• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нерегулярні пасажирські перевезення

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 552 500,00 грн. без ПДВ / 10 263 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.01.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

8 552 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 762.50 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 16:42 - 16.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 0c1d1a366c9342f49b4e8f4aa6296ff8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-009927-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
рішення Замовинка про визнання переможцем учасника ТОВ "Авторух Сервіс" затверджене Протоколом розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі) від 29.01.2024 року № 39.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 18:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.02.2024 11:33
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС", ТОВ "ПІВНІЧ ТРАНС" 380930788759 VVMakarenko@severtrans.org.ua http://www.severtrans.at.ua

Пункт скарги

Номер: 19933c97608644668fbd1a81900897e0
Заголовок пункту скарги: рішення Замовинка - Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) про визнання переможцем учасника ТОВ "Авторух Сервіс" затверджене Протоколом розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі) від 29.01.2024 року № 39.
Опис заперечення: Рішення Замовинка - Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) про визнання переможцем учасника ТОВ "Авторух Сервіс" затверджене Протоколом розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі) від 29.01.2024 року № 39.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: При прийнятті Рішення Замовником, було допущено наступні порушення:
Згідно підпунктів 1.1.1., 1.1.3., пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 та підпункту 1.2.1 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, вимагалося надати:
1) Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в колонці «Примітки») та надати оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію такого договору.
2) Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі.
3) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі. До Довідки про працівників долучити документи, видані працівникам, інформація про яких зазначена у Довідці про працівників, а саме: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; - довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями; - поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, договори обов’язкового особистого страхування від нещасного випадку на транспорті (далі - Договори страхування).
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Авторух Сервіс» у складі його тендерної пропозиції було надано:
1) Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 17.01.2024 № 6 (далі – Довідка про наявність матеріально-технічної бази);
2) Копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів: - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 033009 від 20.11.2020; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 033008 від 20.11.2020; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС 556639 від 13.08.2020; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 582544 від 05.01.2019; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТХ 924241 від 20.05.2022; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТО 557609 від 25.10.2023.
3) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, від 17.01.2024 року №5. До Довідки про працівників додано документи, видані працівникам, інформація про яких зазначена у Довідці про працівників, а саме: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; - довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями; - поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, договори обов’язкового особистого страхування від нещасного випадку на транспорті (далі - Договори страхування).

Під час проведення оцінки наданої учасником тендерної пропозиції Замовником було розміщено в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
- Інформація, що зазначена в Довідці про наявність матеріально-технічної бази щодо кількості пасажирських сидячих місць в позиціях 1-6, відрізняється від інформації, зазначеної у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів;
- не надано жодного документу, який би підтверджував, що відбувалися зміни у кількості/конфігурації пасажирських місць салону, тобто інформація, що викладена у Довідці про наявність матеріально-технічної бази є відповідною та не помилковою;
- зазначені в договорах оренди серії свідоцтв про реєстрацію ТЗ не співпадають з серіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, наданих учасником на вищезазначені транспортні засоби.
- не надано жодного документу, який би підтверджував, що відбулися події в рамках правового поля, які призвели до змін у реєстраційних або інших документах транспортних засобів, тобто інформація, що викладена у Довідці про наявність матеріально-технічної бази є відповідною та не помилковою.
- При цьому, в наданих на вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД інформації та документах, встановлені нижченаведені невідповідності щодо працівників, яких планується залучити:
Довгалюк Володимир Яковлевич - в Договорі страхування по-батькові зазначено Якович, а в інших документах на підтвердження кваліфікації – Яковлевич;
Касьян Валентин Юхимович - в Договорі страхування відсутня дата народження, а в інших документах на підтвердження кваліфікації – 02.10.1961р.

На виконання вищезазначених вимог Замовника про усунення невідповідностей щодо інформації про кількість пасажирських сидячих місць, учасником - ТОВ «Авторух Сервіс» було завантажено в електронній системі закупівель Довідку-пояснення (вих. № 20 від 25.01.2024р.), в якій учасник зазначив, наступне: «різниця між кількістю місць полягає у тому, що кількість місць зазначена у довідці є кількість місць для сидіння, а у свідоцтвах про реєстрацію вказана кількість сидячих місць з місцем водія, при цьому деякі моделі транспортних засобів передбачають кілька місць для водія (у тому числі змінного водія). Кількість сидячих пасажирських місць передбачається виробником транспортного засобу, в свою чергу власник транспортних засобів зобов’язані використовувати транспортні засоби, відповідно до правил їх використання. ТОВ «Авторух Сервіс» вказало кількість пасажирських сидячих місць, відповідно до особливостей кожного транспортного засобу. Запевняємо, про відсутність змін у кількості/конфігурації пасажирських місць салону.».

На виконання вищезазначених вимог Замовника про усунення невідповідностей щодо невідповідності даних серії свідоцтв про реєстрацію ТЗ в договорах оренди з серіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, учасником - ТОВ «Авторух Сервіс» було завантажено в електронній системі закупівель: Довідку-пояснення (вих. № 20 від 25.01.2024р.), в якій учасник зазначив, наступне:
«На транспортні засоби:
- IRISBUS FRANCE SFR 115 (ILIADE RTE), 2007 року випуску, реєстраційний номер: ВН6824МР, серія свідоцтва про реєстрацію ТЗ - СХВ №195734, виданого ТСЦ 0741, від 25.11.2020 року. (договір оренди транспортного засобу від 12.10.2023р.),
- ЛАЗ 52081, 2007 року випуску, реєстраційний номер: ВН6143НО, серія свідоцтва про реєстрацію ТЗ - СХК №681223, виданого ТСЦ 8043, від 17.05.2018 року. (договір оренди транспортного засобу від 21.05.2021р.),
після підписання договорів оренди відбулась заміна свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Тому у складі тендерної пропозиції були надані нові свідоцтва, а саме: на ТЗ з д/н ВН6824МР свідоцтво серії СТО № 557609, на ТЗ з д/н ВН6143НО свідоцтво серії СТХ № 924241. Основним ідентифікатором ТЗ є його номер шасі. Зміна свідоцтва про реєстрацію не несе недійсність договору оренди.».

На виконання вищезазначених вимог Замовника про усунення невідповідностей щодо невідповідності даних водіїв в договорах страхування, учасником - ТОВ «Авторух Сервіс» було завантажено в електронній системі закупівель:
- Скан копії договору страхування обовязкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті № FO-01722515 від 16.01.2024р.;
- Скан копії договору страхування обовязкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті № FO-01722518 від 16.01.2024р.;

Рішенням Замовника від 29.01.2024 року № 39 зазначено, що за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Авторух Сервіс" і, враховуючи усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 24.01.2024, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ "Авторух Сервіс" підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено.

Прийняте замовником рішення не відповідає дійсності, оскільки надані учасником ТОВ "Авторух Сервіс" документи на виконання вимог Замовника про усунення невідповідностей, не спростовують невідповідність учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям з наступних підстав:
- Посилання учасника ТОВ "Авторух Сервіс", що деякі моделі транспортних засобів передбачають кілька місць для водія (у тому числі змінного водія) не підтверджена належними доказами (технічною документацією) та не знаходить свого підтвердження в жодному з наданих учасником свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Надані учасником свідоцтва мають чіткий запис: «Кількість сидячих місць з місцем водія» і ніяких записів щодо наявності місця для другого водія, чи що до даної кількості включено чи виключено місця для пасажирів з обмеженими можливостями не зазначено, а відтак послання учасника є не більше ніж припущенням, яке протирічить наданим документам.
- Посилання учасника ТОВ "Авторух Сервіс", що зміна свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів після укладання договорів оренди відповідає вимогам Тендерної документації та не тягне за собою недійсність договорів оренди на нашу думку є підтвердженням невідповідності учасника процедури закупівлі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником при прийнятті рішення проігноровано те, що надані учасником свідоцтва про реєстрацію ТЗ не підтверджуються чинними договорами оренди ТЗ (тобто, законність залучення та використання ТЗ учасником). Предмет договору оренди чітко визначений п. 1.1. наданих договорів оренди та він не відповідає наданим учасником свідоцтвам про реєстрацію транспортних засобів. Окрім, того, що договір укладений на підставі іншого свідоцтва про реєстрацію ТЗ, так в п. 1.2. договорів різниться тип транспортного засобу ніж той, що зазначений в свідоцтвах про реєстрацію. На підтвердження використання ТЗ ЛАЗ 52081, р/н ВН6143НО, учасником надано договір оренди транспортного засобу від 21.05.2021р. згідно якого у оренду його здає власник - Колоколов Іван Васильович, а згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ - СХК №681223 наданого позивачем він не є власником. Окремо звертаю увагу, що замовником проігноровано той факт, що у відповідності до п. 3.2. наданих договорів оренди від 12.10.2023р. від 21.05.2021р. зміни щодо договорів повинні підписуватись у вигляді письмового додатку до договору, які повинні бути невід’ємною частиною договору та оформлені згідно чинного законодавства України. В даному випадку сторонами даних договорів повинно було бути підписано додаткові угоди до договорів оренди у зв’язку зі зміною предмету договору та зміни документу, який підтверджує право власності на транспортний засіб, але учасником процедури дані додаткові угоди не були надані. Окремо звертаю увагу, що у відповідності до ст. 654 ЦКУ, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, тобто в нотаріальній.
- Надані учасником копії договору страхування обовязкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті № FO-01722515 від 16.01.2024р., № FO-01722518 від 16.01.2024р. містять порушення Тендерної документації, а саме п. 1 розділу Тендерної документації, де зазначено, що документи видані учаснику/учасником у вигляді копії, надаються учасником у складі тендерної документації у вигляді сканованої копії з копії такого документу. Учасником надані документи у вигляді скану з копії, але копії зроблені з підписаних учасником копії скану Договорів страхування, що можливо помітити при розгляді розмірів відбитку печатки Страховика та учасника, які мають різницю в розмірі.
Скоріш за все, учасник підписав не оригінали договорів страхування, а іх сканкопії, після чого зробив копію, завірив її і вже потім зробив скан.
Окрему увагу прошу звернути на те, що договори страхування надані учасником при поданні тендерної пропозиції та при поданні документів на усунення невідповідностей були перероблені, хоча у відповідності до умов і правил страхування викладених в п. 15.1. частини 2 «Загальні умови страхування» даних Договорів (зворотня сторона) зміни та доповнення в Договір можуть вноситись тільки за взаємною згодою сторін у письмовій формі. Зміни та доповнення є невід’ємною складовою частиною цього Договору. Тобто, внесені учасником з Страхувальником зміни до умов Договору страхування (у тому числі щодо ПІБ застрахованого та його даних) повинні були вноситись шляхом укладання додаткової угоди до кожного Договору страхування.

Відтак, учасником не усунуто, а замовником проігноровано вищезазначені обставини, які підтверджують порушення Замовником норм діючого законодавства України, які призвели до прийняття незаконного та необгрунтованого рішення.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Підсумовуючи зазначене вище, Замовник грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаю про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір