-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з гарантійного технічного обслуговування службових автомобілів марки VOLKSWAGEN (ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Завершена
233 785.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 168.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 168.93 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 15:11 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга стосовно дискримінаційних вимог у ТД Замовника
Номер:
50fd3f7b90b8488d8808cd02d27eacb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010422-a.c2
Назва:
Скарга стосовно дискримінаційних вимог у ТД Замовника
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог відносно кількості СТО у одного учасника-дилера та вітрового скла, так як вважаємо такі вимоги необгрунтованими та такими, що штучно та навмисно звужують коло потенційних учасників (у випадку з кількістю СТО у Учасника-дилера - до одного Учасника), що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо дискримінаційних вимог у ТД Замовника 19.01.2024 15:24
- Квитанція про оплату за скаргу 19.01.2024 15:42
- Квитанція про оплату за скаргу 19.01.2024 15:46
- Інформація по поясненнях ДБР 25.01 25.01.2024 17:31
- рішення від 23.01.2024 № 1307.pdf 23.01.2024 17:25
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 25.01.2024 № 139.pdf 25.01.2024 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2024 № 1663.pdf 29.01.2024 12:28
- рішення від 26.01.2024 № 1663.pdf 31.01.2024 15:30
- Клопотання АМКУ по скарзі UA-2024-01-15-010422-a.c2.docx 25.01.2024 10:16
- Відповідь АМКУ на скаргу UA-2024-01-15-010422-a.c2.pdf 25.01.2024 10:16
- Відповідь АМКУ на скаргу UA-2024-01-15-010422-a.c2.docx 25.01.2024 10:16
- Клопотання АМКУ по скарзі UA-2024-01-15-010422-a.c2.pdf 25.01.2024 10:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2024 15:32
Дата розгляду скарги:
31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.01.2024 15:31
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
f06499c718cb42bbac2bf94221c2c7c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010422-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику,
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. «Учасник повинен мати не менше двох станцій технічного обслуговування за різними адресами зі статусом офіційного дилера автомобілів марки «VOLKSWAGEN» (власні та/або орендовані, та/або таких, що є в користуванні, в т.ч. за партнерськими договорами), які повинні бути розміщені в м. Києві або Київської області, одна на лівому березі річки Дніпро, друга – на правому відповідно (у складі пропозиції надати підтверджуючий документ наявності у Учасника не менше 2-ох СТО за різними адресами зі статусом офіційного дилера автомобілів марки«VOLKSWAGEN», одна на лівому березі річки Дніпро, друга – на правому відповідно). – Такі вимоги вважаємо дискримінаційними, оскільки на території міста Києва та Київської області можливість виконати такі вимоги наявна лише у одного дилера марки VOLKSWAGEN (і скоріш за все потенційного учасника даної процедури закупівлі), про що з великою вірогідністю відомо Замовнику.
Аргументом для відміни таких вимог також може служити те, що у Додатку 3 п. 4 ТД Замовник прописує, що «Кількість постів для виконання технічного обслуговування не менше 5 (надати довідку в довільній формі, скріплену підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника)», а отже для обслуговування автопарку Замовника достатньо одного СТО з кількістю постів рівно або більше п’яти, а отже необхідності у двох СТО за різними адресами немає. Висуваючи таку вимогу Замовник, свідомо чи ні, але звужує коло потенційних учасників до одного, обраного Замовником, що не робить таку закупівлю прозорою та незалежною та спрямованою на скорочення або хоча б доцільне використання державного бюджету, а скоріше навпаки.
То ж дану вимогу просимо прибрати шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. Також просимо прибрати вимогу щодо вітрового скла, а саме: «на підтвердження учасник повинен надати копію діючого сертифікату, виданого Учаснику ДП «Укрметртестстандарт» з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, про визнання вимірювальних можливостей станції технічного обслуговування автомобілів методам контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 та обов’язково підтвердити вимірювальні можливості СТО учасника щодо зовнішніх світлових приладів, рульового керування, шин та коліс, гальмівних систем, двигунів та їх систем, вітрового скла, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля. Перелік об’єктів вимірювань, що вказаний у додатку (додатках) до цього сертифіката повинен містити всі без виключення наступні пункти: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля).», так як вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки вимірювання вітрового скла необхідне лише при проведенні обов’язкового державного контролю технічного стану автомобілів, яке, згідно до тендерної документації, Замовник виконувати не планує. Відсутність даного обладнання не є перешкодою для якісного надання послуг з ТО та ремонту автомобілів Замовника у повному обсязі.
То ж просимо прибрати дискримінаційні вимоги описані вище, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
З повагою,
Потенційний Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2024 12:18
Вирішення:
Шановний Учасник!
Тендерна документація складена відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Всі умови викладені в тендерній документації на вищезазначену закупівлю встановлені з метою забезпечення належної та надійної експлуатації службових автомобілів Замовника.
У зв’язку з частими повітряними тривогами, щоб не допустити простоїв та нераціональних прогонів автомобілів, враховуючи специфіку роботи Замовника, для забезпечення надання якісних послуг враховуючи нестабільну роботу енергетичної системи та для скорочення експлуатаційних витрат Учасник повинен мати не менше двох станцій технічного обслуговування за різними адресами зі статусом офіційного дилера автомобілів марки «VOLKSWAGEN» (власні та/або орендовані, та/або таких, що є в користуванні, в т.ч. за партнерськими договорами), які повинні бути розміщені в м. Києві або Київської області, одна на лівому березі річки Дніпро, друга – на правому відповідно (у складі пропозиції надати підтверджуючий документ наявності у Учасника не менше 2-ох СТО за різними адресами зі статусом офіційного дилера автомобілів марки «VOLKSWAGEN», одна на лівому березі річки Дніпро, друга – на правому відповідно).
Для Замовника важливим та необхідним критерієм є надання Учасником копії діючого сертифікату про визнання вимірювальних можливостей, який Учасник отримує на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання Учасника, щодо точності їх показників та контролю зазначеного в ДСТУ 3649:2010 обладнання: прилади зовнішні світлові, рульове керування, колеса та шини, гальмівні системи, двигуни та їх системи, вітрове скло, підвіски та трансмісії, електрообладнання автомобіля.
Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі. Замовником визначений необхідний перелік обладнання, яке повинне мати свідоцтво калібрування/повірки, у зв’язку з визначенням такого обладнання як найчастіше задіяного у наданні необхідних послуг.
Водночас, слід зауважити, що використання обладнання, яке не пройшло відповідні повірки та калібрування, може в подальшому призвести до невідповідності технічного стану транспортних засобів та їх обладнання вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації.
З огляду на вищевикладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено