• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів), відповідний код ДК 021:2015 90524000-6) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних)

Закупівля здійснюється Згідно ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).

Торги не відбулися

1 581 512.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 907.56 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 10:31 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: dad4a0d738d14ec7a87832c886f01d8d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001537-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ибуло проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a) ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО". 16.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення уповноваженої особи було визначено переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагав «Копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» або Декларацію про провадження господарської діяльності, виданої до 09.01.2024 року, що дає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами»». Натомість у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" надав у складі пропозиції Декларацію про провадження господарської діяльності № 054773/23. Натомість, у даній декларацій відсутня операція щодо «управління небезпечними відходами», отже вона є такою, що не надає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі. Окрім цього зазначаємо, що 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами». Таким чином, декларація про провадження господарської діяльності – не є документом, який дозволяє здійснювати операції з управління небезпечними відходами. Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Таким чином, згідно зі схваленими змінами: · до 09 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації про провадження господарської діяльності на порталі “Дія”; · з 09 січня 2024 року упродовж п’яти місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, віднесені здійснення операцій з оброблення відходів – здійснюється на підставі дозволу, управління небезпечними відходами - здійснюється на підставі ліцензії. Отже, Декларація про провадження господарської діяльності не дає право надавати послуги з управління небезпечними відходами. 2. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації до технічного завдання входить зокрема така категорія відходів як «Відпрацьовані люмінесцентні лампи». В свою чергу, предметом закупівлі є «Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних).» Натомість, згідно наданої у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВ-ЕКО» ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (рішення №294 від 09.08.2016 р.), учасник має право лише на такі операції як «збирання, перевезення, зберігання» із такою категорією відходів як «відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті», та не мають право на такі операції як «утилізація, видалення». З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001537-a ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.03.2024 18:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2024 року № 3974-р/пк-пз та вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення скасувати рішення про визначення ТОВ «ХАРКІВ-ЕКО» переможцем процедури закупівлі— "ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-12-001537-а.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: a37acadc994341a89efeed5a6975c8c3
Заголовок пункту скарги: скарга
Опис заперечення: ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ибуло проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a) ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних).
Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
16.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення уповноваженої особи було визначено переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагав «Копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» або Декларацію про провадження господарської діяльності, виданої до 09.01.2024 року, що дає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами»».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" надав у складі пропозиції Декларацію про провадження господарської діяльності № 054773/23. Натомість, у даній декларацій відсутня операція щодо «управління небезпечними відходами», отже вона є такою, що не надає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі.
Окрім цього зазначаємо, що 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, декларація про провадження господарської діяльності – не є документом, який дозволяє здійснювати операції з управління небезпечними відходами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Таким чином, згідно зі схваленими змінами:
· до 09 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації про провадження господарської діяльності на порталі “Дія”;
· з 09 січня 2024 року упродовж п’яти місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, віднесені здійснення операцій з оброблення відходів – здійснюється на підставі дозволу, управління небезпечними відходами - здійснюється на підставі ліцензії. Отже, Декларація про провадження господарської діяльності не дає право надавати послуги з управління небезпечними відходами.

2. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації до технічного завдання входить зокрема така категорія відходів як «Відпрацьовані люмінесцентні лампи». В свою чергу, предметом закупівлі є «Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних).»
Натомість, згідно наданої у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВ-ЕКО» ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (рішення №294 від 09.08.2016 р.), учасник має право лише на такі операції як «збирання, перевезення, зберігання» із такою категорією відходів як «відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті», та не мають право на такі операції як «утилізація, видалення».

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001537-a ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ибуло проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a) ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних).
Закупівлю було оголошено: 12.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
16.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення уповноваженої особи було визначено переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагав «Копію ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» або Декларацію про провадження господарської діяльності, виданої до 09.01.2024 року, що дає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами»».
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" надав у складі пропозиції Декларацію про провадження господарської діяльності № 054773/23. Натомість, у даній декларацій відсутня операція щодо «управління небезпечними відходами», отже вона є такою, що не надає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі.
Окрім цього зазначаємо, що 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, декларація про провадження господарської діяльності – не є документом, який дозволяє здійснювати операції з управління небезпечними відходами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Таким чином, згідно зі схваленими змінами:
· до 09 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації про провадження господарської діяльності на порталі “Дія”;
· з 09 січня 2024 року упродовж п’яти місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, віднесені здійснення операцій з оброблення відходів – здійснюється на підставі дозволу, управління небезпечними відходами - здійснюється на підставі ліцензії. Отже, Декларація про провадження господарської діяльності не дає право надавати послуги з управління небезпечними відходами.

2. Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації до технічного завдання входить зокрема така категорія відходів як «Відпрацьовані люмінесцентні лампи». В свою чергу, предметом закупівлі є «Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних).»
Натомість, згідно наданої у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВ-ЕКО» ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України (рішення №294 від 09.08.2016 р.), учасник має право лише на такі операції як «збирання, перевезення, зберігання» із такою категорією відходів як «відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті», та не мають право на такі операції як «утилізація, видалення».

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-12-001537-a ID у PROZORRO e6424145b43d43938c0fc199d85f8663 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-001537-a код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2c16ea2bdeca452eab4b8aa7f71ff44c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001537-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації Замовника
Дата розгляду скарги: 24.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2024 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.02.2024 року № 2027-р/пк-пз та вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі— "ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-12-001537-а.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b640010c9205480a83b150b8f6c1611c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001537-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач! На вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1 п.3 додатку 2 тендерної документації на підтвердження технічних вимог Учасник повинен надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видану Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі, а також наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, в якому вказується перелік необхідних операцій, а саме: збирання, перевезення, зберігання, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. При встановленні вимог тендерної документації Замовник керувався Законом України «Про управління відходами», який набув чинності 09.07.2023 року (надалі-Закон № 2849-IX), а також Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (надалі - Постанова №1278). Запитувач зазначає, що усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. Замовник не згодний з вищезазначеними зауваженнями, оскільки, відповідно до основного регуляторного акту у сфері ліцензування господарської діяльності – Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (надалі- Закон №222-VIII) – ліцензія на управління небезпечними відходами видається на необмежений строк. При цьому за перехідними положеннями Закону №2320-IX, підприємства у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати відповідну ліцензію, але жодна норма прямо не визначає, що ліцензії, видані до набрання ним чинності, перестають діяти. Натомість, ч.3 ст. 8 Закону №222-VIII передбачено, що у разі зміни згідно з цим Законом назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, яка не призводить до зміни предмета такої діяльності, відповідні ліцензійні умови, прийняті відповідно до цього Закону, надалі поширюються на такий вид діяльності. Ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності продовжують діяти. Частиною 1 ст. 8 Закону №222-VIII передбачено, що у разі запровадження ліцензування нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, ліцензійні умови провадження нового виду господарської діяльності або нової частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, набирають чинності у строк, необхідний для приведення суб’єктом господарювання своєї діяльності у відповідність. Відповідно до ч. 3 ст.9 Закону №222-VIII у разі внесення змін до чинних ліцензійних умов, які потребуватимуть проведення суб’єктами господарювання підготовчої роботи, такі ліцензійні умови або їх окремі положення мають набирати чинності через певний строк з дня їх опублікування, достатній для проведення таких підготовчих робіт, що не може бути меншим, ніж два місяці. Частина 5 ст 9 Закону №222-VIII передбачає, що у разі внесення змін до ліцензійних умов у частині зміни переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, цими ж змінами встановлюється строк подачі цих додаткових документів, який не може бути меншим, ніж два місяці з дня опублікування змін до ліцензійних умов. Слід зазначити, що Постанову №1278 з оновленими ліцензійними умовами було прийнято лише через 5 місяців після набрання чинності Законом №2320-IX, в той час як від підприємств у сфері управління небезпечними відходами вимагається отримати ліцензію протягом шести місяців з моменту набрання Законом чинності. Фактично, у компаній залишився місяць для отримання нової ліцензії, що є неможливим з ряду причин. Наприклад, тільки для обов’язкової перевірки Міндовкіллям відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії вимогам законодавства відводиться 20 робочих днів. Також, у зв’язку з нещодавно прийнятими Національним переліком відходів, деякі види відходів, які раніше не відносились до небезпечних, отримають такий статус, що призведе до необхідності отримувати ліцензію на управління такими відходами додатковою кількістю субʼєктів господарювання. А новий Порядок класифікації відходів вимагає проведення лабораторних досліджень небезпечності відходів, які можуть тривати більше 6 місяців. На підставі вищезазначеного, вимога щодо надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видана Міністерством екології та природних ресурсів України, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі є законною, обґрунтованою та не є дискримінаційною. Запитувачем не доведено неможливості надання вищезазначеного дозвільного документу, а також не зазначено, яким чином вимоги документації обмежують права та законні інтереси Запитувача та перешкоджають подати свою тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимагаємо відміни закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!

Номер: 8163c04a5f96461992e34333d77d918e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-001537-a.c1
Назва: Вимагаємо відміни закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!
Вимога:
Відповідно до тендерної документації публічної закупівлі UA-2024-01-12-001537-a назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Звертаємо увагу Замовника закупівлі на код ДК 021:2015 90520000-8, відповідно до якого присутні наступні види поводження з небезпечними відходами "збирання", "утилізації/видалення", "вивезення", "транспортування": 90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів 90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень Отже, види поводження з небезпечними відходами "знезараження" та "знищення", які вказані в назві предмету закупівлі UA-2024-01-12-001537-a НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ КОДУ ДК 021:2015 90520000-8 !!! Вимагаємо відміни закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно з п.3 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з п.21 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Конкретна назва предмету закупівлі - послуги із поводження з медичними відходами категорії В (збирання, перевезення, зберігання, утилізація, тих, що можуть підлягати утилізації, видалення, знезараження, знищення медичних відходів) з наданням пакувальної тари, а також послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження інших токсикологічно небезпечних відходів, які не відносяться до медичних). Слід зауважити, що такі сфері діяльності, як знезараження та знищення медичних відходів відносяться до послуг у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами. Класифікатор ДК 021:2015 не містить окремого коду для вищезазначених сфер діяльності. На підставі вищезазначеного, предмет закупівлі послуг визначений Замовником законно. Крім цього, Запитувач не зазначив, яким чином вимоги документації обмежують права та законні інтереси Запитувача та перешкоджають подати свою тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено