• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 15710000-8 – Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Корм для домашніх тварин (код ДК 021:2015: 15713000-9 - Корм для домашніх тварин)

Торги не відбулися

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 16:06 - 21.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на тендерну документацію та на рішення замовника

Номер: a9be85062d664d3688d1bb385e16059b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-013365-a.c2
Назва: на тендерну документацію та на рішення замовника
Скарга:
ПП «O.L.KAR-АгроЗооВет-Сервіс», далі – Учасник 1, приймає участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. ТОВ "ТИТАН-РИ" (ідентифікаційний код юридичної особи 24530317), далі – Учасник 2, являється другим учасником вказаної процедури закупівлі. 26 січня 2024 р. уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення (протокол № 13), яким тендерна пропозиція Учасника 1 відхилена. 02 лютого 2024 р. уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення (протокол № 4), згідно з яким тендерна пропозиція Учасника 2 визначена найбільш економічно вигідною, Учасника 2 визнано переможцем закупівлі. Учасник1 вважає рішення, прийняті Замовником згідно протоколів № 13 від 26.01.2024 р. та № 4 від 02.02.2024 р., протиправними, такими, що не ґрунтується на приписах законодавства та фактичних обставинах справи, виходячи з наступного. 1. Щодо протиправності рішення Замовника згідно протоколу № 13 від 26.01.2024 р. Вказане рішення про відхилення пропозиції Учасника1 Замовник аргументував невідповідністю пропозиції Учасника 1 вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі так як, на думку Замовника, До вказаного висновку Замовник прийшов через невідповідність власної тендерної документації приписам законодавства, а також через ігнорування відомостей в документах, які надані Учасником 1 в складі тендерної пропозиції. Хибність зазначеного висновку підтверджується наступним. 1.1. Щодо невідповідність тендерної документації Замовника приписам законодавства. В Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлені наступні технічні характеристики Товару, а саме: На першому місці (інгредієнт № 1) в складі корму – м’ясний компонент. Склад корму: сирий протеїн – не менше 24 %. Таким чином, Замовник визначив, що саме до складу корму має входити сирий протеїн. Водночас, у вітчизняному законодавстві: - зокрема, в пункті 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», міститься вказівка, що дані про вміст білку становлять не склад корму, як це визначено в Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, а відносяться до інформації про поживну цінність продукту/товару; - Законом України «Про безпечність та гігієну кормів» розрізняє два види самостійних характеристик кормів – їх склад та поживна властивість . Викладене однозначно підтверджує невідповідність тендерної документації Замовника приписам діючого законодавства. 1.2. Щодо ігнорування відомостей в документах, які надані Учасником 1 в складі тендерної пропозиції. Не дивлячись на невідповідність тендерної документації Замовника приписам діючого законодавства, яка викладена в п. 1.1 цієї скарги, Учасник 1 подав тендерну пропозицію у повній відповідності, по-перше, до вимог законодавства, по-друге, до вимог тендерної документації. Так, Учасником1 в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку (вих. № 12 від 24.01.2024 р.) на другій сторінці якої, саме у відповідності до положень законів «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» та «Про безпечність та гігієну кормів», вказана поживна цінність пропонованого корму, а саме – протеїн не менше 25 %. Тобто, Учасник1 виконав вимоги законодавства щодо зазначення стосовно пропонованого товару, його поживних властивостей, зокрема, щодо протеїну. В графі «Технічна характеристика товару з наступними характеристиками:» в таблиці, яка міститься на першій сторінці вищезазначеної інформаційної довідки Учасник 1, в повній відповідності до вимог тендерної документації Замовника, зокрема, щодо інгредієнту № 1 вказав, що основним компонентом пропонованого корму являється - «м’ясний компонент», більше того, зазначив основні складові цього м’ясного компоненту – «куряче м'ясо 21%, дегідрований протеїн курки 8%», а також зазначив інші складові корму. При цьому, на другій сторінці наведеної інформаційної довідки, Учасник 1 в розділі «Поживна цінність (аналіз) 100 г корму», чітко та однозначно вказав, що вміст протеїну становить не менше 25 %, при тому, що Замовник виставив вимогу щодо вмісту протеїну – не менше 24 %. Таким чином, запропонований Учасником 1 корм в повному обсязі відповідає, як приписам законодавства, так і вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації, зокрема, в Додатку № 2. З врахування вищевикладеного, рішення Замовника, оформлене протоколом від 26.01.2024 р. № 13 щодо невідповідності пропозиції Учасника 1 вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, по-перше, жодним чином не відповідає законодавству та фактичним обставинам справи, по-друге, в повному обсязі спростовується інформаційною довідкою вих. № 12 від 24.01.2024 р., по-третє, не має наслідком застосування абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей, як наслідок - підлягає скасуванню. Протиправність рішення Замовника згідно протоколу № 13 від 26.01.2024 р. тягне за собою скасування цього рішення, що, в свою чергу, становить самостійну підставу для скасування рішення Замовника від 02.02.2024 р., яке прийнято протоколом № 4 щодо визначення тендерної пропозиції Учасника 2 найбільш економічно вигідною, Учасника 2 визнано переможцем закупівлі. Учасник 1 вважає, що Замовник свідомо реалізуючи викладений в п. 1 механізм, необґрунтовано відхилив пропозицію Учасника 1 в сумі 134 100 грн. та визнав переможцем Учасника 2, пропозиція якого становить 141 840 грн., що на 7 740 грн. більше, ніж пропозиція Учасника 1. 2. Щодо протиправності рішення Замовника згідно протоколу № 4 від 02.02.2024 р. 2.1. Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані сертифікати якості на продукцію у відповідності до предмета закупівлі, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Всупереч вказаній вимозі, Учасником 2 в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати якості. 2.2. В додатку 2 до тендерної документації Замовник в детальному описі до предмету закупівлі визначив в якості предмету закупівлі «Сухий корм для собак середніх або малих порід преміум класу». Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, Замовник визначив зовсім інший предмет закупівлі – «сухий корм для собак середніх або малих порід преміум ДК 021-2015: – 15710000-8 - (Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин). Корм для домашніх тварин (код ДК 021:2015: 15713000-9 - Корм для домашніх тварин)», а в ціновій пропозиції тендерної документації, Замовником зазначений вже третій предмет закупівлі – «Сухий корм для собак середніх або малих порід преміум класу Код ДК 021:2015 – 15710000-8 - (Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин)». Таким чином, Замовником всупереч положенням п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», не визначений предмет закупівлі, що призводить до висновку про нікчемність усіх подальших дій, вчинених, як Замовником, так і Учасником 2 в рамках торгів. 2.3. Виходячи з викладеного в п.2.2., запропонований Учасником 2 товар не відповідає предмету закупівлі, оскільки цей предмет закупівлі не визначений Замовником. 2.4. Учасником 2 в складі тендерної пропозиції надано документи на різні предмети закупівлі. Так, Учасником 2 в складі тендерної пропозиції надана декларація виробника, яка стосується товару «РОЙЧЕРтм сухий корм «Щоденний для собак», така ж назва пропонованого Учасником 2 товару вказана і в його ціновій пропозиції. Натомість, в п. 2 додатку до сертифікату відповідності, який надав Учасник 2, вказаний товар з назвою «Ройчер «Корм щоденний для собак»; ця назва, по-перше, відрізняється від назви товару, яка вказана виробником в декларації виробника, по-друге, відрізняється від назви товару, яку Учасник 2 вказав в ціновій пропозиції, по-третє, засвідчує, що пропонований Учасником 2 корм не відноситься до преміум класу, оскільки до цього класу віднесено лише корм згідно п. 5 додатку до сертифікату відповідності. Отже, Учасником 2 в складі тендерної пропозиції подані документи, які не відповідають предмету закупівлі. 2.5. Пунктом 7 додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив: - що товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок; - на пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок. Учасником 2 в складі тендерної пропозиції, всупереч наведеним вимогам, по-перше, не надано згоду виробника корму – ТОВ «РОЙЧЕР», Учаснику 2 на використання торгової марки РОЙЧЕРтм, по-друге, не надано зразку упаковки/пакування пропонованого товару. 2.6. Учасником 2 в складі тендерної пропозиції наданий сертифікат відповідності, на першій сторінці якого присутня вказівка про те, що «Без відмітки про технагляд на звороті сертифікат недійсний». Виходячи з викладеного, а також – з в відсутності відмітки про технагляд на звороті сертифікату відповідності, наданий Учасником 2 сертифікат відповідності не є дійсним. 2.7. Пунктом 6 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовник визначив, що договір має бути укладений не раніше ніж через 2 робочі дні з моменту прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю корму. Водночас, другим абзацом п. 2 розділу 6 тендерної документації, Замовник визначив, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, ч. 5 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, тендерна документація в частині строку укладання договору, суперечить вимогам законодавства. 2.8. Пунктом 8 додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що всі витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару постачальник несе за власний рахунок. Всупереч зазначеному, Замовник не встановив відповідного обов’язку Замовнику в проекті договору, який міститься в тендерній документації. Вищенаведене засвідчує, що протоколи № 13 від 26.01.2024 р. та № 4 від 02.02.3024 р. порушують вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, зазначені в пунктах 2.2, 2.7 та 2.8 обставини, засвідчують повну невідповідність тендерної документації вимогам законодавства, зокрема ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказана невідповідність порушує права Учасника 1 та не дала йому змоги реалізувати наявне право на участь в торгах, а як учаснику, який запропонував найвигіднішу ціну на товар – порушила ще й право Учасника 1 на виграш даних торгів з подальшим продажем товарів Замовнику і отриманням від здійснення цих операцій доходу. Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», пп. 2 п. 50 Особливостей, ПРОШУ: - скасувати рішення від 26 січня 2024 р. (протокол № 13) уповноваженої особи Замовника Н.О. Засімової про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «O.L.KAR-АгроЗооВет-Сервіс» у процедурі закупівлі UA-2024-01-16-013365-a; - скасувати рішення від 04.02.2024 р. (протокол № 4) уповноваженої особи Замовника Н. Засімової про визначення ТОВ «ТИТАН РИ» переможцем процедурі закупівлі UA-2024-01-16-013365-a; - зобов’язати уповноважену особу Замовника Н.О. Засімову відмінити закупівлю, яка оголошена згідно процедури закупівлі UA-2024-01-16-013365-a.
Дата розгляду скарги: 16.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2024 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2024 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 14 від 27.02.2024 року Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТИТАН-РИ" переможцем процедури закупівлі — "код ДК 021:2015 – 15710000-8 – Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Корм для домашніх тварин (код ДК 021:2015: 15713000-9 - Корм для домашніх тварин)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-16-013365-a.
Автор: Приватне підприємство "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс", Бойчук Олена 380962164044 boichuk.olena@olkar.com.ua http://agroolkar.com.ua

Пункт скарги

Номер: e24f9f6cdb594cc6895a68e9e99ef838
Заголовок пункту скарги: оскаржуються рішення 26.01. 2024 р. (протокол № 13) та від 04.02.2024 р. (протокол № 4), вимагається зобовязати замовника скасувати торги
Опис заперечення: невідповідність тендерної документації вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ТИТАН РИ" вимогам тендерної документації; ігнорування Замовником відомостей в тендерній пропозиції Учасника 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Протоколи № 13 від 26.01.2024 р. та № 4 від 02.02.3024 р. порушують вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація в повному обсязі не відповідає ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель

Номер: 1362bbdc831245c1b09369c1f911d6b9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-013365-a.c1
Назва: Вимога на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель
Вимога:
ВИМОГА на рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ПП «O.L.KAR-АгроЗооВет-Сервіс», далі – Учасник 1, приймає участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. 26 січня 2024 р. уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення (протокол № 13), яким тендерна пропозиція Учасника 1 відхилена. Учасник1 вважає рішення про відхилення його тендерної пропозиції протиправним, таким, що не ґрунтується на приписах законодавства та фактичних обставинах справи. Рішення про відхилення пропозиції Учасника1 Замовник аргументував невідповідністю пропозиції Учасника 1 вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі так як, на думку Замовника, До вказаного висновку Замовник прийшов через невідповідність власної тендерної документації приписам законодавства, а також через ігнорування відомостей в документах, які надані Учасником 1 в складі тендерної пропозиції. Хибність зазначеного висновку підтверджується наступним. 1. Щодо невідповідність тендерної документації Замовника приписам законодавства. В Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлені наступні технічні характеристики Товару, а саме: На першому місці (інгредієнт № 1) в складі корму – м’ясний компонент. Склад корму: сирий протеїн – не менше 24 %. Таким чином, Замовник визначив, що саме до складу корму має входити сирий протеїн. Водночас, у вітчизняному законодавстві: - зокрема, в пункті 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», міститься вказівка, що дані про вміст білку становлять не склад корму, як це визначено в Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, а відносяться до інформації про поживну цінність продукту/товару; - Законом України «Про безпечність та гігієну кормів» розрізняє два види самостійних характеристик кормів – їх склад та поживна властивість . Викладене однозначно підтверджує невідповідність тендерної документації Замовника приписам діючого законодавства. 2. Щодо ігнорування відомостей в документах, які надані Учасником 1 в складі тендерної пропозиції. Не дивлячись на невідповідність тендерної документації Замовника приписам діючого законодавства, яка викладена в п. 1 цієї скарги, Учасником 1 подав тендерну пропозицію у повній відповідності, по-перше, до вимог законодавства, по-друге, до вимог тендерної документації. 2.1. Учасником1 в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку (вих. № 12 від 24.01.2024 р.) на другій сторінці якої, саме у відповідності до положень законів «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» та «Про безпечність та гігієну кормів», вказана поживна цінність пропонованого корму, а саме – протеїн не менше 25 %. Тобто, Учасник1 виконав вимоги законодавства щодо зазначення стосовно пропонованого товару, його поживних властивостей, зокрема, щодо протеїну. 2.2. В графі «Технічна характеристика товару з наступними характеристиками:» в таблиці, яка міститься на першій сторінці вищезазначеної інформаційної довідки Учасник 1, в повній відповідності до вимог тендерної документації Замовника, зокрема, щодо інгредієнту № 1, вказав, що являється основним компонентом пропонованого корму являється - «м’ясний компонент», більше того, зазначив основні складові цього м’ясного компоненту – «куряче м'ясо 21%, дегідрований протеїн курки 8%», а також зазначив інші складові корму. При цьому, на другій сторінці наведеної інформаційної довідки, Учасник 1 в розділі «Поживна цінність (аналіз) 100 г корму», чітко та однозначно вказав, що вміст протеїну становить не менше 25 %, при тому, що Замовник виставив вимогу щодо вмісту протеїну – не менше 24 %. Таким чином, запропонований Учасником 1 корм в повному обсязі відповідає, як приписам законодавства, так і вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації, зокрема, в Додатку № 2. З врахування вищевикладеного, рішення Замовника, оформлене протоколом від 26.01.2024 р. № 13 щодо невідповідності пропозиції Учасника 1 вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: - жодним чином не відповідає законодавству та фактичним обставинам справи, - в повному обсязі спростовується інформаційною довідкою вих. № 12 від 24.01.2024 р., - не має наслідком застосування абз. 2 пп.2 п. 44 Особливостей, - підлягає скасуванню.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасник був незгоден з вимогами тендерної документації Замовника, до того як Замовник подав свою тендерну пропозицію, не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції мав право звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з даного приводу. Учасник, відповідно до п.54 Особливостей, стосовно внесення змін до тендерної документації Замовника, через електронну систему закупівель не звертався, тобто подаючи свою тендерну пропозицію був абсолютно згоден з вимогами тендерної документації Замовника. На підставі викладеного, тендерна пропозиція Учасника була відхилена Замовником правомірно на підставі зазначених норм.
Статус вимоги: Не задоволено