-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
10 162 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 814.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 814.50 UAH
Період оскарження:
16.01.2024 15:51 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга в АМКУ
Номер:
382e8975c1dd4b7b8aaa4b1980be6c9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-16-012808-a.b2
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- доказ2.jpeg 13.02.2024 15:07
- Бланк_оскарження_АМКУ_дис_та_перм2 (1).docx 13.02.2024 15:07
- доказ3.jpeg 13.02.2024 15:07
- доказ1.jpeg 13.02.2024 15:07
- доказ4.jpeg 13.02.2024 15:07
- доказ5.jpeg 13.02.2024 15:07
- доказ6.jpeg 13.02.2024 15:07
- 17025 KL_05_02_2024.xlsx 13.02.2024 15:07
- sign.p7s 13.02.2024 15:08
- Додаткові пояснення.docx 21.02.2024 12:09
- Рішення від 15.02.2024 № 2875.pdf 15.02.2024 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3386.pdf 23.02.2024 15:01
- Рішення від 22.02.2024 № 3386.pdf 27.02.2024 10:27
- Пояснення по суті скарги.pdf 19.02.2024 16:44
- Пояснення по суті скарги.docx 19.02.2024 16:44
- Пояснення по суті скарги (доповнення).docx 21.02.2024 17:50
- Пояснення по суті скарги (доповнення).pdf 21.02.2024 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:30
Дата розгляду скарги:
22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 14:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.02.2024 10:28
Пункт скарги
Номер:
9b6d91fdf2c9f058fe7231096a365e5a
Заголовок пункту скарги:
оскарження рішення/дії Замовника
Опис заперечення:
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Одночасно, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника прийнято протиправне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам тендерної документації і визнання його Переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації Замовника.
В той же час, на думку Скаржника, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується Додатками.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Одночасно, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника прийнято протиправне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам тендерної документації і визнання його Переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації Замовника.
В той же час, на думку Скаржника, тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується Додатками.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші законні права та інтереси. Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 4. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 5. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 6. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
caccbaa43df54de5a103eaccfbdbf8f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-16-012808-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! При ознайомлені з тендерною документацією, ми дійшли висновку, що деякі вимоги, поставлені Замовником до потенційних Учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Учасників на рівну конкуренцію . Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у ст. 5 Закону прямо передбачено, що Замовники забезпечують вільний доступ всіх Учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції Учасників. Тобто Замовник встановлює такі вимоги до Учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні або ж лобіює інтереси конкретного учасника.
1 Замовник вимагає надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), сертифікату про відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO45001:2019 (ISO45001:2018,IDT), сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO9001:2018 (ISO9001:2015,IDT), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що видані на ім’я учасника стосовно виробництва та постачання готових страв, кулінарних виробів, напоїв, послуг кейтерингу, зберігання, складування, відвантаження, транспортування харчових продуктів. Ми як потенційний учасник не розуміємо вимогу замовника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування харчових продуктів. Адже предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги, на якій підставі замовник вимагає наявність потужностей для зберігання товарів, а також наявність у сертифікатах інформації про , зберігання, складування, відвантаження, транспортування харчових продуктів?
Звертаємо увагу Замовника, що надання кейтерінгових послуг не передбачає зберігання, складування, відвантаження та транспортування. Зберігання, складування, відвантаження, транспортування харчових продуктів це інші КВЕДи і для надання кейтерингових послуг законом не передбачено наявність потужностей для зберігання!!! Кейтерінгові послуги передбачають обіг продукту ( закупка продуктів, приготування, доставку готових страв до замовника) та відповідно до пункту 51 частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2718-IX від 03.11.2022, здійснюєся обіг продуктів харчування зі строком зберігання до 2-х годин. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про наявність потужностей для зберігання товарів, а також наявність у сертифікатах інформації про , зберігання, складування, відвантаження, транспортування харчових продуктів.
2. Замовник вимагає від Учасника надання (п. 18 Додатку 1 до тендерної документації): Сканована копія оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 2.1. додатку 2 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше другого півріччя 2023 року. Чому саме Акт проведення і дослідження, адже кожна акредитована лабораторія має свою назву документа щодо проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП, наприклад, протокол, висновок, тощо. Вимагаємо внести зміни і викласти вищезазначену вимогу в наступній редації: « Сканована копія оригіналу документу (акту/протоколу/висновку, тощо) про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 2.1. додатку 2 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. Дослідження повинно бути проведено не раніше другого півріччя 2023 року.
Залишаємо за собою право відстоювати свої права і законні інтереси в спосіб, передбачений законодавством України, зокрема шляхом ініціювання моніторингу Державною аудиторською службою України, шляхом звернення на Національного Антикорупційного Бюро; звернення до Національної поліції; звернення до Прокуратури; звернення до представників ЗМІ та громадських організацій.
Пов'язані документи:
Учасник
- дискримінаційні вимоги 20.01.2024 18:02
Дата подачі:
20.01.2024 18:02
Вирішення:
Ваша вимога буде розглянута на засіданні робочої групи, у разі задоволення вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Відхилено