-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 - Охоронні послуги (охорона будівлі)
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2024 14:36 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f5ea991e3857484693861abe3c878224
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010880-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до скарги.pdf 19.01.2024 14:15
- Додаток 2 до скарги.pdf 19.01.2024 14:16
- Скарга.pdf 19.01.2024 14:16
- рішення від 23.01.2024 № 1348.pdf 23.01.2024 18:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2024 № 1869.pdf 31.01.2024 15:13
- рішення від 30.01.2024 № 1869.pdf 02.02.2024 15:53
- пояснення.PDF 25.01.2024 20:16
- пояснення в АМКУ.doc 26.01.2024 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2024 14:48
Дата розгляду скарги:
30.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 18:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2024 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 1869-р/пк-пз від 30.01.2024р. Антимонопольного комітету України виконано
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо граничного віку охоронників
Номер:
f05187a657214a7bb06f1c25eb8aef93
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010880-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо граничного віку охоронників
Вимога:
Шановний Замовнику!
Технічне завдання містить обмеження щодо віку охоронників: "18.1 Співробітники охорони, які несуть службу на території лікарні повинні відповідати наступним вимогам: чоловіки, не старше 55 років, здатні за своїм рівнем підготовки та морально-діловими якостями виконувати завдання по підтриманню зразкового громадського порядку на об’єкті, фізично і морально здорові."
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. І ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягай 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні і кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності. п.17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягай 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Таким чином, Законом України «Про охоронну діяльність», а також Ліцензійними умовами не передбачено обмежень щодо віку персоналу охорони - не старше 55 років, який встановлений Замовником у тендерній документації. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога порушує конституційне та трудове законодавство.
Зокрема ст. 43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Також, ст. 2-1 Кодексу Законів про працю України визначає: Рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, тощо.
Вимагаємо виключити вимогу щодо граничного віку охоронників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2024 10:34
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9b1303afd7684ff79f7c436ccfc2e382
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010880-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК!!!
Відповідно до розділу 3, п. 5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» вами передбачена наступна вимога:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1)довідка про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору
2)Виконання аналогічного договору про надання послуг з охорони будівель приміщень лікувально – профілактичних закладів за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про надання послуг з охорони будівель або приміщень з підприємством яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів ) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(можуть подаватись договори, що виконуються)
Рахуємо, що Вимога про виконання аналогічного договору про надання послуг з охорони будівель саме приміщень лікувально – профілактичних закладів за 2023 рік є дискримінаційною, протиправною та такою, що виключає можливість взяти участь у цій закупівлі.
Назва предмета цієї закупівлі стосується ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (охорона будівель), а тому вважаємо, що саме аналогічний договір має стосуватися охоронних послуг будівель не обмежуючи лише лікувально-профілактичними закладами.
Також необхідно збільшити період виконання аналогічного договору, наприклад за 2021 – 2023 роки, а не обмежуючи лише 2023 роком.
Вищезазначені вимоги Замовника порушують чинене законодавство, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Своїми діями Замовник порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної Документації в цій частині з метою усунення неправомірних вимог, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2024 09:37
Вирішення:
Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
db49b3ec26c941cda3696815bbca664f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010880-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику. Відповідно до розділу 3.5 Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей вами зазначена наступна вимога:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1)довідка про виконання аналогічного договору в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору
2)Виконання аналогічного договору про надання послуг з охорони будівель приміщень лікувально – профілактичних закладів за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про надання послуг з охорони будівель або приміщень з підприємством яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів ) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(можуть подаватись договори, що виконуються)
Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах серед яких є і медичні заклади. Вимога про надання аналогічного договору саме за 2023 рік є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин:
- Надання аналогічного договору виключно за 2023 рік виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель приміщень лікувально – профілактичних закладів та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме за 2023 рік.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що вимога щодо надання аналогічного договору саме за 2023 рік порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2024 16:52
Вирішення:
Замовником буде вненсено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено