-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 14410000-8Кам’яна сіль (Сіль технічна з антизлежувачем для зимового утримання доріг та тротуарів міста).
Закупівля Товару проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 зі змінами " Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(п10 Особливостей)
Завершена
1 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 925.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 19:44 - 20.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути цінову пропозицію ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
Номер:
e08250dabca446188ee89a80dfc93a94
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-014774-a.c3
Назва:
Просимо переглянути цінову пропозицію ТОВ "Західне інноваційне об'єднання"
Вимога:
Шановний замовнику, просимо перегляти ваше рішення стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "Західне інноваційне об'єднання", оскільки згідно тенерної пропозиції, а саме лист №1 від 22.01.2024р., даним учасником встановлено ціну за одиницю товару 6200 грн. без ПДВ, якщо привести дану ціну до відповідності з іншими учасниками платниками ПДВ.та очікуваною вартістю з врахуванням ПДВ, то така ціна буде становити 7440 грн/тн з ПДВ. Загальна ціна 1 562 400 грн.
Пропозиція подана ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" є економічно вигіднішою, оскільки ціна за одиницю товару без ПДВ становить 6016,00 грн , що є меншою від ціни ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" на 184 грн/тн без врахування ПДВ. Загальна ціна без ПДВ -1 263 360,00 грн. Сума ПДВ - 217000,00 грн (яку наше Товариство згідно податкового кодексу поверне на ваш податковий рахунок, які ви зможете надалі використовувати для провадження господарської діяльності вашого підприємства)
Якщо прирівняти дві пропозиції учасників без врахування ПДВ:
- ТОВ "Західне інноваційне об'єднання" - 1 302 000 грн
- ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" - 1 263 360,00 грн., сума економії коштів становить 38640,00 грн.
Оскільки під час оголошення закупівлі UA-2024-01-15-014774-a Закупівля на prozorro.gov.ua, вашим підприємством було встановлено очікувану вартість з ПДВ,то ми як учасники і подали ціну з врахуванням ПДВ та не мали такої змоги подати ціну без врахування ПДВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 16:21
Вирішення:
Щановний Учасник.Замовник не має права відміняти свої рішення .По суті поставленої Вами вимоги ,повідомляємо,що до участі в закупівлі приймаються пропозиції учасників як платників ПДВ так і не платників вказаного податку . Оскільки Замовник платник ПДВ ,то при розрахунку очікуваної вартості доцільно вказати її з урахуванням ПДВ .Але на етапі кваліфікації Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника ,який не є платником ПДВ ,оскільки це не є причиною дя відхилення такої пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
17cf50980fcc4d33adffeb3af4bdf5af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-014774-a.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про досвід згідно д1.1..pdf 02.02.2024 11:49
- протокол відхилення.pdf 02.02.2024 11:49
- Договір + ВН + Лист відгук Кодима.pdf 02.02.2024 11:49
- 5_[15-01-2024 19.44.34]П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 01.09.2023).pdf 02.02.2024 11:49
- КП Сквираблагоустрій договір 209 23, ВН№222, ТТН №378 і відгук №289.pdf 02.02.2024 11:49
- скарга UA-2024-01-15-014774-a.pdf 02.02.2024 11:49
- Договір + ВН + Лист відгук Ніжин.pdf 02.02.2024 11:49
- sign.p7s 02.02.2024 11:56
- Оплата за скаргу згідно реквізитів та платіжна інструкція №849 від 02.02.2024.pdf 02.02.2024 12:09
- Рішення ві 05.02.2024 №2130.pdf 05.02.2024 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 №2609.pdf 13.02.2024 13:31
- Рішення від 12.02.2024 №2609.pdf 14.02.2024 12:11
- претензія 1.pdf 06.02.2024 16:42
- претензія 2.pdf 06.02.2024 16:42
- протокол 06.02.2024 року+додаток1.docx 06.02.2024 16:42
- протокол від 06.02.2024 року №06-02+додаток 1.pdf 06.02.2024 16:42
- повідомлення про вручення претензії.jpg 06.02.2024 16:58
- протокол про скасування від 14.01.24 №14-01.jpeg 14.02.2024 18:08
- протокол про скасування від 14.01.24.jpeg 14.02.2024 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 12:05
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2024 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1.Скасовано рішення від 30.01.2024 року №30-01 про відхилення тендерної пропозиції Учасника Приватне Підприємство «Віктор –Ком Імпекс».
2.Скасовано рішення від 01.02.2024 року №01-02 про намір укласти договір з ТОВ "Західне інноваційне об'єднання".
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2024 року №2609-р/пк-пз виконано замовником .
Пункт скарги
Номер:
6425acad05404e13b87c674ace6fc7eb
Заголовок пункту скарги:
скарга
Опис заперечення:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
По-третє: ( стосовно дати видачі довідки про досвід виконання аналогічних договорів ) Повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містила окремих вимог, щодо оформлення документів, та, зокрема, не містила окремої вимоги щодо порядку зазначення дат наданих документів, в тому числі і довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Отже, така підстава для відхилення не узгоджується з положеннями тендерної документації Замовника, та є незаконною, необґрунтованою та не відповідає дійсності.
По-друге: ( стосовно незавірення копії договору ) Враховуючи той факт, що на тендерну пропозицію скаржника нанесений КЕП, а також той факт, що учасник надав договори, які є сканованими оригіналами документа, повідомляємо що вимога Замовника в цій частині була виконана учасником у повному обсязі та належним чином, а підстава відхилення скаржника в цій частині є неправдивою, незаконною, необґрунтованою та не відповідає дійсності
По- перше: (стосовно довідки про досвід виконання аналогічних договорів )На виконання вимоги про усунення невідповідностей скаржником була надана оновлена довідка ( вих. № 3 від 22.01.2024 року), яка відповідає формі Замовника та містить всю необхідну інформацію, зокрема містить інформацію про адресу Замовника ( місто) та ПІБ керівника. Крім того хочемо зазначити, що у складі тендерної пропозиції надані копії зазначених у довідці договорів, які також містять необхідну Замовнику інформацію у розділі «Реквізити». За таких обставин, навіть якщо теоретично допустити неправильність оформлення довідки про досвід виконання аналогічних договорів, вказана замовником підстава для відхилення носить формальний характер, та ніяк не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції, оскільки необхідна Замовнику інформація міститься як в довідці так і в інших документах ( наданих договорах). За таких обставин, вважаємо, що вимога Замовника в цій частині була виконана учасником у повному обсязі та належним чином, а вся необхідна інформація була вказана скаржником у чіткій відповідності до вимоги Замовника, тобто підстава відхилення скаржника в цій частині є неправдивою та не відповідає дійсності.
По-друге: ( стосовно незавірення копії договору ) Враховуючи той факт, що на тендерну пропозицію скаржника нанесений КЕП, а також той факт, що учасник надав договори, які є сканованими оригіналами документа, повідомляємо що вимога Замовника в цій частині була виконана учасником у повному обсязі та належним чином, а підстава відхилення скаржника в цій частині є неправдивою, незаконною, необґрунтованою та не відповідає дійсності
По- перше: (стосовно довідки про досвід виконання аналогічних договорів )На виконання вимоги про усунення невідповідностей скаржником була надана оновлена довідка ( вих. № 3 від 22.01.2024 року), яка відповідає формі Замовника та містить всю необхідну інформацію, зокрема містить інформацію про адресу Замовника ( місто) та ПІБ керівника. Крім того хочемо зазначити, що у складі тендерної пропозиції надані копії зазначених у довідці договорів, які також містять необхідну Замовнику інформацію у розділі «Реквізити». За таких обставин, навіть якщо теоретично допустити неправильність оформлення довідки про досвід виконання аналогічних договорів, вказана замовником підстава для відхилення носить формальний характер, та ніяк не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції, оскільки необхідна Замовнику інформація міститься як в довідці так і в інших документах ( наданих договорах). За таких обставин, вважаємо, що вимога Замовника в цій частині була виконана учасником у повному обсязі та належним чином, а вся необхідна інформація була вказана скаржником у чіткій відповідності до вимоги Замовника, тобто підстава відхилення скаржника в цій частині є неправдивою та не відповідає дійсності.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення №30-01 від 30.01.2024 року тендерної пропозиції ПП «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС»
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
edd8f32555634bb59a2162dc2eb16ad4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-014774-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
дискримінаційних вимог:
1.Так, відповідно до Вимоги 1 Додатку № 1 Обов’язковим є наявність засобу (обладнання )вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в радіусі не більше 20 км від міста Трускавця Львівської області . Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає право власності на таке обладнання або договір оренди,або договір на надання цих послуг .В тому числі Учасник повинен подати документ ,що посвідчує повірку даного обладнання ,який має бути чинним на момент надання пропозиції.
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності автомобільні ваги у в 20 км від міста Трускавець та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
На відповідну скаргу ТОВ «Рост Трейдинг» АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника (КП «Харківські теплові мережі») зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
Також, аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Також, звертаємо увагу, що аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
2. Пунктом 2.2. Вимоги 2 Додатку № 1 передбачено, що учасник надає скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці.
Відповідно до практики АМКУ наявність певної кількості аналогічних договорів є дискримінаційною вимогою. Додаткова інформація – за посиланням https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv
Так, згідно рішення АМКУ від 03.03.2017 № 1002 Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо наявності не менше двох аналогічних договорів.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Анлогічна позиція АМКУ викладена у рішеннях № 1207 від 14.03.2017 та № 1279 від 16.03.2017.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2024 22:53
Вирішення:
Шановний учасник , щодо питання першого:оскільки у Замовника відсутня можливість зважування великогабаритних транспортних засобів на місці поставки товару у м.Трускавець вул Стебницька,73,тому постає необхідність визначення обсягу поставки у присутності уповноваженого представника Замовника, але виїзд за межі міста Трускавця в радіусі більше 20 км не передбачається посадовими обов’язками працівника.Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) такого засобу. А, отже, Замовником об’єктивно, обґрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу. Щодо наведеного Вами прикладу згідно закупівель UA-2023-05-17-015176-а,UA-2023-10-23-016101-a ,то зауваження не стосуються вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в радіусі не більше 20 км від міста .Така вимога є запорукою того ,що Замовник зможе отримати Товар у будь-який час ,зважити його,без жодних повернень ,претензій до Учасника ,а також збереже час і при погіршенні погодніх умов не призупинить роботу підприємства .
Щодо питання другого:
Учасник повинен надати скан-копії не менше двох таких аналогічних договорів, які вже виконані з усіма додатками.Замовник у тендерній документації зазначає
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;Згідно пп 3 п2 ст 16 ЗУ "Про Публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (Аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Враховуючи вищевикладене випливає ,що Замовник не обмежений у встановленні вимоги щодо кількості аналогічних договорів.Для добросовісних учасників не складе труднощів долучити до своєї пропозиції 2 і більше аналогічні договори та відгуки до них ,тим самим підтвердивши свою надійність на доброчесність .
Статус вимоги:
Відхилено