• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі для матричних принтерів

Завершена

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2018 10:56 - 22.05.2018 12:00
Вимога
Відхилено

ОСКАРЖЕННЯ ЩОДО ПОПЕРЕДНИКІВ

Номер: 9e488b11268244ccaf1faf6503b49a45
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-21-000671-a.b1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ ЩОДО ПОПЕРЕДНИКІВ
Вимога:
Засвідчуючи свою повагу, та просячи вибачення за перший невдалий досвід співпраці, хочу наголосити що при.чина відмови від підписання договору була затримка таможні при розмитненні. Картриджі по данній спеціфікації вже по необачності та неузгодженності співробітників були разом з документами відправлені за вашої адресою. Досвід роботи та наявність працівників , ви маєте рацію оформлено не по формі, але договора були виконані належним чином та клаліфіковано що має підтверження. Враховуючи вищевикладене та керуючись законом України про закупівлі та регламент 35 від 21 квітня 2016 р майданчика Прозорро прошу повернутись до повторного розгляду нашої пропозиції., що призведе до бюджетної економії в розмірі 30 відсотків та того факту що продукція вже відправлена за вашою адресою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, відповідь на вимогу Учаснику Замовник повинен надати не пізніше ніж 3 робочих днів з дня надходження. Дата надходження вимоги 27.05.2018 об 8.39 год. є вихідним днем, тому від першого робочого дня (29.05.2018 року) 3 робочих дня відповідають 01.06.2018, а не 30.05.2018, як виставляє система. Щодо Вашої скарги (вимоги) повідомляємо наступне. Рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Синюченко Артем Михайлович допорогової процедури закупівлі: Картриджі для матричних принтерів (код ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»), як такого, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, затверджено протоколом засідання тендерного комітету головного управління Фонду від 25.05.2018 №34, містить вичерпний перелік підстав щодо невідповідності Вашої пропозиції кваліфікаційним вимогам та не підлягає перегляду. Крім того, Ваше твердження щодо відвантаження картриджів разом з документами за нашою адресою є безпідставним, оскільки договір на поставку відповідного товару може бути укладений тільки після визначення переможця закупівлі Замовником відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. До того ж станом на 30.05.2018 року на нашу адресу не надходило жодних посилок із вказаними Вами картриджами. Дякуємо за участь у процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено