• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги провайдерів» відповідно до ДК 021:2015 72410000-7, а саме: послуги захищеного доступу до мережі Інтернет, операторського та технічного супроводження доступу до мережі Інтернет.

Завершена

130 008.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.04 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 11:29 - 21.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 5aa26b6f8367487180ecf9a3e794f967
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004266-a.b3
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! По-перше, згідно з пунктом 3 Додатку 1 учасник повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати копію листа від НКРЗІ про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Відповідно до ч.1 ст. 16 ЗУ «Про електронні комунікації», господарська діяльність у сфері електронних комунікацій здійснюється на засадах загальної авторизації, крім передбачених цим Законом випадків користування радіочастотним спектром та ресурсами нумерації. Відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про електронні комунікації», суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій (далі - повідомлення). Подальше здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій без подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій забороняється. Обов’язок з надання повідомлення не поширюється на надання послуг міжособистісних електронних комунікацій без використання ресурсу нумерації. Таким чином, отримання листа про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій не передбачено чинним законодавством України, і відповідно наявність витягу реєстру постачальників електронних комунікаційних послуг є належним підтвердженням того, що у часник включений до такого реєстру. По-друге, згідно з пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження на підтвердження інформації, указаної у довідці учасник повинен надати копії сертифікатів/свідоцтв спеціаліста (спеціалістів) Учасника , який (які) пройшов (пройшли) відповідне навчання у виробника обладнання (або офіційного представника в Україні), що використовується учасником у якості системи захисту від DDos-атак. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно одним із таких кваліфікаційних критеріїв може бути наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто чинним законодавством України не встановлено вимоги щодо того, який саме документ повинен бути наданий учасником публічної закупівлі на підтвердження кваліфікації працівників, що будуть залучатися для надання послуг за предметом даної публічної закупівлі. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У статті 5 Закону передбачено, що закупівля здійснюється на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та на принципі рівного ставлення до них. Таким чином, встановлення замовником кваліфікаційного критерію щодо надання документів на підтвердження кваліфікації працівників лише у формі сертифіката або свідоцтва є таким, що обмежує коло учасників закупівлі. До того ж, для виробників обладнання що використовується учасником у якості системи захисту від DDos-атак немає встановленої законодавством обов’язкової форми документу підтвердження проходження відповідного навчання. За таким змістом відповідно до усталеної практики компанії надають різноманітні види документів: це може бути і лист, і диплом, і свідоцтво, і сертифікат, і довідка. Враховуючи вищенаведене та керуючись нормами чинного законодавства України, зокрема частиною 1 статті 24 Закону вимагаємо внести зміни до Тендерної документації закупівлі, усунувши зазначені порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно першого пункту, Учасник може надати витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних послуг для підтвердження того, що у він включений до такого реєстру. По другому пункту: Відповідно до статті 23 пункту 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. В даному випадку ми вимагаємо наявність не менше одного спеціаліста по двом напрямкам, які являються невід’ємними від послуги, що закупається. Відповідно, вимога надати підтвердження кваліфікації спеціалістів сертифікатами/свідоцтвами не є надлишковою чи дискримінаційною. Відповідно, враховуючи, що визначенні навички безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та впливають на можливість забезпечення контрагентом достатнього рівня послуг, то з урахуванням ризиків постійних DDos-атак на державні органи, вимога по наявності відповідних сертифікатів/свідоцтв є критично важливою для захищеності сервісів які використовуються Комунальним некомерційним підприємством «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ

Номер: aff9f7a6f50e429b910e176f2c2a8de2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004266-a.c2
Назва: ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Вимога:
п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагає надати Довідка, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівників із зазначенням відповідної кваліфікації, наявності необхідних знань, освіти та досвіду для виконання цього замовлення за напрямками адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак, що пропонується Учасником, для належного виконання умов договору про закупівлю. На підтвердження інформації, указаної у довідці учасник повинен надати: - копії сертифікатів/свідоцтв спеціаліста (спеціалістів) Учасника , який (які) пройшов (пройшли) відповідне навчання у виробника обладнання (або офіційного представника в Україні), що використовується учасником у якості системи захисту від DDos-атак; За захист відповідає інформаційно-телекомунікаційна система захищеного вузла інтернет-доступу яка працює в автоматичному режимі та не потребує втручання будь-яких фахівців в свою роботу. Єдиним доказом роботи такої системи є "Атестат відповідності" та "Експертний висновок" до нього які зареєстровані в Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України. Вважаємо вимогу щодо надання копій сертифікатів/свідоцтв спеціаліста (спеціалістів) Учасника , який (які) пройшов (пройшли) відповідне навчання у виробника обладнання (або офіційного представника в Україні), що використовується учасником у якості системи захисту від DDos-атак дискримінаційними і вимагаємо виключити даний пункт з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вам, що відповідно п. 2.1 Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівників із зазначенням відповідної кваліфікації, наявності необхідних знань, освіти та досвіду для виконання цього замовлення за напрямками адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак, що пропонується Учасником, для належного виконання умов договору про закупівлю. На підтвердження інформації, указаної у довідці учасник повинен надати: - копії сертифікатів/свідоцтв спеціаліста (спеціалістів) Учасника , який (які) пройшов (пройшли) відповідне навчання у виробника обладнання (або офіційного представника в Україні), що використовується учасником у якості системи захисту від DDos-атак; - копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівником (працівниками) (копії трудових книжок). Враховуючи кількість DDos-атак, що були останній час спрямовані на державні органи, критичність, надійність та відмовостійкість інфраструктури сервісів Комунального некомерційного підприємства «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація), а також захист даних від сторонніх втручань саме такі сертифікати/свідоцтва підтверджують наявність знань необхідних для надійного адміністрування системи (програмно-апаратного комплексу) захист від DDos-атак. Відповідно до статті 23 пункту 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. В даному випадку ми вимагаємо наявність не менше одного спеціаліста по двом напрямкам, які являються невід’ємними від послуги, що закупається. Відповідно, вимога надати підтвердження кваліфікації спеціалістів сертифікатами/свідоцтвами не є надлишковою чи дискримінаційною. Відповідно, враховуючи, що визначенні навички безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та впливають на можливість забезпечення контрагентом достатнього рівня послуг, то з урахуванням ризиків постійних DDos-атак на державні органи, вимога по наявності відповідних сертифікатів/свідоцтв є критично важливою для захищеності сервісів які використовуються Комунальним некомерційним підприємством «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ

Номер: 2be03ae7a8534024829a9e3335067495
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004266-a.b1
Назва: ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Вимога:
п.4 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації вимагає надати гарантійний лист про можливість збереження існуючої в Замовника IP адреси яка належить лише одному оператору. Збереження існуючої в Замовника IP адреси технічно не можливо, кожен провайдер використовує лише назначені адреси, та не може використовувати адреси іншого провайдера. Вважаємо вимогу щодо збереження існуючої в Замовника IP адреси дискримінаційною і вимагаємо виключити даний пункт з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник врахував Вашу вимогу, та вніс зміни до п.4 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації шляхом вилучення даного пункту.
Статус вимоги: Задоволено