-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ІН-ПК-24Т_07_ВО Туалетний папір в аркушах
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ІН-ПК-24Т_07_ВО) ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в аркушах). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33760000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 090 160,00 грн без ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.01.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 92 704,80 грн. (дев'яносто дві тисячі сімсот чотири гривні 80 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 30 901.60 UAH
Заперечення на рашення Замовника відхилити вимогу "Щодо усунення правопорушення"
- Протокол відповідь 02.02.2024.doc.asice 02.02.2024 09:39
- Протокол відповідь 02.02.2024.doc 02.02.2024 09:39
Щодо усунення правопорушення
- Вимога УЗ Філія Пасажирська компанія.pdf 29.01.2024 17:53
- Вимога УЗ Філія Пасажирська компанія.pdf.p7s 29.01.2024 17:53
- Протокол відповідь 01.02.2024.doc.asice 01.02.2024 13:26
- Протокол відповідь 01.02.2024.doc 01.02.2024 13:26
Неправомірне визначення переможця закупівлі
- Вироби паперові ТЕхнічні умови0010.pdf 29.01.2024 15:46
- Довіреність на Фисенко А.О. від 01.12.2023.pdf 29.01.2024 15:46
- Порівняльна таблиця.pdf 29.01.2024 15:46
- Технічна специфікація.pdf 29.01.2024 15:46
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 29.01.2024 15:46
- Тендерна документація Док_2 від 01.01.2024.docx 29.01.2024 15:46
- Скарга.pdf 29.01.2024 15:46
- Скарга Word.docx 29.01.2024 15:46
- sign.p7s 29.01.2024 15:57
- Заперечення на пояснення до скарги.pdf 01.02.2024 16:14
- Заперечення на пояснення до скарги 1.docx 01.02.2024 16:14
- Акредитація ООВ+ сфера.pdf 01.02.2024 13:25
- 17025-VL_31_01_2024.xlsx 01.02.2024 13:25
- висновокСЕС.PDF 01.02.2024 13:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx 01.02.2024 13:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 01.02.2024 13:25
- ТУ У.pdf 01.02.2024 13:25
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 01.02.2024 13:25
- рішення від 01.02.2024 № 1984.pdf 01.02.2024 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2586.pdf 13.02.2024 13:06
- рішення від 12.02.2024 № 2586.pdf 15.02.2024 10:42
Пункт скарги
2. учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» не було виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації та не надано підтвердження виробником добровільної оцінки відповідності продукції заявленим вимогам – технічним параметрам та вимогам
3. Завірену копію ДСТУ 8862 учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» у складі документів тендерної пропозиції не було надано.
4. Жодний, з перерахованих документів у порівняльній таблиці учасника ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС», що був наданий у тендерній пропозиції, не відповідає вимогам Замовника торгів, щодо підтвердження органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, об’єктивне визначення переможця та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником ринку
-
Назва доказу:
невідповідність поданих документів вимогам Замовника
-
Опис доказу:
Учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» було подано документи не у відповідності до вимог Замовника прописаних у тендерній документації Додатку 1, а саме: виданих органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Надані учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» підтвердження
-
Опис доказу:
Учасником ТОВ «УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС» було надано докази, що тендерна пропозиція буде відповідати вимогам Замовника згідно Додатку 1 до тендерної документації, натомість документи на підтвердження не були надані
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір