• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні, 33694000-1 - Діагностичні засоби: Тест на виявлення марихуани/ канабіноїдів (THC) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Комбінований тест на наркотики №10 НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення морфіну(MOP) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення метадону (MTD) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест- смужка для виявлення метамфетаміну НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення трамадолу (TRA) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення кокаїну (COC) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Комбінований тест на наркотики №6 НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення екстезі (МДМА) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест-смужка для визначення 10 показників сечі №100 Код НК 024:2023: 54515 Скринінг сечі на кров IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз)

Торги не відбулися

3 279 795.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 797.95 UAH
Період оскарження: 15.01.2024 13:45 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: c4b4653ae6dc44ecba923770f07b92bf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-007708-a.c1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Скарга15.01.2024 КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (надалі за текстом – Замовник) оголошено закупівлю UA-2024-01-15-007708-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-15-007708-a ) на предмет поставки товарів за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні, 33694000-1 - Діагностичні засоби: Тест на виявлення марихуани/ канабіноїдів (THC) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Комбінований тест на наркотики №10 НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення морфіну(MOP) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення метадону (MTD) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест- смужка для виявлення метамфетаміну НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення трамадолу (TRA) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення кокаїну (COC) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Комбінований тест на наркотики №6 НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест для виявлення екстезі (МДМА) НК 024:2023 код 46994 - Множинні наркотики IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз, експрес; Тест-смужка для визначення 10 показників сечі №100 Код НК 024:2023: 54515 Скринінг сечі на кров IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз) (надалі за текстом – Закупівля). 24.01.2024 відбувся аукціон по Закупівлі, у якому прийняли участь 2 (два) учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОКІРА» (Остаточна пропозиція - 3 069 728,35 грн з ПДВ); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРКЕТПРОМ» (Остаточна пропозиція - 3 279 795 грн з ПДВ) (надалі за текстом - ТОВ «МАРКЕТПРОМ»/ Скаржник). 30.01.2024 Протокольним рішенням (Протокол) № 300124/1 (надалі за текстом – Протокол) уповноваженої особи Замовника, згідно з пп.2 п. 44 Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом – Особливості) відхилено пропозицію ТОВ «МАРКЕТПРОМ». ТОВ «МАРКЕТПРОМ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника зазначеним у Протоколі, вважає його таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, прийняте з порушенням принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), зокрема, порушує принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі зважаючи на наступне. У Додатку № 2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, наявна вимога: «7) Учаснику необхідно надати всі документи, які підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі. Документи за допомогою яких Замовник може перевірити відповідність заявленим вимогами: 1. паспорти якості; 2. інструкції до виробу.». Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку оформлення, наповненості паспортів якості. Крім того, чинним законодавством України не встановлено конкретних вимог та умов, яким мають відповідати такі документи, як: паспорт якості. Фактично, паспорт якості – це технічний документ, що надає повну інформацію про характеристики та властивості товару виробника, технічні деталі та інші параметри, які впливають на якість продукту. Паспорт якості зазвичай видається виробником товару і саме виробник товару визначає зміст документа, яким підтверджує відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ У та інш.), а крім того, самостійно визначає його назву і не завжди називає такий документ саме «паспортом якості». Враховуючи вказане вище, за відсутності чітких вимог до паспорту якості, кожен потенційний учасник процедури закупівлі мав право подати документ, що виданий виробником товару, який пропонується згідно умов тендерної документації, який би підтверджував відповідність товару встановленим вимогам у технічній частині документації. Таким чином, назва документа не впливає на зміст документу, якщо він у повній мірі підтверджує відповідність товару. Крім того, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання п. 19 ч. 2 ст.22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.». Зважаючи на викладене вище, назва документа, якщо він фактично відповідає вимогам установленим до такого документа, крім того і зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації – не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. ТОВ «МАРКЕТПРОМ», у відповідності із встановленими вимогами і умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано наступні документи, які підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, які фактично відображають всі характеристики товару, що пропонується і змістовно вважаються паспортами якості, а саме: 1. W01120705.pdf – Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01); 2. W01421104.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009); 3. W01520903.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01); 4. W01920903.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01); 5. W22071904.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01); 6. W23051804.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009); 7. W086311001.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009); 8. COA lot no.2310503.pdf – Сертифікат аналізу на Комбінований тест на наркотики № 6 (сеча) (колоїдне золото) (амфетамін (AMP), марихуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (mAMP/МЕТ), бензодіазепін (BZO), барбітурати (BAR). 9. COA lot no.2310504.pdf – Сертифікат аналізу на Комбінований тест на наркотики № 10 (сеча)(колоїдне золото) (амфетамін (AMP), маріхуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (mAMP/МЕТ), барбітурати (BAR), бензодіазепін (BZO), кокаїн (СОС), фенциклідин (PCP), метадон (MTD), екстазі (MDMA). Крім того, надано: 1. DEKAPHAN LEUCO 100.pdf – Сертифікат якості Декафан ЛЕЙКО/100 DEKAPHAN LEUCO/100. 2. PHAN INSERT_GA ukr (v.2020.11.00).PDF – Сертифікат якості. 3. серт_ФАН_2023_1.pdf – Сертифікат якості. Також, учасником надано: 1.W10-S Тест для виявлення кокаїну COC.pdf - Тест на виявлення кокаїну (СОС) Каталожний номер W10-S; 2. W11-S Тест на виявлення метамфетаміну (mАМP-MET).pdf - Тест на виявлення метамфетаміну (mAMP/MET) Каталожний номер W11-S; 3. W12-S Тест на виявлення екстазі MET.pdf - Тест для виявлення екстазі (MDMA) Каталожний номер: W12-S; 4. W14-S Тест на виявлення морфіну (МОР).pdf - Тест на виявлення морфіну (MOP) Каталожний номер W14-S; 5. W15-S Тест для виявлення метадону (MTD).pdf - Тест на виявлення метадону (MTD) Каталожний номер W15-S; 6. W19-S Тест на виявлення марихуани (THC).pdf - Тест на виявлення марихуани/ канабіноїдів (THC) Каталожний номер W19-S; 7. W086-S Тест на виявлення трамадолу.pdf - Тест для виявлення трамадолу (TRA) Каталожний номер W086-S. 8. Тест для виявлення №6.pdf - Тест на визначення наркотиків в сечі на основі (колоївного золота) №6; 9. Тест для виявлення №10.pdf - Тест на визначення наркотиків в сечі на основі (колоївного золота) №10. Звертаємо увагу, що Замовником вимагались технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а учасником ТОВ «МАРКЕТПРОМ» відповідність наданими документами підтверджено (!) не зважаючи на невідповідність назв документів, що не впливає на зміст пропозиції. Скаржник переконаний у тому, що «сертифікати аналізу» та «сертифікати якості» чи «інструкція до виробу», що ним надані у складі тендерної пропозиції тотожні поняттю «паспорт якості», який вимагався Замовником, оскільки терміни: «сертифікат аналізу», «сертифікат якості», «інструкція до виробу» і «паспорт якості», можуть використовуватися взаємозамінно ТОВ «МАРКЕТПРОМ», так як вказують на одні і ті самі характеристики товару, що пропонується і мають на меті ідентифікувати фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань та підтвердити їх відповідність вимогам нормативних документів. «Сертифікати аналізів», «сертифікати якості», «інструкції до виробу» надані учасником - ТОВ «МАРКЕТПРОМ» включають результати лабораторних випробувань та аналізів, як це і передбачається по змісту будь - якого «паспорта якості» зазвичай. Отже, надані ТОВ «МАРКЕТПРОМ» «сертифікати аналізу» та «сертифікати якості» в тому числі «інструкції до виробу», варто розглядати як тотожні поняттю «паспорти якості», оскільки вони подібні до змісту «паспортам якості» і містять ключові відомості, що характеризують товар, як це передбачається «паспортами якості». Назва документа «сертифікат аналізу» чи «сертифікат якості» чи інше, жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, а крім того, не впливає і на можливість такого учасника поставити, а Замовника отримати, якісний товар, який відповідає всім передбаченим Замовником вимогам та відповідає чинним нормативним документам, таким, наприклад як ДСТУ чи ТУ У, або інше, з урахуванням чого, невідповідність у назвах документів можна віднести до формальних помилок за допущення яких тендерна пропозиція учасника не може бути відхилена, оскільки невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною помилкою. На основі вищенаведеного Скаржник просить скасувати неправомірно прийняте рішення Протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРКЕТПРОМ» оскільки тендерна пропозиція такого учасника в повному обсязі відповідає встановленим вимогам Замовника, у тендерній пропозиції дійсно допущені помилки, але вони є формальними і не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника, надані документи абсолютно точно підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета Закупівлі. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРКЕТПРОМ» прийняте Протоколом –Протокольним рішенням (Протокол) № 300124/1 від 30.01.2024 Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.02.2024 17:36
Автор: ТОВ "МАРКЕТПРОМ", Mr. Sotenko +380661655890 marketpromtender@gmail.com https://emarketprom.com.ua/

Пункт скарги

Номер: c2cb40860c6242ac9c81995fe606c115
Заголовок пункту скарги: Неправомірно прийняте рішення про відхилення ТОВ «МАРКЕТПРОМ» Протокольним рішенням (Протокол) № 300124/1 від 30.01.2024
Опис заперечення: 30.01.2024 Протокольним рішенням (Протокол) № 300124/1 (надалі за текстом – Протокол) уповноваженої особи Замовника, згідно з пп.2 п. 44 Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом – Особливості) відхилено пропозицію ТОВ «МАРКЕТПРОМ».
ТОВ «МАРКЕТПРОМ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника зазначеним у Протоколі, вважає його таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, прийняте з порушенням принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), зокрема, порушує принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: 30.01.2024 Протокольним рішенням (Протокол) № 300124/1 (надалі за текстом – Протокол) уповноваженої особи Замовника, згідно з пп.2 п. 44 Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом – Особливості) відхилено пропозицію ТОВ «МАРКЕТПРОМ».
ТОВ «МАРКЕТПРОМ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника зазначеним у Протоколі, вважає його таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, прийняте з порушенням принципів здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), зокрема, порушує принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі зважаючи на наступне.
У Додатку № 2 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, наявна вимога:
«7) Учаснику необхідно надати всі документи, які підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі. Документи за допомогою яких Замовник може перевірити відповідність заявленим вимогами:
1. паспорти якості;
2. інструкції до виробу.».

Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку оформлення, наповненості паспортів якості.
Крім того, чинним законодавством України не встановлено конкретних вимог та умов, яким мають відповідати такі документи, як: паспорт якості.
Фактично, паспорт якості – це технічний документ, що надає повну інформацію про характеристики та властивості товару виробника, технічні деталі та інші параметри, які впливають на якість продукту. Паспорт якості зазвичай видається виробником товару і саме виробник товару визначає зміст документа, яким підтверджує відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ У та інш.), а крім того, самостійно визначає його назву і не завжди називає такий документ саме «паспортом якості».
Враховуючи вказане вище, за відсутності чітких вимог до паспорту якості, кожен потенційний учасник процедури закупівлі мав право подати документ, що виданий виробником товару, який пропонується згідно умов тендерної документації, який би підтверджував відповідність товару встановленим вимогам у технічній частині документації.
Таким чином, назва документа не впливає на зміст документу, якщо він у повній мірі підтверджує відповідність товару.

Крім того, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання п. 19 ч. 2 ст.22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
«3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.».
Зважаючи на викладене вище, назва документа, якщо він фактично відповідає вимогам установленим до такого документа, крім того і зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації – не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
ТОВ «МАРКЕТПРОМ», у відповідності із встановленими вимогами і умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано наступні документи, які підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника, які фактично відображають всі характеристики товару, що пропонується і змістовно вважаються паспортами якості, а саме:
1. W01120705.pdf – Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01);
2. W01421104.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009);
3. W01520903.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01);
4. W01920903.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01);
5. W22071904.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR—327—01);
6. W23051804.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009);
7. W086311001.pdf - Сертифікат аналізу (Код документу:QMR-009);
8. COA lot no.2310503.pdf – Сертифікат аналізу на Комбінований тест на наркотики № 6 (сеча) (колоїдне золото) (амфетамін (AMP), марихуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (mAMP/МЕТ), бензодіазепін (BZO), барбітурати (BAR).
9. COA lot no.2310504.pdf – Сертифікат аналізу на Комбінований тест на наркотики № 10 (сеча)(колоїдне золото) (амфетамін (AMP), маріхуана (ТНС), морфін (МОР), метамфетамін (mAMP/МЕТ), барбітурати (BAR), бензодіазепін (BZO), кокаїн (СОС), фенциклідин (PCP), метадон (MTD), екстазі (MDMA).
Крім того, надано:
1. DEKAPHAN LEUCO 100.pdf – Сертифікат якості Декафан ЛЕЙКО/100 DEKAPHAN LEUCO/100.
2. PHAN INSERT_GA ukr (v.2020.11.00).PDF – Сертифікат якості.
3. серт_ФАН_2023_1.pdf – Сертифікат якості.
Також, учасником надано:
1.W10-S Тест для виявлення кокаїну COC.pdf - Тест на виявлення кокаїну (СОС) Каталожний номер W10-S;
2. W11-S Тест на виявлення метамфетаміну (mАМP-MET).pdf - Тест на виявлення метамфетаміну (mAMP/MET) Каталожний номер W11-S;
3. W12-S Тест на виявлення екстазі MET.pdf - Тест для виявлення екстазі (MDMA) Каталожний номер: W12-S;
4. W14-S Тест на виявлення морфіну (МОР).pdf - Тест на виявлення морфіну (MOP)
Каталожний номер W14-S;
5. W15-S Тест для виявлення метадону (MTD).pdf - Тест на виявлення метадону (MTD)
Каталожний номер W15-S;
6. W19-S Тест на виявлення марихуани (THC).pdf - Тест на виявлення марихуани/ канабіноїдів (THC) Каталожний номер W19-S;
7. W086-S Тест на виявлення трамадолу.pdf - Тест для виявлення трамадолу (TRA)
Каталожний номер W086-S.
8. Тест для виявлення №6.pdf - Тест на визначення наркотиків в сечі на основі (колоївного золота) №6;
9. Тест для виявлення №10.pdf - Тест на визначення наркотиків в сечі на основі (колоївного золота) №10.

Звертаємо увагу, що Замовником вимагались технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а учасником ТОВ «МАРКЕТПРОМ» відповідність наданими документами підтверджено (!) не зважаючи на невідповідність назв документів, що не впливає на зміст пропозиції.

Скаржник переконаний у тому, що «сертифікати аналізу» та «сертифікати якості» чи «інструкція до виробу», що ним надані у складі тендерної пропозиції тотожні поняттю «паспорт якості», який вимагався Замовником, оскільки терміни: «сертифікат аналізу», «сертифікат якості», «інструкція до виробу» і «паспорт якості», можуть використовуватися взаємозамінно ТОВ «МАРКЕТПРОМ», так як вказують на одні і ті самі характеристики товару, що пропонується і мають на меті ідентифікувати фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань та підтвердити їх відповідність вимогам нормативних документів.
«Сертифікати аналізів», «сертифікати якості», «інструкції до виробу» надані учасником - ТОВ «МАРКЕТПРОМ» включають результати лабораторних випробувань та аналізів, як це і передбачається по змісту будь - якого «паспорта якості» зазвичай.
Отже, надані ТОВ «МАРКЕТПРОМ» «сертифікати аналізу» та «сертифікати якості» в тому числі «інструкції до виробу», варто розглядати як тотожні поняттю «паспорти якості», оскільки вони подібні до змісту «паспортам якості» і містять ключові відомості, що характеризують товар, як це передбачається «паспортами якості».
Назва документа «сертифікат аналізу» чи «сертифікат якості» чи інше, жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, а крім того, не впливає і на можливість такого учасника поставити, а Замовника отримати, якісний товар, який відповідає всім передбаченим Замовником вимогам та відповідає чинним нормативним документам, таким, наприклад як ДСТУ чи ТУ У, або інше, з урахуванням чого, невідповідність у назвах документів можна віднести до формальних помилок за допущення яких тендерна пропозиція учасника не може бути відхилена, оскільки невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальною помилкою.
На основі вищенаведеного Скаржник просить скасувати неправомірно прийняте рішення Протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРКЕТПРОМ» оскільки тендерна пропозиція такого учасника в повному обсязі відповідає встановленим вимогам Замовника, у тендерній пропозиції дійсно допущені помилки, але вони є формальними і не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника, надані документи абсолютно точно підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, що встановлені у розділі 2. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета Закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника