-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Торги не відбулися
6 715 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 100 725.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 100 725.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2024 14:33 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
338fac6284724f03b43c45d168ca20a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.c9
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 35. Звіт про аудит.pdf 26.04.2024 20:14
- 41. Мед. книжки водіїв.pdf 26.04.2024 20:14
- 20-22. Сертифікати-10.pdf 26.04.2024 20:14
- Скарга-Чорнобильський центр.docx.asice.zip 26.04.2024 20:14
- Витяг з меню та тех.картки.PDF 26.04.2024 20:14
- _23.1. Меню з калорійністю виділено.pdf 26.04.2024 20:14
- Наказ МОЗ № 931.docx 26.04.2024 20:14
- Технологічні картки.PDF 26.04.2024 20:14
- sign.p7s 26.04.2024 20:15
- Рішення від 30.04.2024 № 7638.pdf 30.04.2024 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8309.pdf 10.05.2024 16:28
- Рішення від 09.05.2024 № 8309.pdf 14.05.2024 18:08
- Пояснення.pdf 02.05.2024 13:25
- Пояснення на скаргу_.docx 02.05.2024 13:25
- Протокол 38.pdf 15.05.2024 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 21:48
Дата розгляду скарги:
09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2024 18:09
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2024 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення переможця скасоване
Пункт скарги
Номер:
753eb95515b64bdfae6eccf0ff10ba76
Заголовок пункту скарги:
Безпідставний акцепт Пропозиції ТОВ "ХІЛІНГ ФУД", у документах якого наявні невідповідності в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики закупівлі.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 21 Додатку № 2 (Технічна специфікація) вимагалось надати:
«21. Крім усього зазначеного, Учасник повинен також надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг ідалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій…»
«21. Крім усього зазначеного, Учасник повинен також надати у складі пропозиції звіт про аудит (виданий Учаснику), сфера аудиту – стосовно надання послуг громадського харчування, послуг ідалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. У вказаному звіті повинно бути вказано ціль аудиту – підтвердження відповідності системи менеджменту об’єкта аудиту вимогам критерії аудиту. Також має вказуватися оцінка ефективності коригувальних дій відносно невідповідностей, а саме: має вказуватися про ефективність таких дій…»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
×
-
Назва доказу:
Меню з калорійністю
-
Опис доказу:
Учасником не надано технологічні картки на страви з відповідною калорійністю згідно меню.
-
Повʼязаний документ:
_23.1. Меню з калорійністю виділено.pdf
-
-
Назва доказу:
Технологічні картки
-
Опис доказу:
Підтверджує використання в стравах заборонених інгрідієнтів
-
Повʼязаний документ:
Технологічні картки.PDF
-
-
Назва доказу:
Технологічні картки
-
Опис доказу:
Підтверджує відсутність інформації щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві у наступних технологічних картках: Сосиска» вихід страви 80 і 63 г, адже сосиска виробляється з м’яса і повинні вказуватися алергени м’яса.
-
Повʼязаний документ:
Технологічні картки.PDF
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
×
-
Назва доказу:
Меню з калорійністю
-
Опис доказу:
Підтверджує надання меню, в якому не зазначено калорійність всіх страв
-
Повʼязаний документ:
_23.1. Меню з калорійністю виділено.pdf
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
×
-
Назва доказу:
41. Мед. книжки водіїв
-
Опис доказу:
Надання медичних книжок, в яких зазначено місце роботи не ТОВ "ХІЛІНГ ФУД"
-
Повʼязаний документ:
41. Мед. книжки водіїв.pdf
Вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Понтем.уа» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
×
-
Назва доказу:
20-22 Сертифікати-10
-
Опис доказу:
Згідно наданого сертифікату, наданому на виконання п. 12 Додатку № 2 до ТД: в Сертифікаті, яким посвідчується, що система менеджменту безпечністю харчових продуктів впроваджена та повністю функціонує у відповідності до ISO 22000:2018; ISO/TS 22002-2:2019 та зазначено, що він дійсний при умові позитивних висновків наглядового аудиту, що проводиться в період: 1 наглядовий аудит – жовтень 2022 року, 2 наглядовий аудит – жовтень 2023р.
-
Повʼязаний документ:
20-22. Сертифікати-10.pdf
-
-
Назва доказу:
35. Звіт про аудит
-
Опис доказу:
Підтверджує надання звіту про аудит, що є недійсним
-
Повʼязаний документ:
35. Звіт про аудит.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо призначення переможцем закупівлі ТОВ «ХІЛІНГ ФУД».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
b404299f16564a36bde5f60c00fe1d79
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.c8
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
(що відбулося після оцінки тендерних пропозицій)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 5 тех. карта пампушки.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 6 меню.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 2 тех. карта яблуко свіже.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 3 тех. карта апельсин.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 4 тех. карта на фрукти свіжі по сезону.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 7 меню ЗСУ.xlsx 01.04.2024 19:53
- Додаток 8 лист ДФС.pdf 01.04.2024 19:53
- Додаток 11 затверджена форма акта.doc 01.04.2024 19:53
- Додаток 12 скрин-шоти тех. карт і акта.docx 01.04.2024 19:53
- Скарга_UA-2024-01-17-010779-a.pdf.asice.zip 01.04.2024 19:53
- Додаток 1 Протокол визначення переможцем.pdf 01.04.2024 19:53
- Додаток 10 Акт НАССР.pdf 01.04.2024 19:54
- Додаток 9 договори та накладні.pdf 01.04.2024 19:56
- sign.p7s 01.04.2024 19:57
- рішення від 03.04.2024 № 5964.pdf 03.04.2024 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6514.pdf 12.04.2024 14:31
- рішення від 11.04.2024 № 6514.pdf 15.04.2024 17:41
- Пояснення за скаргою.docx 05.04.2024 10:42
- Наказ № 931 Міністерства охорони здоров'я.docx 05.04.2024 10:43
- лист.pdf 05.04.2024 10:43
- Картка зі збірника Швеця на фрукти.pdf 05.04.2024 10:44
- Додаток №1 до Закону з переліком алергенів.pdf 05.04.2024 10:44
- Додаток № 1 до Наказу 931.pdf 05.04.2024 10:44
- Протокол 31.pdf 17.04.2024 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 20:31
Дата розгляду скарги:
11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2024 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 6514-р/пк-пз від 11.04.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» КНП «КМЦРЗН» прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення ТОВ "ПОНТЕМ.УА" переможцем.
Пункт скарги
Номер:
6751219dc83a476d87b7bfe71345675a
Заголовок пункту скарги:
Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги № UA-2024-01-17-010779-a на закупівлю послуги з організації харчування (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги), очікуваною вартістю 6 715 000,00 грн.
ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (далі також – Скаржник) та ТОВ "ПОНТЕМ.УА" взяли участь у торгах. За підсумками аукціону, що відбувався 06.03.2024, пропозиція ТОВ "ПОНТЕМ.УА" за ціною 6 071 528,00 грн. визнана найбільш економічно вигідною.
Протокольним рішенням (протоколом) №6 від 27.03.2024 ТОВ "ПОНТЕМ.УА" визначено переможцем. Проте, Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, адже тендерна пропозиція переможця містить ряд невідповідностей та помилок, зокрема тих, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Отже, замовник порушив право та законний інтерес Скаржника на укладення договору за результатами процедури закупівлі, визначивши переможцем ТОВ «ПОНТЕМ.УА», у зв’язку з чим його рішення про визначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» підлягає скасуванню в повному обсязі.
Заперечення Скаржника:
Опис заперечення:
1. В порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. В порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
2. В порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтування заперечення №2.2.
Відповідно до п. 23 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо перевірки Держпродспоживслужби: «Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та виданий відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди відповідно до пункту 1.3 Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі Додатка 1 до тендерної документації));».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у складі документів пропозиції надано файл під назвою «Акт НАССР- Кубанська». У вказаному документі міститься Акт №394-15 від 05.03.2024, в якому вказано код ЄДРПОУ 41744424, що є кодом ЄДРПОУ Скаржника, а не ТОВ «ПОНТЕМ.УА». Таким чином, вказане свідчить про те, що зазначений акт Держпродспоживслужби НЕ виданий учаснику процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 7 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
У вказаному акті вказано, що він виданий відповідно до НАКАЗУ від 08.08.2019 № 446, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27 серпня 2019 р. за № 980/33951.
Цим нормативним документом затверджено форму акта НАССР, де, зокрема, мають бути вказані відомості про найменування юридичної особи (відокремленого підрозділу) або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця, а також код згідно з ЄДРПОУ, або реєстраційний номер облікової картки платника податків , або серія та номер паспорта.
Оскільки інформація про код ЄДРПОУ учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не вказано у акті, таким чином ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не виконало вимогу тендерної документації в цій частині, тому тендерна пропозиція ТОВ «ПОНТЕМ.УА» підлягала відхиленню Замовником.
Докази:
- акт №394-15 від 05.03.2024;
- затверджена форма акта;
- додаток 12 скрин-шоти тех. карт і акта.
Обґрунтування заперечення №2.1.
Відповідно до п. 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатка №1 до тендерної документації встановлено таку вимогу: «Інші документи від Учасника:…Інформація про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе, хліба, риби, овочів та бакалії (олії, борошна, круп), а саме: надати договори поставки/купівлі-продажу та видаткові накладні (обов’язково необхідно надати видаткові накладні за 2023 рік), які підтверджують співпрацю».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» завантажено в електронну систему закупівель файл під назвою «Договори з постачальниками та накладні». У вказаному файлі, серед інших документів, містяться товаро-транспортні накладні №064700, №527040, №870390, №177610, №249807, в яких містяться відомості про вантаж, а саме хліб та батони. Однак, переможцем не надано саме видаткових накладних, які б підтверджували перехід права власності на зазначені товари (хліб) до учасника.
Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу (крім фізичних осіб, які здійснюють перевезення вантажу за рахунок власних коштів та для власних потреб) документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, який складається у паперовій та/або електронній формі та містить обов’язкові реквізити, передбачені цим Законом та правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом;
Тобто транспортною документацією підтверджується операція з надання послуг саме з перевезення вантажів. Аналогічну позицію контролерів викладено і в листі ДФС від 19.02.2018 р. № 654/6/99-99-14-03-03-15/ІПК. Отже, товаро-транспортна накладна є документом, який підтверджує факт перевезення вантажу, а не документом, що підтверджує перехід права власності, тому тендерна пропозиція ТОВ «ПОНТЕМ.УА» підлягала відхиленню Замовником, адже він не надав саме видаткових накладних.
Докази:
- лист ДФС від 19.02.2018 р. № 654/6/99-99-14-03-03-15/ІПК;
- файл «Договори з постачальниками та накладні».
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Однак, у технологічній карті №307 ТОВ «ПОНТЕМ.УА» «Фрукти свіжі (по-сезону)» відсутня інформація щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності) всупереч прямій вказівці щодо наявності такої інформації у вимозі тендерної документації. Як мінімум, апельсин має алергени (Cit s 1 і Cit s 3), (джерело - https://medlabtest.ua/uk/patients/analizy/ige-k-allergenam-apelsinov).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Додаток 4 до цієї скарги (тех. карта на фрукти свіжі по сезону).
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Відповідно до п. 13 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо меню: «13. Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, підвечірок та вечеря), з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у складі документів тендерної пропозиції надано «Семидневне сезонне меню ЗСУ 05.02.2024» та «Меню Чорнобильська розцінене 05.02.2024».
Натомість, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не надано технологічних карток на такі страви з меню:
СУП ГОРОХОВИЙ З СУХАРИКАМИ (відсутня технологічна карта з ккал 341,08);
СУП З ОВОЧАМИ ПРОТЕРТИЙ З ФРИКАДЕЛЬКАМИ РІДКИЙ (відсутня технологічна карта з ккал 160,8);
Суп селянський протертий з фрикадельками рідкий (відсутня технологічна карта з ккал 160, 8);
Картопляне пюре (відсутня технологічна карта з ккал 164,36);
Салат з капусти з огірком св. (відсутня технологічна карта з ккал 40,5);
Буряк відварний з (страва 100гр. відсутня технологічна карта з ккал 40, 5);
Риба тушкована з овочами (страва 100гр. відсутня технологічна карта з 173 ккал);
Суп з овочами (страва 300 гр., відсутня технологічна карта 152,8 ккал);
Каша гречана молочна (страва 200 гр. відсутня технологічна карта з ккал 183,93);
Кисіль з яблучного соку (страва 150 гр. відсутня технологічна карта з ккал 103,08).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Меню учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА»;
- Меню учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» для ЗСУ.
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Натомість, у порушення наведеної вимоги тендерної документації переможцем у технологічні карті №184 на пампушки 50 грам не вказано енергетичної цінності (ккал) вказаної страви, а також не вказано фізико-хімічних показників (білки, жири, вуглеводи) страви.
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 184 на пампушки 50 грам.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За змістом пункту 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції зобов’язаний надати час на їх усунення, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Проте, у порушення вказаної вимоги у технологічних картах ТОВ «ПОНТЕМ.УА» «Яблуко свіже» 200 грам, «Апельсин» 200 грам, «Фрукти свіжі (по-сезону)» на 200 грам не зазначено показників на білки, жири та вуглеводи, проте згідно з вимогою ТД, яка наведена абзацом вище (стосовно того, що технологічні карти повинні містити інформацію про фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), така інформація повинна була бути зазначена (скрин-шоти з технологічних карток наведено нижче):
Крім того, в технологічній карті на апельсин відсутня інформація про алергени. Хоча алергени у цій страві містяться, а саме - Цитрус - білок Cit s 1 і Cit s 3 (джерело - https://medlabtest.ua/uk/patients/analizy/ige-k-allergenam-apelsinov).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Оскаржуваний протокол замовника №6 від 27.03.2024 про визначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» переможцем процедури закупівлі;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на яблуко свіже;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на апельсин;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на фрукти свіжі (по-сезону);
- Додаток 12 скрин-шоти тех. карт і акта.
Відповідно до п. 23 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо перевірки Держпродспоживслужби: «Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та виданий відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди відповідно до пункту 1.3 Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі Додатка 1 до тендерної документації));».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у складі документів пропозиції надано файл під назвою «Акт НАССР- Кубанська». У вказаному документі міститься Акт №394-15 від 05.03.2024, в якому вказано код ЄДРПОУ 41744424, що є кодом ЄДРПОУ Скаржника, а не ТОВ «ПОНТЕМ.УА». Таким чином, вказане свідчить про те, що зазначений акт Держпродспоживслужби НЕ виданий учаснику процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 7 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
У вказаному акті вказано, що він виданий відповідно до НАКАЗУ від 08.08.2019 № 446, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27 серпня 2019 р. за № 980/33951.
Цим нормативним документом затверджено форму акта НАССР, де, зокрема, мають бути вказані відомості про найменування юридичної особи (відокремленого підрозділу) або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця, а також код згідно з ЄДРПОУ, або реєстраційний номер облікової картки платника податків , або серія та номер паспорта.
Оскільки інформація про код ЄДРПОУ учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не вказано у акті, таким чином ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не виконало вимогу тендерної документації в цій частині, тому тендерна пропозиція ТОВ «ПОНТЕМ.УА» підлягала відхиленню Замовником.
Докази:
- акт №394-15 від 05.03.2024;
- затверджена форма акта;
- додаток 12 скрин-шоти тех. карт і акта.
Обґрунтування заперечення №2.1.
Відповідно до п. 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатка №1 до тендерної документації встановлено таку вимогу: «Інші документи від Учасника:…Інформація про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе, хліба, риби, овочів та бакалії (олії, борошна, круп), а саме: надати договори поставки/купівлі-продажу та видаткові накладні (обов’язково необхідно надати видаткові накладні за 2023 рік), які підтверджують співпрацю».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» завантажено в електронну систему закупівель файл під назвою «Договори з постачальниками та накладні». У вказаному файлі, серед інших документів, містяться товаро-транспортні накладні №064700, №527040, №870390, №177610, №249807, в яких містяться відомості про вантаж, а саме хліб та батони. Однак, переможцем не надано саме видаткових накладних, які б підтверджували перехід права власності на зазначені товари (хліб) до учасника.
Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу (крім фізичних осіб, які здійснюють перевезення вантажу за рахунок власних коштів та для власних потреб) документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, який складається у паперовій та/або електронній формі та містить обов’язкові реквізити, передбачені цим Законом та правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом;
Тобто транспортною документацією підтверджується операція з надання послуг саме з перевезення вантажів. Аналогічну позицію контролерів викладено і в листі ДФС від 19.02.2018 р. № 654/6/99-99-14-03-03-15/ІПК. Отже, товаро-транспортна накладна є документом, який підтверджує факт перевезення вантажу, а не документом, що підтверджує перехід права власності, тому тендерна пропозиція ТОВ «ПОНТЕМ.УА» підлягала відхиленню Замовником, адже він не надав саме видаткових накладних.
Докази:
- лист ДФС від 19.02.2018 р. № 654/6/99-99-14-03-03-15/ІПК;
- файл «Договори з постачальниками та накладні».
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Однак, у технологічній карті №307 ТОВ «ПОНТЕМ.УА» «Фрукти свіжі (по-сезону)» відсутня інформація щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності) всупереч прямій вказівці щодо наявності такої інформації у вимозі тендерної документації. Як мінімум, апельсин має алергени (Cit s 1 і Cit s 3), (джерело - https://medlabtest.ua/uk/patients/analizy/ige-k-allergenam-apelsinov).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Додаток 4 до цієї скарги (тех. карта на фрукти свіжі по сезону).
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Відповідно до п. 13 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо меню: «13. Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, підвечірок та вечеря), з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у складі документів тендерної пропозиції надано «Семидневне сезонне меню ЗСУ 05.02.2024» та «Меню Чорнобильська розцінене 05.02.2024».
Натомість, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не надано технологічних карток на такі страви з меню:
СУП ГОРОХОВИЙ З СУХАРИКАМИ (відсутня технологічна карта з ккал 341,08);
СУП З ОВОЧАМИ ПРОТЕРТИЙ З ФРИКАДЕЛЬКАМИ РІДКИЙ (відсутня технологічна карта з ккал 160,8);
Суп селянський протертий з фрикадельками рідкий (відсутня технологічна карта з ккал 160, 8);
Картопляне пюре (відсутня технологічна карта з ккал 164,36);
Салат з капусти з огірком св. (відсутня технологічна карта з ккал 40,5);
Буряк відварний з (страва 100гр. відсутня технологічна карта з ккал 40, 5);
Риба тушкована з овочами (страва 100гр. відсутня технологічна карта з 173 ккал);
Суп з овочами (страва 300 гр., відсутня технологічна карта 152,8 ккал);
Каша гречана молочна (страва 200 гр. відсутня технологічна карта з ккал 183,93);
Кисіль з яблучного соку (страва 150 гр. відсутня технологічна карта з ккал 103,08).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Меню учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА»;
- Меню учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» для ЗСУ.
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Натомість, у порушення наведеної вимоги тендерної документації переможцем у технологічні карті №184 на пампушки 50 грам не вказано енергетичної цінності (ккал) вказаної страви, а також не вказано фізико-хімічних показників (білки, жири, вуглеводи) страви.
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 184 на пампушки 50 грам.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За змістом пункту 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції зобов’язаний надати час на їх усунення, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 17 ДОДАТКА 2 до Тендерної документації було встановлено таку вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах».
Проте, у порушення вказаної вимоги у технологічних картах ТОВ «ПОНТЕМ.УА» «Яблуко свіже» 200 грам, «Апельсин» 200 грам, «Фрукти свіжі (по-сезону)» на 200 грам не зазначено показників на білки, жири та вуглеводи, проте згідно з вимогою ТД, яка наведена абзацом вище (стосовно того, що технологічні карти повинні містити інформацію про фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), така інформація повинна була бути зазначена (скрин-шоти з технологічних карток наведено нижче):
Крім того, в технологічній карті на апельсин відсутня інформація про алергени. Хоча алергени у цій страві містяться, а саме - Цитрус - білок Cit s 1 і Cit s 3 (джерело - https://medlabtest.ua/uk/patients/analizy/ige-k-allergenam-apelsinov).
Варто зазначити, що технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Оскаржуваний протокол замовника №6 від 27.03.2024 про визначення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» переможцем процедури закупівлі;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на яблуко свіже;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на апельсин;
- Технологічна картка ТОВ «ПОНТЕМ.УА» № 370 на фрукти свіжі (по-сезону);
- Додаток 12 скрин-шоти тех. карт і акта.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі викладеного вище та керуючись статтею 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень у процедурі закупівель №UA-2024-01-17-010779-a. 3. Зобов’язати замовника усунути допущене ним порушення, а саме: скасувати протокольне рішення (протокол) №6 від 27.03.2024 про визначення переможцем ТОВ «ПОНТЕМ.УА». Додаток: згідно з переліком до кожного обґрунтування.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e5f5d28ab4944d66b4a36d345a6ac771
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.a7
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення суду НГ.docx 10.02.2024 18:25
- Договір оренди.pdf 10.02.2024 18:25
- Наказ про реєстрацію потужностей.PDF 10.02.2024 18:25
- Скарга 2.docx.asice.zip 10.02.2024 18:25
- sign.p7s 10.02.2024 18:26
- рішення від 13.02.2024 № 2716.pdf 13.02.2024 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3370.pdf 23.02.2024 18:35
- рішення від 22.02.2024 № 3370.pdf 27.02.2024 10:12
- Пояснення АМКУ2.docx 15.02.2024 14:18
- перелік потужностей скаржника у київській області.docx 15.02.2024 14:18
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 15.02.2024 14:18
- Фінансова звітність - за 2022 р.rar 15.02.2024 14:18
- 20240215_114217.pdf 15.02.2024 14:18
- 20240215_114258.pdf 15.02.2024 14:18
- Інформація про впровадження НАССР Скражником.pdf 15.02.2024 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2024 18:57
Дата розгляду скарги:
22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2024 10:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до ТД
Пункт скарги
Номер:
f71d05886b8045fc9d85bd14964131e1
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу
Опис заперечення:
Оскарження п.23 Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації (зміни) порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
×
-
Назва доказу:
Наказ про реєстрацію потужностей
-
Опис доказу:
підтвердження реєстрації виробничого приміщення з 13.03.2023р.
-
Повʼязаний документ:
Наказ про реєстрацію потужностей.PDF
-
-
Назва доказу:
Договір оренди
-
Опис доказу:
підтвердження укладення договору оренди виробничого приміщення 13.10.2022 року.
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційну вимогу
Номер:
03ec51ec6a1a48d2918f8a07dba5b7ae
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу
Опис заперечення:
Оскарження абзацу третього п. 29 додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації (зміни) порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
×
-
Назва доказу:
Рішення суду НГ
-
Опис доказу:
наявність розторгнутого договору
-
Повʼязаний документ:
Рішення суду НГ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційну вимогу
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
bc98525cfb744dc6a2fdd593a241b7f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.c6
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до внесених змін до тендерної документації від 08.02.2024р., а саме п.23 Додатку № 3 до ТД «Технічна специфікація» встановлена вимога: «23. Учасники подають у складі пропозиції акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та виданий відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди відповідно до пункту 1.3 Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі Додатка 1 до тендерної документації));
Дана вимога є дискримінаційною та такою, яку неможливо виконати за той строк, який залишився до кінця подачі тендерної пропозиції.
Постановою № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства:
Постановою № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Таких підстав п’ять:
- подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
- звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави;
- доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку.
На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану.
У зв’язку з тим, що строк оренди виробничого приміщення починається з 2023 року та наше підприємство не попадає під дію ні до одного з п’яти пунктів, зазначених в Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України, така перевірка не проводилась, а отримати Акт, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР за 3 дні не є можливим.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 13:28
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ваша вимога необґрунтована.
Щодо (не)можливості проведення перевірки у попередні періоди, то звертаємо увагу, що Наказом МінАПК № 5 від 03.01.2023, який ви згадуєте у своїй вимозі, у 2023 році відновлено здійснення заходів контролю за зверненням суб’єктів господарювання. Таким чином мораторій на проведення позапланових заходів контролю вже більше року скасований і у вас було достатньо часу, щоб пройти відповідну процедуру контролю.
Що стосується мнимої неможливості проходження перевірки у 2024 р. інформуємо, що як свідчать дані з відкритих джерел, ваше підприємство належить до категорії суб’єктів малого підприємництва, тривалість позапланових заходів контролю яких не може перевищувати 2 робочих днів (стаття 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»). Таким чином, навіть часу, що залишився до аукціону, цілком вистачає для проведення перевірки.
Пропонуємо ретельно ознайомитися з рішенням АМКУ від 31.01.2024 № 1946, зокрема в частині мотивів задоволення скарги на умову про надання акта Держпродспоживслужби за 2023 рік, і ви зрозумієте, що Орган оскарження вбачає дискримінацію виключно в аспекті обмеження дати складення документа закритим (минулим) періодом (і ця умова була усунута з тендерної документації).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
деталі у вимозі
Номер:
2aa0f8ad62ce40e4ab3e1023eca4a6f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.c5
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
Шановний замовнику, про ваші «власні підходи до участі в публічних закупівлях» нам також відомо. Проте, задля уникнення зайвих демагогій, повідомляємо про те, що Ваш учасник, з яким ви так вдало безпідставно (без наявності документально підтвердженого форс-мажору, істотного підвищення цін) розірвали не дуже вигідний по цінами для ТОВ Хілінг Фуд договір в минулому «тендерному сезоні» та уклали новий по завищеним цінам, також зазначавв недостовірну інформацію в закупівлях, протокол, для прикладу, додається. Тому, зважаючи на вашу недалекоглядність щодо неможливість укласти із ТОВ Хілінг Фуд договору при наявності даної умови, просимо її видалити та забезпечити для всіх учасників рівні умови та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол_відхилення.pdf 08.02.2024 17:18
Дата подачі:
08.02.2024 17:18
Вирішення:
Шановний учаснику! Враховуючи наведені Вами факти, абсолютно не зрозуміло, в чому ж ви вбачаєте нерівність умов?! Навпаки: абсолютно усі учасники – і Ви, і усі Ваші конкуренти, поставлені в однакове становище, до всіх висуваються однакові вимоги, які будуть трактуватися та застосовуватись однаковим чином. Зауважте, що ми не просимо нічого більше, аніж дотримання мінімальних вимог, до яких зобов’язує стаття 3 ЦК (добросовісність!) та стаття 5 Закону про закупівлі (добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання зловживанням!). Просимо утриматися від безпідставних звинувачень, а усі Ваші припущення-здогади-натяки – пропонуємо адресувати відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога на умови закупівлі
Номер:
c96cabda9c944674a755a83ccfdedc9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.b4
Назва:
вимога на умови закупівлі
Вимога:
Потенційний учасним не може надати Кожен учасник у складі тендерної документації надає гарантійний лист/довідку довільної форми, якою підтверджує, що такий часник у своїй діяльності дотримується вимог законодавства, має бездоганну репутацію, діє відповідно до принципів публічних закупівель та не допускає зловживання правами, у тому числі – ніколи не зазначає у тендерних пропозиціях НЕДОСТОВІРНУ інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів адже:
Скаржник не може виконати дану вимогу так як його пропозиція відхилялася у
зв’язку із поданням недостовірної інформації в рамках закупівлі UA-2022-12-12-016460-a,
яку проводив Замовник Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних
технологій НАН України" (протокол відхилення додається).
Відхилення в даній закупівлі відбулося у зв’язку із видачею консалтинговою
компанію, яка займалася оформленням сертифікату, сертифікату ISO 22000:2018, ISO/TS
22002-2:2019, недостовірність якого згодом підтверджено органом сертифікації. Проте,
Скаржник жодного відношення до створення даного сертифікату не мав.
Таким чином, враховуючи наявний факт відхилення пропозиції Скаржника у
закупівлі UA-2022-12-12-016460-a та нескасування даного рішення через орган
оскарження, існує факт/випадок подання недостовірної інформації в електронній системі
закупівель (Прозорро) при участі у публічних закупівлях Скаржником. У зв’язку із цим,
скаржник не може надати дану довідку так як, враховуючи вище викладену інформацію, надання даної довідки вже
вважатиметься недостовірною інформацією в закупівлі, яка проводиться, що матиме наслідок відхилення пропозиції
Скаржника.Скаргу та рішення із аналогічного обнтування - додаємо
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА НА УМОВИ 10.08.pdf 08.02.2024 14:18
- рішення від 23.08.2023 № 13328.pdf 08.02.2024 14:18
Дата подачі:
08.02.2024 14:18
Вирішення:
Шановний учаснику! Прикро бачити, що ваше самовикриття таке неповне та нещире. Як свідчить моніторинг ЕСЗ, наведений вами епізод підтвердженого факту відхилення за подання неправдивої інформації – був лише першим, проте, на жаль, далеко не останнім. Обурливу практику подання недостовірної інформації в тендерних пропозиціях, розпочату у минулу тендерну компанію, Ви активно продовжуєте в поточній. У відкритих торгах UA-2023-11-24-009594-a Вас було відхилено за надання підроблених медичних книжок. У відкритих торгах UA-2023-12-04-010967-a Вас знову відхилили за підроблені медичні книжки.
Таким чином, щонайменше тричі Ви, шановний учаснику, були викриті на поданні підробних документів. Вкрай прикро, що замість зміни підходів до роботи ви спрямовуєте свої зусилля виключно на маскування власних порушень.
Наполегливо радимо переглянути власні підходи до участі в публічних закупівлях, адже поточний стан речей свідчить, що ви не спроможні добросовісно конкурувати з іншими учасниками ринку та схильні продовжувати заявлені тенденції, знову і знову подаючи підробні документи.
Також звертаємо увагу, що змова учасників у публічних закупівлях не допускається. Синхронний характер практично ідентичних вимог – вашої та ФОП ДІМОВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА – явно свідчить про погоджений характер участі в публічних закупівлях, що суперечить принципам добросовісної конкуренції учасників.
Разом з тим звертаємо увагу, що окрім самовикриття Ваша вимога не містить жодних звернень, адресованих замовнику.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо попередньої вимоги
Номер:
71fc0e86c3ef4db3ae483b3a839c5ac9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.b3
Назва:
щодо попередньої вимоги
Вимога:
у разі нереагування на вимогу і невидалення до 14 год 08.02.24 року пункту Кожен учасник у складі тендерної документації надає гарантійний лист/довідку довільної форми, якою підтверджує, що такий часник у своїй діяльності дотримується вимог законодавства, має бездоганну репутацію, діє відповідно до принципів публічних закупівель та не допускає зловживання правами, у тому числі – ніколи не зазначає у тендерних пропозиціях НЕДОСТОВІРНУ інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів буде подана повторна скарга до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2024 12:45
Вирішення:
Шановний учаснику! Нам невідомо, що ви маєте на увазі під «повторною скаргою», адже в цій процедурі закупівель ви ще з жодною скаргою не звертались. Разом з тим звертаємо увагу, що практикою АМКУ дискримінаційний характер умови – виключно суб’єктивне поняття: те, що один вважає дискримінацією, інший розцінює як легко виконувану вимога. Просимо навести факти на доказ обґрунтованості вашої вимоги, тобто повідомити, які конкретно факти свідчать про вашу недобросовісність, небездоганну ділову репутацію, порушення принципів публічних закупівель, зловживання правами та повідомлення недостовірної інформації в електронній системі закупівель – і ми розглянемо питання про виключення пункту з ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо недостовірної інформації і невиконання рішення АМКУ
Номер:
6e97169621244392b1a30907e59c3b1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.a2
Назва:
щодо недостовірної інформації і невиконання рішення АМКУ
Вимога:
Відповідно до вимоги ТД: Кожен учасник у складі тендерної документації надає гарантійний лист/довідку довільної форми, якою підтверджує, що такий часник у своїй діяльності дотримується вимог законодавства, має бездоганну репутацію, діє відповідно до принципів публічних закупівель та не допускає зловживання правами, у тому числі – ніколи не зазначає у тендерних пропозиціях НЕДОСТОВІРНУ інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.».
Замовник, використовуючи оціночні судження "бездоганну репутацію", "не допускає зловживань правами", "ніколи не зазначає у тендерних пропозиціях недостовірну інформацію" вдається до оціночних суджень. Ба більше, залишення хоч вже і в довідці "незазначення недостовірної інформації" є тим самим за суттю, що було предметом розгляду скарги ТОВ Понтем.УА , таким чином даними діями ви призводите до невиконання рішення АМКУ № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 р. В минулій редакції ви не допускали до участі учасників з недостовірною інформацією, а зараз придумали типу вимагати довідку щоб учасник прогарантував відсутність фактів недостовірної інформації-виявити в закупівлях, що факт зазначення недостовірної інформації був-і вже у вашій закупівлі відхилити через зазначення недостовірної інформації по п.44 Особливостей. Замовнику, просимо не вдаватися до таких очевидних дій, адже вони матимуть наслідком або повторне оскарження умов ТД, або винесення нової постанови по ст164-14 КУпАП за аналогією постанови Шевченківського районного суду міста Києва у справі № 761/30109/23 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/114727949). Приведіть ТД у відповідність до норм, аби потім не ображалися).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2024 12:42
Вирішення:
Шановний учаснику!
Просимо проявляти культуру спілкування та утриматися від безпідставних звинувачень. Рішення АМКУ № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 виконано в повному обсязі відповідно до мотивувальної його частини, тобто з урахуванням мотивів, на підставі яких було задоволено той чи інший пункт скарги.
Якщо ви, шановний учаснику, практикуєте брехню в тендерних пропозиціях, то наполегливо радимо переглянути власні підходи до участі в публічних закупівлях.
Принагідно інформуємо, що постановою Київського апеляційного суду від 22.01.2024 у справі № 761/30109/23 постанову Шевченківського районного суду від 12.09.2023 у цій справі скасовано, а справу закрито за відсутністю події і складу правопорушення. Запевняємо, що підтримуємо Вашу віру у правосуддя і готові відстоювати власну позицію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
ebed10c7d8b146f988aa1731769c13e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-010779-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Протоколи калібрування електрообладнання.pdf 21.01.2024 12:05
- Диплом технолога.pdf 21.01.2024 12:05
- Рішення суду НГ.docx 21.01.2024 12:05
- Наказ МОЗ 1504.pdf 21.01.2024 12:09
- Скарга Чорнобильський центр.docx.asice.zip 21.01.2024 12:09
- рішення від 23.01.2024 № 1350.pdf 23.01.2024 18:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2024 № 1946.pdf 01.02.2024 12:53
- рішення від 31.01.2024 № 1946.pdf 05.02.2024 16:23
- Пояснення.pdf 25.01.2024 15:47
- ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.docx 25.01.2024 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2024 12:23
Дата розгляду скарги:
31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.02.2024 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до ТД