-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров'яна непромислового використання (дрова)
Завершена
552 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 764.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 764.65 UAH
Період оскарження:
16.01.2024 15:56 - 21.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника
Номер:
2686d2196d9748708510208a64d53207
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-16-012997-a.a3
Назва:
Не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Шановний замовник, ми, як учасник даної процедури зазначаємо, що підприємство щороку проходить аудит незалежної сертифікації відповідно до міжнародних вимог та європейських стандартів . Це робиться для того, щоб отримати оцінку екологічної, економічної, соціальної практики системи лісоуправління підприємства згідно з принципами та критеріями Лісової Опікунської Ради. Сертифікаційна оцінка встановлює як працює підприємство в питаннях безпеки, впливу на довкілля, збереження біорізноманіття, відповідності екологічних характеристик вимогам законодавчих актів та іншим нормативним документам. Філія «Гайсинське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» пройшла сертифікацію на відповідність вимогам стандартів сертифікації Forest Stewardship Council (FSC) лісоуправління та ланцюга постачання : NC-FM/COC-072052.Сертифікація дійсна з 25.05.2023 р. по 24.05.2028р, що засвідчує відповідність нашої продукції міжнародним екологічним вимогам. Тому щодо вимога:»… надавати довідкою від екологічного аудитора… та надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено. Додатково додається документ від уповноваженого органу, що засвідчує наявність чинного сертифікату екологічного аудитора на особу, яка здійснювала відповідний екологічний аудит.» є необов"язковими, недоцільними та виконаними.
Учасник не надав «сертифікат відповідності на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України» так як підприємство працює відповідно до вимог розроблених та затверджених відповідно до нормативних актів діючого законодавства (технічних умов), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. законодавства України. Технічні умови затверджені відповідними державними органами та перевірено Мінекономрозвитку України Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» ДП «Укрметртестстандарст» на відповідність законодавству України від 16.01.2019 року. (сканкопію надаємо).Дані технічні умови ТУ У 16.1-00994207-005:2018 гарантують відповідність товару «деревина дров’яна для непромислового використання». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар на деревину дров’яну, що є предметом закупівлі не є обов’язковим так як Закон України втратив чинність.
Вимагаємо замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2024 16:19
Вирішення:
За рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 №69 відхилено тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЛІЇ «ГАЙСИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ».
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому чмслі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
На виконання вищевказаної норми 01.02.2024 уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель рішення №69 від 01.02.2024.
Згідно абзацу 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
05 лютого 2024 о 16:19 в системі публічних закупівель PROZORRO оприлюднено вимогу про усунення порушення №UA-2024-01-16-012997-а.а3 від учасника ФІЛІЇ «ГАЙСИНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Керуючись вимогами Особливостей Замовник не вбачає законних підстав задовольнити вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника
Номер:
b1f18e34ad054ba78b43cd1bddf45014
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-16-012997-a.a2
Назва:
Скарга на не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника та не правомірна вимога щодо надання документів, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, учасник повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.Порушення принципів здійснення публічних закупівель та дискримінація учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технiчне завдання.doc 05.02.2024 14:55
- Лист-пояснення до п_6.4..PDF 05.02.2024 14:55
- 107_Лист-пояснення про ліцензію та iнше.pdf 05.02.2024 14:55
- Пояснення до п_6.2_щодо екологічного аудиту.PDF 05.02.2024 14:55
- сканкопія _Технічні умови ТУ У.PDF 05.02.2024 14:55
- сканкопія_Сертифікат Переклад _FSC_2023р.pdf 05.02.2024 14:59
- Звіт про аудит FSC.pdf 05.02.2024 14:59
- Лист _25.05.2023_Філія Гайсинське лісове господарство FSC FM_COC Сертифікат_ лист UKR.pdf 05.02.2024 14:59
- Протокол випробувань на радіологію_2023р.PDF 05.02.2024 14:59
- Протокол випробування 2024.pdf 05.02.2024 14:59
- sign.p7s 05.02.2024 15:02
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.02.2024 09:21
Пункт скарги
Номер:
1a4b031880324d8288ea8797656c6cd3
Заголовок пункту скарги:
Не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника та не правомірна вимога щодо надання документів, які не передбачені чинним законодавством для нього
Опис заперечення:
Не об’єктивний та упереджений розгляд документів тендерної пропозиції учасника та не правомірна вимога щодо надання документів, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, учасник повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Документи зазначенні в додатку1 до тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «» в пунктах 6.2 :"...разом із довідкою від екологічного аудитора або іншого експерта в цій галузі, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено. Додатково додається документ від уповноваженого органу, що засвідчує наявність чинного сертифікату екологічного аудитора на особу, яка здійснювала відповідний екологічний аудит." та 6.4:"...чинний сертифікат відповідності на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України; протокол випробувань на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено документально, та вказаний висновок повинен бути виданий Держспоживслужбою України." Протокол відхилення №69 від 01.02.2024р про віхилення тендерної пропозиції філії "Гайсинське лісове господарство" ДП "Ліси України". Учасником були надані довідки та пояснення до відповідних вимог тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Ми, як учасник даної процедури зазначаємо, що підприємство щороку проходить аудит незалежної сертифікації відповідно до міжнародних вимог та європейських стандартів . Це робиться для того, щоб отримати оцінку екологічної, економічної, соціальної практики системи лісоуправління підприємства згідно з принципами та критеріями Лісової Опікунської Ради. Сертифікаційна оцінка встановлює як працює підприємство в питаннях безпеки, впливу на довкілля, збереження біорізноманіття, відповідності екологічних характеристик вимогам законодавчих актів та іншим нормативним документам. Філія «Гайсинське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» пройшла сертифікацію на відповідність вимогам стандартів сертифікації Forest Stewardship Council (FSC) лісоуправління та ланцюга постачання : NC-FM/COC-072052.Сертифікація дійсна з 25.05.2023 р. по 24.05.2028р, що засвідчує відповідність нашої продукції міжнародним екологічним вимогам. Тому щодо вимога:»… надавати довідкою від екологічного аудитора… та надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено. Додатково додається документ від уповноваженого органу, що засвідчує наявність чинного сертифікату екологічного аудитора на особу, яка здійснювала відповідний екологічний аудит.» є недоцільними та виконаними.
Учасник не надав «сертифікат відповідності на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України» так як підприємство працює відповідно до вимог розроблених та затверджених відповідно до нормативних актів діючого законодавства (технічних умов), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. законодавства України. Технічні умови затверджені відповідними державними органами та перевірено Мінекономрозвитку України Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» ДП «Укрметртестстандарст» на відповідність законодавству України від 16.01.2019 року. (сканкопію надаємо).Дані технічні умови ТУ У 16.1-00994207-005:2018 гарантують відповідність товару «деревина дров’яна для непромислового використання». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар на деревину дров’яну, що є предметом закупівлі не є обов’язковим так як Закон України втратив чинність.
Учасник не надав «сертифікат відповідності на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України» так як підприємство працює відповідно до вимог розроблених та затверджених відповідно до нормативних актів діючого законодавства (технічних умов), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. законодавства України. Технічні умови затверджені відповідними державними органами та перевірено Мінекономрозвитку України Державним підприємством «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» ДП «Укрметртестстандарст» на відповідність законодавству України від 16.01.2019 року. (сканкопію надаємо).Дані технічні умови ТУ У 16.1-00994207-005:2018 гарантують відповідність товару «деревина дров’яна для непромислового використання». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар на деревину дров’яну, що є предметом закупівлі не є обов’язковим так як Закон України втратив чинність.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
0a520130b41e4647a41e76f43dae4cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-16-012997-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Розгляд скарги щодо дискримінації учасників закупівлі та некомпетентність уповноваженої особи при складанні тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка про сертифікацію деревини.PDF 03.02.2024 15:04
- довідка про ненадання Держспоживслужби.PDF 03.02.2024 15:04
- Технiчне завдання.doc 03.02.2024 15:04
- sign.p7s 03.02.2024 15:06
- рішення від 06.02.2024 № 2258.pdf 06.02.2024 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2774.pdf 14.02.2024 15:12
- рішення від 13.02.2024 № 2774.pdf 16.02.2024 11:35
- Грунтовне пояснення 07.02.2024 16:57
- Грунтовне пояснення ворд 07.02.2024 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2024 15:12
Дата розгляду скарги:
13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 18:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.02.2024 11:35
Пункт скарги
Номер:
6bf41c5a7a9e4f20828d1421e82b400a
Заголовок пункту скарги:
Оскарження вимоги у додатку №1 до тендерної документації
Опис заперечення:
У п. 6.4 у додатку № 1 до тендерної документації наведено наступне «Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника: 6.4. Також у складі пропозиції учасник закупівлі надає: чинний сертифікат відповідності на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України; протокол випробувань на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено учасником документально, та вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим державним підприємством Мінекономіки України; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що відповідає технічним умовам на продукцію деревина дров’яна, що виданий у 2023 році на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару, що повинно бути підтверджено документально, та вказаний висновок повинен бути виданий Держспоживслужбою України.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Фізична особа-підприємець Обідник Костянтин Іванович у своїй тендерній пропозиції не надав вищенаведені документи керуючись наступними нормативно–правовими актами:
-п. 11 ст. 26 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції».;
-з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» (згідно з розділом Х Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 17.05.2021р. №2406-ІІІ) та припинила своє існування Державна система сертифікації, яка передбачала проведення обов’язкової сертифікації продукції в Україні Також відповідно до наказу Держспоживстандарту від 01.02.2005р. № 28 Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність, деревина дров’яна (дрова паливні твердолистяних порід), не входили в продукцію, яка підлягає сертифікації.;
-з 01.10.2023 року Закон Україні «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність на підставі Закону №2573-ІХ від 06.08.2022р. «Про систему громадського здоров`я», що унеможливлює отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар від Держспоживслужби України.
У відповідь на п. 6.4 додатку № 1 до тендерної документації фізична особа-підприємець Обідник Костянтин Іванович надав довідки від 22.01.2024р. № 39, 31 (додається).
-п. 11 ст. 26 розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції».;
-з 01.01.2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» (згідно з розділом Х Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 17.05.2021р. №2406-ІІІ) та припинила своє існування Державна система сертифікації, яка передбачала проведення обов’язкової сертифікації продукції в Україні Також відповідно до наказу Держспоживстандарту від 01.02.2005р. № 28 Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність, деревина дров’яна (дрова паливні твердолистяних порід), не входили в продукцію, яка підлягає сертифікації.;
-з 01.10.2023 року Закон Україні «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність на підставі Закону №2573-ІХ від 06.08.2022р. «Про систему громадського здоров`я», що унеможливлює отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар від Держспоживслужби України.
У відповідь на п. 6.4 додатку № 1 до тендерної документації фізична особа-підприємець Обідник Костянтин Іванович надав довідки від 22.01.2024р. № 39, 31 (додається).
×
-
Назва доказу:
Додаток №1 до тендерної документації Відділу освіти, молоді та спорту Чечельницької селищної ради
-
Опис доказу:
Порушення прав учасників цього тендеру
-
Повʼязаний документ:
Технiчне завдання.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо розглянути скаргу учасника процедури закупівлі, правомірність дій уповноваженої особи замовника та скасувати рішення про дискваліфікацію учасника тендеру.