• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд з поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів

Послуги будуть надаватися на території Комунарського району м.Запоріжжя Запорізької області. Поточний ремонт асфальтового покриття здійснюється в обсязі 19960 кв.м. Детально описано в Додатку №2 та Додатку №4 до Оголошення.

Завершена

105 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 058.50 UAH
Період оскарження: 27.04.2018 15:11 - 04.05.2018 16:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА про дискваліфікацію переможця торгів

Номер: 2ca1ca2090d24582a10a3e544bdec2cc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-27-000526-c.b1
Назва: ВИМОГА про дискваліфікацію переможця торгів
Вимога:
ВИМОГА про дискваліфікацію переможця торгів 1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району, на підставі Протоколу № 4 Д засідання відповідальних в районній адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району за продення допорогових закупівель товарів,робіт та послуг через систему електронних закупівель ProZorro від 18 травня 2018 року прийняв неправомірне рішення з приводу дискваліфікації Учасника ФОП Саніна Ю.В. 2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-04-27-000526-c 1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП Саніна Ю.В. (Протокол № 4 Д від 18 травня 2018 року) та признати Переможцем процедури закупівлі ФОП Саніна Ю.В. Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з рішенням тендерного комітету на підставі Протоколу № 4 Д від 18 травня 2018 року про дискваліфікацію Учасника ФОП Саніна Ю.В. На підставі Протоколу № 4 Д засідання відповідальних в районній адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району за продення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через систему електронних закупівель ProZorro від 18 травня 2018 року дискваліфікували пропозицію учасника допорогової закупівлі номер UA-2018-04-27-000526-c ФОП Саніна Юрія Володимировича , як таку , що не відповідає умовам закупівлі, а саме : - учасник закупівлі у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність документального досвіду виконання аналогічного договору та копії двох договорів, предметом закупівлі яких є здійснення технічного нагляду за об’єктом під час капітального ремонту котельні автономної системи опалення, здійснення технічного нагляду за об’єктом під час капітального ремонту пасажирського ліфта, здійснення технічного нагляду за об’єктом під час капітального ремонту лікарняного ліфта. Предметом закупівлі, оголошеної Замовником, є Технічний нагляд з поточного ремонту асфальтного покриття прибудинкової території та внутрішньо квартальних проїздів. Надана Учасником інформація та документи щодо виконання аналогічного договору не відповідають вимогам Замовника, оскільки предмет закупівлі зовсім різний. - згідно Технічного завдання та вимоги до предмету закупівлі. Виконавець послуг повинен мати відповідні дозволи ( кваліфікаційні сертифікати), які дають право здійснювати технічний нагляд за наданням послуг відповідно до законодавства на весь час дії цього Договору. Учасником закупівлі надані копії Кваліфікаційних сертифікатів на інженерно будівельне проектування у частині кошторисної документації , на технічний нагляд за будівництвом будівель і спору, а предметом закупівлі є Технічний нагляд з поточного ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньо квартальних проїздів. Відповідно до вище наведеного Замовник у своїй тендерній документації не конкретизував, що аналогічний Договір, який надається Учасниками повинен був відповідати предмету закупівлі у повному обсязі. Під аналогічним Договором з даною закупівлею слід розуміти здійснення технічного нагляду , а об’єкт технічного нагляду в аналогічному договорі Замовником не уточнювався. Якщо ж Замовник хотів отримати аналогічний договір з технічного нагляду з поточного ремонту асфальтного покриття прибудинкової території та внутрішньо квартальних проїздів то йому потрібно було це чітко вказувати у тендерній документації та вимагати від Учасників їх надання. А не навпаки так, як це зробив Замовник не конкретизувавши вимоги безпідставно дискваліфікує Учасника, який надав найменшу цінову пропозицію, яка у два рази економить місцевий бюджет. Данні дії Замовника дискримінують Учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича. Виходячи з вище зазначеного Аналогічні договори, які були надані Учасником Фізичною особою - підприємцем Саніним Юрієм Володимировичем повністю відповідають предмету закупівлі. Згідно Технічного завдання та вимоги до предмету закупівлі. Виконавець послуг повинен мати відповідні дозволи ( кваліфікаційні сертифікати), які дають право здійснювати технічний нагляд за наданням послуг відповідно до законодавства на весь час дії цього Договору. Учасник у своїй тендерній пропозиції надав кваліфікаційні сертифікати інженерів з технічного нагляду , що відповідає предмету закупівлі. Замовник вирішив , що надані кваліфікаційні сертифікати інженерів з технічного нагляду Учасником не відповідають предмету закупівлі знову ж таки не конкретизувавши свої побажання в тендерній пропозиції, які саме Замовник мав на увазі кваліфікаційні сертифікати тому, що за даною процедурою закупівлі кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду відповідає предмету і умовам закупівлі. Замовник не конкретизувавши вимоги, щодо надання кваліфікаційних сертифікатів безпідставно дискваліфікує Учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича, який надав найменшу цінову пропозицію, яка у два рази економить місцевий бюджет. Данні дії Замовника дискримінують Учасника ФОП Саніна Юрія Володимировича. Виходячи з умов тендерної пропозиції Учасник ФОП Санін Юрій Володимирович надав всі відповідні кваліфікаційні сертифікати які потрібні для надання послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд з поточного ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів). Відповідно до вище викладеного Учасник Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович не погоджується з неправомірним рішенням тендерного комітету на підставі Протоколу № 4 Д засідання відповідальних в районній адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району за проведення допорогових закупівель товарів ,робіт та послуг через систему електронних закупівель ProZorro від 18 травня 2018 року дискваліфікували пропозицію учасника допорогової закупівлі номер UA-2018-04-27-000526-c ФОП Саніна Юрія Володимировича , як таку , що не відповідає умовам закупівлі У разі відхилення вимоги Фізичної особи - підприємця Саніна Юрія Володимировича, щодо скасування рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП Саніна Ю.В. (Протокол № 4 Д від 18 травня 2018 року) та визнання Переможцем процедури закупівлі. ФОП Санін Ю.В. буде змушений звернутися до Національної поліції України Департаменту Захисту Економіки Управління Захисту Економіки в Запорізькій області , які здійснюють на постійній основі діяльність спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень, в тому числі у бюджетній сфері та сфері публічних закупівель на підставі Наказу ДЗЕ НП України № 3 від 16.11.2015 року в Запорізькій області та до прокуратури Запорізької області для притягнення до кримінальної та адміністративної відповідальності Голову тендерного комітету службових, посадових та уповноважених осіб Районної адміністрації Запорізької міської ради по Комунарському району за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету та за неправомірне рішення дискваліфікувати Учасника ФОП Саніна Ю.В. Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як: Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів; Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби; Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету; Стаття 366 — службове підроблення; Стаття 367 — службова недбалість; Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі. - Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З огляду на вищезазначене Фізична особа - підприємець Санін Юрій Володимирович вимагає: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП Саніна Ю.В. (Протокол № 4 Д від 18 травня 2018 року) та признати Переможцем процедури закупівлі; 2.Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій: Фізична особа-підприємець Санін Юрій Володимирович Код ЄДР 3051322412, 69114, м.Запоріжжя, вул.Воронезька №5, кв.57.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Залишити рішення, прийняте від 18.05.2018 протоколом №4Д про дискваліфікацію ФОП Саніна Юрія Володимировича та відхилення пропозиції як такої, що не відповідає умовам закупівлі в силі.
Статус вимоги: Відхилено