• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційні та інші послуги, пов'язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби, що розташовані за адресами: м.Київ, Саксаганського,66, вул. Дегтярівська,11г,11а) (ДК 021:2015 70330000 -3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)

Торги відмінено

7 820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 200.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 10:01 - 21.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо працівників відповідної кваліфікації

Номер: 4fa6adb642794d7fa20cdbbb2d18433a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-001895-a.c2
Назва: Вимога щодо працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! У Тендерній документації присутні наступні вимоги: 1. Згідно таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: «На підтвердження інформації, вказаної у довідці (п. 2.1), учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії цивільно-правових договорів).» 2. Згідно Додатку 2.2 до тендерної документації заначено: «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії наказів про призначення працівників або трудових книжок або цивільних-правових договорів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем. (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).» Аналізуючи дані вимоги, ми бачимо, що вони не тотожні і не зрозуміло, чи можна надати у складі пропозиції Учасникам лише трудові книжки або копії цивільно-правових угод згідно 1 вимоги, чи все ж можна дати і інші документи згідно 2 вимоги. Окрім того, з 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати трудові книжки (виключно заповнених сторінок), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу. Тобто вимога щодо надання трудових книжок взагалі є незаконною. Встановлення нечітких вимог в подальшому може привести до неоднозначного тлумачення Замовником та як наслідок неправомірне відхилення пропозицій Учасників, або ж затягування закупівлі та подання Учасниками Скарг в АМКУ. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Пунктом 2.2 таблиці 1 Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації визначено: «На підтвердження інформації, вказаної у довідці (п. 2.1), учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії цивільно-правових договорів). У Додатку 2.2 до Тендерної документації зазначено: «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії наказів про призначення працівників або трудових книжок або цивільних-правових договорів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем. (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ)». Виходячи з викладеного, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції Учасник подає будь-який документ, що підтверджує можливість використання праці такого працівника. Таким чином, Вимога, є на нашу думку необґрунтованою, оскільки Замовник не порушує діюче законодавство. Виходячи з викладеного пропонуємо Вимогу відхилити. Одночасно, звертаємо увагу, що Замовник не має на меті здійснити закупівлю послуг гіршої якості у максимальній кількості учасників. Дякуємо за запитання!»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2024 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

вимога аналогічний досвід

Номер: befdc658474e44eaaab1ad5fb4dd0998
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-001895-a.a1
Назва: вимога аналогічний досвід
Вимога:
Шановний Замовнику! У Тендерній документації присутня вимога щодо надання учасниками аналогічного договору та зазначено наступне уточнення: «Аналогічним вважається договір Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах – за кодом ДК 021:2015 – 70330000-3 (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території)». Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Замовники, оголошуючи закупівлі щодо надання послуг з комплексного обслуговування будинків, окрім коду 7033, часто зазначають інші коди ДК, зокрема, але не виключно: - 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги - 79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою - 50000000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування, інші. Окрім того, в комерційних договорах можуть не прописувати код ДК, а зазначити лише послуги з комплексного обслуговування будинків, експлуатаційні послуги і т.д. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам потенційний Учасник, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які виконані в повному обсязі, але у них в даних договорах не зазначено саме ДК 021:2015 – 70330000-3 (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території). Відповідно вимога про надання аналогічного договору прописана таким чином, що потенційний Учасник, маючи належний аналогічний досвід, відповідну МТБ, працівників та бажання взяти участь у даній закупівлі, не зможе взяти участі у закупівлі. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови в Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Прохання внести відповідні зміни до тендерної документації та вимогу щодо надання аналогічного договору не прив'язувати її до коду ДК.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику! Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації від Учасника вимагається надання «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років». Згідно з пунктом 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09.06.2020 № 500/34783) (зі змінами), предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-16-001895-а), оприлюдненого в електронній системі закупівель Прозорро, закупівля проводиться за кодом ДК 021:2015: 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Отже, при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Учасників замовником будуть взяті до уваги всі надані аналогічні договори про надання відповідних послуг, наведених у додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації, за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, які надані в повному обсязі.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2024 00:03