• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів, сторожова охорона (код за ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

3 182 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 914.98 UAH
Період оскарження: 10.01.2024 17:15 - 17.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

наявність дискримінаційних вимог

Номер: aefb729fd6874b1787c847dc86a464c9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-10-009073-a.c1
Назва: наявність дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 1.7 Додатку №1 щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте надати оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот», виданого на ім’я власника GPS трекеру, про наявність коду ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Дану вимогу вважаємо не обґрунтованою та такою, що прописана під конкретного Учасника і вимагаємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційну, яка звужує коло учасників та є неправомірною. Пункт перший частини другої статті 16 Закону чітко передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тобто, пересвідчитись про наявність в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а в даному випадку GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI, Замовнику можливо із п. 1.6 Додатку №1, яким же сам вимагає надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 5 персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених у довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI). Тому, вважаємо, що саме вимога, зазначена у п. 1.6 Додатку №1, повністю буде підтверджувати видиму наявність такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у потенційного учасника та відповідатиме вимогам ст. 16 Закону. А лист з ДП «Український державний центр радіочастот», виданий на ім’я власника GPS трекеру, який необґрунтовано вимагає Замовник, свідчить про особисте, конфіденційне листування між двома суб’єктами господарювання (носієм інформації та адресатом), носить інформативний характер для власника трекерів і виходить за рамки обов’язкових вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, у п. 2.2.3 Додатку №1 Кваліфікаційних вимог Ви вимагаєте надати документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246), чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Вважаємо вимогу надання документів про проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні саме відповідно до Додатку 8 п. 2.16 зазначеного вище Порядку, дискримінаційною, оскільки згідно п. 2.4 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246, під час прийняття на роботу, в разі переведення на іншу важку роботу, роботу із шкідливими чи небезпечними умовами праці роботодавець повинен видати направлення на обов'язковий попередній медичний огляд працівника за формою, зазначеною у Додатку 3, який так само, як і в Додатку 8, містить висновок медичної комісії про придатність (не придатність) до роботи за професією. У п. 8 та п. 9 Додатку 2 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Ви вимагаєте надати копії затверджених функціональних обов’язків охоронців та старшого охоронця на об’єкті на поточний рік, а також копії положення про охорону об’єкта з додатками та схемами. Вважаємо, що ці дані вимоги є дискримінаційними та не логічними, та такими, що прописані під конкретного Учасника, який вже мав доступ до об’єкту охорони Замовника. Для надання та складання Учасником перерахованих у п.п. 8, 9 документів, Замовник разом із тендерною документацією не надав будь-якої технічної документації на об’єкт охорони, план-схем об’єктів, а також не виклав обов’язкову, у такому випадку, умову у тендерній документації щодо обстеження об’єкту, які б послужили у подальшому потенційному Учаснику наглядно бачити об’єкт, який має охоронятись, надати функціональні обов’язки працівників з прив’язкою на даний об’єкт на поточний рік та надати положення про охорону об’єкта зі своїми додатками та схемами, розробленими на основі наданої Замовником документації на об’єкт охорони. Також, дискримінаційною є вимога Замовника, зазначена у п. 14.k Додатку 2 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», яка передбачає надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування» та документ, що дає право органу сертифікації проводити сертифікацію систем менеджменту якості, завірений належним чином органом сертифікації. Наявність у будь-якого суб’єкта господарської діяльності сертифікатів, в тому числі і ISO 45001:2018, не передбачається ані ЗУ «Про охоронну діяльність», ані ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 №960, ані ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», ані ЗУ «Про стандартизацію» чи іншими законами, наказами та нормативно-правовими актами. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Тому, вимагаємо, виключити із тендерної документації вимоги п. 1.7 Додатку 1 щодо листа ДП «Український державний центр радіочастот», виданого на ім’я власника GPS трекеру, про наявність коду ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ; вимогу щодо Додатку 8 у п. 2.2.3 Додатку 1; вимоги, зазначені п. 8 та п. 9 Додатку 2 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо надання копій затверджених функціональних обов’язків охоронців та старшого охоронця на об’єкті на поточний рік, а також копії положення про охорону об’єкта з додатками та схемами, як необґрунтовані і безглузді, а також вимогу щодо сертифікату ISO 45001:2018, передбачену у п. 14.k Додатку 2, що у своїй сукупності є дискримінаційними, та просимо привести тендерну документацію до відповідності. Інакше ми змушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно п. 1.7. Додатку № 1 до тендерної документації повідомляємо наступне. Так, лист ДП «Український державний центр радіочастот», виданий на ім’я власника GPS трекеру, про наявність коду IMEI в узагальненій базі даних кодів IMEI, підтверджує законність ввезення їх до України, неможливість втручання в їх роботу третіх осіб, що є актуальним в умовах воєнного стану в Україні, а також специфіки роботи лікувального закладу. Наявність у власності учасника GPS трекерів не позбавляє Вас права та можливості на офіційне звернення до ДП «Український державний центр радіочастот» та отримання офіційної відповіді від вказаного державного підприємства. Вважаємо, що Ви як потенційний учасник не обґрунтували неможливість отримання відповідного документу та не повідомили, чому вказана умова тендерної документації є дискримінаційною та яким чином звужує коло потенційних учасників. Стосовно п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації повідомляємо наступне: підготовка умов тендерної документації, в тому числі і інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, здійснювалась Замовником відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Для підтвердження проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні на основі аналізу інших проведених процедур закупівель було обрано Додаток 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246. В свою чергу Додаток 3 до п.2.16 не містить дату до якої є чинною вказана медична довідка. Стосовно п.п. 8, 9 Додатку № 2 до тендерної документації повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції копій затверджених функціональних обов’язків охоронців та старшого охоронця на об’єкті на поточний рік, а також копії положення про охорону об’єкта з додатками та схемами. Вказані документи повинні бути розроблені на момент укладення договору переможцем закупівлі. Стосовно підпунтку k п. 14 Додатку № 2 до тендерної документації повідомляємо наступне. Вимога щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування» визначена згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Ви як потенційний учасник не обґрунтували неможливість отримання відповідного документу та не повідомили чому вказана умова тендерної документації є дискримінаційною та яким чином звужує коло потенційних учасників.
Статус вимоги: Відхилено