-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 - Основні неорганічні хімічні речовини (Основні неорганічні хімічні речовини)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Кашуба Микита Олександрович, тел.(05136) 4-40-63 n_kashuba@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
758 304.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2018 14:47 - 15.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Квалифікація переможця
Номер:
35a6a672d3944cfc8d4c1f23819acfa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-04-000432-b.a1
Назва:
Квалифікація переможця
Вимога:
ПП "Логос" виявило бажання взяти участь у відповідному конкурсі та згідно умов конкурсу подало свою пропозицію.
Після оприлюднення результатів аукціону було оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу та іншим учасником. Підприємство ретельно вивчивши документи інших учасників дійшло висновку, що:
1. Переможець конкурсу ТОВ "Гіпохлорсервіс" надав дозвіл Управління держпраці у Полтавській області №546.16.53 від 11.11.2016 р. на монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію устаткування підвищеної небезпеки та зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд. На той час ТД вимагає надання дозволу на зберігання, транспортування небезпечних обо шкідливих речовин. Таким чином вважаємо що ТОВ "Гіпохлорсервіс" не надав копію дозволу у своїй тендерній пропозиції.
2. У кваліфікаційних крітеріях до учасників Замовник вимагає надати данні про виконання аналогічного договору. ТОВ "Гіпохлорсервіс" у своїй тендерній пропозиції надає договір № 12-ГПХ від 02.02.2016 р. між ТОВ "Гіпохлорсервіс" та ПП "Фірма "Гута" та видаткову накладну №000076 від 12.05.2016 р. Звертаємо вашу увагу що ПП "Фірма "Гута" згідно КВЕД є підприємством яке виконує будівельні роботи те згідно бази данних ДФС ані в 2016 р. ані будь коли рідкий хлор не закуповувала.
Враховуючи вищенаведене ми вважаємо що мала місце фальсіфікація документів, а саме договору № 12-ГПХ від 02.02.2016 р. та видаткової накладної №000076 від 12.05.2016 р., та надання недостовірних данних про виконання аналогічного договору.
3. Замовник уТД вимагає копію свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечного вантажу. ТОВ "Гіпохлорсервіс" надає Свідоцтво серія С №037323 на автомобіль Мерседес - Бенц держ. № ВІ 47-11 ВК. , але згідно бази даних Національної автоматизованої інформаційної Системи Єдиного державного реєстру МВС України щодо транспортних засобів та їх власників, даний автомобіль позначений як власність ТОВ «Компанія «Хлортехвод» (іншій учасник аукціону) який перебуває в оренді у ТОВ «Гіпохлорсервіс» .
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що це є незаперечним доказом того, що ці два учасника є пов’язаними підприємствами і беручи участь в одній процедурі закупівель порушують Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» та Закон України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з наданої інформації вимагаємо:
1. Відхилити тендерні пропозиції ТОВ "Гіпохлорсервіс" та ТОВ "Хлортехвод"
2. Провести необхідні дії щодо порушників процедури конкурентних закупівель відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2018 12:52
Вирішення:
- Згідно п. 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У тендерній документації на закупівлю товарів за темою: товар - код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 - Основні неорганічні хімічні речовини (Основні неорганічні хімічні речовини) РПЗ: 9.165, згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції», п.1, критеріями оцінки є ціна, питома вага цінового критерію – 100%
- Згідно п. 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
- Згідно з п.6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що розгляд пропозиції учасника, ціна якого визначена найбільш економічно вигідною, відбудеться у порядку встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та у терміни передбачені цим Законом.
Статус вимоги:
Не задоволено