• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівель та приміщень установ Донецької, Запорізької, Миколаївської, Одеської та Херсонської обласних служб зайнятості працівниками охоронних служб

Завершена

7 754 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 774.04 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 20:23 - 17.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 927f7182e48446a5af8eeefb5982e83c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-010865-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
У тендерній документації на наш погляд зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: 1) учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції договір, укладений з Управлінням поліції охорони, про спостереження за станом сигналізації рухомого об’єкту, який підтверджує можливість залучати групи реагування поліції охорони для надання допомоги наряду по охороні об’єкту у разі виникнення надзвичайної (ускладнення криміногенної) ситуації та надзвичайної події. В відповідному договорі, зазначена кількість мобільних пристроїв для негайного виклику групи швидкого реагування, повинна бути не менше ніж зазначена кількість об’єктів охорони в необхідних технічних характеристиках Додатку 3 тендерної документації; На наш погляд є дискримінацією заключення договорів з конкурентами в данній сфері поліцією охорони! 2) Замовник вимагає від учасника у додатку № 1 - апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відео контроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет не менше однієї одиниці. На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи у складі своєї тендерної пропозиції, будь ласка надайте більш розгорнуте пояснення що саме ви маєте на увазі під апаратно-програмним комплексом, конкретезуйте виробника або марку цього комплексу з відеоспостереження 3)Замовник вимагає від учасника у додатку № 3- . Довідка у довільній формі про наявність службових собак в кількості не менше ніж 2 собаки на один регіон, зазначений в пп. 5.1 Додатку 3 тендерної документації та кінологів дресирувальників, навіщо замовнику потрібні собаки для охорони приміщень Центрів зайнятості до яких є вільний доступ громадян та є місцями масового скупчень людей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу! Щодо першого питання. Підпунктом 5.3 «Вимоги до послуг з охорони» пункту 5 «Місце та вимоги до надання послуг» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що послуги відповідно до тендерної документації повинні надаватись Учасником відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами) (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 (далі - Постанова) та ін. Зазначеними нормативними актами встановлений порядок взаємодії суб'єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами, зокрема розділом V «Взаємодія суб'єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону та розділом «Організаційні вимоги» Постанови. Таким чином, суб'єкти охоронної діяльності мають право, а в певних випадках зобов’язані, взаємодіяти з правоохоронними органами. Необхідно зазначити, що органи поліції охорони здійснюють діяльність відповідно до Інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України 07.07.2017 № 577 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2017 р. за № 989/30857), якою встановлене більш розширене коло повноважень порівняно з повноваженнями приватних суб'єктів охоронної діяльності, тож укладення приватним суб'єктом охоронної діяльності відповідного договору з Управлінням поліції охорони про спостереження за станом сигналізації рухомого об’єкту, який підтверджує можливість залучати групи реагування поліції охорони для надання допомоги наряду по охороні об’єкту у разі виникнення надзвичайної (ускладнення криміногенної) ситуації та надзвичайної події, є однією з умов належного надання послуг з охорони. Щодо другого питання. Під апаратно-програмним комплексом мається на увазі комплекс обладнання та відповідного програмного забезпечення, які дозволяють здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. За допомогою зазначеного комплексу представники охоронної служби мають технічну можливість підключатися до встановлених на об’єктах охорони відеокамер задля перевірки дотримання охоронниками порядку несення чергування та здійснення контролю за оперативною обстановкою на постах охорони. Учасники не обмежені в виборі виробника або марки апаратно-програмного комплексу. Щодо третього питання Підпунктом 1 якісних та організаційно-правових вимог до учасника пункту 5.3 «Вимоги до послуг з охорони» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (подій) необхідно забезпечити можливість здійснення посилення охорони об’єкта шляхом залучення додаткових охоронників та службових собак за рахунок охоронного підприємства. З метою підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема можливості залучення службових собак, в переліку документів, сканкопії яких надаються учасником, зазначена довідка у довільній формі про наявність службових собак, а також інші документи, які підтверджують можливість охоронного підприємства залучати службові собаки до здійснення посилення охорони об’єкта. Дякуємо за вимогу!
Статус вимоги: Відхилено