-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Транспортне обладнання та запасні частини різні (Запасні частини до автомобіля ГАЗ 53, та трактора МТЗ 82.1)
Завершена
830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 14:25 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо тендерної документації
Номер:
d1c30e0421274b99a16607755b1b5d23
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-008880-a.a1
Назва:
Щодо тендерної документації
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» -Щодо тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 05.02.2024 22:09
- Протокол відхилення.pdf 05.02.2024 22:09
- sign.p7s 05.02.2024 22:09
- рішення від 07.02.2024 № 2355.pdf 07.02.2024 18:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2024 № 2928.pdf 16.02.2024 13:40
- рішення від 15.02.2024 № 2928.pdf 20.02.2024 12:58
- Відповідь на скаргу.pdf 08.02.2024 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 22:12
Дата розгляду скарги:
15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2024 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2024 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Савро Ганни Олександрівни скасовано, учасника повернули до розгляду.
Пункт скарги
Номер:
ce083fa046f2455f97ab7916096ae203
Заголовок пункту скарги:
Щодо ціни пропозиції
Опис заперечення:
Очікувана вартість предмета закупівлі 830 000,00 грн. з ПДВ. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скаржник взяла участь в торгах з первинною пропозицією в 748 494,00 та остаточною за результатами торгів - 744 344,00. Запропонована ціна цілком відповідає умовам тендерної документації та Закону. Скаржником в складі тендерної пропозиції надано витяг №21910 з реєстру платникiв єдиного податку. За яким Скаржник є платником єдиного податку другої групи. Тендерна документація не містить межі тендерних пропозицій для учасників неплатників ПДВ. Учасник-Скаржник ФОП Савро Г.О. не є платником ПДВ, тобто, згідно чинного законодавства України, ставка ПДВ для Учасника-Скаржника ФОП Савро Г.О. складає 0,00 грн. (нуль грн. нуль коп.) Тобто Учасником-Скаржником не перевищено вартість предмету закупівлі, а навпаки, запропоновано найменшу цінову пропозицію для Замовника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Савро Ганни Олександрівни зазначене у протоколі №16 від 31 січня 2024 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Відміна торгів
Номер:
a63389b15c9c4ff4b3d2dc3c19408dfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-008880-a.c2
Назва:
Відміна торгів
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.03.2024 № 4777.pdf 20.03.2024 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2024 № 4777.pdf 18.03.2024 13:25
- рішення від 08.03.2024 № 4315.pdf 08.03.2024 15:57
- Відміна торгів.pdf 06.03.2024 23:31
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 06.03.2024 23:31
- рішення від 15.02.2024 № 2928.pdf 06.03.2024 23:31
- Протокол відхилення.pdf 06.03.2024 23:31
- sign.p7s 06.03.2024 23:32
- Щодо скарги.pdf 11.03.2024 14:09
- Щодо скарги (1).docx 11.03.2024 14:09
- Заперечення скарги (1).docx 11.03.2024 08:16
- Документи на підтвердження.pdf 11.03.2024 08:16
- Заперечення скарги.pdf 11.03.2024 08:16
- Документи на підтвердження.pdf 07.03.2024 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 23:34
Дата розгляду скарги:
15.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 11:56
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2024 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Висновок АМКУ задоволено, порушення усунені.
Пункт скарги
Номер:
48ff4e04d7754fb09902c7066d9f3cad
Заголовок пункту скарги:
Відміна торгів
Опис заперечення:
Незаконна Відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 28 від 27.02.2024р.) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, на підставі яких документів, та доказів було скорочення видатків, яким документом Замовник документально доводить скорочення видатків, якщо вони в дійсності були, підстава відміни торгів видумана Замовником., Довідка № 165 від 27.02.2024р. сформована самим же Замовником, жодним чином не доводить правомірність відміни закупівлі – не надано доказів в дійсності скорочення видатків на зазначену закупівлю, на підставі яких документів та доказів у Замовника було скорочення видатків, зокрема цієї Закупівлі.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника –безпідставно відмінив процедуру закупівлі, опис підстав такої відміни не доведено Замовником.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків в дійсності, не надано жодного документа, який доводить зазначену інформацію Замовником в протоколі про відміну торгів.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 28 від 27.02.2024р. ).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Замовник порушив пункт 50 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 28 від 27.02.2024р.) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, на підставі яких документів, та доказів було скорочення видатків, яким документом Замовник документально доводить скорочення видатків, якщо вони в дійсності були, підстава відміни торгів видумана Замовником., Довідка № 165 від 27.02.2024р. сформована самим же Замовником, жодним чином не доводить правомірність відміни закупівлі – не надано доказів в дійсності скорочення видатків на зазначену закупівлю, на підставі яких документів та доказів у Замовника було скорочення видатків, зокрема цієї Закупівлі.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника –безпідставно відмінив процедуру закупівлі, опис підстав такої відміни не доведено Замовником.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків в дійсності, не надано жодного документа, який доводить зазначену інформацію Замовником в протоколі про відміну торгів.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 28 від 27.02.2024р. ).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Савро Ганни Олександрівни зазначене у протоколі № 28 від 27.02.2024р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою.