• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Хімічні реактиви для лабораторних досліджень: Лот І – Поживні середовища для бактеріологічних досліджень; Лот ІІ – Тест системи для бактеріологічних досліджень; Лот ІІІ – Реагенти для вірусологічних досліджень; Лот IV – Реагенти для біохімічної лабораторії.

Торги не відбулися

365 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 229.10 UAH
Період оскарження: 20.04.2018 01:41 - 02.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника

Номер: cc859a4203ba494baeb089f7818a2d59
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-000004-c.b2
Назва: Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Вивчивши протокол Замовника щодо нашої дискваліфікації звертаємо увагу на час ,котрий йому був потрібен на перехід від оцінки до негативної кваліфікації – аж 2 хвилини. В той же час на оцінку першого учасника Замовник витратив більше двох тижнів, чим порушив регламент розгляду пропозицій) ( 5 днів) з можливим продовженням на площадці термінів розгляду. Згідно з протоколу у Замовника не має ніяких зауважень до нас щодо відповідності якісних і технічних характеристик товару, наданих нами. Вони на 100% співпадають з медико-технічними вимогами Замовника до бажаного йому товару. Згідно претензій Замовника в протоколі , то вони носять формальний(несуттєвий )характер(розділ 3.4 інструкції учасника процедури відкритих торгів) Так, на 1- « у порушення п. 2 Додатку 2 тендерної документації – учасником надана інформація щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - не за зразком;» -надана інформація по формі ідентична та надана ще додатково довідка з МВС. - На 2-« у порушення п. 4.7 Додатку 2 тендерної документації – учасником не надано копію паспорту;» - учасником надано лист-пояснення про надання копії паспорту особисто Замовнику в разі перемоги . Це пов’язано з тим , чи може тендерний комітет гарантувати, що паспортні дані керівника ,надані у відкритому доступі, не будуть використані у шахрайських цілях. - На 3-« у порушення п.п. 4.4-4.5 Додатку 2 тендерної документації – учасником не надані довідки з обслуговуючого банку про відкриті рахунки та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами;» -учасник надав лист-пояснення ,що надасть ці довідки Замовнику в разі перемоги протягом 2-3 днів особисто . - На 4-« у порушення п. 6 Додатку 3 тендерної документації – учасником не надано порівняльної таблиці на предмет закупівлі;»- учасник не надавав еквівалентні товари в своїй пропозиції, надані учасником товари на 100% співпадають по якісним , кількісним і технічним характеристикам з медико-технічними вимогами Замовника. - На 5-« у порушення п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації – відсутній реєстр наданих документів учасника;» - при такій великій кількості вимог від Замовника до тендерної документації завжди трапляються механічні помилки, які є несуттєвими та не впливають на якість продукції,яка постачається згідно умов тендеру. - На 6- «у порушення п. 6.3 Розділу 6 та Додатку 4 тендерної документації – відсутній проект договору;» -учасник надав письмову згоду на погодження з умовами договору. Навіщо робити зайві копії договору на стадії оцінки. 1. На 7- «у порушення п. 1 Додатку 3 тендерної документації – гарантійний лист від ТОВ «Фармактив» не містить вихідний номер, дати, надано у вигляді копії, замість оригіналу;» -учасник надав гарантійний лист від виробника у тому вигляді, який від нього отримав і таким передав Замовнику. Якщо Замовник сумнівається, він може звернутися до виробника за тел.044-5748974. По – друге, вимога Замовника надавати йому документи з печаткою входить всупереч закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. За законом Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень). На 8-« у порушення п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації – сертифікат якості від ПАТ «Фармстандарт-Біолік» на плазму кролячу надано у вигляді не чіткої копії (розмитий текст, все нерозбірливо, прочитати технічні характеристики не можливо).»- учасник наголошує, що надає Замовнику сертифікат в тому вигляді, в якому йому надає виробник або його представник,нічого при цьому не змініючи. В разі сумніву щодо оригінальності сертифікату Замовник може звернутися до представника виробника за тел. Віта-тест 25 038-057-761-05-58. Учасник нагадує Замовнику, що тільки він надав всі гарантійні листи і сертифікати на товари, котрі на 100% відповідають якісним, кількісним і технічним характеристикам технічного завдання Замовника. Зважаючи на це і наші пояснення вимагаємо Замовнику відмінити своє помилкове рішення щодо нашої негативної кваліфікації і прийняти інше справедливе рішення щодо нашої кваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На виконання розділу 3 тендерної документації, учасниками були подані пропозиції в електронному (сканованому) вигляді, які були розглянуті на відповідність вимогам, встановленим тендерною документацією. Уважно вивчивши пропозиції Учасників за лотом І (Поживні середовища для бактеріологічних досліджень), тендерний комітет встановив, що пропозиції ФОП Циганок І.М., ФОП Богданова О.С. та ФОП Кроленко А.В. – не відповідають умовам тендерної документації та відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» були відхилені (Протокол розгляду № 4 від 22 травня 2018 р.). У зв’язку з ситуацією, що складається в ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М. Лук’янової НАМНУ» а саме, відбування одночасно багатьох аукціонів, на які було подано велика кількість тендерних пропозицій від учасників, які не можливо розглянути на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією у встановлений строк – відповідно до абз.1 ч. 4 ст. 28 Розділу ІV ЗУ «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення продовжити строк розгляду пропозицій (Протокол № 3 від 15 травня 2018 р.). Відповідна інформація була опублікована на авторизованому електронному майданчику на веб–порталі Уповноваженого органу. 24.05.2018р. учасник процедури закупівлі – ФОП Кроленко А.В. оприлюднив у системі електронних закупівель вимогу щодо відміни рішення замовником дискваліфікації цього учасника стосовно закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33690000-3 – «Лікарські засоби різні» (Хімічні реактиви для лабораторних досліджень: Лот І – Поживні середовища для бактеріологічних досліджень), оголошення UA-2018-04-20-000004-с. Згідно п. 2.1. Розділу 2 тендерної документації та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Якщо учасником не вимагалися такі роз’яснення, тоді він повинен готувати свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника. Підписуючи свою тендерну пропозицію – учасник погоджується на всі умови, визначені тендерною документацією замовника. Тому учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції необхідні документи, які вимагалися Замовником до установлених вимог документації. Тендерним комітетом прийнято рішення дати відповідь учаснику ФОП Кроленко А.В., викладену в протоколі, вимогу залишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника

Номер: afa7e95328124ed88929f9c36683707c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-20-000004-c.b1
Назва: Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Вивчивши протокол Замовника щодо нашої дискваліфікації звертаємо увагу на час ,котрий йому був потрібен на перехід від оцінки до негативної кваліфікації – аж 2 хвилини. В той же час на оцінку першого учасника Замовник витратив більше двох тижнів, чим порушив регламент розгляду пропозицій) ( 5 днів) з можливим продовженням на площадці термінів розгляду. Згідно з протоколу у Замовника не має ніяких зауважень до нас щодо відповідності якісних і технічних характеристик товару, наданих нами. Вони на 100% співпадають з медико-технічними вимогами Замовника до бажаного йому товару. Згідно претензій Замовника в протоколі , то вони носять формальний(несуттєвий )характер(розділ 3.4 інструкції учасника процедури відкритих торгів) Так, на 1- « у порушення п. 2 Додатку 2 тендерної документації – учасником надана інформація щодо наявності/відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - не за зразком;» -надана інформація по формі ідентична та надана ще додатково довідка з МВС. - На 2-« у порушення п. 4.7 Додатку 2 тендерної документації – учасником не надано копію паспорту;» - учасником надано лист-пояснення про надання копії паспорту особисто Замовнику в разі перемоги . Це пов’язано з тим , чи може тендерний комітет гарантувати, що паспортні дані керівника ,надані у відкритому доступі, не будуть використані у шахрайських цілях. - На 3-« у порушення п.п. 4.4-4.5 Додатку 2 тендерної документації – учасником не надані довідки з обслуговуючого банку про відкриті рахунки та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами;» -учасник надав лист-пояснення ,що надасть ці довідки Замовнику в разі перемоги протягом 2-3 днів особисто . - На 4-« у порушення п. 6 Додатку 3 тендерної документації – учасником не надано порівняльної таблиці на предмет закупівлі;»- учасник не надавав еквівалентні товари в своїй пропозиції, надані учасником товари на 100% співпадають по якісним , кількісним і технічним характеристикам з медико-технічними вимогами Замовника. - На 5-« у порушення п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації – відсутній реєстр наданих документів учасника;» - при такій великій кількості вимог від Замовника до тендерної документації завжди трапляються механічні помилки, які є несуттєвими та не впливають на якість продукції,яка постачається згідно умов тендеру. - На 6- «у порушення п. 6.3 Розділу 6 та Додатку 4 тендерної документації – відсутній проект договору;» -учасник надав письмову згоду на погодження з умовами договору. Навіщо робити зайві копії договору на стадії оцінки. 1. На 7- «у порушення п. 1 Додатку 3 тендерної документації – гарантійний лист від ТОВ «Фармактив» не містить вихідний номер, дати, надано у вигляді копії, замість оригіналу;» -учасник надав гарантійний лист від виробника у тому вигляді, який від нього отримав і таким передав Замовнику. Якщо Замовник сумнівається, він може звернутися до виробника за тел.044-5748974. По – друге, вимога Замовника надавати йому документи з печаткою входить всупереч закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями» Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. За законом Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень). На 8-« у порушення п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації – сертифікат якості від ПАТ «Фармстандарт-Біолік» на плазму кролячу надано у вигляді не чіткої копії (розмитий текст, все нерозбірливо, прочитати технічні характеристики не можливо).»- учасник наголошує, що надає Замовнику сертифікат в тому вигляді, в якому йому надає виробник або його представник,нічого при цьому не змініючи. В разі сумніву щодо оригінальності сертифікату Замовник може звернутися до представника виробника за тел. Віта-тест 25 038-057-761-05-58. Учасник нагадує Замовнику, що тільки він надав всі гарантійні листи і сертифікати на товари, котрі на 100% відповідають якісним, кількісним і технічним характеристикам технічного завдання Замовника. Зважаючи на це і наші пояснення вимагаємо Замовнику відмінити своє помилкове рішення щодо нашої негативної кваліфікації і прийняти інше справедливе рішення щодо нашої кваліфікації. Безпідст
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. На виконання розділу 3 тендерної документації, учасниками були подані пропозиції в електронному (сканованому) вигляді, які були розглянуті на відповідність вимогам, встановленим тендерною документацією. Уважно вивчивши пропозиції Учасників за лотом І (Поживні середовища для бактеріологічних досліджень), тендерний комітет встановив, що пропозиції ФОП Циганок І.М., ФОП Богданова О.С. та ФОП Кроленко А.В. – не відповідають умовам тендерної документації та відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» були відхилені (Протокол розгляду № 4 від 22 травня 2018 р.). У зв’язку з ситуацією, що складається в ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М. Лук’янової НАМНУ» а саме, відбування одночасно багатьох аукціонів, на які було подано велика кількість тендерних пропозицій від учасників, які не можливо розглянути на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією у встановлений строк – відповідно до абз.1 ч. 4 ст. 28 Розділу ІV ЗУ «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення продовжити строк розгляду пропозицій (Протокол № 3 від 15 травня 2018 р.). Відповідна інформація була опублікована на авторизованому електронному майданчику на веб–порталі Уповноваженого органу. 24.05.2018р. учасник процедури закупівлі – ФОП Кроленко А.В. оприлюднив у системі електронних закупівель вимогу щодо відміни рішення замовником дискваліфікації цього учасника стосовно закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33690000-3 – «Лікарські засоби різні» (Хімічні реактиви для лабораторних досліджень: Лот І – Поживні середовища для бактеріологічних досліджень), оголошення UA-2018-04-20-000004-с. Згідно п. 2.1. Розділу 2 тендерної документації та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Якщо учасником не вимагалися такі роз’яснення, тоді він повинен готувати свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника. Підписуючи свою тендерну пропозицію – учасник погоджується на всі умови, визначені тендерною документацією замовника. Тому учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції необхідні документи, які вимагалися Замовником до установлених вимог документації. Тендерним комітетом прийнято рішення дати відповідь учаснику ФОП Кроленко А.В., викладену в протоколі, вимогу залишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено