• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу за адресами: м. Київ, вул. Василя Кучера, 5 та вул. Симиренка, 38)

Торги не відбулися

168 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 680.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2024 13:01 - 22.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: da7b0a4bfacd46be8835f123978b8807
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-007902-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовнику, Ви вимагєте надати п.1.6. Кваліфікаційні критерії «1.6. Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника)». Що це за документ? На які НПА Ви посилаєтесь вимагаючи ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ? Звісно, Ви намагаєтесь звузити потенційне коло учасників, адже є тільки одна компанія, яка має таку довідку і субпідрядники якої виграють не дивним чином тендери по пожежній безпеці і Ви про це знаєте.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості). Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.  Діюче законодавство України у сфері протипожежних послуг НЕ МІСТИТЬ ВИЧЕРПНОГО переліку документів, які Замовник має право вимагати від Учасників. Стаття 16 Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено вимогу щодо надання інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Вимога встановлена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442. Проходження атестації робочих місць за умовами праці не позбавляє учасника можливості взяти участь у закупівлі,  дотриматися умов тендерної документації, а, навпаки, свідчить про дотримання ним чинного законодавства, а, відповідно, й про його ділові якості та на спроможність належного виконання договору. Вимога Замовником такого документу у сфері протипожежних послуг є цілком законною та не дискримінаційною. Аналогічна позиція і у Органу оскарження, ознайомтесь з рішеннями АМКУ: № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. Комісія вже давно визнала таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників. Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і не містить дискримінаційних умов.  Замовник наголошує, що неспроможність окремого суб’єкта господарювання виконати ту чи іншу умову тендерної документації не свідчить про факт встановлення дискримінаційних умов.  Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.01.2024 01:00