• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Друк рахунків формату А-4 або формату А-5 за електропостачання для споживачів (населення) із оголошенням (повідомленням) або без нього, та із кольоровим або чорно-білим логотипом Замовника, та із виконанням робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків та доставкою за адресою Замовника

Завершена

7 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 800.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2024 10:28 - 16.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо виправлення дискримінаційної вимоги

Номер: 1db84bed7f4a410f9ce2ac4bc28dbc03
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-11-001815-a.b1
Назва: Щодо виправлення дискримінаційної вимоги
Вимога:
п. 6 Розділу 3 Тендерної документації передбаченна необхідність наявності у учасника приміщення (офісу/представництва) із площею від 250 метрів квадратних для пакування продукції. Місячний обсяг продукції відповідно до умов Технічної специфікації - 441 000 рахунків. Навіть, якщо всі рахунки будуть формату А-4, загальна вага складатиме біля 2,2 т. Сортування та пакування таких обсягів продукції абсолютно достатньо 50-100 м.кв. Вважаємо вимогу щодо наявності зазначених площ дискримінаційною і вимагаємо привести її до обгрунтованих показників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику, просимо ознайомитися із законодавством України у сфері постачання електричної енергії та із Законом України «Про публічні закупівлі» та згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та повідомляємо наступне : Згідно стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок, що надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме передбачено Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також Замовником забезпечено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч.ч.1,2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Потрібно звернути увагу, що вимоги Технічного завдання (Додаток 3 Тендерної документації) встановлюють кількість друкованої продукції на період дії договору закупівлі, а саме обсяг (загальну кількість рахунків): не більше 5 292 000 шт. за період дії договору (за рік). Тому замовник передбачає, що для швидкого виконання друку рахунків згідно його заявок на кожен місяць та у встановлені терміни, Виконавець заздалегідь придбає необхідну кількість паперу для друку рахунків з електропостачання для споживачів (населення) із оголошенням визначеного змісту або без та із кольоровим або чорно-білим логотипом (відповідно до його макету), на підставі цього пунктом 6 Розділу 3 Тендерної документації передбачена наявності у учасника приміщення (офісу/представництва) із площею від 250 метрів квадратних для пакування продукції — для зберігання, як рахунків, так і заздалегідь придбаного паперу Виконавцем. Крім того, ціни на папір є динамічними, тому переможцю закупівлі потрібно придбати папір заздалегідь для можливості виконання договору відповідно до його тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що згідно умов проект договору та технічного завдання - необхідна кількість рахунків для друку визначається уповноваженими працівниками Замовника, і може бути меншою або більшою від запланованої в технічному завданні на період кожного місяця виконання друку або Замовник має право взагалі не здійснювати замовлення за договором у випадку зміни потреб у ході здійснення його господарської діяльності. У складському приміщенні Виконавцю необхідно здійснювати пакування друкованої продукції у пачки/тару, яка забезпечить їх повну схоронність. На пачки/тару наносяться відомості про поштові індекси та кількість рахунків. Пакування з різними поштовими індексами здійснюється в окремі пачки. Наявність в одній пачці рахунків з різними поштовими індексами не допускається. Враховуючи вищевикладене, документація про проведення відкритих торгів із особливостями містить законні вимоги та відповідає нормам чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.01.2024 00:02