• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій

Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій

Завершена

276 822.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 384.11 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 13:09 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: dc86c5635a8b4d98bd55e646318d09db
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005072-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2024 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.02.2024 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 14.02.2024 №2846-р/пк-пз : 1. Скасувати рішення про визначення переможцем ФОП «Каражов Павло Іванович» процедури закупівлі. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Головерда Олександр Анатолійович». 3. Оприлюднити відповідь в електронній системі закупівель згідно умов чинного законодавства.
Автор: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Олександр Головерда +380679701892 agoloverda69@gmail.com

Пункт скарги

Номер: c72a41e604bd4a4db4fde328d0cc7b64
Заголовок пункту скарги: Неправомірність рішень, дій та бездіяльність замовника, а саме рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Головерда Олександр Анатолійович
Опис заперечення: Відповідно підпункту 8 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось завантажити заповнений проект договору (Додаток 5). В порушенні вимог тендерної документації Учасником було завантажено не заповнений проект договору. ФОП Головерда Олександр Анатолійович, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ФОП Головерда Олександр Анатолійович. Таке рішення Замовника є безпідставним, суперечить вимогам Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники закупівлі мають право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Згідно пункту 9 Статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Слід зауважити, що замовником не вимагалось виправлення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник порушив вимоги діючого законодавства, що призвело до наслідків, закріплених в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: було порушено принципи добросовісної конкуренції, принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Замовник, до розгляду тендерних пропозицій віднісся упереджено, розглянув суто формально, та дії Замовника мають вибірковий характер при встановленні переможця закупівлі, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 69083f7b40c143cc966a10f9fdcc0fb1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005072-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уповноважена особа вивчила вашу вимогу і вдруге вам повідомляє, що вами, ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» були невиконані умови тендерної документації, а саме: у розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 «Інша інформація» підпункту 8 «Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 5 Проєкт договору до цієї тендерної документації та буде дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Учасник надає заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 5» (сторінка 17-18 тендерної документації). Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яка передбачена законодавством, та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (сторінка 18 абзац 3 тендерної документації). Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати заповнений проєкт договору, а Учасник її не виконав, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вами ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» завантажений проєкт договору, але в ньому ви не заповнили жодний розділ, а саме: - інформація про виконавця в преамбулі; - Розділ 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» 2.1 «Ціна договору»; - Розділ 10. «ЮРИДИЧНІ АДРЕСА І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»; - Додаток №1 до договору «Перелік послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»; - Додаток №2 до договору «КАЛЬКУЛЯЦІЯ на надання послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»; що є порушенням і недотриманням умов тендерної документації. Замовник повинен надавати Учаснику можливість усунути невідповідності згідно частина 16 статті 29 «Розгляд та оцінка тендерної пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах: - що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В жодних інших документах виправляти невідповідності не можна. Ваші невідповідності, не відносяться до вищезазначених пунктів, тому, Замовник не може відхилити своє рішення згідно умов чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно встановлення Замовником дискримінаційної вимоги в тендерній документації

Номер: a1b12866654240e690ca8af3da5c39a8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-005072-a.a1
Назва: Вимога стосовно встановлення Замовником дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.01.2024 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне: 1. «Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук).». Вимога, встановлена Вами стосовно листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого оформлені такі працівники з порушенням норм трудового законодавства. Крім того, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уповноважена особа вивчила вашу вимогу і повідомляє, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв. На виконання частини 2 статті 16 Закону Замовник установив декілька кваліфікаційних критеріів, одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовник у Додатку 1 до тендерної документації зазначає, що «учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук)». Замовник – Виконком Металургійної районної у місті ради являється органом місцевого самоврядування, на якого покладені функції у вирішенні питань місцевого та загальнодержавного значення. Виходячи із вищенаведеного ми, як Замовники, вирішуючи питання територіальної громади, не можемо допустити для надання послуг з прибирання (послуги здійснюються в кабінетах, де знаходиться купа документів) осіб, які працюють в кампанії, що не мають позитивних листів-відгуків та допустити некваліфікованих учасників. Замовник вимагає надання інформації щодо учасника, яка характеризує його добросовісність, порядність та відповідальне ставлення до надання послуг. Дана тендерна документація розроблялась під цю закупівлю, тому Замовник просить надати лист-відгук за предметом закупівлі датований після дати оголошення. Так як, жодних законодавчих вимог до написання листа-відгуку законодавством України не передбачено, Замовник вимагає надати лист –видгук у вигляді вільної інформації. Отримання позитивного листа-відгука у випадку належного виконання учасником аналогічних договорів не є проблемою для добросовісного учасника. Метою такого листа є письмове підтвердження професійних навичок, вмінь, досягнень працівників та підтверджує позитивний/негативний досвід роботи з замовником, який його надав. Замовник чітко визначив, яку інформацію має містити лист-відгук, а небажання надати такий лист-відгук не може слугувати підтвердженням наявності дискримінаційної умови в тендерній документації. Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації на думку замовника є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено