• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 10:48 - 17.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: a03b6da541d44b24aa5509ef27d710f1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001833-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 07.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення № 485 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.2 Додатку №3 до тендерної документації, Замовник вимагав «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю пакування (тари). Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В та лікарських засобів, термін придатності яких вийшов, інших токсикологічно небезпечних відходів, розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією). Пакування (тара) має містити інформацію: - напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»; - назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання): сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). видаткова накладна на пакування (тару).» Натомість учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат відповідності пакування (тари). З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2) Відповідно до акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р., учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» орендує промисловий майданчик: нежитлове приміщення, бетонне замощення, бетонну горожу. Згідно якої, Загальна площа «Приміщення» - 534,80 кв.м., а загальна площа майданчику – 2500 кв.м. Натомість, згідно наданого Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р., об’єктом страхування зазначено: «складське приміщення – 534,80 кв.м., промисловий майданчик (бетонне замощення) – 3000, кв.м., що не відповідає акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р, та не зазначено бетонну огорожу згідно з Додатковою угодою 12\1 від 24.10.2023 р. Учасник у складі пропозиції надав Додаткову угоду № 12/2 за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р. від 22.12.2023 р. та не надав акту-приймання-передачі до неї. Окрім цього з наведеного вбачається, що учасник спочатку застрахував зазначені вище промислові об’єкти, а вже потім взяв їх в оренду, що свідчить про підроблення документів та подання недійсної інформації. Також звертаємо увагу, що учасник виніс зміни до договору, та не змінив дату підписання договору, що також свідчить про факт його підроблення. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 3) Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «договір страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру.». Натомість у договорі страхування серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р. не зазначено загальну площу застрахованого об’єкту, таким чином учасник надав у складі пропозиції договір не в повному обсязі. 4) Окрім цього, звертаємо увагу на наступне. 09.01.2024 р. втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Враховуючи втрату чинності зазначеної Постанови усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) – втратили чинність. 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. Разом з тим, 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р. суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами». А, отже, вимога щодо наявності у складі пропозиції ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – є доцільною, та повністю відповідає нормам чинного законодавства. Згідно п. 14-1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Тобто такий вид діяльності як «поводження з небезпечними відходами» більше не ліцензується. Згідно п.5 Порядку формування і ведення ліцензійного реєстру затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 755 орган ліцензування вносить до ліцензійного реєстру відомості, визначені пунктом 4 цього вказаного Порядку, на підставі прийнятих рішень, а також інформації, що надходить до органу ліцензування відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ліцензійних умов. Станом на сьогодні, в ліцензійному реєстрі органу ліцензування інформація про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня. З огляду вищевказаного, переможець закупівлі не може надавати послуги за укладеним договором. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001833-a ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». 4) Зобов’язати Замовника скасувати закупівлю ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Дата розгляду скарги: 21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2024 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.02.2024 16:42
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: f4201e2c40a94722a390536895aae39e
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
07.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення № 485 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.2 Додатку №3 до тендерної документації, Замовник вимагав «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю пакування (тари).
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В та лікарських засобів, термін придатності яких вийшов, інших токсикологічно небезпечних відходів, розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів
Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
видаткова накладна на пакування (тару).»
Натомість учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат відповідності пакування (тари). З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Відповідно до акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р., учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» орендує промисловий майданчик: нежитлове приміщення, бетонне замощення, бетонну горожу. Згідно якої, Загальна площа «Приміщення» - 534,80 кв.м., а загальна площа майданчику – 2500 кв.м.
Натомість, згідно наданого Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р., об’єктом страхування зазначено: «складське приміщення – 534,80 кв.м., промисловий майданчик (бетонне замощення) – 3000, кв.м., що не відповідає акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р, та не зазначено бетонну огорожу згідно з Додатковою угодою 12\1 від 24.10.2023 р.
Учасник у складі пропозиції надав Додаткову угоду № 12/2 за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р. від 22.12.2023 р. та не надав акту-приймання-передачі до неї. Окрім цього з наведеного вбачається, що учасник спочатку застрахував зазначені вище промислові об’єкти, а вже потім взяв їх в оренду, що свідчить про підроблення документів та подання недійсної інформації.
Також звертаємо увагу, що учасник виніс зміни до договору, та не змінив дату підписання договору, що також свідчить про факт його підроблення.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3) Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «договір страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру.».
Натомість у договорі страхування серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р. не зазначено загальну площу застрахованого об’єкту, таким чином учасник надав у складі пропозиції договір не в повному обсязі.
4) Окрім цього, звертаємо увагу на наступне. 09.01.2024 р. втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Враховуючи втрату чинності зазначеної Постанови усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) – втратили чинність.
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
Разом з тим, 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р. суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами». А, отже, вимога щодо наявності у складі пропозиції ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – є доцільною, та повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Згідно п. 14-1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами».
Тобто такий вид діяльності як «поводження з небезпечними відходами» більше не ліцензується.
Згідно п.5 Порядку формування і ведення ліцензійного реєстру затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 755 орган ліцензування вносить до ліцензійного реєстру відомості, визначені пунктом 4 цього вказаного Порядку, на підставі прийнятих рішень, а також інформації, що надходить до органу ліцензування відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ліцензійних умов.
Станом на сьогодні, в ліцензійному реєстрі органу ліцензування інформація про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня.
З огляду вищевказаного, переможець закупівлі не може надавати послуги за укладеним договором.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001833-a ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
4) Зобов’язати Замовника скасувати закупівлю ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
07.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення № 485 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.2 Додатку №3 до тендерної документації, Замовник вимагав «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю пакування (тари).
Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В та лікарських засобів, термін придатності яких вийшов, інших токсикологічно небезпечних відходів, розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів
Учасником у складі тендерної пропозиції надаються (відповідно до вимог до паковання):
сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
видаткова накладна на пакування (тару).»
Натомість учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав сертифікат відповідності пакування (тари). З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Відповідно до акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р., учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» орендує промисловий майданчик: нежитлове приміщення, бетонне замощення, бетонну горожу. Згідно якої, Загальна площа «Приміщення» - 534,80 кв.м., а загальна площа майданчику – 2500 кв.м.
Натомість, згідно наданого Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р., об’єктом страхування зазначено: «складське приміщення – 534,80 кв.м., промисловий майданчик (бетонне замощення) – 3000, кв.м., що не відповідає акту №3 приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р, та не зазначено бетонну огорожу згідно з Додатковою угодою 12\1 від 24.10.2023 р.
Учасник у складі пропозиції надав Додаткову угоду № 12/2 за Договором оренди нежитлового приміщення № 195А від 01.07.2015 р. від 22.12.2023 р. та не надав акту-приймання-передачі до неї. Окрім цього з наведеного вбачається, що учасник спочатку застрахував зазначені вище промислові об’єкти, а вже потім взяв їх в оренду, що свідчить про підроблення документів та подання недійсної інформації.
Також звертаємо увагу, що учасник виніс зміни до договору, та не змінив дату підписання договору, що також свідчить про факт його підроблення.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3) Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції «договір страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру.».
Натомість у договорі страхування серії 1788-2 № 1470 від 01.11.2023 р. не зазначено загальну площу застрахованого об’єкту, таким чином учасник надав у складі пропозиції договір не в повному обсязі.
4) Окрім цього, звертаємо увагу на наступне. 09.01.2024 р. втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Враховуючи втрату чинності зазначеної Постанови усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) – втратили чинність.
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
Разом з тим, 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р. суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами». А, отже, вимога щодо наявності у складі пропозиції ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – є доцільною, та повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Згідно п. 14-1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами».
Тобто такий вид діяльності як «поводження з небезпечними відходами» більше не ліцензується.
Згідно п.5 Порядку формування і ведення ліцензійного реєстру затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. № 755 орган ліцензування вносить до ліцензійного реєстру відомості, визначені пунктом 4 цього вказаного Порядку, на підставі прийнятих рішень, а також інформації, що надходить до органу ліцензування відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ліцензійних умов.
Станом на сьогодні, в ліцензійному реєстрі органу ліцензування інформація про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами у ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня.
З огляду вищевказаного, переможець закупівлі не може надавати послуги за укладеним договором.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001833-a ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
4) Зобов’язати Замовника скасувати закупівлю ID у PROZORRO f188fa72bb6c4525abe6535d2304b5cb (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001833-a) Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В», «С», токсикологічно небезпечних відходів та відпрацьованої медичної техніки з наданням відповідного пакування (ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 0baf2e9e18164d0b8f46720eaf625ec0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001833-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Дата розгляду скарги: 25.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.01.2024 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.01.2024 11:54
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 07498ce26d7146fd902c1b8d7807c454
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001833-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Детально ознайомившись із вашою вимогою, вважаємо за необхідне роз"яснити наступне: У відповідності до ч.1 ст.44 ЗУ№ 2320-IX господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Пунктом 10 ч.7 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ№ 2320-IX до ч.1 ст.7 ЗУ№222-VIII внесено зміни, якими п.14 виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню а саме: «14) виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України”; 141) діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Висновок: попередній вид господарської діяльності «поводження з небезпечними відходами», який підлягав ліцензуванню не змінено по суті і предмету діяльності, змінено лише назву виду господарської діяльності та дозвільного документу. Згідно ч.3 ст.8 ЗУ№222-VIII у разі зміни згідно з цим Законом назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, яка не призводить до зміни предмета такої діяльності, відповідні ліцензійні умови, прийняті відповідно до цього Закону, надалі поширюються на такий вид діяльності. Ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності продовжують діяти. Разом з тим, враховуючи вимогу підпункту 1) пункту 4 Технічних вимог Додатку №3 до тендерної документації, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено