• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)»

Завершена

9 945 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 150 000.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2024 15:46 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС".

Номер: 02db2d38d4664c7c9972fa7bd9c18dde
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-011529-a.b1
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС".
Скарга:
Вих. 11/35/09/02/24 Від 09.02.2024 року Орган оскарження: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, м. Київ, 03680, вул. Митрополита В. Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" Код ЄДРПОУ 41987461 03189, м.Київ, вулиця Вільямса Академіка, будинок 6-д, офіс 43 тел.: +38 (096) 011 48 60 e-mail: tovpromes@gmail.com Замовник: Виконавчий комітет Вінницької міської ради ЄДРПОУ 03084813 вул. Соборна 59 м. Вінниця, Україна, 21050 Засоби звʼязку: тел. +380432595367 еmail: melnyk4@vmr.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-15-011529-a «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Виконавчий комітет Вінницької міської ради (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) опублікував повідомлення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-15-011529-a в електронній системі закупівель. За результатами розгляду тендерних пропозицій Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 11 від 07.02.2024 було прийнято рішення про відхилення тендерної ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС". ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" (далі-Скаржник) не погоджується з даним рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та вважає його таким, що порушує його права, з таких підстав: 1. Замовник вказав такі підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС": «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомленні, а саме: - в довідці про виконання аналогічних договорів згідно вказаної форми не зазначено місцезнаходження замовника; - -суми аналогічних договорів, зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, не відповідають сумі, зазначеній в аналогічних договорах, які учасник завантажив в електронній системі закупівель.». Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" в складі пропозиції надав всі документи що передбачались умовами Тендерної документації, в тому числі документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): « Довідка згідно нижче вказаної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021-2023 роки) (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, найменування замовника місцезнаходження ) . Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав/є електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу. На підтвердження документально підтвердженої інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних ) договорів учасник має надати: - копія одного виконаного/частково виконаного учасником аналогічного договору* щодо постачання електричної енергії, зазначеного в довідці ; - копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії), копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акти приймання-передачі електричної енергії, видаткові накладні або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії ; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що мають бути датованими, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Примітки. * Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.» Також, Додаток 2 до Тендерної документації містить Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: ДОВІДКА ____ (Назва учасника) , як учасник тендеру підтверджуємо відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Найменування замовника, місцезнаходження Предмет договору, номер договору та дата Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Сума договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) Прізвище та ім’я Контактний телефон ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка(за наявності) прізвище, ініціали ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" в складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозиції на виконання зазначених вимог надав: 1. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 10/09 від 10.09.2021 (файл «Аналогічний 1») : 1.1. Довідку про виконання аналогічного договору №24/09/23/20, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 10/09 від 10.09.2021, зазначено предмет договору «ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія», № та дату «№ 10/09 від 10.09.2021», суму «17 689,00», найменування замовника «Комунальний заклад «Міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «гармонія» імені Раїси панасюк» та місцезнаходження замовника «21009, Україна, Вінницька область В. Винниченка, 5» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. 1.2. Договір № 10/09 від 10.09.2021.(в п. 5.2. Договору зазначена ціна договору 17 689,00грн.). 1.3. Видаткові накладні № 253, №246 до договору № 10/09 від 10.09.2021. 1.4. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 10/09 від 10.09.2021, №292 від 26.11.2021р, №331. 1.5. Акти звірки взаємних розрахунків за вересень, жовтень 2021 р. по договору № 10/09 від 10.09.2021. 1.6. Лист-відгук від 13.12.2021р. № 500/21 від контрагента до договору № 10/09 від 10.09.2021 про належне виконання цього договору. 2. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 05/31 від 31.05.2022 (файл «Аналогічний досвід 2022»): 2.1. Довідку про виконання аналогічного договору від 27.11.2023, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 05/31 від 31.05.2022, зазначено найменування замовника «Комунальне некомерційне підприємство «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г. Вершигори» Тернопільської обласної ради » , № та дату «№ 10/09 від 10.09.2021», та номер і дату звіту про виконання договору «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-12-30-006381-a, дата формування звіту 10.01.2023» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. 2.2. Договір № 05/31 від 31.05.2022 (Ціна договору відповідно до п.5.1.Договору з урахуванням додаткової угоди №2 від 30.09.2022р - 430 538,41. Предмет Договору відповідно до п.2.. Договору «Електрична енергія ( ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)»), де, в розділі 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН, ,вказано місцезнаходження Замовника «48733, с. Більче-Золоте, вул. Осередок, 27, Чортківський р-н, Тернопільска обл.». 2.3. Звіт про виконання договору № 05/31 від 31.05.2022 про закупівлі UA-2022-12-30-006381-a, в якому зазначено: Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЬЧЕ-ЗОЛОТЕЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІМЕНІ В.Г. ВЕРШИГОРИ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, Номер і дата договору № 05/31 від 31.05.2022,Місцезнаходження замовника: 48733, Україна, Тернопільська область, Борщівський р-н, с. Більче-Золоте, вул. Осередок, буд. 27, Назва предмета закупівлі: Товари ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 430 538,41 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 430 538,41 UAH. 3. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 13 від 02.02.2022 (файл «Аналогічний досвід 2022»): 3.1. Довідку про виконання аналогічного договору від 27.11.2023, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 13 від 02.02.2022, зазначено найменування замовника «Опорний заклад «Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області»» , № та дату № 13 від 02.02.2022», та номер і дату звіту про виконання договору «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022- 01-10-002406-a, дата формування звіту 04.02.2022» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. 3.2. Договір № 13 від 02.02.2022 3.3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-10-002406-c за результатами якої було укладено Договір № 13 від 02.02.2022, в якому зазначено Найменування замовника: «Опорний заклад "Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області"», Місцезнаходження замовника: «22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11», Назва предмета закупівлі: «ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія» 4. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 293 від 30.09.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»): 4.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № № 293 від 30.09.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі « UA-2021-09-24-010302-b» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-010302-b», де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору. 4.2. Звіт про виконання договору № 293 від 30.09.2021 по закупівлі UA-2021-09-24-010302-b, в якому зазначено: Найменування замовника: Барська міська рада, Номер і дата договору № 293 від 30.09.2021, Місцезнаходження замовника: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 51 868,98 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 51 868,98 грн. 5. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 64 від 16.03.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»): 5.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 64 від 16.03.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі UA-2021-02-02-001210-c» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-001210-c» де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору. 5.2. Звіт про виконання договору № 64 від 16.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-02-001210-c, в якому зазначено: Найменування замовника: Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району, Номер і дата договору № 64 від 16.03.2021, Місцезнаходження замовника: 07601, Україна, Київська область, смт Згурівка, вул.Українська,61, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 957 178,00 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 957 178,00 грн. 6. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 171-ее від 22.11.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»): 6.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 171-ее від 22.11.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі UA-2021-10-15-001544-c» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-15-001544-c» де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору. 6.2. Звіт про виконання договору № 171-ее від 22.11.2021 по закупівлі UA-2021-10-15-001544-c, в якому зазначено: Найменування замовника: БАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО -КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА "БАРВОДОКАНАЛ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Номер і дата договору № № 171-ее від 22.11.2021, Місцезнаходження замовника23000, Україна, Вінницька область, Бар, ВУЛИЦЯ Григоровичів-Барських, будинок 6 А, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 2 466 909,95 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 2 466 909,95 грн. Отже, Скаржником було виконано належним чином вимоги тендерної документації та надано в складі пропозиції: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021-2023 роки) - замість одного одразу шість виконаних аналогічних договорів щодо постачання електричної енергії (включаючи три договори, які розміщенні не веб порталі Уповноваженого органу та надані у складі пропозиції у виді посилання на закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro); - копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії) - акти приймання-передачі електричної енергії, видаткові накладні та акти звірки взаємних розрахунків, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії ; - лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Також, звертаємо увагу, що в Додатку 2 до Тендерної документації чітко зазначено , що форма довідки в Додатку 2 є Прикладом довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: «Також, Додаток 2 до Тендерної документації містить Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:». Наголошуємо , що Тендерна документація не містить інформації стосовно того, що Учасником заборонено відступати від вказаного Прикладу довідки. Вважаємо, що нами виконано всі вимоги тендерної документації, а в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) навіть більш ніж достатньо. Проте, Замовником 02 лютого 2024 о 16:57 була оприлюднена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника, такого змісту : «1) в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» відсутня довідка про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021- 2023 роки) згідно нижче вказаної форми, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації , відсутня копія аналогічного договору, зазначеного в даній довідці, відсутні копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання даного аналогічного договору та лист- відгук (або рекомендаційний лист) щодо наданого аналогічного договору ; 2) в Додатку 2 до ТД «Інформація, що документально підтверджує інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» вимагалося: «Довідка згідно нижче вказаної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021-2023 роки) (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, найменування замовника місцезнаходження ) . Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав/є електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу. На підтвердження документально підтвердженої інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних ) договорів учасник має надати: - копія одного виконаного/частково виконаного учасником аналогічного договору щодо постачання електричної енергії, зазначеного в довідці ; - копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії), копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акти приймання-передачі електричної енергії, видаткові накладні або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії ; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що мають бути датованими, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Примітки. * Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 3) ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС » повинно протягом 24 годин завантажити в електронній системі закупівель для підтвердження даного критерію: нову довідку про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021- 2023 роки) згідно нижче вказаної форми, зазначеній в Додатку 2 до ТД, надати копію одного аналогічного договору, зазначеного в даній довідці, копії документів до цього договору, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання цього аналогічного договору та відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовників (споживачів) згідно цього аналогічного договору.» Не зважаючи на те, що Замовник не обґрунтував, чим саме надані Скаржником документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі пропозиції не відповідають вимогам Тендерної документації, Скаржником додатково, на виконання зазначеної вимоги, 03 лютого 2024 о 01:00 було завантажено в електронну систему закупівель файл «Вимога організатора торгів 24», в якому містяться такі документи: 1. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Договір про постачання електричної енергії № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року. 3. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, №457 , № 538, №329, №73, №266, №410, №22, №135, №179. 4. Акт звірки взаємних розрахунків за січень 2022 р. по договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року. 5. Рекомендаційний лист № 147 від 06.12.2023 від контрагента згідно з аналогічним договором № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 6. Договір про постачання електричної енергії № РА – 100122 від 14 січня 2022 року 7. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року, №2 , № 56, №113, №179, №242, №305/1. 8. Договір про постачання електричної енергії № 1 від 16 вересня 2021 року. 9. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 1 від 16 вересня 2021 року, №259, № 295, № 332. Замовник в своєму рішенні про відхилення тендерної ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" посилається на те, що: 1. «в довідці про виконання аналогічних договорів згідно вказаної форми не зазначено місцезнаходження замовника». Повідомляємо, що інформація про «місцезнаходження замовника» міститься в самих наданих аналогічних договорах : - Договір про постачання електричної енергії № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, відповідно до розділу 14 якого зазначено місцезнаходження та банківські реквізити сторін: "Споживач" Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа «Колос» Барської міської ради» , 23000, Вінницька обл., м. Бар, вул. Соборна, 8. - Договір про постачання електричної енергії № РА – 100122 від 14 січня 2022 року, відповідно до розділу 16 якого зазначено місцезнаходження та банківські реквізити сторін: "Споживач" Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, містобудування та архітектури Райгородської сільської ради , 22880, Вінницька обл., Немирівський район, с. Райгород, вул. Миру, 16. - Договір про постачання електричної енергії № 1 від 16 вересня 2021 року, відповідно до розділу реквізити сторін, якого зазначено місцезнаходження та реквізити сторін: "Споживач" Державний вищий навчальний заклад «Могилів- Подільський монтажно-економічний коледж» , вул. В. Стуса 58, м. Могилів-Подільський, Вінницька обл., Україна, 24000. З огляду на вказане, відсутність в довідці про виконання аналогічних договорів інформації про місцезнаходження замовника жодним чином не може нівелювати документально підтверджений факт (в складі пропозиції) наявності в Скаржника відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наголошуємо, що інформація про місцезнаходження замовників надана нами у складі пропозиції та викладена безпосередньо в самих аналогічних договорах. Отже, пропозиція ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" була неправомірно відхилена Замовником. Аналогічного висновку дійшла КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у своєму Рішенні від 03.01.2024 № 154-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-06-002181-a). 2. Замовник зазначає, що «суми аналогічних договорів, зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, не відповідають сумі, зазначеній в аналогічних договорах, які учасник завантажив в електронній системі закупівель». Повідомляємо, що по - перше твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки, відповідно до інформації в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації сума Договору № 1 від 16 вересня 2021 року становить 95 000,00. Ця ж інформація міститься в п. 5.1. Договору № 1 від 16 вересня 2021 року «Ціна Договору складає 95 000 грн. 00 коп . (без ПДВ): По - друге, дійсно Скаржником було допущено технічну помилку (опечатку) при та вказано в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації , що сума Договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року становить 107 925,91, в той час як в п.5.4. Договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року вказано, що «Загальна ціна Договору становить ..Всього з ПДВ 107 925,92 грн. Тобто, випадково, зазначена одна інша цифра (на одну копійку менше). Такаж, формальна помилка (опечатка) була допущена при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів щодо суми Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року , та в довідці вказано, що сума суми Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року складає - 156 316,00, в той час як в п.5.2. Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року вказано, що «Загальна вартість всього обсягу поставки електричної енергії складає 157 316,00 грн. Тобто, випадково, зазначена одна інша цифра. Зазначені формальні/технічні помилки (опечатки) жодним чином не змінюють факт наявності в Скаржника відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наголошуємо, що інформація щодо сум аналогічних договорів надана нами у складі пропозиції та викладена безпосередньо в самих аналогічних договорах. Також, вказану інформацію щодо аналогічних договорів Замовник має можливість самостійно перевірити на веб-порталі Уповноважено органу в електронній системі закупівель Prozorro, оскільки всі вказані договори були укладені нами з Замовниками ( в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»). Звертаємо увагу, що при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів нами було допущено саме технічну помилку (опечатку), випадково. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, в тому числі помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. З огляду на те, що в цілому нами документально підтверджено факт виконання дев’яти аналогічних договорів за останні роки (2021-2023 роки), то наявність технічних помилок (опечаток), при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника. Отже, пропозиція ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" була неправомірно відхилена Замовником. ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного відхилення ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС", а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На основі вищенаведеного Скаржник просить скасувати неправомірно прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" , оскільки тендерна пропозиція такого учасника в повному обсязі відповідає встановленим вимогам Замовника, у тендерній пропозиції дійсно допущені помилки, але вони є формальними і не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника, надані документи абсолютно точно підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. На підставі вказаного, керуючись статтями 5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55,56,59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами). 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень, що допущені Замовником під час проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-15-011529-a та задовольнити дану Скаргу повністю. 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС". Директор ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» Агеєва І.М.
Дата розгляду скарги: 21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2024 13:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-15-011529-а скасовано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС", Слободянюк Юрій 380967333591 tovpromes@gmail.com

Пункт скарги

Номер: b3339fe989f041029126ff9fea8c10bb
Заголовок пункту скарги: Наявність у скаржника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" аналогічного досвіду виконання та неправомірного відхилиння тендерної пропозиції Скаржника та вважає його таким, що порушує його права, з таких підстав:
Опис заперечення: 1. Замовник вказав такі підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС": «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомленні, а саме:
- в довідці про виконання аналогічних договорів згідно вказаної форми не зазначено місцезнаходження замовника;
- -суми аналогічних договорів, зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, не відповідають сумі, зазначеній в аналогічних договорах, які учасник завантажив в електронній системі закупівель.».

Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" в складі пропозиції надав всі документи що передбачались умовами Тендерної документації, в тому числі документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Так, Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

« Довідка згідно нижче вказаної форми за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021-2023 роки) (із зазначенням предмету договору, № та дати, суми, найменування замовника місцезнаходження ) .
Аналогічним вважається договір, за яким учасник постачав/є електричну енергію незалежно від того, чи включались послуги з передачі та/або розподілу.
На підтвердження документально підтвердженої інформації про досвід виконання аналогічного (аналогічних ) договорів учасник має надати:
- копія одного виконаного/частково виконаного учасником аналогічного договору* щодо постачання електричної енергії, зазначеного в довідці ;
- копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії), копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акти приймання-передачі електричної енергії, видаткові накладні або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії ;
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що мають бути датованими, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.
Примітки.
* Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.»

Також, Додаток 2 до Тендерної документації містить Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
ДОВІДКА ____ (Назва учасника) , як учасник тендеру підтверджуємо відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Найменування замовника,
місцезнаходження Предмет договору,
номер договору та дата Стан виконання договору
(виконано/частково виконано) Сума договору Контактні дані осіб замовника (контрагента)
Прізвище та ім’я Контактний телефон



________________________ ________________________ ________________________
посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка(за наявності) прізвище, ініціали
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Також, звертаємо увагу, що в Додатку 2 до Тендерної документації чітко зазначено , що форма довідки в Додатку 2 є Прикладом довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: «Також, Додаток 2 до Тендерної документації містить Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:». Наголошуємо , що Тендерна документація не містить інформації стосовно того, що Учасником заборонено відступати від вказаного Прикладу довідки.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" в складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозиції на виконання зазначених вимог надав:

1. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 10/09 від 10.09.2021 (файл «Аналогічний 1») :
1.1. Довідку про виконання аналогічного договору №24/09/23/20, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 10/09 від 10.09.2021, зазначено предмет договору «ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія», № та дату «№ 10/09 від 10.09.2021», суму «17 689,00», найменування замовника «Комунальний заклад «Міський центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «гармонія» імені Раїси панасюк» та місцезнаходження замовника «21009, Україна, Вінницька область В. Винниченка, 5» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
1.2. Договір № 10/09 від 10.09.2021.(в п. 5.2. Договору зазначена ціна договору 17 689,00грн.).
1.3. Видаткові накладні № 253, №246 до договору № 10/09 від 10.09.2021.
1.4. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 10/09 від 10.09.2021, №292 від 26.11.2021р, №331.
1.5. Акти звірки взаємних розрахунків за вересень, жовтень 2021 р. по договору № 10/09 від 10.09.2021.
1.6. Лист-відгук від 13.12.2021р. № 500/21 від контрагента до договору № 10/09 від 10.09.2021 про належне виконання цього договору.

2. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 05/31 від 31.05.2022 (файл «Аналогічний досвід 2022»):
2.1. Довідку про виконання аналогічного договору від 27.11.2023, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 05/31 від 31.05.2022, зазначено найменування замовника «Комунальне некомерційне підприємство «Більче-Золотецька обласна лікарня реабілітації імені В.Г. Вершигори» Тернопільської обласної ради » , № та дату «№ 10/09 від 10.09.2021», та номер і дату звіту про виконання договору «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-12-30-006381-a, дата формування звіту 10.01.2023» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
2.2. Договір № 05/31 від 31.05.2022 (Ціна договору відповідно до п.5.1.Договору з урахуванням додаткової угоди №2 від 30.09.2022р - 430 538,41. Предмет Договору відповідно до п.2.. Договору «Електрична енергія ( ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)»), де, в розділі 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН, ,вказано місцезнаходження Замовника «48733, с. Більче-Золоте, вул. Осередок, 27, Чортківський р-н, Тернопільска обл.».
2.3. Звіт про виконання договору № 05/31 від 31.05.2022 про закупівлі UA-2022-12-30-006381-a, в якому зазначено: Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛЬЧЕ-ЗОЛОТЕЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІМЕНІ В.Г. ВЕРШИГОРИ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, Номер і дата договору № 05/31 від 31.05.2022,Місцезнаходження замовника: 48733, Україна, Тернопільська область, Борщівський р-н, с. Більче-Золоте, вул. Осередок, буд. 27, Назва предмета закупівлі: Товари ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 430 538,41 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 430 538,41 UAH.

3. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 13 від 02.02.2022 (файл «Аналогічний досвід 2022»):
3.1. Довідку про виконання аналогічного договору від 27.11.2023, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 13 від 02.02.2022, зазначено найменування замовника «Опорний заклад «Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області»» , № та дату № 13 від 02.02.2022», та номер і дату звіту про виконання договору «Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022- 01-10-002406-a, дата формування звіту 04.02.2022» за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
3.2. Договір № 13 від 02.02.2022
3.3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-10-002406-c за результатами якої було укладено Договір № 13 від 02.02.2022, в якому зазначено Найменування замовника: «Опорний заклад "Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області"», Місцезнаходження замовника: «22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11», Назва предмета закупівлі: «ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія»

4. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 293 від 30.09.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»):
4.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № № 293 від 30.09.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі « UA-2021-09-24-010302-b» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-010302-b», де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору.
4.2. Звіт про виконання договору № 293 від 30.09.2021 по закупівлі UA-2021-09-24-010302-b, в якому зазначено: Найменування замовника: Барська міська рада, Номер і дата договору № 293 від 30.09.2021, Місцезнаходження замовника: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 51 868,98 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 51 868,98 грн.

5. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 64 від 16.03.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»):
5.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 64 від 16.03.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі UA-2021-02-02-001210-c» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-001210-c» де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору.
5.2. Звіт про виконання договору № 64 від 16.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-02-001210-c, в якому зазначено: Найменування замовника: Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району, Номер і дата договору № 64 від 16.03.2021, Місцезнаходження замовника: 07601, Україна, Київська область, смт Згурівка, вул.Українська,61, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 957 178,00 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 957 178,00 грн.

6. Інформацію та документи про виконання аналогічного договору № 171-ее від 22.11.2021 (файл «Аналогічний досвід Прозорро»):
6.1. Довідку про виконання аналогічного договору Вих. №31/08.55, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 171-ее від 22.11.2021, а саме зазначено ID номер закупівлі UA-2021-10-15-001544-c» та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-15-001544-c» де розміщений сам договір з додатками та звіт про виконання договору.
6.2. Звіт про виконання договору № 171-ее від 22.11.2021 по закупівлі UA-2021-10-15-001544-c, в якому зазначено: Найменування замовника: БАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО -КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА "БАРВОДОКАНАЛ" БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Номер і дата договору № № 171-ее від 22.11.2021, Місцезнаходження замовника23000, Україна, Вінницька область, Бар, ВУЛИЦЯ Григоровичів-Барських, будинок 6 А, Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, Ціна в договорі про закупівлю: 2 466 909,95 грн., Сума оплати за договором про закупівлю: 2 466 909,95 грн.

Отже, Скаржником було виконано належним чином вимоги тендерної документації та надано в складі пропозиції:
- Довідку про наявність в учасника досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні роки (2021-2023 роки)
- замість одного одразу шість виконаних аналогічних договорів щодо постачання електричної енергії (включаючи три договори, які розміщенні не веб порталі Уповноваженого органу та надані у складі пропозиції у виді посилання на закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro);
- копії документів, що документально підтверджують фактичне або часткове виконання аналогічного договору (постачання учасником електричної енергії) - акти приймання-передачі електричної енергії, видаткові накладні та акти звірки взаємних розрахунків, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу електричної енергії ;
- лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 1ac52ff33dbd437cb6cfa8c3617326a7
Заголовок пункту скарги: Проти, Замовника 02 лютого 2024 о 16:57 була оприлюднена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Не зважаючи на те, що Замовник не обґрунтував, чим саме надані Скаржником документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі пропозиції не відповідають вимогам Тендерної документації, Скаржником додатково, на виконання зазначеної вимоги, 03 лютого 2024 о 01:00 було завантажено в електронну систему закупівель файл «Вимога організатора торгів 24», в якому містяться такі документи:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: 1. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації.
2. Договір про постачання електричної енергії № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року.
3. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, №457 , № 538, №329, №73, №266, №410, №22, №135, №179.
4. Акт звірки взаємних розрахунків за січень 2022 р. по договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року.
5. Рекомендаційний лист № 147 від 06.12.2023 від контрагента згідно з аналогічним договором № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
6. Договір про постачання електричної енергії № РА – 100122 від 14 січня 2022 року
7. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року, №2 , № 56, №113, №179, №242, №305/1.
8. Договір про постачання електричної енергії № 1 від 16 вересня 2021 року.
9. Акти приймання-передавання товарної продукції електричної енергії до договору № 1 від 16 вересня 2021 року, №259, № 295, № 332.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 73a17cf1629c496fbc38de87a4414e8b
Заголовок пункту скарги: Замовник в своєму рішенні про відхилення тендерної ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" посилається на те, що: 1. «в довідці про виконання аналогічних договорів згідно вказаної форми не зазначено місцезнаходження замовника».
Опис заперечення: Повідомляємо, що інформація про «місцезнаходження замовника» міститься в самих наданих аналогічних договорах :
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: - Договір про постачання електричної енергії № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року, відповідно до розділу 14 якого зазначено місцезнаходження та банківські реквізити сторін:
"Споживач" Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа «Колос» Барської міської ради» , 23000, Вінницька обл., м. Бар, вул. Соборна, 8.
- Договір про постачання електричної енергії № РА – 100122 від 14 січня 2022 року, відповідно до розділу 16 якого зазначено місцезнаходження та банківські реквізити сторін: "Споживач" Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, містобудування та архітектури Райгородської сільської ради , 22880, Вінницька обл., Немирівський район, с. Райгород, вул. Миру, 16.
- Договір про постачання електричної енергії № 1 від 16 вересня 2021 року, відповідно до розділу реквізити сторін, якого зазначено місцезнаходження та реквізити сторін: "Споживач" Державний вищий навчальний заклад «Могилів- Подільський монтажно-економічний коледж» , вул. В. Стуса 58, м. Могилів-Подільський, Вінницька обл., Україна, 24000.
З огляду на вказане, відсутність в довідці про виконання аналогічних договорів інформації про місцезнаходження замовника жодним чином не може нівелювати документально підтверджений факт (в складі пропозиції) наявності в Скаржника відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що інформація про місцезнаходження замовників надана нами у складі пропозиції та викладена безпосередньо в самих аналогічних договорах.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 7356b9fdd1dd4b5b8b9e0c483da42f19
Заголовок пункту скарги: Суми договорів
Опис заперечення: 2. Замовник зазначає, що «суми аналогічних договорів, зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, не відповідають сумі, зазначеній в аналогічних договорах, які учасник завантажив в електронній системі закупівель».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо, що по - перше твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки, відповідно до інформації в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації сума Договору № 1 від 16 вересня 2021 року становить 95 000,00. Ця ж інформація міститься в п. 5.1. Договору № 1 від 16 вересня 2021 року «Ціна Договору складає 95 000 грн. 00 коп . (без ПДВ):

По - друге, дійсно Скаржником було допущено технічну помилку (опечатку) при та вказано в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів по Формі Додатку 2 до Тендерної документації , що сума Договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року становить 107 925,91, в той час як в п.5.4. Договору № 28-12-21/01 від 28 грудня 2021 року вказано, що «Загальна ціна Договору становить ..Всього з ПДВ 107 925,92 грн. Тобто, випадково, зазначена одна інша цифра (на одну копійку менше).

Такаж, формальна помилка (опечатка) була допущена при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів щодо суми Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року , та в довідці вказано, що сума суми Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року складає - 156 316,00, в той час як в п.5.2. Договору № РА – 100122 від 14 січня 2022 року вказано, що «Загальна вартість всього обсягу поставки електричної енергії складає 157 316,00 грн. Тобто, випадково, зазначена одна інша цифра.

Зазначені формальні/технічні помилки (опечатки) жодним чином не змінюють факт наявності в Скаржника відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наголошуємо, що інформація щодо сум аналогічних договорів надана нами у складі пропозиції та викладена безпосередньо в самих аналогічних договорах.
Також, вказану інформацію щодо аналогічних договорів Замовник має можливість самостійно перевірити на веб-порталі Уповноважено органу в електронній системі закупівель Prozorro, оскільки всі вказані договори були укладені нами з Замовниками ( в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 104c6857073743ceaa1135a8c01c1e06
Заголовок пункту скарги: Формальна помилка
Опис заперечення: Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, в тому числі помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
З огляду на те, що в цілому нами документально підтверджено факт виконання дев’яти аналогічних договорів за останні роки (2021-2023 роки), то наявність технічних помилок (опечаток), при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Звертаємо увагу, що при заповненні форми Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів нами було допущено саме технічну помилку (опечатку), випадково.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника