-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Завершена
9 074 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 973.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 973.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2024 15:00 - 17.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
689778d552c943e39c0f54e84dd379d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-12-007408-a.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Згідно Протоколу від 22 січня 2024 року переможцем закупівлі Послуг з організації гарячого харчування учнів та вихованців закладів освіти Цуманської ТГ, згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги з Лоту №1 оголошено ФОП "Шульгач Віта Вікторівна", що вважаємо неправомірним, відповідно до наступного.
Розділом ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.11.1 визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
*Перелік документів наведений у додатку 1 до тендерної документації.
При цьому в переліку, наведеному у Додатку 1 документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, що Документи/інформація подаються з урахуванням вимог п. 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації – для Учасника, Переможця.
5.2. ….Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ФОП "Шульгач Віта Вікторівна", відсутнє будь-яке підтвердження, що свідчить про відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей.
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства – Учасником надані, при цьому відсутні документи про право підписання пропозиції:
….«Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.» .
У Додатку 3 до тендерної документації «Тендерна пропозиція», визначена примітка:
Примітка: у разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та в колонці робиться про це відмітка.
У файлі Ціна.docx.p7s відсутня відповідна відмітка.
Також, звертаємо Вашу увагу, що ФОП зареєстровано 15.01.2024 року, згідно даних ЄДР. Єдиний податок 2-ї групи по ставці 20% встановлено з 01.02.2024. Натомість пп. 2 п. 291.4 ПКУ, визначено, що друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
На сьогодні та й на дату підписання договору про закупівлю ФОП Шульгач Віта Вікторівна, згідно податкового законодавства, не матиме права надавати кейтерингові послуги Цуманській селищній раді як юридичній особі публічного права.
….Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)….
Усі без виключення документи документи учасника подані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного цифрового підпису, але не кваліфікованого, як вимагалося у тендерній документації а за типом підпису «удосконалений».
Враховуючи викладене вище, наполегливо просимо скасувати явно неправомірне рішення про визнання переможцем ФОП «Шульгач Віта Вікторівна» та завершити цю Процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних засад здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі подальшими процедурами оскарження до відповідних державних органів та заходами реагування щодо уповноваженої особи.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА_щодо_неправомірного_рішення_ФОП_Шульгач_В_В_.pdf 23.01.2024 14:04
Дата подачі:
23.01.2024 14:04
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Щодо надання документального підтвердження відповідності абз. 14 п. 47 Особливостей.
Тендерна документація не містить окремої вимоги надати підтвердження відповідності учасника абз. 14 п. 47 Особливостей, тому тендерна пропозиція не відхилялась із описаної підстави.
В той же час, згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2. Щодо документів на підтвердження права підписання
У тендерній документації чітко вказано: «для ПОСАДОВИХ (СЛУЖБОВИХ) ОСІБ УЧАСНИКА, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність».
Отже, зазначена вимога стосується юридичних осіб. Якщо ж учасником є ФОП, то, очевидно, що він не може надати такі документи.
Тому учасник виконав умови закупівлі в цій частині.
3. Щодо незазначення «без ПДВ» у табличці тендерної пропозиції
Учасник у тендерній пропозиції зазначив «без ПДВ» під таблицею, де вказана загальна сума тендерної пропозиції. При цьому, незазначення цієї інформації у колонках таблиці є формальною помилкою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тому учасник виконав умови закупівлі в цій частині.
4. Щодо системи оподаткування учасника
Тендерна документація не містила жодних вимог відносно того, на якій системі оподаткування має бути учасник, адже учасник самостійно несе відповідальність перед контролюючими органами за свої господарські операції.
Окрім цього, абсолютно незрозуміло, згідно з якими «даними ЄДР», на які посилається автор вимоги, вбачається, що «єдиний податок 2-ї групи по ставці 20% встановлено з 01.02.2024». За інформацією Замовника, отриманою з відкритих джерел, учасник є платником єдиного податку 3-ї групи.
Отже, і в цій частині відсутні підстави для відхилення учасника.
5. Щодо засвідчення документів підписом
Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник у своїй діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель. Відтак, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення. Більше того, йдеться про порушення, яке можна усунути (наявна технічна можливість).
Враховуючи наведене, наявні підстави для повернення учасника на кваліфікацію та надання йому 24 годин для усунення описаних вище невідповідностей, оскільки вони не стосуються технічних/якісних характеристик предмету закупівлі або ж тендерного забезпечення (яке взагалі не передбачалось у цій закупівлі).
Принагідно інформуємо, що уповноважена особа обізнана про право учасників звертатись до компетентних органів за захистом порушених, на їх думку, прав. Відтак, у випадку подібних звернень учасників та у разі підтвердження будь-яких порушень з боку замовника, уповноважена особа усуне їх у спосіб та у порядку, що передбачені законодавством.
Статус вимоги:
Задоволено