• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ КОНСТРУКЦІЇ (ВІКНА, ПІДВІКОННЯ У КОМПЛЕКТІ З ЗАГЛУШКАМИ, ВІДЛИВИ, ДВЕРІ)

Завершена

631 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 318.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2018 14:20 - 09.05.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.

Номер: 89e79b22096d4d8180ec3a66303c491e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-000824-b.a3
Назва: Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.
Скарга:
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р. в процедурі закупівлі «Столярні вироби» код ДК 021:2015-44220000-8 (металопластикові конструкції (вікна підвіконня у комплекті з заглушками, відливи, двері) оголошені ДНЗ «Лісоводський професійний аграрний ліцей» (закупівля № 2403059). Апеляційну скаргу в повному обсязі долучено до цього електронного звернення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2018 16:27
Автор: ТОВ "Веснянка", Підкопайлов Костянтин Володимирович +380673609344 vesnyanka@email.ua http://www.vesnyanka.com.ua
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу

Номер: 6f44340c94ac489abc1351308275ec72
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-000824-b.a1
Назва: Оскарження протоколу
Вимога:
До тендерної пропозиції учасника долучено не аналогічні договори, так як згідно тендерної документації вимагається підписання "Договору про закупівлю товарів за державні кошти" і укладається із бюджетною установою а надані учасником договори абсолютно не аналогічні договору що вимагається, а саме: деякі договора поставки товару, деякі договора на виконання робіт, до того ж всі договора укладені з підприємствами приватної форми власності (відсутні аналогічні договора з установами державної форми власності). Тендерною комісією передчасно та з поверховим дослідженням оцінено надану учасником тендерну документацію, в результаті чого винесено протокол, який грубо суперечить вимогам Тендерної документації та підлагає безумовному скасуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. ЗМІСТ КОЖНОГО РОЗДІЛУ ПРИМІРНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ. Відповідно до п.3.5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2016-2017 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 5-и за кожен рік). Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" (код ЄДРПОУ 37864572) повністю виконало дану вимогу та надало підтверджуючі документи. Враховуючи вищенаведене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛ-ХАУС" (код ЄДРПОУ 37864572) не порушило наведені умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в цій частині. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ЗАМОВНИКА ТОРГІВ НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ЗМІНИ СВОГО РІШЕННЯ АБО Ж НЕ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, ОСКІЛЬКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.

Номер: 3abc6b9e21dd47d28e6addc7698ea55d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-26-000824-b.a2
Назва: Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р.
Вимога:
ТОВ «Веснянка» було подано пропозицію на суму 610 000 грн. 00 коп.. Згідно Протоколу засідання тендерного комітету ДНЗ "Лісоводський професійний аграрний ліцей" про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції № 4/В від 17.05.2018 р. засіданням тендерного комітету, було прийнято протокол, згідно якого пропозицію ТОВ «Веснянка» на суму 591046 грн. було відхилено за формальних причин. Тобто, тендерною комісією за формальних причин, було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної для бюджету державної установи пропозиції ТОВ «Веснянка» та збільшенню витрат на вказану категорію торгів, і, як наслідок, подальшого нецільового використання державних коштів різниці вартості пропозицій учасників. При тому, що було вказано на невідповідність вимогам тендерної документації із-за вказання учасником ТОВ «Веснянка» в пропозиції строк її дійсності 90 робочих днів. Відповідно до Тендерної документації п.п. 3.4.1.-3.4.3.: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції. Учасник має право: погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції …». Також було зазначено відсутність документу, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів, при тому, що у складі своєї пропозиції учасником ТОВ «Веснянка» було надано Довідку № 43 від 03.05.2018 р. про наявність у власності ТОВ «Веснянка» достатньої кількості обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару за предметом закупівлі. Також відмовою у прийнятті пропозиції вказано відсутність гарантійного листа про заміну товару на протязі терміну, що є не більше 3 робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника, хоча п. 5.4. проекту договору передбачено, що Замовник має право пред'явити претензію Постачальнику по кількості та якості товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред'являється Постачальнику по якості – в будь-який момент впродовж дії даного Договору. Листом № 41 від 03.05.2018 р. доданим до своєї пропозиції ТОВ «Веснянка» погодилось із основними умовами договору. У своєму протоколі, комісія посилається на відсутність у складі пропозиції довіреності на посадову особу Замовника, не взявши до уваги, що відповідно до чинного законодавства, затверджена чітка форма довіреності, що включає в себе повний перелік вимог та реквізитів, в тому числі ПІБ особи, яка наділяється правами або обов`язками, посада, паспортні дані, місце її реєстрації або проживання, РНОКПП і особливе значення займає зразок підпису довірителя. Такі дані або інформація уповноваженої особи замовника у Тендерній документації були відсутні для складення такої довіреності. Також, взявши до уваги, що документообіг чітко регламентується встановленими правилами на нормативними актами України, такі документи як довіреності мають чітко визначений порядок реєстрації, надання та видачі таких документів, що передбачає проставлення особистого підпису довірителя у відповідних журналах обліку. Вимога про надання у складі пропозиції сканкопії довіреності на уповноважену особу Замовника, сканкопія довіреності, як і сама довіреність, що буде складена із порушенням чинних норм та правил, юридично буде вважатись нікчемною, і ні до яких правових наслідків призвести не може. Також у вищевказаному протоколі було зазначено порушення учасником п 6.2.4. розділу Тендерної пропозиції, а саме ненадання копії документів, що посвідчує особу, при тому, що у складі своєї пропозиції, учасником ТОВ «Веснянка» було надано Згоду на збір та обробку персональних даних № 34 від 03.05.2018 р., Довідку про право на підпис документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю № 35 від 03.05.2018 р., копію наказу по ТОВ «Веснянка» № 15 від 27.04.2005 р., які в повному обсязі підтверджують особу, уповноважену на підписання документів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСНЯНКА" (код ЄДРПОУ 36397765), не відповідає до вимогам тендерної документації (далі – ТД) та кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.1.1. Розділу ІІІ ТД та п. 3.4.1. ч. 1 Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був надати заповнену форму "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку № 1, вказавши в тендерні пропозиції строк дійсності пропозиції протягом не менше 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації; 2) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих автотранспортних засобів необхідних для виконання умов договору про закупівлю підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення), однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації; 3) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 3.6.5. Розділу ІІІ ТД Учасник повинен був зазначити, що вразі поставки товару неналежної якості термін Учасник повинен заміни товар на протязі терміну, що є не більше 3 робочих днів з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист), однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації; 4) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 5.1.2. Розділу V ТД Учасник повинен був надати довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення та в документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації; 5) Голова тендерного комітету вказав, що відповідно до вимог п. 6.2.4. Розділу VІ ТД Учасник повинен був надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, однак учасник дану вимогу не виконав, що не відповідає вимогам тендерної документації; Відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, щодо оформлення довіреності на посадову особу замовника, звертаємо вашу увагу на п. 2.3. розділу 1 Тендерної документації - де зазначено посадову особу замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Усі ваші доводи є надуманими та безпідставними.
Статус вимоги: Не задоволено