-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Какао-порошок
Какао-порошок для закладів дошкільної освіти та ЗЗСО № 7, 18, 20 військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Торги не відбулися
11 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 59.63 UAH
Період оскарження:
23.05.2018 11:14 - 24.05.2018 11:20
Вимога
Залишено без розгляду
незаконне відхилення пропозиції учасника
Номер:
2d42176629ea429ba2d51aa156c43552
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-23-000641-a.c2
Назва:
незаконне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
31.05.2018 15:23 було оприлюднено протокол (рішення) №69 про відхилення пропозиції Учасника 2 у звязку з невідповідністю кваліфікаційним вимогам на проведення допорогових закупівель (не надання копії документів, які свідчать про якість товарів).
Вважаю прийняте рішення незаконним з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Учасника 2, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Вітренко Юрія Петровичае відповідає умовам закупівлі, а саме.
Відповідно до п. 9.2 Порядку зазначено, що виключними підставами дискваліфікації Учасника є факт, не відповідності пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі.
Пропозиція Учасника 2 відповідає умовам закупівлі. Учасником надано копію документу, який свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником 2, а саме Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби експертизи №05.03.02-03/35435 від 06.08.2015 (файл з документом " 38 документи щодо якості какао-порошок.pdf").
Харчові продукти, як вітчизняного, так і іноземного виробництва, що реалізуються на території України, повинні бути безпечними для життя і здоров'я людей, відповідати вимогам українського законодавства з безпеки та окремим показникам якості харчових продуктів (п. 51 ст. 1, ч. 1 ст. 32 Закону від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», далі – Закон № 771; ч. 1 ст. 34 Закону від 01.12.05 р. № 3164-IV «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», далі – Закон № 3164). Продавець зобов'язаний надати покупцеві (ст. 6 Закону від 12.05.91 р. № 1023-XII «Про захист прав споживачів», далі – Закон № 1023): продукцію належної якості та інформацію про неї; якщо покупець зажадає – документ, що підтверджує якість реалізовуваної продукції.
Документами, що підтверджують відповідність харчових продуктів вимогам українського законодавства, є: сертифікат відповідності (ст. 1 Закону від 17.05.01 р. № 2406-III «Про підтвердження відповідності», далі – Закон № 2406)., міжнародний сертифікат і свідоцтво про визнання відповідності (Ці документи необхідно мати постачальнику на всю харчову продукцію, що ввозиться (імпортується) до України (п. 40 ст. 1, ч. 2 ст. 32 Закону № 771; ст. 1 Зако-ну № 2406), декларація про відповідність. Згідно зі ст. 16 Закону № 2406 виробник має право скласти декларацію про відповідність за власною ініціативою або на підставі договору зі споживачем. (Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до 20.09.2015 був основним документом щодо якості товару (Закону від 24.02.94 р. № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». З 20.09.2015 в Україні вступило в силу більшість положень євроінтеграційного закону № 4179 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів». Документ був прийнятий Верховною Радою України з метою гармонізації законодавства України до законодавства ЄС в сфері безпеки і якості харчових продуктів. На продукти харчування замість санітарно-епідеміологічного висновку необхідно отримувати «Звіт ОЦІНКИ результатів лабораторних випробувань проб продовольчої сировини або продуктів харчування», і в разі виготовлення продукції за технічними умовами необхідно отримати санітарно-епідеміологічний висновок на технічні умови. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий до 20.09.2015 є основним документом щодо якості товару та є чинним протягом дії, зазначеної в цьому висновку), ветеринарні документи (до них згідно ст. 1, 32 Закону від 25.06.92 р. № 2498-XII «Про ветеринарну медицину»).
Виходячи з вищевикладеного Учасником 2 надано основний документ - висновок деаржвної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо якості товару, який на теперешні час тотожнім декларації виробника.
Тому, Учасником 2 виконано вимоги Замовника та умови закупівлі.
Тобто, Замовником необгрунтовано та незаконно відхилено пропозицію ФОП Вітренко Юрія Петровича.
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення, повернути на кваліфікацію Учасника 2 - ФОП Вітренко Ю.П., повторно перевірити пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. та оголосити переможцем процедури закупівлі, як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає умовам закупівлі.
В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Нагадую Вам, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 04.06.2018 14:36
Дата подачі:
04.06.2018 14:36
Вимога
Відкликано скаржником
невідповідність пропозиції переможця умовам закупівлі
Номер:
d2ecfb7a065e49979003ff49ff2cc393
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-23-000641-a.c1
Назва:
невідповідність пропозиції переможця умовам закупівлі
Вимога:
30.05.2018 14:00 було оприлюднено рішення №66 засідання робочої групи зі здійснення допорогових закупівель про визначити переможцем ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом Учасник - переможець).
Вважаю прийняте рішення незаконним з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Пунктом 9.2 Порядку зазначено, що виключними підставами дискваліфікації Учасника є факт, не відповідності пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна не відповідає умовам закупівлі, а саме.
По-перше, вимогами до кваліфікації Учасників та способом їх підтвердження, зазначеними в оголошенні про проведення допорогової електронної закупівлі, вказано, що для підтвердження інформації учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо постачання продуктів харчування до закладів освіти, згідно Таблиці 1 та оригінали листів-відгуків до них.
Учасником-переможцем у складі пропозиції надано Договір поставки №8/18 від 01.03.2018, укладеного між Переможцем та Фізичною особою підприємцем Рибак І.А. (даді за текстом - ФОП Рибак І.А.). ФОП Рибак І.А. не є закладом освіти до якого постачається товар.
Тобто, Учасником-переможцем необхідно було надати копію договіру, укладеного с закладом освіти, але Переможцем не виконано умов закупівлі.
По-друге, вимогами до кваліфікації Учасників та способом їх підтвердження, зазначеними в оголошенні про проведення допорогової електронної закупівлі, вказано, що для підтвердження інформації учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо постачання продуктів харчування до закладів освіти, згідно Таблиці 1 та оригінали листів-відгуків до них.
Учасником-переможцем у складі пропозиції надано договір поставки №8/18 від 01.03.2018 на постачання какао-порошка натурального, кави розчинної, цукерок карамельних та шоколадних, печива, пряників, вафель, мармеладу, зефіру, халви.
Також Учасником-переможцем надано лист-відгук про постачання цукру та крупи відповідно до договору №5/18 від 22.01.2018. Тобто лист - відгук не відповідає наданому Учасником-переможцем Договору поставки №8/18 від 01.03.2018.
Тому, Учасником-Переможцем не виконано умов закупівлі.
Відповідно до п.6.9. Порядоку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Тобто, Замовнику необхідно було дискваліфікувати Учасника-переможця, як такого, що не відповідає умовам закупівлі.
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити ФОП Кокозей Ірина Олександрівна та відхилити, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Нагадую Вам, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Сподіваюсь на порозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 30.05.2018 23:23
Дата подачі:
30.05.2018 23:23
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо закупівлі какао-порошку
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
31.05.2018 15:17
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2018 15:15
Підтвердження вирішення:
Вимога щодо закупівлі какао-порошку буде задоволена