• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ц_24Т-042_ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Детектори та аналізатори); Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери); Лот №2: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплектуючі для калібрування алкотестерів)

Завершена

1 457 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2024 11:03 - 15.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем учасника процедури закупівлі

Номер: 99dd06e5636949d39f2c2c73cfcef50c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.b14
Назва: Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем учасника процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про визначення переможцем учасника закупівлі - ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СОРБПОЛІМЕР", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.05.2024 15:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.05.2024 14:30
Автор: ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл", Лучук Михайло Андрійович (044)457-55-55 SMARTTENDER.BIZ@SATURN-DATA.COM

Пункт скарги

Номер: e45da13d0c8147ada0c9449dd852e30c
Заголовок пункту скарги: Рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем учасника закупівлі - ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СОРБПОЛІМЕР"оформлене протоколом №190 від 01.05.2024
Опис заперечення: ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про визначення переможцем учасника закупівлі - ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СОРБПОЛІМЕР", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про визначення переможцем учасника закупівлі - ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СОРБПОЛІМЕР", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери), детально обгрунтування наведені в Скарзі
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення уповноваженої особи замовника щодо дискваліфікації учасника

Номер: 2e68406f5b0747a8a48fc08682f09919
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.a13
Назва: Скарга на рішення уповноваженої особи замовника щодо дискваліфікації учасника
Скарга:
ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2024 17:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.04.2024 12:26
Автор: ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл", Лучук Михайло Андрійович (044)457-55-55 SMARTTENDER.BIZ@SATURN-DATA.COM

Пункт скарги

Номер: eec246a65441441ab48f7265cb1a5cfc
Заголовок пункту скарги: Рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції учасника є необґрунтованим та прийнятим з порушенням Закону України
Опис заперечення: ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: ТОВ «АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою оскарження прийнятого уповноваженою особою Замовника – АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-01-17-004183-a Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо умов тендерної документації

Номер: 7c3863433e6648f3825f534faf095931
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.a12
Назва: СКАРГА щодо умов тендерної документації
Скарга:
Звертаємося до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-01-17-004183-a щодо закупівлі товару Ц_24Т-042_ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Детектори та аналізатори); Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери); Лот №2: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплектуючі для калібрування алкотестерів)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2024 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.03.2024 12:42
Автор: ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл", Лучук Михайло Андрійович (044)457-55-55 SMARTTENDER.BIZ@SATURN-DATA.COM

Пункт скарги

Номер: ecfba26223d24c7893a980e8913e6946
Заголовок пункту скарги: Технічні вимоги до предмету закупівлі
Опис заперечення: Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що наведені в Додатку №3 до ТД (Вимоги замовника). Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери), Порушення вимог діючого законодавства України.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо Лоту №1:
• Всі прилади різних виробників, зокрема, Dräger Alcotest 5820 і Dräger Alcotest 6820 виробника Dräger (Німеччина); Lion 700 виробника Lion (Великобританія); «АЛКОФОР 507» (ТМ «АЛКОФОР» - Україна; Alcoscan ALP-1 - Корея) за ознакою «спосіб вимірювання (тест) – автоматичний (активний) з мундштуком» «Результат вимірювання: автоматичний (активний) - числове значення» на ринку України (окрім, можливо, ряду бюджетних моделей ТМ «АЛКОФОР») коштують суттєво дорожче, ніж загальна очікувана вартість предмета закупівлі 1 457 580,00 грн. з ПДВ, а тому постачальники цих приладів не мають реальної можливості прийняти участь у даній закупівлі.
• Прилади різних виробників, зокрема, Dräger Alcotest 5820 і Dräger Alcotest 6820 виробника Dräger (Німеччина); Lion 700 виробника Lion (Великобританія); «АЛКОФОР 507» (ТМ «АЛКОФОР» - Україна; Alcoscan ALP-1 - Корея) за ознакою «пасивний режим відбору проби з мундштуком – воронкою (чашою) або без» «Результат вимірювання: «Алкоголю немає», «Алкоголь» чи аналогічне» як додатковою функцією приладів з ознакою «спосіб вимірювання (тест) – автоматичний (активний) з мундштуком» «Результат вимірювання: автоматичний (активний) - числове значення» на ринку України коштують суттєво дорожче, ніж загальна очікувана вартість предмета закупівлі 1 457 580,00 грн. з ПДВ, а тому постачальники цих приладів не мають реальної можливості прийняти участь у даній закупівлі. Прилади Dräger Alcotest 5820 і Dräger Alcotest 6820 виробника Dräger (Німеччина); Lion 700 виробника Lion (Великобританія); «АЛКОФОР 507» (ТМ «АЛКОФОР» - Україна; Alcoscan ALP-1 - Корея) в режимі «пасивний режим відбору проби з мундштуком – воронкою (чашою) або без» «Результат вимірювання: «Алкоголю немає», «Алкоголь» чи аналогічне»» не відповідають Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94) через те, що для приладів у режимі «пасивний режим відбору проби з мундштуком – воронкою (чашою) або без» «Результат вимірювання: «Алкоголю немає», «Алкоголь» чи аналогічне» не існує жодних стандартів в частині метрологічних характеристик, і тому через дискримінаційні вимоги Замовника постачальники цих приладів не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
• Ознака «безконтактний тест (якісний)» не включена Замовником до Технічної документації. Прилади Dräger Alcotest 5000 виробника Dräger (Німеччина) та Lion AlcoBlow виробника Lion (Великобританія) з ознакою «безконтактний тест (якісний)» не відповідають Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94) через те, що для приладів безконтактний тест (якісний) не існує жодних стандартів в частині метрологічних характеристик, і тому через дискримінаційні вимоги Замовника постачальники цих приладів не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Щодо Лоту №2:
ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» є монополістом в Україні з виробництва сертифікованих еталон-зразків розчину етилового спирту у воді. Станом на червень 2023р. ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» призупинило виробництво стандартних зразків складу розчину етанолу у воді, не має можливості виготовити та поставити еталон-зразків розчину етилового спирту у воді зі строком виробництва пізніше, ніж червень 2023 року.

У випадку закупівлі еталон-зразків розчину етилового спирту у воді закордонного виробництва виникають інші проблеми, тому що термін придатності таких зразків є різним, та у самих відомих світових виробників, зокрема, з ЄС - становить:
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Щодо року виготовлення товару

Номер: 980dcc2dd7484ef9a2a19e9636514e6e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.a11
Назва: Щодо року виготовлення товару
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній докуменЩодотації зазначено «Рік виготовлення Товару: 2023-2024, але не більше 12 місяців з дати виробництва на дату поставки». Дана вимога є дискримінаційною та виключає можливість постачання товару виробництва січень-лютий 2023 року, хоча сучасні якісні прилади мають очікуваний строк служби 10 років та гарантійний термін 5 років. Просимо внести зміни до цієї вимоги та виключити дискримінаційні вимоги, а саме: «але не більше 12 місяців з дати виробництва на дату поставки».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вимога до терміну виготовлення товару «…не більше 12 місяців з дати виробництва на дату поставки…» встановлена з метою ефективного використання коштів підприємства, збільшення ресурсу роботи приладів, придбання нового Товару та запобігання закупівлі Товару, характеристики якого погіршуються в процесі зберігання. Враховуючи наведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зазначити: яким стандартам ДСТУ або іншим стандартам (нормам, умовам, тощо) повинен відповідати предмет закупівлі в частині метрологічних характеристик ?

Номер: 237fd8e9b7f04564a336c86b47bfa9ee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.c10
Назва: Зазначити: яким стандартам ДСТУ або іншим стандартам (нормам, умовам, тощо) повинен відповідати предмет закупівлі в частині метрологічних характеристик ?
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо зазначити: яким стандартам ДСТУ або іншим стандартам (нормам, умовам, тощо) повинен відповідати предмет закупівлі в частині метрологічних характеристик ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 3.1.2 додатку №3.1 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає скановані копії діючих, на момент подання пропозиції, документів, що свідчать про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (декларацій та/або сертифікатів). У разі відсутності таких документів або закінчення терміну їх дії на момент подання пропозицій, учасник надає гарантійний лист щодо надання таких документів при поставці товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників.

Номер: 6d4788b803654807b816725dab59d650
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.c9
Назва: Видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників. Оскільки цифрові (кількісні) показання предмету закупівлі при використанні «спосіб вимірювання – безконтактний тест» не є точними у розумінні Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94, не можуть вважатися остаточними для притягнення до відповідальності осіб, що тестуються, тобто без додаткового (повторного) тестування за допомогою приладів з індивідуальними мундштуками, тощо, адже при використанні «спосіб вимірювання – безконтактний тест»: • цифрові (кількісні) показання предмету закупівлі є виключно рекламним «трюком» виробника; • жодним чином не можуть бути точними у розумінні Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94; • можуть мати маніпулятивний та корупційний характер з можливістю регулювання «результатів» у залежності від відстані між особою, що тестується, та приладом; • не можуть вважатися остаточними для притягнення до відповідальності осіб, що тестуються, тобто без додаткового (повторного) тестування за допомогою приладів з індивідуальними мундштуками, • тощо. Вимога «проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94» для приладів «спосіб вимірювання – безконтактний тест»:: - не передбачена діючим законодавством; - є виключно оціночним поняттям, яке не можливо оцінити, перевірити, виміряти тощо; - фактично відтворює маркетингові прийоми/методи конкретного виробника/постачальника; - не впливає на якість проведення діагностики «спосіб вимірювання – безконтактний тест».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що вимога про відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94) для алкотестерів передбачена діючим законодавством. Так, відповідно до статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки. Згідно з постановою КМУ від 4 червня 2015 р. №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» відносяться й вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Відповідно до пункту 14 додатку № 1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, підлягають процедурі оцінки відповідності B+D, або B+F. Отже, встановлення в тендерній документації (за лотом №1) вимоги щодо надання діючих документів, що свідчать про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 є такою, що відповідає законодавству України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зазначити у технічних вимогах: чи буде предмет закупівлі використовуватися в зовнішніх умовах (поза умов будівлі) ?

Номер: 21028aa759c943c2b2839dae64c51d63
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.c8
Назва: Зазначити у технічних вимогах: чи буде предмет закупівлі використовуватися в зовнішніх умовах (поза умов будівлі) ?
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до чинного законодавства України обладнання повинно мати технічні характеристики, які враховують кліматичні умови України. Просимо зазначити у технічних вимогах: чи буде предмет закупівлі використовуватися в зовнішніх умовах (поза умов будівлі) та на які саме умови використання повинен бути розрахований предмет закупівлі ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно зі статтею 1 частини 1 пункту 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону визначено, що в тендерній документації зокрема зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Отже, в додатку №3 до тендерної документації встановлені такі технічні характеристики, які є вичерпними та достатньо точними для того щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо ступеня захисту алкотестера від зовнішніх факторів та очікуваний строк ескплуатації приладів

Номер: 20e376808c9847079a13f293126b9727
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.c7
Назва: Щодо ступеня захисту алкотестера від зовнішніх факторів та очікуваний строк ескплуатації приладів
Вимога:
Шановний Замовнику ! Звертаємося із вимогою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-17-004183-a. Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зауважуємо, що такий параметр, як «ступінь захисту алкотестера від зовнішніх факторів», повинен міститися в експлуатаційних документах приладів. Адже саме цих умов експлуатації (які залежать від ступеня захисту алкотестера від зовнішніх факторів) повинні дотримуватися виробник, логістична компанія, Замовник під час зберігання приладів на складі, транспортування та під час ескплуатування, тощо, а порушення цих температурних умов зберігання приладів може призвести до: псування цих приладів, втрати заявлених технічних параметрів, скорочення строку експлуатації, і, як наслідок, до втрати державних бюджетних коштів, які планує витратити Замовник на зазначену закупівлю. На підставі викладеного та враховуючи той факт, що Замовником порушені вимоги ст.23 Закону, вимагаємо внести до Додатка 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зміни щодо технічних, функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, «ступінь захисту алкотестера від зовнішніх факторів» та «очікуваний строк ескплуатації приладів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Необхідні технічні характеристики до предмету закупівлі встановлені в додатку №3 до тендерної документації. Технічні та/або функціональні та/або експлуатаційні показники (характеристики) приладів, які можуть міститись в експлуатаційних документах приладів, але які не встановлені вимогами Замовника в тендерній документації, не підлягають розгляду на відповідність умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо умов тендерної документації

Номер: 66771336c639479190ba4b071d290eb6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.c6
Назва: СКАРГА щодо умов тендерної документації
Скарга:
Звертаємося до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-01-17-004183-a щодо закупівлі товару Ц_24Т-042_ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Детектори та аналізатори); Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери); Лот №2: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплектуючі для калібрування алкотестерів)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2024 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо предмету закупівлі Ц_24Т-042_ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Детектори та аналізатори); Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери); Лот №2: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплектуючі для калібрування алкотестерів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-17-004183-a.
Автор: ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл", Лучук Михайло Андрійович (044)457-55-55 SMARTTENDER.BIZ@SATURN-DATA.COM

Пункт скарги

Номер: 6bb3832cb79049878f979a46791d6133
Заголовок пункту скарги: Технічні вимоги до предмету закупівлі
Опис заперечення: Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що наведені в Додатку №3 до ТД (Вимоги замовника). Лот №1: ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Алкотестери), Порушення вимог діючого законодавства України.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Використання сертифікатів №UA.TR.001 122-17 Rev.0 (модуль В), 28.11.2017, №UA.TR.001 3 20-18 (модуль F), 13.02.2018, № UA.TR.001 12 20-18 (модуль F), 05.07.2018 ДП «Укрметртестстандарт», які мають ознаки фіктивності через зазначення та іншого виробника продукції.
2. Застосування "правила двох виробників" до продукції одного виробника, яка об`єднана монопольною торгівельною маркою "Алкофор" (що належить гр. Кононову М.І.) та монопольним правом введенням в обіг на тереторії України продукції уповноваженими представниками ПКВФ «СОРБПОЛІМЕР» та ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК»(гр. Кононов І.М.)
3. Застосування критеріїв, які не передбачені діючим закнодавством щодо надання сертифікатів відповідності продукції ТР-94.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників.

Номер: 66dca4046ab349e1954e41a0f7d7f4cf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-17-004183-a.b5
Назва: Видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників.
Вимога:
Щодо Лот №1. Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити всі вимоги про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 (та надання декларацій та/або сертифікатів), оскільки ці вимоги не є юридично та технічно обгрунтованими, а тільки обмежують коло учасників та порушують правило двох виробників. Оскільки цифрові (кількісні) показання предмету закупівлі при використанні «спосіб вимірювання – безконтактний тест» не є точними у розумінні Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94, не можуть вважатися остаточними для притягнення до відповідальності осіб, що тестуються, тобто без додаткового (повторного) тестування за допомогою приладів з індивідуальними мундштуками, тощо, адже при використанні «спосіб вимірювання – безконтактний тест»: • цифрові (кількісні) показання предмету закупівлі є виключно рекламним «трюком» виробника; • жодним чином не можуть бути точними у розумінні Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94; • можуть мати маніпулятивний та корупційний характер з можливістю регулювання «результатів» у залежності від відстані між особою, що тестується, та приладом; • не можуть вважатися остаточними для притягнення до відповідальності осіб, що тестуються, тобто без додаткового (повторного) тестування за допомогою приладів з індивідуальними мундштуками, • тощо. Вимога «проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94» для приладів «спосіб вимірювання – безконтактний тест»:: - не передбачена діючим законодавством; - є виключно оціночним поняттям, яке не можливо оцінити, перевірити, виміряти тощо; - фактично відтворює маркетингові прийоми/методи конкретного виробника/постачальника; - не впливає на якість проведення діагностики «спосіб вимірювання – безконтактний тест».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що вимога про відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94) для алкотестерів передбачена діючим законодавством. Так, відповідно до статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки. Згідно з постановою КМУ від 4 червня 2015 р. №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» відносяться й вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Відповідно до пункту 14 додатку № 1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, підлягають процедурі оцінки відповідності B+D, або B+F. Отже, встановлення в тендерній документації (за лотом №1) вимоги щодо надання діючих документів, що свідчать про проходження оцінки відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого ПКМУ від 13.01.2016 р. №94 є такою, що відповідає законодавству України. Також, звертаємо Вашу увагу що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Враховуючи наведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено