• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання та приладдя (системні блоки)

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження: 05.09.2016 17:38 - 09.09.2016 16:00
Скарга
Відхилено

Оскарження!

Номер: 11013c13dd4a458fb5354c5dbe0812eb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-05-001225-c.c2
Назва: Оскарження!
Скарга:
ФЛП "Ковалишин Любомир Юрійович" надав пропозицію яка невідповідає технічним вимогам замовника які зазначені в "додаток 1. 2.doc" керуючись "Порядок здійснення допорогових закупівель" ДП "Зовнішторгвидав Україна - Наказ №35 від 13.04.2016" (надалі цитата) Згідно Закону України “Про публічні закупівлі”(надалі - Закон), Замовник повинен дотримуватись усіх вимог, забезпечивши проведення тендерних закупівель за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не допущення дискримінації учасників; об’єктивна та не упереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно пп. 3 п. 2, ст. 22 Закону “ Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Враховуючи вищевикладене вважаємо, що замовник не дотримується власних вимог. Вбачаємо в його діях корупційну складову, оскільки запропонований товар коштує значно дешевше від вказаної в специфікації, вимагаємо дикваліфікувати учасника торгів ФЛП "Ковалишин Любомир Юрійович" як такого, що надав пропозіцію яка невідповідає технічним вимогам предмету закупівель!
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Шановний учасник ФОП Гусарук О.В.! У відповідь на Ваше оскарження закупівлі від 22.09.2016, 10:01. ID: UA-2016-09-05-001225-c.b1, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. В розумінні Закону, оскаржувана закупівля є допороговою, оскільки сума закупівлі складала 15 000,00грн. Отже, при здійсненні допорогових закупівель Учасникам і Замовникам необхідно керуватися Порядком здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35. Керуючись п.6.4 Порядку Замовник зазначив у вимогах до предмету закупівлі вказівку «або еквівалент». Учасник №1 ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" надав еквіваленти комплектуючих, які відповідають вимогам до предмету закупівлі, а саме: процесор AMD FX-4320 має кращі показники кількості ядер, тактової частоти ядра, об’єму кеш-пам’яті другого та третього рівнів, а також інші комплектуючі. Тобто, принципу «ефективності» закупівлі дотримано. Окрім цього, ціна пропозиції Учасника №1, якого обрала Система, є найнижчою – 12799,00 грн., отже принципи «відкритості, прозорості, економії» дотримано. Разом з цим, нагадаємо, що ціна Вашої пропозиції склала 14723,00 грн. Звертаємо Вашу увагу на те, що встановлювати «ознаки корупційної складової» належить, виключно, до компетенції правоохоронних органів. Територіальний відділ освіти Хортицького району, як Замовник, вважає, що цілком дотримався вимог Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35. З повагою, Комісія з проведення електронних закупівель
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.10.2016 11:10
Задовільнена: Ні
Автор: ФОП Гусарук О.В., Гусарук Олег Віталійович +380532642042 dostupno_333@ukr.net
Вимога
Відхилено

Несоответствие

Номер: 476e516b71124d23bbeb67d9b3a658ee
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-05-001225-c.b1
Назва: Несоответствие
Вимога:
Конфигурация победителя не соответствует техническому заданию. Согласно ему, замены допускались только по модели корпуса. Просим дисквалифицироаать участника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ООО ПКФ "Рома, Лтд"! У відповідь на Ваше оскарження закупівлі від 22.09.2016, 10:01. ID: UA-2016-09-05-001225-c.b1, повідомляємо наступне. Керуючись п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35, Замовник зазначив у вимогах до предмету закупівлі вказівку «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вказівка стосується усіх комплектуючих в цілому, а не тільки корпусу. Учасник №1 і надав еквіваленти комплектуючих, які відповідають вимогам до предмету закупівлі. Окрім цього, ціна пропозиції Учасника №1 є найнижчою, що відповідає вимогам п.6.2 вищевказаного Порядку, а саме: «…максимальна економія та ефективність…». Разом з цим, зауважуємо, що відповідно до п.6.5 Порядку: «У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.» З повагою, Комісія з проведення електронних закупівель
Статус вимоги: Відхилено