-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34320000-6 – Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (13 ЛОТІВ)
Завершена
38 190 844.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 226.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 226.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 10:59 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ff4d53fbdca54f428913a535dfbe5715
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-003222-a.a2
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.02.2024 15:52
- sign.p7s 02.02.2024 16:08
- рішення від 06.02.2024 № 2228.pdf 06.02.2024 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2759.pdf 14.02.2024 13:24
- рішення від 13.02.2024 № 2759.pdf 15.02.2024 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 16:04
Дата розгляду скарги:
13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення вивконано замовником, скасовано рішення про відхилення
Пункт скарги
Номер:
4d81e09a1208405ff09e95f9eb4c538f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП «Інтеграл - Авто Плюс» (далі - Скаржник)
Опис заперечення:
Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. В документах в розділі протоколу розкриття тендерних пропозиції (в колонці рішення щодо Скаржника) розміщено протокол уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 № 115/1 та рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.02.2021 № 640/30067/20, які жодним чином не стосуються Скаржника чи рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Водночас за інформацією протоколу розкриття тендерних пропозицій, розміщеного в електронній системі закупівель у Процедурі закупівлі за Лотом 2, в колонці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» щодо Скаржника зазначено: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Згідно пункту 3 частини 1 статті 1 Закону 922 аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Беручи до уваги наведену норму та обставини відхилення вбачається наступне: По-перше: електронною системою автоматично не визначено аномально низької ціни пропозиції Скаржника. По-друге: ціна тендерної пропозиції Скаржника на 1 727 427,00 грн. (приблизно 25 %, що не перевищує 40 % ціни початкової пропозиції Переможця) менше від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та на 2,00 грн. (менш ніж на 1 %, що не перевищує 30 % ціни пропозиції Переможця за результатом аукціону) менше від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, тобто порівнюючи з початковою ціною пропозиції та ціною пропозиції за результатом аукціону у Переможця. Таким чином тендерна пропозиція Скаржника не є аномально низькою та своєю чергою Скаржник не повинен був надавати обґрунтування аномально низької ціни. Тому тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Переможця. 30.01.2024 Переможця визначено переможцем Процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Оскільки тендерна пропозиція Скаржника неправомірно відхилена, рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі порушують право Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Скаржника; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Тобто рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі підлягають скасуванню, оскільки прийняті з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за обставин, описаних у скарзі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення від 30.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 30.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
05ac04b50bad494ba28c5d9ececa2cad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-003222-a.b1
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.02.2024 14:56
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.02.2024 15:48
Пункт скарги
Номер:
7c921d8a25af3881ecb8e69f4429f927
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП «Інтеграл - Авто Плюс» (далі - Скаржник)
Опис заперечення:
Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В документах в розділі протоколу розкриття тендерних пропозиції (в колонці рішення щодо Скаржника) розміщено протокол уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 № 115/1 та рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.02.2021 № 640/30067/20, які жодним чином не стосуються Скаржника чи рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Водночас за інформацією протоколу розкриття тендерних пропозицій, розміщеного в електронній системі закупівель у Процедурі закупівлі за Лотом 2, в колонці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» щодо Скаржника зазначено: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 1 Закону 922 аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Беручи до уваги наведену норму та обставини відхилення вбачається наступне:
По-перше: електронною системою автоматично не визначено аномально низької ціни пропозиції Скаржника.
По-друге: ціна тендерної пропозиції Скаржника на 1 727 427,00 грн. (приблизно 25 %, що не перевищує 40 % ціни початкової пропозиції Переможця) менше від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та на 2,00 грн. (менш ніж на 1 %, що не перевищує 30 % ціни пропозиції Переможця за результатом аукціону) менше від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, тобто порівнюючи з початковою ціною пропозиції та ціною пропозиції за результатом аукціону у Переможця.
Таким чином тендерна пропозиція Скаржника не є аномально низькою та своєю чергою Скаржник не повинен був надавати обґрунтування аномально низької ціни. Тому тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Переможця. 30.01.2024 Переможця визначено переможцем Процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Оскільки тендерна пропозиція Скаржника неправомірно відхилена, рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі порушують право Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Скаржника; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Тобто рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі підлягають скасуванню, оскільки прийняті з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В документах в розділі протоколу розкриття тендерних пропозиції (в колонці рішення щодо Скаржника) розміщено протокол уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 № 115/1 та рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.02.2021 № 640/30067/20, які жодним чином не стосуються Скаржника чи рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Водночас за інформацією протоколу розкриття тендерних пропозицій, розміщеного в електронній системі закупівель у Процедурі закупівлі за Лотом 2, в колонці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» щодо Скаржника зазначено: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 1 Закону 922 аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Беручи до уваги наведену норму та обставини відхилення вбачається наступне:
По-перше: електронною системою автоматично не визначено аномально низької ціни пропозиції Скаржника.
По-друге: ціна тендерної пропозиції Скаржника на 1 727 427,00 грн. (приблизно 25 %, що не перевищує 40 % ціни початкової пропозиції Переможця) менше від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та на 2,00 грн. (менш ніж на 1 %, що не перевищує 30 % ціни пропозиції Переможця за результатом аукціону) менше від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, тобто порівнюючи з початковою ціною пропозиції та ціною пропозиції за результатом аукціону у Переможця.
Таким чином тендерна пропозиція Скаржника не є аномально низькою та своєю чергою Скаржник не повинен був надавати обґрунтування аномально низької ціни. Тому тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Переможця. 30.01.2024 Переможця визначено переможцем Процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Оскільки тендерна пропозиція Скаржника неправомірно відхилена, рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі порушують право Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Скаржника; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Тобто рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі підлягають скасуванню, оскільки прийняті з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за обставин, описаних у скарзі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення від 30.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 30.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця переможцем Процедури закупівлі.