2024-01-18-001150-a, предмет закупівлі «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти». Додатки: -Протокол Замовника З повагою, __________ Ірина МАТЮШЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2024 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 14.03.2024 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконуючи рішення органу оскарження від №4377-р/пк-пз від 11.03.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Продовжити процедуру скасування закупівлі», після цієї дії було використано клавішу «Скасувати рішення про відміну тендеру/лоту» після чого рішення переведено в статус: Невдале скасування. Рішення про скасування закупівлі UA-2024-01-18-001150-a було скасовано.
Автор: ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Ірина Матюшенко 380960448010 irina051297@gmail.com

Пункт скарги

Номер: a89ce3f6a7eb4e6b9185028459d00950
Заголовок пункту скарги: відміна закупівлі
Опис заперечення: Відповідно до Протоколу № 1ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 16.02.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про відміну закупівлі), Замовник Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради від 01 січня 2024 р. № 43 в процедурі відкритих торгів з особливостями - (Закупівля: UA-2023-09-11-004348-a) за предметом закупівлі: Грудинка варено-копчена, (код ДК 021:2015 : 15130000-8 М’ясопродукти). Вирішив Відповідно п. 2 пп. 50 Особливостей, скасувати проведення відкритих торгів у зв’язку з неможливістю виправити порушення, що виникли внаслідок порушень законодавства у галузі публічних закупівель, а саме технічні помилки в ТД.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Замовником КУ "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Грудинка варено-копчена» код ДК 021:2015: – 15130000-8 М'ясопродукти».
Очікувана вартість – 295 200,00 грн. з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a
Кінцева дата подання пропозицій – 29 січня 2024р. о 00:00год.
Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Рішенням Комісії АМКУ від 13.02.2024 № 2770-р/пк-пз зобов'язано комунальну установу "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Матюшенко Ірини Володимирівни за процедурою закупівлі — "Грудинка варено-копчена", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-18-001150-a.
Виконуючи рішення органу оскарження від № 2770-р/пк-пз від 13.02.2024 на майданчику Е-Тендер використано клавішу «Провести повторну оцінку», після цієї дії всі рішення, які раніше були прийняті, анулюються - пропозиції учасників повторно повернулися на кваліфікацію. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА було скасовано.



Відповідно до Протоколу № 1ов(у) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 16.02.2024 року (дата, коли ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна (надалі – Скаржник) стало відомо про відміну закупівлі), Замовник Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради від 01 січня 2024 р. № 43 в процедурі відкритих торгів з особливостями - (Закупівля: UA-2023-09-11-004348-a) за предметом закупівлі: Грудинка варено-копчена, (код ДК 021:2015 : 15130000-8 М’ясопродукти). Вирішив Відповідно п. 2 пп. 50 Особливостей, скасувати проведення відкритих торгів у зв’язку з неможливістю виправити порушення, що виникли внаслідок порушень законодавства у галузі публічних закупівель, а саме технічні помилки в ТД.
На веб-порталі Уповноваженої особи з проведення закупівель зазначено наступне:
Протокол розкриття
Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDF ? HTML
Що робити після перемоги в аукціоні
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трохимчук Р.А.
#2965313557 Рішення скасоване
239 235,00
UAH з ПДВ 30 січня 2024 11:41
ФОП Трохимчук Р.А.
#2965313557 Рішення скасоване
239 235,00
UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19
ФОП МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2452115068 Рішення скасоване
279 210,00
UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19
ФОП Трохимчук Р.А.
#2965313557 Очікує рішення
239 235,00
UAH з ПДВ 16 лютого 2024 14:19
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: 16 лютого 2024 14:22
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно п. 2 пп. 50 Особливостей, скасувати проведення відкритих торгів у зв’язку з неможливістю виправити порушення, що виникли внаслідок порушень законодавства у галузі публічних закупівель, а саме технічні помилки в ТД.
Документи:
16 лютого 2024 14:21 Електронний підпис

16 лютого 2024 14:21 протокол..1 в.doc


Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 26.02.2024 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відмінив закупівлю з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель,

І. У протоколі відміни закупівлі зазначено інший номер оголошення, а саме: UA-2023-09-11-004348-a. Номер даної закупівлі - UA-2024-01-18-001150-a
ІІ. Відповідно до п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

Зазначаємо, що Замовником навмисно було вирішено, що технічні помилки в ТД потрібно доопрацювати на даному етапі, а не до кінцевого подання тендерних пропозицій, коли на те була можливість. Замовник навіть не зазначив, що це були за технічні помилки.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни даної процедури закупівлі, що свідчить про неправомірну відміну тендер з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 року №1ов(у).
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.

Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель / Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила аналогічні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 14132-р/пк-пз від 05.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023-07-10-000957-a, № 19029-р/пк-пз від 27.11.2023 року за № у ЦБД UA-2023-09-25-013031-a, № 14537 -р/пк-пз від 12.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023-08-15-003388-a тощо.


Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації;
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за чотири дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю;
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)