• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021: 2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів)

Завершена

142 677.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 713.39 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 14:28 - 20.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 64e6b288309a4ef882d7a91dffef61d5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-006643-a.a3
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовник обґрунтував відхилення пропозиції тим, що «Відповідно доп.І р.3 тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2). У складі тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація.». Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, у зв’язку із чим звертається з цією Скаргою.
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ №2833-р/пк - пз від 14.02.2024 р. за процедурою закупівлі Код ДК 021: 2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-11-006643-a Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “УКРЛІФТЕКСПЕРТ” №29/01-1 від 29 січня 2024 р. та повернуто на повторну кваліфікацію.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ", Михайлова Галина 380933643260 7ULELIFT@UKR.NET

Пункт скарги

Номер: 8c9adf25c0fa45f6be27b1f1f294d4ef
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується із прийняттям оскаржуваного Протоколу та з відхиленням тендерної пропозиції через невідповідність пропозиції (на думку 3амовника) вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Опис заперечення: Відповідно до оскаржуваного Протоколу, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника через те, що у пропозиції Скаржника (нібито) відсутня «технічна специфікація.» (відповідно до вимоги доп. І р.3 тендерної документації.

Жодних інших невідповідностей, окрім наведеної вище Замовником в оскаржуваному Протоколі встановлено не було.

Разом з тим, вищевказий документ - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації, в пропозиції Скаржника НАЯВНА. Всі необхідні документи занаходиться у файлі «1. 2_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».

Скаржник переконаний, що вищевказаний документ (файл «1. 2_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») (його копію долучаємо до Скарги) повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Вказаний документ не був належним чином перевірений та оцінений Замовником на предмет відповідності тендерній документації, про що свідчить необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції.

Таким чином, відсутня правова підстава для відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави викладеної у Протоколі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Рішення Замовника не узгоджуються із приписами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), якими встановлені виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції.

Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Посилання Замовника на даний пункт Особливостей є також безпідставним, адже документ - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації, в пропозиції Скаржника НАЯВНА.
Інші підстави для відхилення пропозиції, встановлені ст. 17 Закону або пунктами 44, 47 Особливостей, відсутні.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ»

Номер: 7e88e386d0ab4341801e47d93067552e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-006643-a.b2
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ»
Вимога:
Шановний Замовник! Зазначена Вами причина для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. це невідповідність пункту 1 Розділ 3 тендерної документації, цитуємо вимогу тендерної документації цієї процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями відповідно до пункту 1 Розділ 3: «…шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,, а саме: 1. інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2);» Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасник процедури відкритих торгів з Особливостями надав документ «2_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_» в якому ЗАЗНАЧИВ ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНИЙ СКЛАД документів відповідно додатку 2 тендерної документації, що і вимагається Замовником відповідно до пункту 1 Розділ 3 тендерної документації цієї процедури закупівлі. Просимо надати ДЕТАЛІЗОВАНЕ роз'яснення щодо визначеної Вами причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. а саме: «У складі тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація».
Вирішення: UA-2024-01-11-006643-a Ваша вимога від 30 січня 2024 року № UA-2024-01-11-006643-a.b2 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2). В складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист про те, що ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» ознайомлений з інформацією (додаток 1 до тендерної документації) , згоден та гарантує відповідність тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), згідно вимог, встановлених додатком 1 до цієї тендерної документації… Слід зазначити що додатком 1 до тендерної документації встановлена ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, а не інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.  Учасник не надав в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка вимагається п.1 р.3 тендерної документації. На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» правомірно відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 7d3ba12bcbea4331a890787f96116b91
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-006643-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації: «У разі виникнення аварійної ситуації, яка потребує виклику ліфтової аварійної служби, учасник повинен надати гарантійний лист із документальним підтвердженням (дозвільні документи, перепуски тощо) у складі своєї тендерної пропозиції про можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину. ». Вимога до учасника надати документальне підтвердження приїзду аварійної служби у комендантську годину є дискримінаційною та той, що порушує вимоги законодавства України з наступних причин: 1. Згідно додатку 2 до тендерної документації місце розташування об’єкту де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування ліфтів зазначено: 61064, м.Харків, вул. Полтавський Шлях, 153. Режим роботи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно інформації, яка міститься на Вашому офіційному сайті режим доступу: https://helsi.me/clinic/b3455065-a2f7-48da-9bcd-9abc7c06b9cf з 8.00 години до 20.00 години. Згідно наказу Харківської обласної військової адміністрації від 05.12.2022 року № 199 В комендантська година на територій міста Харкова та Харківської області починається о 23:00 годині і завершується о 05:00 годині. Тобто, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника дозвільних документів, перепусток, тощо, які підтверджують можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину є з Вашої сторони не обґрунтованою, оскільки робочий день Вашої установи закінчується о 20.00 годин, за три години до введення комендантської години на території м. Харкова. Прошу дати пояснення, чим викликана необхідність роботи ліфтового обладнання в у комендантську годину в Вашій установі? 2. Законодавчі підстави видачі перепустки, яка дозволяє пересуватися в комендантську годину передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» зі змінами, далі - Постанова № 573. Перепустка – це виданий комендатурою документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Згідно пункту 8 Постанови № 573, видача такої перепустки передбачена за рішенням коменданта (за погодженням з військовим командуванням). Отже, перепустку, яка дозволяє громадянам пересуватись в комендантську годину, видає військова комендатура, за погодженням з військовою адміністрацією. Рішення про видачу перепустки оформлюється наказом. Згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану», накази, видані військовою комендатурою (військовою адміністрацією) в межах свої повноважень під час військового стану, відносяться до інформації з обмеженим доступом та не підлягають оприлюдненню. Згідно частини 3 статті 6 закону України «Про доступ до публічної інформації»: «інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше». Тобто розпорядком інформації про видачу дозвільного документу (перепустки тощо), як і персональні даних про особу, якій видано перепустку, що дозволяє пересуватися в комендантську годину, є військова комендатура. Таким чином, надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції документу — перепустки виданою військовою комендатурою є порушенням норм Закону України «Про доступ до публічної інформації». З урахуванням вище викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу документального підтвердження можливості приїзду аварійної служби учасника в комендантську годину.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено