• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

дровяні брикети "Піні-Кей" твердих порід

код за ДК 021:2015: 09110000-3 тверде паливо (дровяні брикети "Піні-Кей" твердих порід)

Завершена

114 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 570.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2018 14:47 - 14.05.2018 10:00
Вимога
Відхилено

Скасування результатів аукціону

Номер: 185acace65c343c28117ea3084518467
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-001277-a.b2
Назва: Скасування результатів аукціону
Вимога:
Вимагаю скасувати результати аукіуону, оскільки складені протоколи №102 та №130 від 21.05.18 суперечать п.6 тендерної документації. А саме в п.6 вказано, що переможець надає всю необхідну документацію протягом двох робочих днів з дня аукціону, цей термін спливає 22.05.18 року. Також учасником ФОП "АНИКІЄНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ" не надано у відповідності до п.6 тендерної документації копію свідоцтва платника єдиного податку, та подав оновлену цінову пропозицію 21.05.18 року, хоча у відповідності до тендерної документації (Додаток 1, п.13) цей документ треба надати в день проведення аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення комісією з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату звернення розглянуте та повідомляємо: Закупівля : код за ДК 021:2015: 09110000- 3 тверде паливо ( дров’яні брикети « Піні- Кей» твердих порід) проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до « Порядку здійснення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обжаловение

Номер: 0c65f8eb913243d9aa794b6a2c783d83
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-07-001277-a.b1
Назва: Обжаловение
Вимога:
Ознайомившись з протоколом №102 від 21.05.18 та протоколом №103 від 21.05.18 у мене виникло декілька питань: 1. Чому не розглянута моя цінова пропозиція яка надіслана на електрону адресу вказану в контактах peresag@cg.ukrtel.net. У тендерній документації не вказано куди необхідно надсилати цінову пропозицію після проведення аукціону, тому мною вона була надіслана на електронну пошту в день проведення аукціону. 2. В тендерній документації вказано, що документі та зразки повинні бути надіслані протягом двох робочіх днів з дня проведення аукціону (п.6 Документації). Цей термін спливає 22.05.18, але протоколи вже заповнені не дочекавшись терміну для надання документів. Чому пропозиція відхилена раніше встановленого часу? 3. Учасником ФОП "АНИКІЄНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ" не надано документ який обов'язково повинен бути у відповідності до тендерної документації (п.6.3 Документації), а саме копія свідоцтва платника единого податку. Чому комісія не взяла це до уваги? 4. Учасником ФОП "АНИКІЄНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ" не надо нову цінову пропозицію в день проведення аукціону, а надано лише 21.05.18, що не відповідає вимогам тендерної документації. Чому комісією не взято це до уваги?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення комісія з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату повідомляємо наступне. - Закупівля : код за ДК 021:2015: 09110000- 3 тверде паливо ( дров’яні брикети « Піні- Кей» твердих порід) проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до « Порядку здійснення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п. 1.1: «Допорогові закупівлі застосовуються до закупівлі товарів , та надання послуг із використанням електронної системи закупівель» ( тобто всі документи розміщуються в системі електронних закупівель Prozoro ) , та п 1.7. « Усі документи і відомості , пов’язані з проведенням закупівлі , у тому числі з поданням пропозицій , надаються в електронному вигляді через електронну Систему». - Надання зразків в тендерній документації вказано в додатку № 1 де чітко визначено терміни протягом 2 днів з дня аукціону ( якщо у визначені не вказано робочі відлік визначається у календарних днях ) кінцева дата надання зразків до 21.05.2018р - Учасником ФОП «Аникієнко Дмитро Валерійович» надані всі документи розміщені в електронному вигляді у відповідності до тендерної документації ( п.6.3. Документації ) , копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) - Розміщення в системі нової цінової пропозиції після проведення аукціону наступним Учасником ФОП «Аникієнко Дмитро Валерійович» закупівлі можливо після відхилення попереднього Учасника. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено