• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони приміщень Президії НАН України

відкриті торги з особливостями

Торги не відбулися

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 17:31 - 14.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Надумана підстава для відхилення

Номер: 92c60495d81b40c18653c7b87697ad76
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.b7
Назва: Надумана підстава для відхилення
Вимога:
Замовнику, надайте аргументовані пояснення стосовно відхилення пропозиції ТОВ Цербер захисту. Враховуючи, що учасником було виконано всі умови документації та надано всі документи. Підстави для відхилення, а саме: документи подані не в період подання пропозицій, звучить сміхотворно. ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливості передбачає механізм виправлення невідповідностей, чим і скористався учасник та завантажив необхідні документи. Таким чином, чергове відхилення - є неправомірним та надуманим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник відхиляє вимогу Учасника як недійсну. В Протоколі № 30-04/1/24 від 30.04.2024р.зазначені вичерпні підстави для дискваліфікації Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.

Номер: 4e68dca42715432abe3afe8db8b14e38
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.a6
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2024 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2024 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ " ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ"
Автор: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 3e593249e1744ff7bc6ecf2e049fd348
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Опис заперечення: 1. Оскаржується неправомірне відхилення тендерної пропозиції згідно прийнятого рішення уповноваженою особою (01 квітня 2024 року) Замовником було прийнято протокольне рішення № 1-04/24 про відхилення тендерної пропозиції; Лариса Скляренко):
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування № 1
Опис обґрунтування: Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає його безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5, та з порушеннями вимог ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлю), з огляду на наступне.
Відповідно до п. 5. Підрозділу 2. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 2 (кваліфікаційні критерії) та п. 21 Додатку № 3 (перелік наданих документів)до Документації встановлена наступна вимога до учасників: «Для підтвердження дотримання виконання законодавчих та нормативно-правових вимог у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці надати в складі пропозиції копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» за послугами, що є предметом закупівлі даного вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації».
Так, Скаржником подано у складі Пропозиції файл Сертифікат ДСТУ ISO 45001_2019 (ISO 45001_2018 IDT) для підтвердження відповідності даному критерію.
Під час аналізу пропозиції Скаржника, Замовником виявлено невідповідності та 30 березня 2024 р. висунуто вимогу про усунення порушення, зокрема, полягала вона у наступеому: «…..У складі тендерної пропозиції - ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" Код ЄДРПОУ: 43198622, 04215, м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд. 26 був наданий сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) від 08.02.2024 CW-24528 виданий приватним підприємством «Аудит і сертифікація». Проте, станом на 29.03.2024 року, згідно з відкритих реєстрів органів оцінки відповідності НААУ (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) приватне підприємство «Аудит і сертифікація», що видало наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат не є організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації, як того вимагалось в тендерній документації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, просимо надати наступні документи : 1. Копію чинного міжнародного або державного сертифікатів ISO/ДСТУ 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» за послугами, що є предметом закупівлі виданого вітчизняною чи іноземною організацією з оцінки відповідності, з відповідною компетенцією, акредитованою у вітчизняному (НААУ) чи іноземному (міжнародно признаному) органі з акредитації.»

Для усунення виявлених Скаржником надано:
1. Лист-роз’яснення № 01/ПС від 29 березня 2024 р. про те, що було надано чинний сертифікат ISO/ДСТУ 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» за послугами, що є предметом закупівлі виданого вітчизняною організацією з оцінки відповідності (Орган з оцінки відповідності ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ». Даний орган – є акредитованою установою відповідно до міжнародного стандарту ISO 17021:2015. ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» надає реєстр (на сайті НААУ), де на позиції № 91 зазначено термін дії акредитації від 17.05.2021 р. -16.05.2026 р та підтверджено відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 згідно Рішення від 17.05.2021 р. Також підтверджуємо, що QUAAY AUDIT & REWIEW BODY (ТОВ «КЮАЙ-АУДИТ УКРАЇНА») як міжнародний орган, провела сертифікацію ТОВ «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» на відповідність стандарту 17021:2015. (сторінка 5 доказу)
2. Ліцензійна угода від ТОВ «КЮАЙ-АУДИТ УКРАЇНА» з органом оцінки відповідності ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» про проведення акредитації різних сертифікаційний програмах, у тому числі і ISO 45001 (оригінал англійською з перекладом) (сторінка 6-11) доказу);
3. Договір про асоціацію між ТОВ «КЮАЙ-АУДИТ УКРАЇНА» з органом оцінки відповідності ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ».

Зазначаємо, що ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» сертифікована міжнародним органом «Quay Audit UK Limited» (Великобританія).
«Quay Audit UK Limited» (Великобританія) www.quayaudit.co.uk, є британським органом по сертифікації акредитованим у всесвітньо визнаному органі з акредитації ASCB, www.ascb.co.uk. Приватне Підприємство «Аудит та Сертифікація» (Україна) є офіційним представником «Quay Audit UK Limited», а сертифікати, що видаються є акредитованими і відображаються на глобальному сервісі IRQAO, www.irqao.com, або безпосередньо на даному сайті, на сторінці: www.auditandcert.com/search, також офіційно засвідчують підтвердження відповідності.

Також Орган з оцінки відповідності ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» - є сертифікованим органом згідно стандарту ISO/IEC 17021:2015. від «Quay Audit UK Limited» (ТОВ «КЮАЙ-АУДИТ УКРАЇНА») (п. 20 сторінка 15 (англ.) та с. 18 (укр. переклад). ISO 45001:2018.
Замовником не враховано той факт, що ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» сертифікована міжнародним органом, а сертифікат, що видається відображаються на глобальному сервісі IRQAO, www.irqao.com (скрин шот реєстру (англ. та укр. переклад):






Офіційний веб портал «Quay Audit UK Limited» (ТОВ «КЮАЙ-АУДИТ УКРАЇНА») http://www.quayaudit.co.uk/




Тобто ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» сертифікована іноземним (міжнародним признаним) органом з акредитації у сфері системи менеджменту здоров’я та безпеки праці менеджменту на дотримання вимог ISO 45001.
Вимога в цій частині виконана у повному обсязі.

Виходячи зі змісту опублікованого протоколу уповноваженої особи, рішення про відхилення Пропозиції Скаржника – є неправомірним, що порушує право останнього на визначення переможцем закупівлі та укладення договору за її результат атом.

Доказ № 1: Доказ 1.
Опис доказу: протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції, лист-роз’яснення, ліцензійна угода угода про співробітництво.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -

ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-16-015317-a, що зазначене в Протокольному рішенні уповноваженої особи № 1-04/24 від 01 квітня 2024 року.
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог законодавства про України у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 10d3e222647e419797adfdeb955043f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2024 15:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.02.2024 10:15
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Оксана Мельник +380930159792 d.p.scorpion@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 8ccd186fe84345a09d591c9328f9069f
Заголовок пункту скарги: Не виконання Замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Опис заперечення: Замовник не виконав законне рішення Колегії від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз, адже не усунув в тендерній документації (затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24) умову Документації, яка не узгоджуються з положенням Особливостей, чим порушив положення діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 17 стаття
Ідентифікатор класифікації: Вчинення кримінальних правопорушень
Тип порушення: Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Опис суті пункту скарги: Замовник не виконав законне рішення Колегії від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз, адже не усунув в тендерній документації (затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24) умову Документації, яка не узгоджуються з положенням Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо виконання рішення Органу оскарження

Номер: 2535b843624f465c8c88b128c944abab
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.c3
Назва: Вимога щодо виконання рішення Органу оскарження
Вимога:
В змісті тендерної документації (зі змінами) затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24 в розділі 2 пункту 2.1. «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою) Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Дочірнє підприємство «Скорпіон» наголошує, шо вказана вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз. Даним рішенням, Орган оскарження зазначив, що вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положенням Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) та чинним Законодавством України. Згідно з рішенням Органу оскарження, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Виходячи зі змісту тендерної документації (зі змінами) затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12-02/24, Замовник не виконав законне рішення Органу оскарження, адже не усунув умови Документації, які не узгоджуються з положенням Особливостей, чим порушив положення діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Дочірнє підприємство «Скорпіон» вимагає Замовника виконати законне рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз. У випадку не виконання Замовником законного рішення Органу оскарження наше підприємство змушено повторно подати скаргу, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ваше твердження, що вимога Замовника, а саме: надання виключно «повного» витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) та за результатами розгляду якого було прийнято рішення від 31.01.2024 № 1944-р/пк-пз є невірне та маніпулятивне. Звертаємо вашу увагу на те, що у вашій Скарзі сказано, далі дослівно: «Скаржник звертає увагу, що в статті 17 Закону йдеться про документи, видані на ім’я представника учасника, якому учасником довірено представляти його інтереси, таким учасником може бути будь-яка службова (посадова) особа учасника, не обов’язково це керівник підприємства. Натомість п. 47 Особливостей передбачено, що доброчесність переможця підтверджується наданням документів щодо керівника учасника, незалежно від того, кого уповноважено представляти інтереси підприємства в торгах. Таким чином, в змісті тендерної документації Замовника є невідповідності діючому законодавству України у сфері публічних закупівель, а саме: - вимогам Особливостей.». Саме ця невідповідність стала предметом розгляду Комісії, а не надання повного чи не повного Витягу, про що свідчить наступне. «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 4 Документації містить, зокрема, розділ 2 "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно до вимог Особливостей". 2.1. Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються з положеннями Особливостей в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.». При розгляді даного питання жодного слова стосовно Витягу у рішенні Комісії немає. Замовником повністю виконано вказане рішення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, які опубліковані відповідно до чинного законодавства. На підставі вищевикладеного вважаємо дану вимогу незаконною та безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2024 10:17
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d4abec38526f44a5b861368a54f0c0c4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2024 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.02.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення комісіі Антимонопольного комітету України виконано повністю
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН", Оксана Мельник +380930159792 d.p.scorpion@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 29e6630220634aefa61296880fbd576c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.01.2024 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2024 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення комісії Антимонопольного комітету України виконано в повному обсязі
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380503990443 tov-master_zahust@ukr.net
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірність скасування процедури закупівлі (відміна торгів).

Номер: e000b280cd9549e7a596dc1b1c7ab457
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-015317-a.a5
Назва: неправомірність скасування процедури закупівлі (відміна торгів).
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.03.2024 10:35
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2024 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі-"послуги з охорони приміщень Президії НАН України", Оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-16-015317-а
Автор: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_cerber_zahusty@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 660509917e424a7c9de2815d2a1fc618
Заголовок пункту скарги: неправомірність скасування процедури закупівлі (відміна торгів).
Опис заперечення: Оскаржується неправомірність прийняття рішення уповноваженою особою про скасування процедури закупівлі (відміна торгів) (01 березня 2024 року о 14:15 Замовником було прийнято протокольне рішення № 1-03/24 про відміну торгів; Лариса Скляренко).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає його безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5, та з порушеннями вимог ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлю), з огляду на наступне.
Пунктом 47 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова про особливості) передбачає наступні виключні підстави для відміни відкритих торгів:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Замовник жодним чином не підтверджує, в чому саме полягає помилковість зазначення коду ДК 021:2015 -79713000-5 замість коду ДК 021:2015 -79710000-4 та яким чином це впливає на звуження переліку необхідних йому послуг.
Так, Наказ Мінекономіки «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» 15.04.2020 р. № 708.
Пунктом 3 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Наказ Мінекономіки «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» 23.12.2015 р. № 1749 передбачає:

79710000-4 Охоронні послуги Security services
79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Alarm-monitoring services
79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони Guard services
79714000-2 Послуги зі спостереження Surveillance services
79714100-3 Послуги з розшуку Tracing system services
79714110-6 Послуги з розшуку осіб, що переховуються від правосуддя Absconder-tracing services
79715000-9 Послуги з патрулювання Patrol services
79716000-6 Послуги з видачі службових перепусток Identification badge release services

Єдиний закупівельний словник згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV). CPV складається з основного словника і додаткового словника.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев’ята цифра — контрольна.
Додатковий словник містить більш детальний опис предмету контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що може деталізувати характер чи призначення товарів.
Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів:
перший рівень складає літера, що позначає секцію;
другий рівень складає літера, що позначає групу;
третій рівень складають три цифри, що позначають підрозділ.
Остання цифра — контрольна.

За допомогою ресурсу CPV-tool (https://bit.ly/2Hp4bou), в пошуковому полі можна ввести свій предмет закупівлі, наприклад: охорона.
Результат пошуку за послугою «Охорона»:



За допомогою ресурсу (https://radnuk.com.ua/poshuk-dk-021-2015/), в пошуковому полі можна ввести код 7971. Результат пошуку:




Тобто, предмет закупівлі на товари та послуги визначається за показником 4-ї цифри ДК 021:2015, а саме: 7971. Код ДК 021:2015 -79713000-5 та ДК 021:2015 -79710000-4 визначаються виключно за 4 -м знаком (7971). Жодним чином його деталізація за 5 цифрою, останніх трьох чи контрольною дев’ятою не впливає на невірність визначення предмету закупівлі, а тим паче – не звужує перелік надання послуг, що визначені умовами тендерної документації Замовника (технічного завдання та проєкта договору).
Cкаржник у повному обсязі подав тендерну пропозицію та надав своє погодження на виконання всіх умов технічного завдання та проєкту договору. Для Скаржника відсутні будь-які перепони щодо надання послуг з охорони, якщо предмет закупівлі буде чи за кодом ДК 021:2015 -79713000-5 чи ДК 021:2015 -79710000-4. Код ДК жодним чином не впливає на процес надання послуг, що буде наданий Скаржником у повному обсязі.
Замовник, відміняючи закупівлю у зв’язку із неможливості усунення порушень, повинен підтвердити в чому вони полягають, а Замовником не надано жодних доказів.
Звертаємо увагу на те, що аналізуючи процедури закупівлі Замовника щодо проведення процедури закупівлі відкритих торгів, останній не одноразово проводив за Код ДК 021:2015 -79713000-5 ЦІЛИХ 18 (ВІСІМНАДЦЯТЬ) ЗАКУПІВЕЛЬ:











Кількість проведених закупіввель за Код ДК 021:2015 -79710000-4 ЛИШЕ 1 (ОДНА):




Аналогічна позиція висвітлена в Рішення № 11969-р/пк-пз від 31.05.2021 (оголошення UA-2021-04-06-004454-c) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія): «Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених підстав»




Замовник цілеспрямовано вживає заходи, щоб не приймати пропозицію Скаржника та зловживаючи своїми правами, Замовник порушує всі принципи публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.


Виходячи зі змісту опублікованого протоколу уповноваженої особи, рішення про відміну закупівлі щодо надання послуг не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, що порушує право Скаржника на визначення переможцем закупівлі та укладення договору за її результатами.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення