• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир твердий, сир кисломолочний

Торги не відбулися

1 058 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 587.82 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 13:33 - 21.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю

Номер: 349a3f86923f4853a420ac8dee16de51
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005523-a.b4
Назва: СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2024 19:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.04.2024 12:24
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529, +0482355050 tender@utecon.com

Пункт скарги

Номер: a5eb1b06f9ee4b06a43bc75a604169a7
Заголовок пункту скарги: незаконне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Протокол № б/н від 28.03.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ " ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ" по закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний), в якому пропозицію Скаржника відхилено на підставі не відповідності вимогам, встановленим у тендерної документації та не відповідності умовам технічної специфікації, іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотримання усіх вимог, що встановлені Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі» ( стаття 5 Закону).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e38789bd7b5d401e8009a6327cc02fef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005523-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Дата розгляду скарги: 29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2024 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.03.2024 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Проект Інвест ХХІ" за процедурою закупівлі "Сир твердий, сир кисломолочний", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-11-005523-a.
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529, +0482355050 tender@utecon.com

Пункт скарги

Номер: 3f92d2e3a39c4208be9bff6f499e6f27
Заголовок пункту скарги: незаконне відхилення Скаржника
Опис заперечення: Відповідно до Протоколу № б/н від 14.02.2024, підставою щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ " ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ" стало питання зазначення учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, шляхом приховування учасником відомостей про недобросовісну конкуренцію з боку виробника запропонованого товару ТОВ "Миколаївмолпром", що на думку Замовника, підтверджується наступними документами: довідкою ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» про відсутність фактів порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції (файл: 5. Технічні вимоги сир.pdf»), протоколом випробування продукції ТОВ "Миколаївмолпром" № 195/20, актом відбору № 32, повідомленням про розірвання договору (вих. №116).
Вважаємо такий висновок Замовника хибним та таким, що суперечить вимогам діючого законодавства з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що Скаржник має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах з дотримання усіх вимог, що встановлені Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі» ( ст. 5).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю

Номер: f0b082a93a3e46bf99c5dfcaea8267b3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005523-a.c2
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Скарга:
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником, який проводить закупівлю, норм постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (надалі – Особливості) і Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Дата розгляду скарги: 08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2024 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2024 11:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Проект Інвест ХХІ" та рішення про визначення приватного акціонерного товариства "ЮРІЯ" переможцем за процедурою закупівлі - "Сир твердий, сир кисломолочний", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-11-005523-а.
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529, +0482355050 tender@utecon.com

Пункт скарги

Номер: e7ae6768cf174460841a6c83bd205122
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення
Опис заперечення: Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника ТОВ " ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ" на підставі документів, що не мають відношення до даної процедури закупівлі (Протокол № б/н від 24.01.2024)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником порушені принципи закупівель, встановлені ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки останнім неправомірно було складено Протокол № б/н від 24.01.2024, а тому є всі підстави для визнання порушення Замовником процедури закупівлі, визнання його дій такими, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

Щодо невідповідності умов Тендерної документації вимогам діючого законодавства

Номер: 8c118af015a44ac49f39075c0b3676be
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005523-a.c1
Назва: Щодо невідповідності умов Тендерної документації вимогам діючого законодавства
Вимога:
Щодо невідповідності умов Тендерної документації вимогам діючого законодавства Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в рамках оголошеної процедури відкритих торгів Тендерна документація складена не у відповідності до вимог діючого законодавства, зокрема Постанові КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, оприлюднена в електронній системі закупівель Тендерна документація, а саме пункт 5 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлені статтею 17 Закону» протирічить вимогам ст. 22 Закону, а також пунктам 28 та 47 Особливостей, яким встановлено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Зокрема, п. 47 Особливостей передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Крім цього, зазначеним пунктом встановлено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Також, вказаним пунктом Особливостей встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі викладеного, з метою не допущення обмеження конкуренції та дискримінації потенційних учасників закупівлі, пункт 5 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації підлягає приведенню у відповідність до вимог чинного законодавства України через усунення зазначених недоліків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Вашу зацікавленість і наведений у вимозі текст. Вся важлива інформація буде опрацьована, вивчена, перевірена, виправлена, додана і завантажена, а строки дотримані.
Статус вимоги: Відхилено