• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо, дизельні оливи)

Завершена

602 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 390.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2018 14:51 - 26.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування протоколу

Номер: b35eb118be8c46cf852d14a81ab33e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-12-001065-c.a1
Назва: ВИМОГА про скасування протоколу
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Манго-Груп» (далі – ТОВ «Манго-Груп») вважає, що під час проведення закупівлі UA-2018-04-12-001065-c на закупівлю ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95, дизельне паливо, дизельні оливи) ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ (далі - Замовник) було допущено порушення законодавства України, що полягає у невірній оцінці тендерної пропозиції Товариства та неврахування приписів законодавства щодо прав та обов’язків замовника, учасника, переможця вцілому у процедурі закупівлі. Протокол №25-в засідання тендерного комітету Державного університету інфраструктури та технологій від 15.05.2018р. (далі – протокол) підлягає скасуванню виходячи з наступних підстав. Так, замовником у протоколі ухвалено,- відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «Манго-Груп» у зв'язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону». Проте, документи передбачені статтею 17 Закону ТОВ «Манго-Груп» надало вчасно, про що зафіксовано в електронній системі закупівель на авторизованому електронному майданчику. Зокрема, ТОВ «Манго-Груп» було надано: 1. Оригінал довідки, що видана відповідним уповноваженим на це органом, дійсна на дату подання довідки Учасником-переможцем Замовнику, про те, що службова (посадова) особа Учасника-переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Файл у форматі pdf під назвою “Довідка МВС“, доданий у систему 11.05.2018 р. о 15 год. 23 хв. 2. Довідка в довільній формі про те, що відомості про Учасника-переможця не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Файл у форматі pdf під назвою “Довідка учасника не внесено в ЄДР осіб, які вчинили корупц. правопорушення“, доданий у систему 11.05.2018 р. о 15 год. 23 хв. 3. Оригінал довідки з податкових органів, дійсна на дату подання довідки Учасником-переможцем Замовнику, про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). Файл у форматі pdf під назвою “Довідка з ДПІ.pdf“, доданий у систему 11.05.2018 р. о 15 год. 23 хв. Тобто, ТОВ «Манго-Груп» було виконані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами) та Тендерної документації Замовника у повному обсязі. Однак, по телефонній розмові уповноважений працівник Замовника повідомив менеджера ТОВ «Манго-Груп», що документи які передбачені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» повинні бути наданні у паперовому вигляді, яких у замовника на даний час не має, і саме тому, тендерна пропозиція ТОВ «Манго-Груп» буде відхилена. Але, відсутність документів у паперовому вигляді, якщо вони були додані на авторизований електронний майданчик не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Манго-Груп» з огляду на наступні приписи законодавства. Пункт 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація повинна містити: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Окрім того, у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-06/13652-06 від 24.04.2017р., яке адресоване органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель, в абзаці 14 зазначено, що разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» та лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3304-06/13652-06 від 24.04.2017р. вказує на обов’язок замовника вказувати інформацію про спосіб надання документів переможцем, але всупереч чинному законодавству Тендерна документація на закупівлю Код ДК 021-2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (лот 1: бензин А-95, лот 2: дизельне паливо, лот 3: дизельні оливи), що затверджено Рішенням тендерного комітету Протоколом № 25-у від "12" квітня 2018 року не містить вимог щодо способу надання документів Переможцем, які передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, невиконання Замовником обов’язку щодо зазначення у тендерній документації способу надання документів Переможцем, та подальше відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Манго-Груп» у зв’язку із ненаданням документів у паперовому вигляді є грубим порушенням прав ТОВ «Манго-Груп» та чинного законодавства України. У ТОВ «Манго-Груп» не виникало жодного обов’язку надавати документи, саме у паперовому вигляді, тому що це не передбачено, ані чинним законодавством, ані Тендерною документацією. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Основними принципами здійснення закупівель, виходячи із ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, наслідком прийняття помилкового рішення (протоколу №25-в від 15.05.2018р.) стало відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «Манго-Груп», а це означає, що рішення повинно бути переглянуте та скасоване на підставі викладених у цій вимозі обставин. Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати протокол №25-в від 15.05.2018р. засідання тендерного комітету, яким вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Манго-Груп» з підстав ненадання документів, та укласти договір із ТОВ «Манго-Груп», як переможцем закупівлі UA-2018-04-12-001065-c. Додатково, слід зазначити про відповідальність замовника за порушення законодавства про закупівлі, яка передбачена статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, де визначено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Манго-Груп» від 16.05.2018р. про скасування протоколу відхилення пропозиції: Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, надається в довільній формі. Ця норма Закону витримана у таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом №25-у від 12 квітня 2018р. Також, у частині 3 статті 17 Закону зазначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником самостійно для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, встановлений у таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації, а саме, передбачено подання замовнику: 1. Довідки в довільній формі про те, що відомості про Учасника-переможця не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Копії антикорупційної програми Учасника-переможця, копія наказу на затвердження антикорупційної програми та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми Учасника-переможця, коли вони є обов’язковими відповідно до закону*.(для юридичних осіб). 2. Оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки, що видана відповідним уповноваженим на це органом, дійсної на дату подання довідки Учасником-переможцем Замовнику, про те, що фізична особа, яка є Учасником-переможцем, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (для фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців). 3. Оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки, що видана відповідним уповноваженим на це органом, дійсної на дату подання довідки Учасником-переможцем Замовнику, про те, що службова (посадова) особа Учасника-переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для юридичних осіб). 4. Оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з податкових органів, дійсної на дату подання довідки Учасником-переможцем Замовнику, про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). Отже, Державний університет інфраструктури та технологій (надалі – ДУІТ) дотримався вимог ст. 17 Закону і зазначив у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої та частиною другою статті 17 для переможця торгів. Абзацем 2 частини 3 статті 17 Закону встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено ДУІТ в електронній системі закупівель 07 травня 2018р., але станом на 15 травня 2018р. ТОВ «Манго-Груп» не надало замовникові документи, передбачені Законом, та у визначений у тендерній документації спосіб, а саме: оригінали або нотаріально завірені копіі документів, для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6,8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 30 Закону замовник має відхилити тендерну пропозицію переможця у разі неподання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону. На виконання цього тендерним комітетом ДУІТ було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Манго-Груп» (протокол № 25-в від 15.05.2018р.). Замовник не бачить підстав для скасування рішення, затвердженого у зазначеному протоколі.
Статус вимоги: Відхилено