-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія
Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія
Завершена
5 460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 300.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2024 16:43 - 22.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення замовника
Номер:
3bd5f44d5fa740febec828b782dfb129
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-015101-a.c1
Назва:
Незаконне рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши розміщений Вами протокол, щодо відхилення нашої пропозиції нам не вдалось знайти нічого спільного між мотивами такого Вашого рішення та Законом України "Про публічні закупівлі" та Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178. Навіть, якщо гіпотетично уявити, що Вам здалось, що необхідно двічі подати в складі тендерної пропозиції одну й ту саму інформацію, то зверніть увагу на типовий перелік формальних (не суттєвих помилок):
- якщо вимогу в тендерній документації встановлено декілька разів, то учасник може подати інформацію один раз;
- якщо на вимогу замовника в певному документі відсутня інформація, але в складі пропозиції така інформація міститься в іншому документі...
Складається враження, що замовник будь що хотів скасувати нашу пропозицію, для того щоб перейти до розгляду та підтвердження пропозиції наступного учасника, при цьому повністю ігноруючи здоровий глузд та вимоги чинного Законодавства. Наразі нагадуємо Замовнику (а саме Уповноваженій особі), що перед законом всі рівні, та відповідальність Замовника (уповноваженої особи) не завершується після підписання договору про закупівлю з "переможцем". Враховуючи те, що замовник є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади господарська діяльність замовника підлягає плановим перевіркам Державної аудиторської служби України, яка серед іншого перевіряє й законність проведення публічних закупівель. Тож при розгляді зазначеної закупівлі Уповноважену особу замовника найвірогініше чекає накладання штрафу, а Замовника зобов'язання розірвати договір укладений з порушеннями законодавства. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути допущені при проведенні закупівлі порушення законодавства щодо проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Protokol_14.pdf 05.02.2024 22:34
Дата подачі:
04.02.2024 13:44
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Щодо переліку формальних помилок, то він є вичерпний, встановлений Наказом 15.04.2020 № 710 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (далі - Наказ). До формальних помилоку згідно цього Наказу та умов тендерної документації належать помилки:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Такі формальні помилки, які наводите Ви в Вимозі, а саме: “якщо вимогу в тендерній документації встановлено декілька разів, то учасник може подати інформацію один раз; - якщо на вимогу замовника в певному документі відсутня інформація, але в складі пропозиції така інформація міститься в іншому документі” не зазначені в жодному нормативно-правовому акті, вони зазначені тільки в статті на порталі Радник у сфері публічних закупівель за 2019 рік, на яку юридично посилатись просто некоректно.
В Протоколі щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції чітко зазначені причини відхилення з посиланням на умови тендерної документації, і дійсно, в тендерній документації прописано надання інформації про технічні характеристики (технічної специфікації), а також лист в довільній формі про технічні характеристики. Дана помилка не підпадає під формальні, тому в майбутньому бажаємо бути більш уважними при оформленні тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено