• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

теплова енергія; пара

Торги відмінено

10 692 988.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 464.94 UAH
Період оскарження: 15.01.2024 08:50 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 9e2e93f5982e4cd592ff97a57b659838
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.c6
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області», вул. Медична, 6, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77312, Код ЄДРПОУ 33578224, e-mail: kalushlik@ukr.net, тел./факс (03472)6-33-17 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» вул. Каракая, 9, м. Калуш, Івано-Франківська обл., 77300, Код ЄДРПОУ 38609189, e-mail: igor@tega.com.ua, тел. +380508444408 Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» (протокол уповноваженої особи від 29.01.2024 № 46) та рішення про визначення переможця ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» (протокол уповноваженої особи від 01.02.2024 № 53) такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету №2840-р/пк-пз від 14.02.2024 року скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Калуштеплоенерго" (протокол уповноваженої особи №103 від 04.03.2024 року) та рішення про визначення ТОВ "ЄВЛОГІЯ ЗАХІД" переможцем процедури закупівлі ( протокол уповноваженої особи №102 від 04.03.2024 року)
Автор: ТОВ "КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО", Ігор Піцик +380508444408 kte2024@ukr.net

Пункт скарги

Номер: b62a3b1c550246948608d7d9d7b05d3d
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара,гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a згідно абз.5 пп.1 п.44 таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника
Опис заперечення: 29 січня 2024 року о 15:59 год. за київським часом Замовником оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 46 від 29.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара,гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a згідно абз.5 пп.1 п.44, а саме учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 26.01.24 о 15:27 Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Вимогу про усунення порушення. Скаржником у повній мірі було виконано вимогу про про усунення невідповідності, що наведено у порівняльному аналізі нижче:
1) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж замовника з погодженням та підписом зі сторони представника КНП “Калуська ЦРЛ” – Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: Файл «лист щодо схеми (1).pdf», що містить документ вих.№19 від 27.01.2024р., наступного змісту: «Відповідно до п.3.9. Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Код за ДК 021:2015 –09320000-8 пара,гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) НОВА РЕДАКЦІЯ необхідно було надати: Сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ”. Товариство з обмеженою відповідальністю «Калуштеплоенерго» надало Сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ”. Тому вимога надання Сканкопії схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ” замовника з погодженням та підписом зі сторони представника КНП “Калуська ЦРЛ” є неправомірною та такою яка суперечить вимогам тендерної документації.»
2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж замовника з погодженням та підписом зі сторони представника КНП “Калуська ЦРЛ”. Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: Файл «лист щодо схеми (1).pdf», що містить документ вих.№19 від 27.01.2024р., наступного змісту: «Відповідно до п.3.9. Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Код за ДК 021:2015 –09320000-8 пара,гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) НОВА РЕДАКЦІЯ необхідно було надати: Сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ”. Товариство з обмеженою відповідальністю «Калуштеплоенерго» надало Сканкопію схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ”. Тому вимога надання Сканкопії схеми приєднання мереж постачальника до зовнішніх теплових мереж КНП “Калуська ЦРЛ” замовника з погодженням та підписом зі сторони представника КНП “Калуська ЦРЛ” є неправомірною та такою яка суперечить вимогам тендерної документації.»
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці. Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Файл «лист щодо дозволу (1).pdf», що містить документ Вих.№20 від 27.01.2024р. з інформацією про наявність Договору на технічне обслуговування котелень №01с-01/2024 від 02 січня 2024 року, укладеного між ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» та ТОВ «ТЕГА ІНЖИНІРИНГ», та інформацію про те, що станом на дату подання цієї декларації роботи щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парових та водогрійних котлів здійснювались на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. 3.2. Файл «договір на технічне обслуговування (7).pdf», що містить Договір №01с-01/2024 від 02 січня 2024 року, укладений між ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» та ТОВ «ТЕГА ІНЖИНІРИНГ» на технічне обслуговування котелень, 3.3. Файл «Декларація аналог дозволу ТОВ_ТЕГА_ІНЖИНІРИНГ (4).pdf», що містить Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці ТОВ «ТЕГА ІНЖИНІРИНГ». *Слід зауважити, що тендерна документація передбачає, що «Виконавець повинен забезпечити наявність дозволів необхідних для експлуатації та обслуговування парових та водогрійних котлів для безпечного виконання договору та надати у складі пропозиції сканкопії:…» та не містить обмеження щодо того, що вказані документи мають бути видані на ім’я виключно Учасника.
4) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сканкопію тендерної пропозицію з виправленою датою. Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: 4.1. Файл «лист виправлення помилки.pdf», що містить документ Вих.№22 від 27.01.2024р. з поясненням про те, що у тендерній пропозиції помилково вказана дата 19 січня 2023р. замість 19 січня 2024р. та 4.2. Файл «тендерна пропозиція (1).pdf», що містить документ Вих.№3 від 19.01.2024р. з виправленою датою.
5) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сканкопію актів приймання-передачі майна до Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року та Договору №03/2021 про оренду майна від 01.10.2021 року; документ, який підтверджує чинність (пролонгацію або продовження дії) Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року; рішення районної ради про схвалення договору Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року, яке підтверджує набрання ним юридичної сили відповідно до п.9.10 договору. Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Файл «лист щодо договору оренди (1).pdf», що містить документ Вих.№21 від 27.01.2024р. з поясненням про те, що учасником у складі тендерної пропозиції було помилково подано скан-копію Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року, тому на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі надано рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 про передачу котельного обладнання в господарське відання та скан-копію акту прийому-передачі (включає приміщення). 5.2. Файл «Акт передачі приміщення (1).pdf», що містить Акт приймання-передачі приміщення від 01.10.2021 року, що є додатком до Договору №03/2021 про оренду майна від 01.10.2021 року.
6) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сканкопію інформаційної довідки яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі з виправленням.» Перелік інформації та/або документів, які були подані Скаржником для усунення виявлених невідповідностей: Файл «лист щодо договору оренди (1).pdf», що містить документ Вих.№21 від 27.01.2024р. з поясненням про те, що учасником у складі тендерної пропозиції було помилково подано скан-копію Договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року, тому на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі надано рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 про передачу котельного обладнання в господарське відання та скан-копію акту прийому-передачі (включає приміщення). Виправлення в Інформаційній довідці, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі Вих.№2 від 19.01.2024р. не здійснювались, оскільки довідка містить коректну інформацію, а Договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року завантажений у складі тендерної пропозиції помилково та інформація про нього не вказана у Довідці.
Таким чином, Скаржник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО».
Проте, 29 січня 2024 року о 15:59 год. за київським часом Замовником оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 46 від 29.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара,гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a згідно абз.5 пп.1 п.44, а саме учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, з наступною аргументацією:
«За результатами розгляду та аналізу на предмет відповідності вимогам тендерної документації пропозиції учасника з урахуванням виправлення невідповідностей було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ “Калуштеплоенерго” не відповідає вимогам тендерної документації, а саме учасником у складі тендерної пропозиції було подано документ, що підтверджує підставу користування приміщенням Договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна №б/н від 01.04.2014 року без акту прийому-передачі майна. На прохання виправлення невідповідності в тендерній документації учасник надав лист згідно якого стверджує, що вищевказаний договір було завантажено помилково, а підтвердженням права користування приміщенням є господарське відання відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 про передачу котельного обладнання в господарське відання. Про те, дана інформація не відповідає дійсності, так як відповідно до даного рішення було передано в господарське відання приміщення газової котельні з обладнанням, яка відповідно до проекту реконструкції котельні та технічного паспорту КНП “Калуська ЦРЛ” є окремою будівлею і не має відношення до приміщення, де знаходяться твердопаливні котли ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Зважаючи на вищевказане учасник не надав документ, що підтверджує право користування приміщенням, тому пропозиція учасник ТОВ “Калуштеплоенерго” повинна бути відхилена відповідно до абз.5 пп.1 п.44, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»

Відповідно до вимог частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей встановлених в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних файлів з:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
Додатком №1 до Тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, серед них:
«1. Сканкопію зроблену з оригіналу інформаційної довідки на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі. Дана довідка повинна бути складена за наступним зразком:
-№п/п
-Найменування обладнання та матеріально-технічної бази
-Од.виміру
-Кількість
-Підстава користування (власне, орендоване , інше право користування
Дана довідка повинна містити інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу, приміщення власне або орендоване (надати сканкопію документів, що підтверджують право власності чи договору оренди (суборенди, позички) приміщень чи інший документ чинний на момент подання пропозиції).»
Скаржником виконано вищевказані вимоги тендерної документації та у складі тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» в електронну систему закупівель завантажено наступні документи:
• Інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для постачання товару, що є предметом закупівлі Вих.№2 від 19.01.2024р
• Балансова довідка Вих.№17 від 19.01.2024р.
• Договір купівлі-продажу транспортного засобу №2412/19 від 24.12.2019 року.
• Договір №03/2021 про оренду майна від 01.10.2021 року.
• Рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 про передачу котельного обладнання в господарське відання та скан-копію акту прийому-передачі.
• Лист щодо договору оренди Вих.№21 від 27.01.2024р.
• Акт приймання-передачі приміщення від 01.10.2021 року, що є додатком до Договору №03/2021 про оренду майна від 01.10.2021 року.

Отже, Скаржником виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО».

В свою чергу, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАЛУШТЕПЛОЕНЕРГО» згідно абз.5 пп.1 п.44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: cc195385085f496db699d8a91c42adda
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення про визначення Переможця закупівлі - ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» (протокол уповноваженої особи від 01.02.2024 № 53) таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника.
Опис заперечення: Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД», що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність документах тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Замовник неправомірно визначив ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» Переможцем закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Додатком №1 до Тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, серед них:
«3.Інші документи, які повинен подати Учасник:
3.10. Виконавець повинен забезпечити наявність дозволів необхідних для експлуатації та обслуговування парових та водогрійних котлів для безпечного виконання договору та надати у складі пропозиції сканкопії:
- Дозволу на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці;
- Дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці.»
На виконання цієї вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено файл «Договір на технічне обслуговування.pdf», що містить Договір №2 на технічне обслуговування від 03.01.2024 р., укладений ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» з ФОП Коневич В.Я. та файл «Дозволи Держпраці.pdf», що містить та ДОЗВІЛ № ДЗ-5470/ПЗ/3.2-23, відповідно до якого Коневичу Валерію Ярославовичу дозволяється виконувати: або експлуатувати (застосовувати) 1. Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 (Офіційний вісник України, 2019 р., №9, ст. 325), а саме: Котли, та ДОЗВІЛ № ДЗ-5469/ПЗ/3.2-23, відповідно до якого Коневичу Валерію Ярославовичу дозволяється виконувати: 1.Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: 1.1.Газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт; 1.2. Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 (Офіційний вісник України, 2019 р., №9, ст. 325), а саме: -парові та водогрійні котли.
Проте, наданий учасником Договір №2 на технічне обслуговування від 03.01.2024 р., укладений ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» з ФОП Коневич В.Я., не передбачає експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском, його предметом є лише послуги за ДК 021-2015 (CPV) код 50531100-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів (Технічне обслуговування котелень).

Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Замовник неправомірно визначив тТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» Переможцем закупівлі.

Відповідно до вимог частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей встановлених в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних файлів з:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, встановлених пунктом 47 Особливостей
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
• документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
• іншими документами, передбачених цією тендерною документацією.

Частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником.»
На виконання вимоги тендерної документації щодо завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасником ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено файл «Технічна специфікація.pdf» Вих. № 4 від 22.01.2024 р.
Проте, учасником ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» не надано жодних документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, тобто учасником не виконано вимоги частини 6 розділу 3 тендерної документації.

Формулювання вимог замовником у частині 6 розділу 3 тендерної документації наступним чином:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником .
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі повинна визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону;
Усі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент».
Технічні, якісні, та кількісні вимоги до предмета закупівлі наведено в Додатку №3.»
вказує, що документ про підтвердження відповідності пропозиції відповідним вимогам до предмета закупівлі, та документ за формою, наведеною у Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», є різними за змістом та призначенням.
Зазначені вимоги тендерної документації не є взаємовиключними і виконання однієї з них не має наслідком необов`язковість виконання іншої. У протилежному випадку застереження про це мали б бути передбачені умовами ТД, щоб кожен з учасників міг розраховувати саме на такі вимоги.
Незазначення ж замовником вимог до форми та змісту документа, яким учасник має надати підтвердження відповідності його ТП вимогам до предмета закупівлі, не означає права його не подавати, а свідчить лише про те, що документ може бути подано в довільній формі і вирішення цього питання покладається на розсуд учасника.
Подання учасником документу за формою, наведеною у Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» не є наданням учасником підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у розумінні наведених вище вимог розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зокрема, у Скаржника не постало питань про те, чи потрібно надавати в складі ТП документ, який підтверджує відповідність ТП учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а також у який спосіб його подавати. Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файл «4. Технічна специфікація.pdf» Вих. № 12 від 19.01.2024 за формою, наведеною у Додатку 3 до Тендерної документації та файл «4.1 Гарантійний лист технічні характеристики.pdf» Вих. № 11 від 19.01.2024. Указане є додатковим свідченням того, що умови ТД були достатньо зрозумілими.
Окремо, слід зазначити, що така ж правова позиція викладена у Постанові КАС ВС від 09.01.2024 у справі № 640/1449/19 (№ в ЄДРСР 116186757) стосовно того, що подавши документ за формою, наведеною у Додатку 3 до ТД, учасник тим самим не виконав вимогу щодо надання документа, який підтверджує відповідність ТП учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 3.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник неправомірно визначив товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» Переможцем закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване незаконне відхилення найбільшекономічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго».

Номер: c0911527575a4d5ba881c8ead549ce7c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.c5
Назва: Необгрунтоване незаконне відхилення найбільшекономічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго».
Вимога:
Протоколом №46 від 29.01.2024 (далі - Протокл) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго” (далі - Учасник) за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a згідно абз.5 пп.1 п.44, а саме учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТОВ “Калуштеплоенерго” вважає зазначений протокол безпідставним, необгунтованим та таким що порушує не відповідає правовим та економічним засадам здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, не відповідає меті ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції виходячи з наступного. 1. Обставини, що передували проведенню процедури закупівлі. Відповідно до договору № 66 від 27.01.2023 року ТОВ «Калуштеплоенерго» здійснювало забезпечення тепловою енергією приміщення КНП «Калуська ЦРЛ» за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6. В міжопалювальний період 2023 року, на теплових мережах невідомими особами, за рішенням керівництва КНП «Калуська ЦРЛ», проводяться незаконні роботи по врізці у зазначену теплову мережу та приєднання до них невідомих інженерних конструкцій. Кричущим фактом є те, що зазначені незаконні роботи проводяться невідомими особами, які не маю професійних знань, навичок, вмінь та обладнання для проведення таких робіт, а також відсутні будь які дозвільні та проектні документи для проведення таких робіт. Поряд з цим, зазначеними невідомими особами здійснюється реконструкція нежитлового приміщення за адресою: м. Калуш, вул. Медична, 6. Так, в зазначеному приміщенні монтуються інженерні мережі (монтаж яких потребує відповідних дозвільних документів а виконання таких робіт може виконувати лише особи наділені відповідними правами в законодавчому порядку), проводяться роботи щодо зміни площі та конфігурації приміщення із втручанням в несучі конструкції приміщення а також здійснюється незаконно встановлених інженерних мереж та конструкцій з інженерними мережами приміщень КНП «Калуська ЦРЛ». ТОВ “Калуштеплоенерго” у 2023-2024 зверталося до Замовника, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та інших державних органів з проханням припинити незаконні дії невідомих осіб та посадових осіб Замовника. Як стало зрозуміло вже підчас проведення даної процедури закупівлі, ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» за попереднім усним узгодженням із посадовими особами Замовника та Калуської міської ради здійснила незаконну реконструкцію приміщення та незаконно підключилася до мереж централізованого опалення Замовника з метою участі в процедурі закупівлі. Всебічне сприяння зі сторони Замовника та міської влади ТОВ «ЄВЛОГІЯ-ЗАХІД» а також відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго» свідчить про попередню змову Замовника з іншим учасником процедури закупівлі. 2. Щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Калуштеплоенерго». Відповідно до Протокол №46 від 29.01.2024 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника так як відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №26 64 було передано в господарське відання приміщення газової котельні з обладнанням, яка відповідно до проекту реконструкції котельні та технічного паспорту КНП “Калуська ЦРЛ” є окремою будівлею і не має відношення до приміщення, де знаходяться твердопаливні котли ТОВ “Калуштеплоенерго”. Однак, рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 не містить жодної інформації про передачу «газової котельні». А передбачає передачу приміщення майнового комплексу котельні Калуської ЦРЛ разом з відповідним обладнанням, що є повнісню достатнім для надання послуги постачання тепла та пари. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації учасники мали надати інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та приміщення. Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Звертаємо увагу, що ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було надано документи, що підтверджують право користування приміщенням за адресою: м. Калуш, вул. Медина 6. А саме рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 Більше того, станом на сьогоднішній день приміщення, документи на користування яких було надано, використовуються для забезпечення тепловою енергією Замовника. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить жодної конкретизації про те, які саме приміщення, його технічні чи інші характеристики повинні бути в користуванні учасника для участі в даній процедурі закупівлі. Окрім того, ТОВ “Калуштеплоенерго” протягом десяти років на підставі відповідних договорів здійснював опалення приміщень Замовника саме з використанням матеріально-технічної бази та приміщень, які знаходиться в користуванні відповідно до рішення сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 . Замовник жодного разу протягом десяти років не мав жодних зауважень щодо використання ТОВ “Калуштеплоенерго”тих самих приміщень, документи про користування яких були надані в межах тендерної пропозиції при дані закупівлі. ТОВ «Калуштеплоенерго» належним чином виконало вимоги тендерної документації при поданні тендерної пропозиції та надало підтверджуючі документи про те, що в його користуванні є відповідне приміщення. Станом на сьогоднішній день ТОВ “Калуштеплоенерго” виконує зобов’язання щодо опалення перед Замовником саме з використанням визначених рішенням сесії Калуської міської ради від 09.09.2014р. №2664 приміщень та обладнання. Частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Замовник вчиним дискримінаційні дії у відношенні ТОВ “Калуштеплоенерго”, порушив принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії та недискримінації, ставлячи невизначені тендерною документацією формальні вимоги, над ціною закупівлі та принципами здійснення закупівель. Так, в наслідок прийняття оскаржуваного рішення витрати бюджету можуть бути завищені орієнтовно на 3 000 000,00 (три мільйони) гривень. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5, ст. 17, ст. 18, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго” за предметом код ДК 021:2015 –09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) оголошення UA-2024-01-15-000282-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до частини 1 статті 136 Господарського кодексу України, право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, похідні від права власності – зокрема і право господарського відання. Відповідно до Інформаційної довідки від 29.01.2024 року №36357793 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (РНОНМ – 2034991626104), речового права господарського відання відносно вказаного об’єкта нерухомого майна (майнового комплексу) чи будь-яких його складових частин – не зареєстровано. Відносно вказаного об’єкта нерухомого майна 15.09.2020 року зареєстроване тільки право оперативного управління відповідно до якого правокористувачем вказаного майна є КНП «Калуська ЦРЛ». Відтак, зареєстрованого в установленому законодавством порядку речового права господарського відання щодо майнового комплексу (РНОНМ – 2034991626104) чи будь-якої його складової частини у ТОВ «Калуштеплоенерго» немає. Окремо зазначаю, що в додатку до рішення Калуської міської ради від 09.09.2014 №2664 вказано, що в господарське відання передається будівля з інвентарним номером 10310003. Вказана будівля перебуває на балансі КНП «Калуська ЦРЛ», та відповідно до інвентарної картки обліку основних засобів вказаний інвентарний номер закріплений за «Складом зберігання рентгенівської плівки (котельня)». Відповідно до технічного паспорту вказаного майнового комплексу вказана будівля є газовою котельнею. Враховуючи вказані обставини повідомляємо Вас про відсутність підстав скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “Калуштеплоенерго”.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Дозвіл на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці

Номер: 060d0b7a478b4d9e96dc61f5009ef221
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.c4
Назва: Дозвіл на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці
Вимога:
Однією з важливих вимог тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Код за ДК 021:2015 – 09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія; пара) п.З.10 є наявність в виконавця: - Дозволу на експлуатацію та обслуговування обладнання, що працює під тиском виданого Державною службою України з питань праці; Оскільки учасник ТОВ «Євлогія-Захід» не надав даного дозволу, відповідно не виконав вимоги тендерної документації. Замість нього був наданий даний дозвіл на фізичну особу-підприємцеві Коневичу Валерію Ярославивочу. Оскільки вище згаданий дозвіл передбачає наявність в його власника офіційно оформлених з відповідною кваліфікацією, підтвердженою навчанням, працівників та інженерно-технічних робітників, атестацію робочих місць і т.д. делегувати його дію згідно будь яких договорів не можливо. Враховую вище описане вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «Євлогія-Захід».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» містяться документи які підтверджують право користування вказаним товариством котельним обладнанням, а саме Договір оренди котельного обладнання №1 від 05.01.2024 року та підписаний на виконання умов вказаного договору Акт приймання-передачі відповідного обладнання. Відповідно до умов Договору №2 на технічне обслуговування від 03.01.2024 року (міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД») Фізична особа-підприємець Коневич Валерій Ярославович прийняв зобов’язання надати послуги за ДК 021-2015 (CPV) код 50531100-7 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів» (Технічне обслуговування котелень). При цьому у ФОП Коневич В.Я., як сторони вказаного договору наявні дозвільні документи що надають йому право виконувати монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також виконувати або експлуатувати (застосовувати) відповідне визначене обладнання, а саме: Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5469/ПЗ/3.2-23 та Дозвіл Південно-Західного міжрегіонального управління Державної Служби України з питань праці №ДЗ-5470/ПЗ/3.2-23 відповідно, які містяться в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД». Норми чинного законодавства України не містять заборони укладати відповідні правочини щодо технічного обслуговування відповідного обладнання з суб’єктом господарювання, який тим більше, володіє усіма необхідними дозвільними документами у відповідній галузі господарювання. Відтак, Ваша вимога щодо дискваліфікації ТОВ «ЄВЛОГІЯ ЗАХІД» відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Законне підключення до теплових мереж споживача або магістральних мереж можливе виключно на підставі технічних умов, які видаються діючою теплопостачальною організацією та погоджуються Держенергонаглядом

Номер: 389950bb96dd4017875de85768093cf4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.a3
Назва: Законне підключення до теплових мереж споживача або магістральних мереж можливе виключно на підставі технічних умов, які видаються діючою теплопостачальною організацією та погоджуються Держенергонаглядом
Вимога:
Відповідно до законодавчих вимог та договірних зобов’язань між замовником та діючою теплопостачальною організацією, законне підключення до теплових мереж споживача або магістральних мереж можливе виключно на підставі технічних умов, які видаються діючою теплопостачальною організацією та погоджуються Держенергонаглядом. Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію в частині вимог до документів , які має надати учасник закупівлі,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Підключення до теплових мереж споживача не потребує видачі технічних умов діючим теплопостачальником, оскільки теплові мережі знаходяться на балансі медичного закладу і є власністю громади міста Калуша, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2024 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

У разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки.

Номер: 7b16db7322cf42ee8b01b8f877783009
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.c2
Назва: У разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки.
Вимога:
Виходячи з вимог тендерної документації участь в процедурі закупівлі учасників, які не є платниками податку на додану вартість надає можливість значно знизити вартість пропозиції у порівнянні з учасниками, які є платниками податку на додану вартість. Водночас, прогнозована сума закупівлі в контексті визначених законодавством умов оподаткування свідчить про те, що учасник на спрощеній системі оподаткування буде виконувати умови договору без подальшого переходу на загальну систему оподаткування. Дані обставини безумовно призведуть до подальшого збільшення вартості закупівлі, що є порушенням базових принципів планування та проведення закупівель. Окрім того, у разі укладення договору з учасником, який перебуває на спрощеній системі оподаткування Замовнику будуть постійно завдаватися збитки. Зазначені умови здійснення даної закупівлі свідчать про створення штучних умов надання переваги одних учасників над іншими та спрямовані на нанесення збитків для місцевого бюджету. З огляду на зазначене просимо внести відповідні зміни в умови проведення закупівлі та врахувати викладені обставини.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Якщо при оголошенні процедури закупівлі поставити позначку «без ПДВ», то може виникнути непорозуміння за підсумками аукціону, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні, що в свою чергу призведе до відмови органів казначейської служби в реєстрації юридичних зобов'язань замовника. Також, хочемо наголосити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25 грудня 2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.04.2020 р. (далі — Закон) з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 не врегульовано питання ПДВ. І при цьому в процедурі закупівлі переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2024 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці

Номер: d12bada73c084a6bbc762c3f1434d4e1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-000282-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці
Вимога:
Відповідно до проекту договору, мети закупівлі та тендерної документації предметом даної закупівлі є постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції. Суть даної закупівлі полягає в забезпеченні тепловою енергією приміщень КНП «Калуська ЦРЛ». Поряд з цим, п 3.10 тендерної документації визначено, що Виконавець повинен забезпечити наявність дозволів необхідних для експлуатації та обслуговування парових та водогрійних котлів для безпечного виконання договору та надати у складі пропозиції сканкопії, крім іншого, дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці. Звертаємо Вашу увагу, що проектом договору не передбачено робіт чи послуг, які будь-яким чином пов’язані із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговуванням, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Окрім того, предмет закупівлі не є юридично та технічно узалежненим із монтажем, демонтажем, налагодженням, ремонтом, технічним обслуговування, реконструкцією машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Не можливо не відмітити, що аналогічні закупівлі проводяться Замовником та його посередником вже більше десяти років і при проведенні жодної закупівлі не ставилися вимоги про надання учасником дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці. Вищевказані обставини свідчать про створення штучних умов для обмеження можливості участі у процедурі закупівлі. З огляду на вищевказане просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме парові та водогрійні котли виданий Державною службою України з питань праці та надання його копії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно з абз. 1 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності, якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на появу на території медичного закладу нового постачальника теплової енергії, пари, що свідчить про виникнення конкуретного середовище, Замовник повинен бути впевненим, що всі учасники мають в наявності дозвола необхідні для виробництва теплової енергії, пари. Відсутність в учасників вищезазначених документів, може привести до ситуації, коли представники Державної служби України з питань праці накладуть заборону на здійснення такої діяльності, а це в свою чергу призведе до зриву опалювального сезону та неможливості виконання договору. Щодо вашого зауваження про проведення нами вже більше десяти років аналогічних закупівель наголошуємо, що закупівлю теплової енергії, пари із застосуванням конкурентної процедури закупівлі відкритих торгів Замовник проводить вперше, так як до до цього часу закупівля даного товару проводилась виключно у одного учасника через відсутність конкуренції з технічних причин. Зважаючи на вищезазначене замовник не вбачає дану вимогу дискримінаційною, тому вимогу про внесення змін до тендерної документації відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2024 00:02