• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів

Торги відмінено

5 341 000.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 676.35 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 10:01 - 22.04.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: a9cb5ed0b1e948688d61e5a60fbe2179
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-000065-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ «ВП АВТОСНАБ» було прийнято участь у процедурі закупівлі, ідентифікатор UA-2018-03-26-000065-c, на товар : код ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (надалі за текстом - Замовник) та надано свої пропозиції щодо предмета закупівлі. 03 травня 2018 року Замовником було прийнято рішення про допуск до аукціону учасника ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" із запропонованим товаром Шкільний автобус АС-Р-4234 «Мрія»: 1. Шкільний автобус АС-Р-4234 «Мрія» є результатом проведеного переобладнання компанією ТОВ «ВО «Авто-Холдинг» (код ЄДРПОУ 35598012) готового автобусу ПАЗ 4234-04 виробником якого є резидент Російської Федерації (наразі держава агресор) компанія ПАЗ ТОВ «Павловський автобусний завод», що входить до ТОВ УК «Група «ГАЗ» (Автобус ПАЗ Росія). № 268, 269, 270 – спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року введений в дію Указом Президента від 15.05.2017 року. Із вимог Рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року введений в дію Указом Президента від 15.05.2017 року вбачається наступне: 1) Блокування активів – тимчасове обмеження права особи користування та розпоряджатися належним їй майном; 2) Обмеження торговельних операцій; 3) Запобігання виконання економічних та фінансових зобов’язань; 4) Зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; 5) Заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності ті юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом: 6) Повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом; 7) Заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу. Як вже зазначалось вище шкільний автобус АС-Р-4234 «Мрія» є автобусом ПАЗ 4234/4234-04 виробництва Товариства з обмеженою відповідальністю «Павловський автобусний завод» (общество с ограниченной ответственностью «Павловский автобусный завод»), 606108, Нижегородська область, м. Павлово, вул. Суворова, 1, ИНН 5252015220 №270 Рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року введений в дію Указом Президента від 15.05.2017 року. Відповідно п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції". Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам в обов’язковому порядку необхідно урахувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Разом з тим частиною другою ст. 6 Закону України «Про санкції» встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. 2. В гарантійному листі щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в пункті 5 зазначено : учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг» не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура. 3. ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» надав сертифікат відповідності та сертифікат типу на автобус, що він пропонує до постачання термін дії яких минув. Сертифікат типу дійсний до 31.12.2017 року, а сертифікат відповідності був виданий взагалі 19.08.2016 року. Хочемо зауважити, що одна з технічних вимог Замовника – це автобус повинен бути не раніше 2017 року випуску. Учасник ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» в своїй пропозиції пропонує Замовнику автобус 2018 року виробництва, а підтверджуючі документи, які б підтвердили дану вимогу, згідно 6.4 Технічної специфікації щодо закупівлі, п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відсутні. Враховуючи вище викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг» встановлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та може бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою усунення допущених порушень визначених вище, вимагаємо переглянути ще раз пропозицію учасника ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдинг», якого було допущено до аукціону закупівлі та усунути порушення. В іншому випадку ми будемо змушені звернутись із скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник