-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2024 11:53 - 09.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ba0a71875f7346c49ce83dee5e84dbd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-005703-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Учасник
- Всі документи завантажуються одним файлом.rar 20.02.2024 13:42
- протокол відхилення.pdf 20.02.2024 13:42
- Скарга.pdf.p7s 20.02.2024 13:42
- Скарга текст.docx 20.02.2024 13:42
- Скарга.pdf 20.02.2024 13:42
- ТД послуги 9052 відх. з урах змін.docx 20.02.2024 13:42
- sign.p7s 20.02.2024 13:43
- рішення від 22.01.2024 № 3321.pdf 22.02.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3901.pdf 04.03.2024 12:35
- рішення від 01.03.2024 № 3901.pdf 05.03.2024 10:55
- Пояснення АМКУ 061_08-931 від 26.02.2024.docx 26.02.2024 11:35
- Пояснення АМКУ 061_08-931 від 26.02.2024.pdf 26.02.2024 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 15:03
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2024 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої Адміністративної комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) №3901-р/пк-пз від 01.03.2024 замовник анулює переможця процедури закупівлі ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
Пункт скарги
Номер:
1cfec43bb652439cb686e40969f90af4
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції
Опис заперечення:
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС у складі тендерної пропозиції надані документи у форматі, які не можливо прочитати та які відображають тільки накладений електронний підпис.
...
Учаснику ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 13.02.2024 р. о 16год.07 хв. було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, про те станом на 14.02.2024р. 16год.07 хв. усунення невідповідностей не виконано.
...
Учаснику ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 13.02.2024 р. о 16год.07 хв. було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, про те станом на 14.02.2024р. 16год.07 хв. усунення невідповідностей не виконано.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог інструкції з підготовки тендерної пропозиції, які встановив замовник: тендерна
пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, встановлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження (всі документи завантажуються одним файлом).
Згідно вимог тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з
метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням
вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.
пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом
заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, встановлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження (всі документи завантажуються одним файлом).
Згідно вимог тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з
метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням
вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.
×
-
Назва доказу:
Документи пропозиції
-
Опис доказу:
На виконання останніх вимог ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС було надано всі документи, які завантажені одним файлом в архіві формату .RAR. В архіві формату .RAR наявні електронні документи на які було накладно електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції на кожен електронний документ. Відповідні електроні документи надані в форматі .p7s, та тип контейнера наданих у складі пропозиції документів містить: «підпис та дані в одному файлі» (CAdES enveloped). Разом з тим, такий спосіб та формат подання документів тендерної пропозиції відповідав вимогам тендерної документації, та відповідає вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
-
Повʼязаний документ:
Всі документи завантажуються одним файлом.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
8520da28e3ce4c98adf3e0813704f68e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-005703-a.b2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Від 19 січня 2024 року
Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ 05497146
Юридична адреса 04159, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-005703-a
Очікувана вартість закупівлі 1`400`000.00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на умови тендерної документації
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 17.01.2024 Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Київська міська клінічна лікарня №8" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-005703-a.
В умовах тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи протокол від 01.01.2024 № б/н, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Умовами тендерної документації по закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-005703-a, Замовником визначено наступні вимоги, а саме:
В Додатку 3 до тендерної документації вказано, що
«3. Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Транспортні витрати входять до вартості послуг. (Надати гарантійний лист у довільній формі)
Надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства.».
Вимога, встановлена Замовником в такій редакції, а саме надання у складі пропозиції ліцензії саме з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства є дискримінаційною, такою, що порушує права Скаржника з наступних підстав:
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» здійснює діяльність з поводження з небезпечними відходами на підставі ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України серія АЕ №287089 від 03.12.2013 року, яка містить наступний перелік операцій з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження), та не містить саме назви з управління небезпечними відходами та із зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства.
Статтею 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено - «1. Цей Закон регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності.».
Законом України «Про управління відходами » № 2320-IX від 20.06.2022 було внесено наступні зміни до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності":
10) у частині першій статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 23, ст. 158 із наступними змінами): пункт 14 викласти в такій редакції:
"14) виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України"; доповнити пунктом 141 такого змісту:
"14 1) діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами";
Попередня редакція Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", до внесення вказаних вище змін, містила наступну інформацію:
«14) виробництво, у тому числі фасування, особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, поводження з небезпечними відходами».
Звертаємо увагу Комісію на те, що предметом цієї закупівлі Замовником визначено саме 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами, проте у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» зазначено найменування відходів - послуга із захоронення біологічних відходів ((Послуга зі збирання, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В)), тож вимога щодо надання ліцензії, на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства є необґрунтованою та дискримінаційною, а вимога щодо надання інших документів, які передбачені згідно діючого законодавства, але чітко не вказані які, взагалі незрозуміла та створює можливість для замовника відхилення будь-якої тендерної пропозиції, в тому числі і скаржника, із підстави ненадання якогось документу, що не було чітко зазначено тендерною документацією, а тому вказана вимога є недопустимою і такою, що підлягає вилученню із умов тендерної документації.
Крім того, почала діяти Постанова Кабінету міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пунктів 1, 5 переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, затвердженого цією постановою, які набирають чинності з 9 січня 2024 року, а саме продовжують діяти Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 57, ст. 1975) та Постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2021 р. № 1372 “Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 2, ст. 55).
У цих Ліцензійних умовах терміни вживаються в такому значенні:
господарська діяльність з управління небезпечними відходами -комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення;
засоби провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами - устаткування, обладнання, вантажно-розвантажувальна техніка, контейнери та інші засоби, що перебувають у власності чи користуванні ліцензіата та необхідні для організації провадження діяльності, що підлягає ліцензуванню;
зберігання небезпечних відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, зокрема до їх оброблення, не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей і навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-гігієнічних вимог;
збирання небезпечних відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні небезпечних відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання з метою подальшого перевезення небезпечних відходів на об’єкти оброблення небезпечних відходів.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про ліцензування видів господарської діяльності” (далі - Закон), Законі України “Про управління відходами”, постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. № 1065 “Про Єдину екологічну платформу “ЕкоСистема” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 82, ст. 5264).
Отже, у відповідності до норм чинного законодавства, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність надання учасниками у складі пропозиції саме ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства.
Зауважуємо, що неконкретизація Замовником вимоги щодо ліцензії, з зазначенням у ній якого саме конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства, та взагалі ненадання належного обґрунтування необхідності саме такої вимоги створює неоднозначне та незрозуміле трактування такої вимоги, а отже передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції в тому числі Скаржника із підстави невідповідності його ліцензії якомусь виду чи коду відходів чи якогось виду операцій, або ненадання якого «іншого документу, який передбачений згідно діючого законодавства, що є недопустимим та незаконним, грубо порушує права Скаржника на рівний і справедливий доступ до участі у процедурі цієї закупівлі, в той час як при таких умовах тендерної документації участь у ній зможуть прийняти виключно учасники, які мають ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та інші документи, які передбачені згідно діючого законодавства.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №8" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-005703-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
1. Тендерна документація на закупівлю «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-005703-a.
2. Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами.
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ на ТД лікарня 8.pdf 19.01.2024 19:26
- Licenz OLESTAS EKO.pdf 19.01.2024 19:26
- скарга АМКУ на ТД лікарня 8.pdf.p7s 19.01.2024 19:26
- скарга АМКУ на ТД лікарня 8_Validation_Report.pdf 19.01.2024 19:26
- Рішення від 23.01.2024 № 1336.pdf 23.01.2024 18:15
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2024 № 167.pdf 02.02.2024 12:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2024 № 2043.pdf 02.02.2024 12:04
- Рішення від 01.02.2024 № 2043.pdf 06.02.2024 13:32
- пояснення АМКУ.pdf 25.01.2024 17:24
- Пояснення АМКУ відходи.docx 25.01.2024 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2024 19:27
Дата розгляду скарги:
30.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2024 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесені зміни в тедерну документацію на вимогу АМКУ
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9a00d00daf4d4f59a5c815c13d522eae
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-17-005703-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне.
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2024 11:48
Вирішення:
Читайте уважно вимоги в ТД, ліцензії, які втратили свою дію ТД не вимагаються.
Статус вимоги:
Відхилено