• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з усунення аварій у бюджетних закладах (Послуги з поточного ремонту по заміні віконних та балконних блоків з улаштуванням відкосів у будівлі КЗ «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради», що знаходиться за адресою Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42 а ) (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)

Завершена

141 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 707.28 UAH
Період оскарження: 15.01.2024 17:41 - 20.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА

Номер: 214b8f6c3f0c4ffe8545cae41195ec8c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-013245-a.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Вимога:
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 Наполягаємо на видаленні даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ, що ще в більшій мірі затягне процедуру закупівлі . Сподіваємося на здоровий глузд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом надання послуг за підписом представника Замовника. Згідно п 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закупівля Послуг з поточного ремонту по заміні віконних та балконних блоків з улаштуванням відкосів зумовлена необхідністю термінового усунення пошкоджень, що виникли внаслідок ракетної атаки країни – агресора. Оскільки пошкодження є нетиповими, обстеження об’єкту необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Закуповуючи товари, роботи чи послуги Замовник, крім вартості послуг, дбає про якість та надійність їх надання. Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник ознайомлений із специфікою виконання послуг та зможе їх виконати в обумовлені договором та тендерною документацією строки. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання послуг з заміни вікон та балконних блоків, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, працівників та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні. Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження та гарантовано доступ до нього. Заперечень для обстеження об’єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається. Вимога щодо огляду встановлюється з метою ознайомлення Учасника з об’єктом та визначення більш точних об’ємів та ризиків надання послуг, а не ознайомлення з учасниками. Вимога щодо надання Акту огляду об’єкту не є дискримінаційною, оскільки встановлюються для всіх Учасників, даний документ може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, тощо, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких учасників – необмежено. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. . Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Відхилено