• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ІН-ПК-24Т_07_ВО Туалетний папір в аркушах

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ІН-ПК-24Т_07_ВО) ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в аркушах). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 090 160,00 грн без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.01.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 92 704,80 грн. (дев'яносто дві тисячі сімсот чотири гривні 80 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 090 160.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 901.60 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 11:08 - 19.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення на рашення Замовника відхилити вимогу "Щодо усунення правопорушення"

Номер: 17b16fe5ef104985b06a3bf7ac1571cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-002147-a.a3
Назва: Заперечення на рашення Замовника відхилити вимогу "Щодо усунення правопорушення"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БОРЕЙ-ТРЕЙД» ознайомившись з відповіддю на попередню вимогу, не погоджується з рішенням Замовника її відхилити. В Додатку А тендерної документації чітко зазначено: «Продукція має відповідати вимогам: ДСТУ 8862:2019. Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме: 1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам. Технічні параметри Виконання - в аркушах матеріал - з целюлози колір - білий (білизна не менше 90%) розмір листа (для паперу в аркушах) - 11,0 х 21,0 см кількість шарів - одношаровий щільність - не менше 24 г/м² кількість аркушів в упаковці - не менше 300 арк/уп Технічні вимоги Гарантійні зобов’язання Відповідно до пункту 12 ДСТУ 8862:2019 або відповідно до нормативного документу виробника. Умови зберігання Відповідно до пункту 11 ДСТУ 8862:2019 або відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування Відповідно до пункту 11 ДСТУ 8862:2019 або відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування Відповідно до пункту 10 ДСТУ 8862:2019 або відповідно до нормативного документу виробника. » Тобто учасники закупівлі мають підтвердити вимоги, заявлені у Додатку А, шляхом надання документів про відповідність: декларації (у тому числі декларації про відповідність); протоколу (у тому числі протоколу випробувань); звіту; висновку; сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); атестату; іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/1105 від 21.01.2023 року та № 12.2-18-2/895 від 17.02.2023, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, в якому не відображено жодний технічний параметр з вказаних у Додатку А. На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати Протокол № 2-27/01-24 від 27.01.2024 року та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Укртрансінвест-Сервіс" опубліковане 27.01.2024 року, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляємо, що вона не відповідає, зокрема, ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості), процедура оскарження передбачена розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення правопорушення

Номер: 6be13124cdc240d8ab337bd428c079b3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-002147-a.b2
Назва: Щодо усунення правопорушення
Вимога:
Шановний замовнику, під час розгляду тендерної пропозиції учасників відкритих торгів з особливостями: UA-2024-01-12-002147-a, Ви визначили переможцем учасника ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС". ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" не погоджується з рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі. Повний текст викладено в файлі вимоги.
Вирішення: Протокол № 1 - 01/02/24 уповноваженої особи філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» м. Київ 01.02.2024 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ, 01032--- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2024-01-12-002147-a 5. Предмет закупівлі: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в аркушах) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд вимоги UA-2024-01-12-002147-a.b2 до процедури закупівлі. ВИРІШЕНО: Надати відповідь на запитання від 15 січня 2024 18:56: «Шановний учаснику! Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляємо, що вона не відповідає, зокрема, ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості), процедура оскарження передбачена розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей. Принагідно повідомляємо наступне: пп. 1.1 - 1.3 п. 1 розділу «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» додатка 1 тендерної документації (далі - ТД) встановлено: «1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. 1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. 1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.». Іншими словами на виконання вимог пп. 1.1 п. 1 додатка 1 ТД приймається будь який документ підтверджуючий проведення оцінки відповідності органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Пропозиція ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" на запропоновану до постачання продукцію містить висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/1105 від 21.02.2023 (далі - Висновок) виданий за результатами оцінки відповідності (протокол № 241 від 31.01.2023) здійсненої органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації (ЦЕНТР ПРЕВЕНТИВНОЇ МЕДИЦИНИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ) та посвідчено вказаний висновок. Висновок дійсний на кінцеву дату подання пропозиції оскільки ТУ У 17.1-2649401599-001:2022 без обмеження терміну дії (копія ТУ У додається). Отже надавши в пропозиції Висновок № 12.2-18-1/1105 від 21.02.2023 учасник ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" повною мірою виконав умови пп. 1.1 п. 1 додатка 1 ТД та додатку А ТД та підстави відхилення відсутні оскільки надав належний документ підтверджуючий проведення оцінки відповідності органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. В підтвердження вищевказаного також повідомляємо: 1) абз. 16 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (діючий на час видання Висновку № 12.2-18-1/1105 від 21.02.2023) – «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи». Абз. 11 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» – «документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності» Відповідно Висновку № 12.2-18-1/1105 від 21.02.2023 встановлена відповідність в результаті випробувань та зафіксовано протоколом № 241 від 31.01.2023 ЦЕНТРОМ ПРЕВЕНТИВНОЇ МЕДИЦИНИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ. 2) Випробувальна лабораторія Центру превентивної медицини Державного управління справами відповідно реєстру акредитованих ООВ (орган оцінки відповідності) https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov має атестат про акредитацію № 201506 (акредитована в Національному агентстві з акредитації України). Абз. 5 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» – «випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування», абз. 22 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» – «оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані», абз. 23 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» – «підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене». 3) ТД не містить окремих вимог щодо чого саме має бути проведена добровільна оцінка відповідності. Дякуємо за звернення.» Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» __________________ Олексій ЧОРНИЙ
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 5147ba07f20144b3a69af233b1891079
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-002147-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
27.01.2024 о 13:22 Уповноваженою особою Замовника торгів було прийняте неправомірне рішення про визнання переможця процедури закупівлі. Протокол № 2-27/01-24 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 27.01.2024 року
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2024 17:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.02.2024 10:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО", Ирина Стафийчук 380679582386 i.stafiychuk@biosphere-corp.com http://pro-service.com.ua/

Пункт скарги

Номер: 85fa60464cad47c48e685e88836aec7d
Заголовок пункту скарги: 1. ненадання учасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" у тендерній пропозиції документів на підтвердження згідно Додатку 1
Опис заперечення: 1. згідно пп. 1.1 та 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі учасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" не було подано жодно документа
2. учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» не було виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації та не надано підтвердження виробником добровільної оцінки відповідності продукції заявленим вимогам – технічним параметрам та вимогам
3. Завірену копію ДСТУ 8862 учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» у складі документів тендерної пропозиції не було надано.
4. Жодний, з перерахованих документів у порівняльній таблиці учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС», що був наданий у тендерній пропозиції, не відповідає вимогам Замовника торгів, щодо підтвердження органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: незаконні дії Замовника не відповідають принципам здійснення публічних закупівель, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують, ст. 22 «Тендерна документація», ст. 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, об’єктивне визначення переможця та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником ринку
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір