• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)»

Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою

Торги не відбулися

14 145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 450.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 15:36 - 16.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Відміна закупівлі з порушенням чинного законодавства України

Номер: 5785e41c87874aa6832784319d07e243
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-008295-a.c1
Назва: Відміна закупівлі з порушенням чинного законодавства України
Скарга:
Замовник не довів, документально не підтвердив, та не обґрунтував належним чином правомірність відміни закупівлі, не зазначив, які саме вимоги Закону потрібно виправляти та яким чином зазначене ним у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель,
Дата розгляду скарги: 09.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.02.2024 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2024 10:59
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2024 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа з публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» Герман Анна Вікторівна, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КНП «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» від 27.04.2020р. № 127, на виконання Рішення № 2548-р/пк-пз від 09.02.2024 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В И Р І Ш И Л А: 1. Скасувати рішення згідно протоколу б/н від 30.01.2024 про відміну закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)», UA-2024-01-11-008295-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК", Тендерний Відділ 380666532755 tender1@garpost.com.ua

Пункт скарги

Номер: 7aaf737dabbb4cc5b00b5ab7a98530ca
Заголовок пункту скарги: Незаконна відміна закупівлі
Опис заперечення: Підставою для відміни закупівлі стало твердження Замовника: «Замовником порушено п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Виправлення вказаного порушення потребує внесення змін до тендерної документації, що не передбачено на стадії «кваліфікація переможця»». Пункт 2 частини 1 статті 5 Закону це максимальна економія, ефективність та пропорційність, даний принцип здійснення закупівель не підпадає під жоден з підпунктів пункту 50 Особливостей, та не є «порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель», а отже - не може бути причиною для відміни торгів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Відповідно до частини 2 пункту 50 Особливостей Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені - тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, рішення щодо відміни торгів повинно бути обґрунтованим. Виявлення (встановлення) таких порушень також повинно відбуватись в порядку, що передбачений законодавством України, зокрема: Відповідно до пункту 22 Особливостей державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону. Згідно пункту 23 Особливостей Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Згідно частини 4 статті 7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Також, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). З положень статті 18 Закону вбачається, що орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель. Вважаємо, що Замовник не довів, документально не підтвердив, та не обґрунтував належним чином правомірність відміни закупівлі, не зазначив, які саме вимоги Закону потрібно виправляти та яким чином зазначене ним у протоколі порушує законодавство у сфері публічних закупівель, Замовником просто вказано посилання на пункт 2 частину 1 статті 5 Закону, яка містить принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що Замовник неправомірно відміняє закупівлю, внаслідок відміни закупівлі з підстав, не передбачених Особливостями та Законом, порушено права ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» та його законні інтереси, зокрема, і принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в статті 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)