-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426
Завершена
21 368 743.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 844.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 106 844.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 15:06 - 24.01.2024 10:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
6d150a3ebd4e45f1904ff0460dc2abd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010250-a.c2
Назва:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ проводиться закупівля за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.
30.01.2024 року Замовником визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1»
Проте, Замовником не враховано наявність невідповідностей в складі пропозиції, які є підставою для відхилення пропозиції даного учасника наступного змісту:
1. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчену копію Державної санітарно епідеміологічної експертизи на споживчу тару;
- оригінал або належним чином засвідчену копію якісного посвідчення на споживчу тару;
Згідно, ДСТУ 2887-94 «Паковання та маркування» Та́ра, пако́вання — промисловий виріб, що призначається для пакування, зберігання, переміщення і реалізації товарів у сфері обігу. Паковання зберігає товар від пошкоджень, сприяє його безпечному транспортуванню, збереженню та продажу. Тара забезпечує збереження споживчих властивостей товарів, полегшує їх транспортування і виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Замовник вимагав, документи, саме на тару. ТОВ «Київпромсервіс 1» надав, згадані документи на одноразовий посуд, а саме: миски, тарілки, стакани, ложки.
Також, в тому ж Додатку, вказано: 2.3. В харчових термосах за 30 хвилин до прийому їжі визначеного розпорядком дня частини Замовника. Тобто, Замовником чітко вказано, тару, яка має використовуватись Учасником.
ТОВ «Київпромсервіс-1» не надав, на термоси, хоча б один з документів, що підтверджує відповідність тари.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
2. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- оригінал або належним чином засвідчені скан-копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150.
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1» надає медичні книжки на Римар А.Б. та Римар Б.Л. які оформлені не відповідно до законодавства, а саме: фотографія власника медичної книги, не затверджена печаткою.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
3. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 2
Учасник у складі пропозиції надає наступні документи:
- сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику.
Учасником ТОВ «Київпромсервіс 1» надано Договір найму (оренди) транспортного засобу № 15/01- О від 07 січня 2022 року між ФОП Римар Б.Л. та ТОВ «Київпромсервіс 1» та Договір № 12/04 Оренди авто від 12 квітня 2023 року між ФОП Римар А.Б. та ТОВ «Київпромсервіс 1», але при перевірці у державних відкритих джерелах у ФОП Римар Б.Л. та у ФОП Римар А.Б., відсутні КВЕДИ, які б дозволяли діяльність з надання в оренду автомобілів, а саме 77.11. або 77.12., отже Учасник надав, не достовірну інформацію.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже підлягала відхиленню.
4. Згідно Оголошення про закупівлю Додаток 1, п.12.
Оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі.
- До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника постачальником (належним чином завірену копію штатного розпису та/або належним чином завірену копію трудового договору та/або належним чином завірену копію договору про надання послуг та/або належним чином завірену копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ, або пояснення про їх відсутність).
Учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», надає довідку та Штатний розпис, затверджений 23 січня 2024 року, де зазначено, що посада водія за суміщенням 0,5 кількість штатних одиниць. Тобто, до закупівлі буде залучено 1 водій за суміщенням. Також, надається довідка з переліком автомобілів, де зазначено 2 автомобілі. Отже, учасник ТОВ «Київпромсервіс 1», не має необхідної кількості персоналу для виконання умов договору і має бути відхилений.
Відповідно до ч.13. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця є НЕЗАКОННИМ ТА ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
ПРОСИМО:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі, яку проводить ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ за предметом: Послуги із забезпечення харчуванням за нормою № 1 (загальновійськова) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року № 426.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ЄДР Римар А.Б..pdf 31.01.2024 15:18
- Витяг ЄДР Римар Б.Л..pdf 31.01.2024 15:18
- Вимога.pdf 31.01.2024 15:18
- ВІдповідь на вимогу.pdf 01.02.2024 10:10
Дата подачі:
31.01.2024 15:18
Вирішення:
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1ec86b4529d141a8bd4f9c0782290dde
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010250-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено - Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, зокрема, оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022/).
Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в Міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022 втратив чинність з 01.01.2024, тобто до дати затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини 2260 НГУ від 15.01.2024 № 7).
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22 є дискримінаційними та такими, що порушують наші законні права та інтереси як учасника.
Варто наголосити, що відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наше підприємство бажає взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги не дає нам можливості для подання своєї пропозиції.
Наголошуємо, що ми не можемо надати у складі пропозиції документ, який повинен відповідати нечинному Наказу Міністерства економіки України, адже такий документ не підтверджує дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, що вимагається Замовником.
Варто зауважити, що Замовник не може вимагати надання у складі пропозиції документ, що передбачений нормативно-правовим актом, який втратив чинність.
Таким чином, зазначене свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та вимог частини п’ятої статті 14 Закону.
Варто відмітити, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи викладене, просимо вас внести зміни до оголошення та виключити вимогу про надання у складі пропозиції Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 №143-22/зареєстровано в міністерстві юстиції України за №151/37487 від 07.02.2022.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми вимушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби України з проханням здійснити проведення моніторингу спрощеної закупівлі та за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2024 16:22
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідні зміни було внесено.
Статус вимоги:
Задоволено